Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elon Musk se opřel do Porsche, příští týden ho chce připravit o rekord

Známý provokatér Elon Musk se rozhodl popíchnout svého nového konkurenta, brzy se však sám dostal pod palbu.
Zpět na článek
7. 9. 2019 18:09
Nevěřím
že ta Tesla bude sériová.
Nevěřím nikomu z nich, ale Mlaskovi vůbec.
To nastoupí na Ring s těma směšnýma kolama z aftermarketu a brzdama z másla?
Je to klaun.
Klaun, který se má k Dr.Ferdinandu Porsche jako upocený smradlavý skunk k běloskvoucímu jednorožci s diamantovýma očima.
Není hoden pojídat shnilá jablka ve stínu hromady šrotu, která vznikla ze starých vozů Porsche. S Turbem i bez.
Plivu na něj.
Ať se tohle prase podívá do historie (a současnosti) Ringu. Do minulosti automobilového průmyslu a sportu. Pak by mu snad došlo, co za firmu a odkaz si bere do tlamy.
Psí hlas do nebe nevolá!
7. 9. 2019 19:07
Re: Technika
NEPLKEJ!!!!
To vím taky.
Znám data aut a když ne, umímsi to najít.
V Tesle jsem jel. Má super zrychlení.
Ale to Porsche zrychlí stejně 20x, Tesla 2x. Nemám na tebe náladu. viz výše. Že já tam nepřidal ten edit, ať na mě ten soploň nechodí s číslama z netu. Ach jo.
Miláčku. Až se budeš roky a desetiletí intenzivně a hloubkově zajímat o auta, pak si budeme moct o tom povídat. Zatím mezi námi je podobná komunikační bariéra, jako mezi tebou a stromem. Chápeš. Běž si googlit čísílka.
7. 9. 2019 18:36
Re: Nevěřím
Agresivita a nenávist plní tvé příspěvky už celkem často.

Je úžasné co Musk v tak krátké době dokázal a jak ukázal co lze udělat za krátkou dobu když ma někdo vůly a vizi.
Avatar - _Karel_
7. 9. 2019 19:39
Re: Nevěřím
Zajímavý názor, že Tesla S předčí Taycana. Jak jsi na něj přišel? Už jsi v Porsche jel? Už jsi jel s Teslou na NS? Nebo ti stačí přečíst si čísílka zrychlení?
Vy fandové Tesly jste jeden jako druhej. Byl tu nějakej StenLi, co se do krve hádal, jak je na tom Tesla finančně famózně a jak tomu hateři nevěří. Pár měsíců před tím, než Musk přiznal, že málem zkrachoval. Teď tu máme Porsche, kterým skoro nikdo nejel, ale už se ví, že je horší, než S.
Avatar - WinDiesel
7. 9. 2019 19:02
Re: Technika
Bude lepší až dokáže dojet celý okruh :-) Zatím se to nějak nepodařilo.
7. 9. 2019 18:33
Re: Nevěřím
Koukám, kdykoli, kdekoli, vždy první se svým jakoby humorem.. není lepší žít život?
7. 9. 2019 18:43
Re: Technika
Ano. Je to článek od Máry. Velmi fundovaný.
7. 9. 2019 18:42
Re: Nevěřím
Tak si žij svůj a neprndej tady.
Choose life! :-!
7. 9. 2019 19:05
Re: Nevěřím
Ty sis začal s vůlí. Asi nevíš, co většina mého příspěvku znamenala.
Jenom jsi ji v sobě měl najít na základce. Vůli se učit. Tam bys pak pochopil, že se píše třeba "mít vůli" s měkkým i.
Navíc blábolíš o sedm let staré Tesle, ale Performance, o které je ve článku řeč je mnohem mladší. Vygoogli si sám.
Čili:
- Jsi nedovzdělaný
- Nevíš, o čem mluvíš a píšeš
- Porsche má na Ringu trochu jiný kladiva. Jezdilo tam o minutu a půl rychlejc v první polovině osmdesátek. Kdybys třeba tušil, kdo to byl Stefan Beloff.

Nemám potřebu ti nijak argumentovat. Pokud jsi příměr s Hitlerem (který splňoval všechny tebou obdivované atributy Muska) nepochopil, je to tvůj problém.
A ano, jsem agresivní. Jsem velmi frustrovaný a nešťastný. Týrali mě a mám malý penis.
I přes to mám ale vždycky pravdu.
Končíme kloučku?
7. 9. 2019 18:46
Re: Nevěřím
Vůle a vize? Co mi to jenom připomíná?!
Na ja TRIUMPH DES WILLENS. Stará dobrá Leni furt jede!
Ano. Přesně. Vůli a vizi měl třeba Adolf Hitler a opravdu (bez ironie) toho v krátké době moc dokázal. Asi 1,000,000x víc než Musk.
Na ja aber…
Měl k dispozici zaslepené stádo. Jaké to je být takovou tupou hlavou ve stádě? Napiš brouku.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2019 21:29
porsche
je uplne v inej dimenzii ako tesla ... aj kvalitou spolahlivostou aj celkovou hodnotou ... :yes:
7. 9. 2019 18:47
Re: Technika
Ne.
I proto je Porš dražší.
A už neplkej.
7. 9. 2019 19:31
Re: Nevěřím
Takže od techniky zase uhybka, tentokrát k penězům? Hele, když jsi ale takový odborník na techniku jak tvrdíš, tak jistě tušíš jak moc je nákladné vybudovat sériovou automobilku a tudíž tě teda nemůžou tyhle finanční věci překvapovat, ne?
Na kolik že VW ocenilo elektromobilitu.. tuším 50mld euro..
Avatar - Katikakus
8. 9. 2019 11:13
Musk..
..je uz jenom vycpely sasek a butthurt debilek, ktery kolem sebe kope jako male vztekle decko. Kdysi, kdyz neco placnul, bylo to alespon k smichu a clovek se pobavil, ted je to uz pouze trapne a je mi ho tak trochu lito. Vazne ho uz krome naprostych Teslaidi0tu nebere vubec nikdo.
Avatar - flyboyeda
7. 9. 2019 22:05
Elon je ubohý podvodník
a Tesla je podvod, konec tečka
Avatar - CICERO
7. 9. 2019 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 9. 2019 18:57
Re: Nevěřím
Agrese ti jde, ale věcná argumentace nula.
Musk za pár let udělal z Tesly automobilku která konkuruje Porsche, v prodejích konkuruje starým značkám a vyrábí technicky vyspělé auta. Stejně tak jeho Space X je na špičce v inovacích v kosmonautice. To není o tom jestli mu věříš nebo ne, to jsou skutečný věci.
PS: Vytahovat Hitlera to už je nedostatek argumentů?
7. 9. 2019 21:46
Re: Nevěřím
Tesla má i přes své stáří některé technické hodnoty lepší. Ano, samozřejmě to nic nedokazuje, ale je to zajímavé, že ani Porsche zatím nedokáže udělat auto které by Teslu jednoznačně smazalo.
Pro Teslu je tohle velký konkurent a i proto asi přichází s tím, že chce Porsche na ringu porazit. To by byl povedený kousek.
Trochu mě vadí to řazení do Tesla fans a podobné škatulkování. Přece ani Tesla není nijak technicky nezajímavá a proč jí teda odsuzovat?
Jsou tu jiný "diskutéři" co to mají tak dané bez argumentů.
Zajímavý je třeba způsob nabíjení u Porsche, v tomhle Teslu předhání a ukazuje to, že třeba ani s tím tankováním ele aut to nebude tak hrozné jak se tu furt hlásá.
7. 9. 2019 19:10
Re: Nevěřím
Je to sranda pozorovat jak utíkáš od podstaty k drobnostem:)
Porsche vzpomínání na staré časy nezachrání od konkurence.
Tesla S má základy někde v roce 2010. Všechny deriváty jsou postavené na tomhle základu. A i takhle staré auto předčí úplně nové Porsche. To není důvod proč se navážet do Muska a říkat něco o zaslepencích.
Jestli to nevidíš tak přemýšlej jak jsi na tom sám se zaslepeností.
7. 9. 2019 18:33
Technika
nejzajímavější v článku je to, že 7 let stará Tesla S je na tom technicky lépe než žhavá novinka od Porsche.
7. 9. 2019 19:12
Re: Technika
Ale prd.) Technicky jsi tady nepředvedl nikdy nic co by vybočovalo z průměru internetového odborníka. Tahle diskuze je toho důkazem:)
Avatar - speedfred
7. 9. 2019 21:31
mr.Mára
je fakt novinár alebo iba nejaké vymyslené meno? Keď už sám nečíta po sebe a neopravuje chyby tak by to mohol robiť niekto druhý. (spalovací alebo spalovcí) :no:
8. 9. 2019 20:37
Re: Nevěřím, Karle.
Tesla neni spickova jen v pohonu.

Ale i v bezpecnosti - narazove testy, asistenty.
Konektivita.
Automatizace vyroby.
Vertikalni integrace, vcetne prodeje.

To jsou docela padne argumenty. Ktere vetsinu klasickych automobilek odsuzuji do role outsideru, viz Porsche.
To je schopne udelat mensi auto s horsimi dynamickymi parametry (kazdopadne v primce) s o dost horsim dojezdem (450 vs 595) za dvojnasobnou cenu :-)
A to nemluvim o tom, ze neni kde nabijet.
Tesla ma vlastni sit superchargeru, adaptery na asi vsechny nabijecky, takze muze nabijet asi na vsech existujicich nabijeckach
Porsche samozrejme nemuze nabijet na supercharger siti Tesla, ale hlavne muze nabijet jen na nabijeckach (pokud vim), ktere umi 800V. A to jsou u nas asi tak 2?

PS Necekal bych, ze Model S porazi Taycan na NS. Naopak jsem si myslel, ze to bude asi jedina meritelna domena Porsche. Tak uvidime.
8. 9. 2019 20:28
Re: Nevěřím, Karle.
To je asi jedina vec, v ktorej sa zhodneme - ZATIAL nikto na Teslu 3 nema odpoved. Problem je, ze napriek tejto skutocnosti, Tesla generuje obrovske straty, hoci ma velku konkurencnu vyhodu. Co bude robit potom, ked zacnu automobilky vyrabat EV, ktore budu mat rovnaky dojazd ? Alebo si snad presvedceny, ze sa ostatni vyrobcovia na Teslu nedotiahnu ? :)
8. 9. 2019 20:22
Re: Nevěřím, Karle.
Rozmyslam, ci to myslis vazne a si skutocne tak zaslepeny, alebo len trollis :) Vyroba EV nie je v sucasnosti rentabilna, tak je uplne pochopitelne, ze sa do nej europski vyrobcovia nehrnuli. Preco by to robili ? Vznikli a funguju za ucelom dosahovania zisku ( ako kazdy iny podnikatelsky subjekt ). Vyroba EV pre nich nie je zaujimava. Nebyt politickeho tlaku a nastaveniu drastickych noriem na CO2, ktore sa bez EV splnit nedaju, tak je velmi pravdepodobne, ze dodnes ziadne EV auta neponukaju. To nie je len o tom, ze maju neporovnatelne kvalitnejsi interier a technicke spracovanie. Je to aj o katastrofalnom servise, ktory ponuka Tesla v Europe. Ziadny klient, ktory nie je fanusikom znacky Tesla, by kvalitu spracovania a servisu neakceptoval pri autach v cenach okolo 120 000 EUR. ( ani pri autach za 60k EUR ) Ano, mam skusenost so servisom tejto znacky ... jediny je vo Viedni a je to cista katastrofa. Nad Teslou 3 som dokonca uvazoval, kym som nemal moznost sa v nej previest. Jazda super, kvalita auta strasna a tablet, ktory tam nalepili je dokonaly k tomu, aby vodic nedaval pozor na cestu. Tak nebezpecny system ovladania som este nezazil. A pocet nab. stanic ? To vazne ? :) Preco by europski vyrobcovia v minulosti buduvali siet stanic, ked ziadne ev neprodukovali ? S ich vystavbou zacali mozno tak rok spat ... a je otazka kratkeho casu, ak sa uz nestalo, kedy budu mat vyrazne lepsiu siet ako Tesla ( ktora ju buduje uz niekolko rokov ). A ze je ( niekedy ) zadarmo ? Kto ma nabijanie zadarmo ? :) Par aut v europe, to ma byt vyhoda ? Vies o nejakej Tesle 3, ktora by mala moznost nabijania zadarmo ? Nema a nebude mat, pretoze si to Tesla nemoze dovolit.
8. 9. 2019 18:17
Re: Nevěřím, Karle.
akoze nie ? Tesla vyraba aj ine ako elektricke auta ? ked si chce niekto kupit elektricke auto strednej triedy, tak ma celkovo moznosti ...mmt pocitam... jednu jedinu ... Teslu 3 ... ked si chce ale kupit auto strednej triedy so spalovacim motorom, tak ma moznosti ... desiatky, ci stovky. takze to, co radi robia neobjektivni fanusikovia znacky Tesla je, ze si vyberu napriklad predaje BMW3/4 kde ani jedno auto nema elektricky pohon a konkuruju mu desiatky inych znaciek s predajom Tesla 3, ktorej nekonkuruje ziadna ina znacka ... Ak teda Ty pocitas takto, tak ja mozem inak... Tesla preda rocne tak 150 000 kusov aut ... ale napriklad BMW preda 2 500 000 aut .. Tesla preraba rocne miliardy USD a BMW zaraba miliardy USD rocne ... Co sa asi stane s Teslou ked pridu na trh europske automobilky s elektrickymi autami ? Ja to tusim, ale nechajme sa prekvapit. Americke auta nie su na svetovych trhoch ziadnym "trhakom" ... nikdy neboli a zrejme ani nikdy nebudu. Ak zacnu BMW, AUDI, MB, VW ... vyrabat EV s porovnatelnym dojazdom ako ma Tesla 3, ale v europskej kvalite a s vybornym servisom, skutocne si myslis, veris tomu, ze ludia budu aj nadalej kupovat Teslu 3 ? Europskym vyrobcom staci jedine ... ponuknut modely, ktore budu mat podobny dojazd ako Tesly 3 ...
8. 9. 2019 11:48
Re: Nevěřím, Karle.
Ty si nikdy nespravil preklep, trapko?
Avatar - Beefcake
8. 9. 2019 08:19
Re: Nevěřím, Karle.
Nova doba fostek/cicero niekomu oisu, ze je klaun !
7. 9. 2019 22:45
Re: Nevěřím
V něčem je lepší, jak moc uvidíme zřejmě příští týden na ringu. Stejně ale, nové Porsche se měří se starou Teslou. Kdo by to byl před pár roky řekl.
Avatar - pradeda777
7. 9. 2019 20:49
Přestaňte se hádat....
....vždyť jde jen o auta na baterky.......kdysi to byli policajti na baterky....dnes auta....ach jo.... :-(
8. 9. 2019 19:36
Re: Nevěřím, Karle.
Stale je tam to "ak". Model S sa vyraba od 2012, dost casu na adekvatnu konkurenciu zo strany MB, BMW, AUDI a pod a stale nic. A kolko je adekvatnej konkurencie tesly dodnes? Ako safranu? To ze ponuknu lepsi interier je super ale co siet supernabijaciek ako ma tesla? Kto toto ponukne? Ci ostatne automobilky cakaju ze to niekto proste zrobi za nich? Chod do zahranicia na Tesle a chod na takom Audi a potom daj vediet ci interier bol to co ta najviac potesilo pri jazde? Lebo mna skor to bezproblemove(niekedy zadarmo)Tesla nabijanie stylom zapojim nabijam.
8. 9. 2019 12:45
Re: Musk..
Predpokladam ze ty si rovnako predal nieco ako paypal za miliardu a teraz premyslas nad niecim podobnym ocom dokazes presvedcit rovnaky pocet ludi(v rovnakej cene) ako Musk. Ty asi budes ten jeden z akcionarov BMW ktory tak hromzia ze BMW dodnes nepostavilo konkurenta prave Tesle.
Avatar - Beefcake
8. 9. 2019 11:24
Re: Elon je ubohý podvodník
V zmysle trolovaciom. Aj cesty spacex su predsa animacie. Len ta NASA je blba a tlaci do toho peniaze. Len tu, internetovy chytralek, to cele prekukol.
7. 9. 2019 19:33
Re: Technika
Seš zvyklej se přít jak když na sebe štěkají čivaváci?)) Já teda ne a nevyhledávám to. Když někdo umí tak je to vidět a nemusí se tím ohánět.
8. 9. 2019 11:49
Re: Musk..
Aj ty si bol niekedy aspoň k smiechu, teraz už len k plaču.
Avatar - Beefcake
8. 9. 2019 11:29
Re: Nevěřím, Karle.
Porsche bude mat zrejme lepsi podvozok a interier, ale o inom by som to fakt vopred netvrdil. Tesla udava smer aj tomu Porsche.
Avatar - CICERO
7. 9. 2019 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 9. 2019 19:22
Re: Technika
Jasně ,asi toho hodně čteš vo de mě.
Zato ty jsi chodící encyklopedie.
Je to tak, tak se s tím smiř.
Třeba včera můj velice zajímavý přepočet velikosti nádrže atd?
Drž pysk a děkuj Bohu, že můžeš zadarmo nasávat mé vědomosti a postřehy! Nevděčníku! :-!
Avatar - CICERO
7. 9. 2019 19:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 9. 2019 19:21
Re: Nevěřím
Neví. kdo byl Speer. To byl vizionář! :yes:
Avatar - CICERO
7. 9. 2019 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 9. 2019 19:20
Re: Nevěřím
Vytáhni si hlavu ze zadku. Ne kvůli mě. Kvůli sobě.
Nezachrání před konkurencí?
Ta firma prodělává miliony a miliony dolarů i když ještě konkurenci neměla a byla prokrmovaná dotacema. Vyřídí se sama.
Jsi tak blbej, nebo provokuješ?
Avatar - Jerry.Gunman
8. 9. 2019 23:47
Soutěž o "nejlepší elektromobil"
je pro mne (V SOUČASNÉ DOBĚ) asi stejně atraktivní jako soutež o nejhezčí ovci.
Já jsem tolerantní a pokud má někdo takovéto sklony... budiž mu přáno - ale jisté aktivity hodlám FAKT provozovat POUZE se ženami :D :D :D
Ať už si "ovčí loby" tvrdí sebeintenzivněji a sebehlasitěji, že je to moderní, free, cool, in, ekologické, dlouhodobě udržitelné aj. a že kdo nejde do ovcí, je zpátečník, kremlobot, kobliha, popírač globálního oteplování - a vůbec, že těm ostatním ovcofilům vlastně ty jejich ovce ZÁVIDÍ :D :D :D - já fakt zůstanu u krásných žen a automobilů s "klasickými" spalovacími motory
8. 9. 2019 16:18
Re: Nevěřím, Karle.
Tesla predava model S uz viac ako 7 rokov ale podla Karla Porsche vyrobilo top EV auto😃 pobavilo
8. 9. 2019 15:59
Re: Nevěřím, Karle.
Tesla S ale není auto z garáže nadšenců. Proč furt ta snaha překrucovat skutečnost?
Avatar - elektrikar
8. 9. 2019 15:19
Tesla už je na okruhu a má za sebou první kolo!!
Zde odkaz na originální Tweet: https://twitter.com/…0381150847741952
8. 9. 2019 14:47
Re: Nevěřím, Karle.
Jediny sasek si tu ty. Presne ako to bolo pri mazde3. Ked som napisal ze aj s jednoduchou napravou to bude jedno z najlepsie jazdiacich aut tak ty si bol prvy kto oponoval ako to mozem vediet a co nasledovalo? Mazda3 je jedno z top jazdiacich aut v triede + premiovy interier a funkcie ako nema ani ten tvoj Kokodiaq👍
8. 9. 2019 12:36
Re: Nevěřím, Karle.
Termomanazment baterie, samotne baterie ako take, nabijaci vxkon, spotreba, nabijacia siet, nonstop nove veci posielane vzduchom, na tesle zadam ciel a idem, cestu aj nabijacky dokonca aj dlzku statia auto vypocita samo, pocet volnych slotov. To nedokaze ziadne ine EV auto.S teslou proste dokazes ist normalne za hranice. Sinymi nie pretoze potrebujes vybavit cipy a karty tej danej krajiny.
8. 9. 2019 11:47
Re: Nevěřím, Karle.
S tým sa súhlasiť dá, ibaže teraz je to práve o tom pohone, a nie o kvalite. ;-)
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2019 11:33
Re: mr.Mára
možná je to robot, umělá inteligence :D :D :D
8. 9. 2019 21:49
Re: Nevěřím, Karle.
Nejaky koment k poslednimu prispevku?

Nebo nemas dost silny zaludek pro porovnani :-) ?
https://cleantechnica.com/…-in-6-years/amp/
8. 9. 2019 21:03
Re: Nevěřím, Karle.
Jj promin. Ja zapomnel. Porsche je über auto.
Kdo ho s necim porovna je vul :-)

https://cleantechnica.com/…st-half-of-2019/

Ps Takovej dieselovej Macan, to je sen :-)
https://auto.porsche.cz/skladove-vozy?…
To ani s nicim neporovnavas - protoze Porsche.
To rovnou kupujes.
Sportovni ikona.. SUV v dieselu.
8. 9. 2019 20:52
Re: Nevěřím, Karle.
Jaaaaj ... tak tom potom ano ... to potom Tesla prekonala aj Ferrari, Lambo, ci MCL ... ale musim dodat, ze to chce uz fakt silny zaludok porovnavat Porsche s Teslou ...
8. 9. 2019 20:50
Re: Nevěřím, Karle.
K tvoji otazce kterym automobiliam konkuruje Tesla v prodejich.

Tak abychom se drzeli tematu, tak Tesla prave prekonava letos Porsche :-)
8. 9. 2019 20:12
Re: Nevěřím, Karle.
Zatím ale nikdo na teslu 3 nemá odpověď. A už vůbec ne dojezdem.
To ale odbočuje od toho co jsme psal. Už dnes Tesla poráží v prodejích ve střední třídě zavedené automobilky. To je dobrej výkon, ne?
8. 9. 2019 16:46
Re: Nevěřím, Karle.
Nemyslím ele auta. Podívej se na prodeje aut tento rok v evropě ve střední třídě.
8. 9. 2019 16:24
Re: Nevěřím, Karle.
hmmm ... tak mi prosim napis, ake ELEKTRICKE auta maju "stare" automobilky a su v rovnakom segmente ako Tesla 3, S, X ? Prakticke jedine je Audi e tron ... s Teslou X a potom snad este Jaguar i pace. Audi e-tron ma zaroven lepsie predaje v svojej nabehovej faze predaja ako mala Tesla X v tej svojej.
8. 9. 2019 16:00
Re: Nevěřím, Karle.
Podívej se na letošní prodeje v segmentu kde figuruje Tesla.
Avatar - _Karel_
8. 9. 2019 13:29
Re: Nevěřím, Karle.
Pak ještě smontování, lak... no zkrátka vše kromě pohonu, jak už jsem psal.
8. 9. 2019 11:37
Re: Nevěřím, Karle.
Zdravim, bez ironie, napis mi prosim, ktorym "starym" automobilkam konkuruje v predajoch. Dakujem.
Avatar - _Karel_
8. 9. 2019 10:44
Re: Nevěřím, Karle.
Čím konkrétně je "úplně jinde"?
8. 9. 2019 10:29
Re: Nevěřím, Karle.
Porsche je pojem, bohuzial v oblasti EV sa netahaju na Teslu. O prekonavani nemoze byt ani rec. Ta je technologicky uplne niekde inde.
8. 9. 2019 10:22
Re: Nevěřím, Karle.
1. To "obecně" je tvoj jednostranný názor, a nie práve nezaujatý.
2. Teslou si zrejme nešiel, s Porsche samozrejme tiež nie - tým pádom môžeš porovnávať len papierové údaje, nič iné. Podľa teba Tesla nemôže byť lepšia ako Porsche, ale podľa rovnakého metra ani Porsche nemôžeš vopred označiť za lepšie, lebo s ním ešte nikto nejazdil.
3. Tesla nemá tradíciu - Porsche ju má. Ale na tú sa nejazdí.
4. Kvalita - aj tu je predpoklad, že bude mať Porsche navrch, aj keď ani v Tesle nespia a rovnako ako iní svoje produkty zdokonaľujú. Ale ani to, či auto jazdí 5 rokov bez poruchy alebo sa na ňom 3x do roka niečo vysype, nemá vplyv na to, ako jazdí.

Ako sorry, ale svojimi príspevkami ideš tentoraz hlboko pod vlastnú úroveň. U teba sme zvyknutí na rozvážne názory a objektivitu, ale toto vyzerá, ako keby písal niekto celkom iný.
Avatar - _Karel_
8. 9. 2019 09:14
Re: Nevěřím
" o infrastruktuře Porsche se už vobec netreba bavit" To je fakt.O tom žádná, že je na tom o dost líp, než Tesla.
Proč sem vůbec chodíš psát, není jinde jiný způsob, jak ze sebe dělat blba? Tesla je (obecně) smradlavý bakeliťák s parádní dynamikou. Porsche je (obecně) po všech stránkách špičkový produkt.
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2019 11:35
Re: Nevěřím, Karle.
co je to oisu? něco jako wo***? :D
8. 9. 2019 08:59
Re: Nevěřím
Co je natom porovmavat cisla? O tomto porsche sa toho napisalo uz na jednu knihu a potom sa predstavi a za 180 000€ dostanem zrychlenie a dojazd ktore model S zvladal 3-4 roky dozadu. O infrastrukture porsche sa uz vobec netreba bavit. Ak toto niesu vyhodene peniaze tak ja uz neviem. S Lambom alebo Ferrari zatu cenu mozem jazdit cely den, s tymto ani omylom.
Avatar - _Karel_
8. 9. 2019 05:58
Re: Nevěřím
Postavit auto se silným motorem běžně zvládne i pár nadšenců a no name značky. Že by šlo o auta celkově srovnatelná, o tom já dost silně pochybuju, ale určitě se o nějakých srovnáních dočteme, tak se uvidí.
Avatar - CICERO
7. 9. 2019 21:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
8. 9. 2019 12:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2019 10:08
Re: Elon je ubohý podvodník
V akom zmysle? Myslíš, že Tesla má vpredu zabudovaný 12-valec a prázdny predok s kufrom ukazujú len novinárom?
7. 9. 2019 19:00
Re: Technika
Ve zrychlení i max výkonu je Tesla S lepší.
Abys mohl radit co mám dělat, musíš něco vědět.
7. 9. 2019 18:45
Re: Technika
Není to teda pravda že je na tom Tesla S líp?
Avatar - _Karel_
8. 9. 2019 13:31
Re: Nevěřím, Karle.
Děláš si kozy? Ty už víš, že má Tesla lepší termomanagement baterie? Ty seš fakt kouzelník. No nic, konec debaty, šašku.
Avatar - _Karel_
8. 9. 2019 10:43
Re: Nevěřím, Karle.
Tím "obecně" myslím, že nemůžu hodnotit nového Tycana, tedy hodnotím spíše obecně výrobky Porsche.
Četl jsem dost článků o mizerné kvalitě montáže, laků atd. u Tesly. Trvám na tom, že Porsche obecně vyrábí špičkové produkty, Tesla přišla s inovativním pohonem a v tomto směru si ji s Taycanem srovnávat netroufám, ale kromě pohonu její výrobky subjektivně považuji za slabotu. Tady je znát náskok konkurentů, kteří to dělají déle. Neposmívám se za to Tesle, je to "nováček", ale není důvod se tvářit, že tomu tak není. Pohon - tím to u Tesly začíná a končí. Nic víc. Zkus se jen podívat na interiéry.
Avatar - CICERO
8. 9. 2019 14:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
8. 9. 2019 12:04
Re: Musk..
O te potrefene huse to jiste znas. Ale je fajn, ze ses tam nasel.... :-! :yes:
Avatar - _Karel_
7. 9. 2019 22:11
Re: Nevěřím
"Tesla má i přes své stáří některé technické hodnoty lepší" zní přece jen jinak, než "...auto předčí úplně nové Porsche".
Avatar - CICERO
7. 9. 2019 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
9. 9. 2019 08:43
Ring
No tak na ten Ring jsem dost zvědavej. Tesla tam zatím žádný solidní čas nemá, až je to podezřelé... a tak jsem měl za to, že prostě není schopná zvládnout takové tempo dlouho. Objevily se nějaké zkazky o chlazení baterií a tak. Ale třeba to nebyla pravda, nebo na tom Tesla zamakala.
Avatar - Emel
9. 9. 2019 08:40
Re: Nevěřím, Karle.
Že jim konkuruje je pravda. Pořád je ale BMW, Audi a MB cca. na dvojnásobných číslech...
8. 9. 2019 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
8. 9. 2019 17:23
Re: Nevěřím, Karle.
A to jsi četl kde, šašku, můžeš citovat? Já na rozdíl od tebe nevestim z křišťálové koule. Jak dobrý nebo špatný pohon má, to se uvidí. Tedy polopaticky pro tebe-auta vyrábí Porsche nepochybně lepší, jestli bude Taycan i lepší coby elektroauto netvrdím.
Avatar - CICERO
8. 9. 2019 16:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
8. 9. 2019 14:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.