Minulý rok skončilo Punto, tento rok jsme se rozloučili s Fullbackem a do budoucna prý nemáme moc počítat ani s nástupcem stylového roadsteru 124 Spider.
Sice to není Fiat, ale je to jejich nejhezčí a nejzajímavější auto. A určitě bude i nejkvalitnější, bo to dělají Japonci. Škoda ho do budoucna. Ten Abarth bude jednou nejspíš vzácný.
Člověk má chuť křičet a řvát a volat PROBOHA LIDI DĚLEJTE NĚCO a bušit kamenem do kovového zábradlí... Jako když stojí nahoře na mostě a vidí, že vlak na poslední výhybce zahnul špatně a jede po kolejích, natažených ke zrušené šachtě, kam se shazuje radioaktivní odpad - a stále zrychluje.
Ale je to marné :-(:-(:-(:-(:-(
je krok před konkurencí. Tam kde ostatní tlačí peníze, tak Fiat už šetří zastavením vývoje. Stará, uděláme si krásné Vánoce, všechno obilí prodáme a budeme mít víc než ten hloupý soused, který to šetří na osivo.
Ja sa skôr zamýšľam, prečo z tejto spolupráce nevznikla AJ Alfa či už ako novodobý spider, alebo aj ako coupe. S takou 1,75 TBi by to bola pecka neskutočná. Zároveň by si takto vedela urobiť odstup jak od Mazdy, tak od Fiata a vypýtať si ešte viac. A pritom techniku majú, platformu získali tiež, len to bolo treba dať dohromady. Síce neviem či nejakých 10 tisíc kusov ročne by vytrhlo Alfe tŕň z päty, ale aspoň by bola viac na očiach.
čo tak pozerám predaje Spideru 124, tak v USA a Európe ročne predávajú cca 10 tis. kusov. A aj napriek tejto "malosériovosti" vedia byť ziskoví. Otázka je koľko ziskoví? Oplatí sa im tento model vzhľadom k flotilovým emisiám? Resp. vyváži to image faktor?
Mám 188 cm a neměl jsem problém. K moři bych s tím asi tak zrelaxovany jako z nějaké střední třídy nepřijel, ale nic strašného . I motor je fajn. Klidně bych to bral místo mx5
Mno, pokiaľ viem tak kombík bol v poslednej fáze vývoja, keď ho zarezali v prospech Stelvia. A ako píše Murphy pár plechov ešte žiadnu automobilku nezruinovalo. Fiat na tom je dokonca ziskový, prečo by Alfa nebola?
... "Alfa nebyla schopná".... o tom to není - je to o manažerském rozhodnutí.... Prostě pokud by vedení řeklo kombík/spider bude, tak by se to prostě udělalo.... zas ještě nekrachují natolik aby nedokázali vyvinout pár lisovaných plechů....
zaprvé 4C stála ke dvěma mega, zatímco tohle se v pohodě dalo prodávat za milión.... a za druhé 4C stejně už skončilo, protože FCA do toho auta nemá motor.... 1750TBi už se jim nechce ladit na nové emise a 2.0T z Giulie je na podélnou zástavbu, tedy do 4C nejde....
.... co si budem povidat, do portfolia Fiatu se to auto moc nehodi.... Sportak ma budovat image a podporovat prodeje ostatnich konzumnich modelu.... ale tezko si predstavit ze tenhle Spider nekoho motivuje koupit Tipo.... a stylova 500 zas podporu nepotrebuje.... navic ta ma sveho vlastniho Abartha....
Ale ted vidim jako chybu ze tohle auto nevzniklo s logem Alfa Romeo.... jasne, pred 4 lety bych byl proti a tvdil "Alfa bude mit vlastni autenticke modely made in Italy a krizence nepotrebuje"..... a mozna to tak Marchione i planoval.... ale dnes ma Alfa jako vzdy ho-vno.... takze kdyby tenhle Spider mel peknou kastli od Pininfariny a nejaky trochu lepsi motor nez 1.4MA tak by to furt bylo zajimave.... a jako podpora image Alfy (hlavne v USA) by to mohlo pomoci....