Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda stále rychle roste, hrozbou je posilující jen (výsledky za 4. čtvrtletí 2007)

Honda Motor dosáhla i ve třetím čtvrtletí svého fiskálního roku rychlého růstu zisku, tržeb i prodejů. Hospodaření automobilky by však v budoucnu mohly negativně ovlivnit posilující jen a vývoj americké ekonomiky.
Zpět na článek
neregistrovaný "jirik H"
5. 2. 2008 08:20
Re: a vůbec...
Honda má jeden z největších zisků na jedno auto. Umí udělat kvalitní, spolehlivá a technicky vyspělá auta. Co do finanční síly Hondy (rozjíždí výrobu letadel) je uvažování o fúzi nesmysl.
neregistrovaný "Jirik H"
5. 2. 2008 08:14
Re: bla bla...
Seš mimo, Honda patří k nejziskovějším automobilkám a má jeden z největších zisků na auto. A dále Honda vyrábí plno jiných věcí. VW nemí na autech tolik vydělat.
neregistrovaný "Jirik_H"
5. 2. 2008 08:11
Re: stejně podlehne...
VW s Hondou nemůžeš srovnávat, akcie VW se neobchodují na burze v New Yorku, která dává rozhodující ceny pro ocenění podniku. VW na kotaci akcií v Nnew Yorku prostě nemá:-).
neregistrovaný "SOUMAR"
5. 2. 2008 07:41
Re: a vůbec...
Ráno jde do školy. >:D
neregistrovaný "babo"
4. 2. 2008 15:05
Re: a vůbec...
A? Pointa toho prispevku? :-)
Avatar - KANKUNEN
4. 2. 2008 14:29
Re: a vůbec...
Jasně, chtěl jsem si Civica koupit.
neregistrovaný "babo"
4. 2. 2008 11:59
Re: stejně podlehne...
presne tak. V EUROPE nema HONDA velke predaje, ale tolko, co je este schopna zvladnut. Klucove trhy su rozhodne USA, JAPONSKO.
neregistrovaný "babo"
4. 2. 2008 11:56
Re: a vůbec...
Uhm, tak Ty si asi tiez jeden z tych, co sa v ACCO viezli :-) . Naozaj veris nemeckemu casopisu, ze OPEL VECTRA, alebo PASSAT, alebo podobne auta maju lepsi losi test ako ACCO? :-) Tak to asi tazko. Aj ked je to mozno najslabsia disciplina ACCO, ale tak najhorsie v strede pola. A vynika vo viacerych dalsich podvozokovych testoch.

CIVIC nema viacprvok? Ale musi ho naozaj HATCHBACK mat (stela ho spusta nema - ASTRA, PEUGEOT, ...), je to tak 50 na 50. Ano, CIVIC 5D odflakli s nastavenim a je prilis tvrdy, zadok poskakuje. CTR vsak aj na R18 je odladeny znamenite. A vdaka tomu bolo mozne presunut nadrz inam, zvacsit kufor a MAGIC SEATS - to je dokonalost, ozajstne sklopenie jednou rukou, netreba davat dole opierky z vznikne rovina. Uz CIVIC SEDAN ma multilink a tieto zalezitosti umoznene neboli... Nieco za nieco.

HONDA v predchadzajucej verzii CIVIC mala MULTILINK. Proste teraz sa rozhodla inak (casto si robi mnoho zalezitosti po svojom).

Nevidim dovod na to, aby sa stala sucastou koncernu. Kupte si AUDI RS4 a pozerajte sa na diely, co su aj vo FABII... (napriklad skarede gombiky v zadu na otvorenie okien), je ich tam mnoho. Alebo si sadnite do koncernoveho auta, ktore je "moderne", ale vo vyhlade Vam vadi B-stlpik!!! Ano B, nie A. Pozriete trochu dolava a tam B-stlpik... No parada.

V USA znamena HONDA mnoho (najpredavanejsi SEDAN je ACCO, SUV idu dobre, CR-V najpredavanejsie male SUV). Zhorsujuca sa ekonomika USA ich moze potopit, za to ale HONDA sama o sebe nemoze.
Avatar - KANKUNEN
4. 2. 2008 06:24
Re: a vůbec...
Třeba proto, aby se zaplatila víceprvková zadní náprava u Civicu a Accord neskončil v losím testu poslední.
anonym
3. 2. 2008 21:34
Re: a vůbec...
sakra, Ty jsi ale odbornik ;-) napis sem jediny duvod, proc by Honda mela prodavat divizi automobilu nebo dokonce s nekym fuzovat. Je to evidentne zdrava firma, pravidlne vytvari zisk, trvale roste, ma kvalitni portfolio vyrobku. V motocyklech je svetova jednicka a v automobilech petka nebo sestka. Myslim, ze opravdu nema duvod se s nekym spojovat - s kym bys navrhoval? VW? PSA? GM?
Avatar - Falco
3. 2. 2008 18:22
Re: stejně podlehne...
Jak jsem napsal, hodnota značky a hodnota firmy jsou úplně jiná čísla... [odkaz]
Avatar - Falco
3. 2. 2008 18:20
Re: stejně podlehne...
Máš pravdu, ale myslel jsem to trochu jinak.. Dneska se jiná firma většinou kupuje pomocí úvěru, který se vypočítává z hodnoty značky nebo majetku
anonym
3. 2. 2008 14:19
Re: stejně podlehne...
pak je to stejně zavádějící informace, neboť i ten zmiňovaný volkswagen prodá celosvětově skoro o 100% aut víc a tudíž bych logicky předpokládal, že tu cenu bude mít vyšší a ono né... (teda podle těch americkejch blábolů), i když uznávám, že honda nedělá i auta, ale i spoustu dalších věcí, nicméně celkový obrat firmy nepřevyšuje obrat VW... a navíc hodnota značky jako takové stáloe neřeší to podstatné a to je zda honda jako samostatný automobilový výrobce je schopen na současném automobilovém světě přežít i nadále bez spojení s jinou automobilkou, díky které by mohla zlevnit a zefektivnit výrobu a nabízet i větší paletu modelových řad atd.
neregistrovaný "BuffaloCZ"
3. 2. 2008 11:34
Re: stejně podlehne...
Intel měl čistý příjem za poslední čtvrtletí $2,3mld, odhad pro rok 2007 je $7mld, aby si tu Hondu mohl dovolit, musel by 4roky šetřit, ale co je nejdůležitější... Honda má obrat $138mld, intel vlastní 11% trhu, který měl obrat $230mld minulý rok, a intel z toho má obrat $38mld, což je 3x menší obrat než má ta Honda... co se pořadí hodnoty značky týče, máš pravdu, to druhý místo sem přehnal.
Avatar - Falco
3. 2. 2008 00:03
Re: stejně podlehne...
Hodnota značky je stejná pro celý svět
Avatar - Falco
3. 2. 2008 00:02
Re: stejně podlehne...
Dané částky jsou v miliardách, viz [odkaz]

Ale jinak máš pravdu, hodnota značky a hodnota firmy jsou úplně jiná čísla. Hodnota firmy je hodnotou budov, zásob, strojů, atd. Značka naopak bývá ceněna při prodeji firmy nebo při fúzích. Představ si, kdyby se prodával např. Mercedes, Ty by sis nechal budovy, prodejny, výrobní haly, atd.. já jenom značku, kdo by na tom byl lépe? Nedávno podobna situace nastala, Číňané vlastnili technologii pro výrobu několika modelů Roveru, ale právo na užívání značky patřilo pořád BMW!
anonym
2. 2. 2008 22:09
Re: stejně podlehne...
hlavně to je cena stanovená pro americký trh... asi těžko to platí světově, neboť pochybuju, že by např. pro evropu měla značka honda větší hodnotu než např. volkswagen, který tu celkově prodává mnohonásobně víc... takže je to zcela zavádějící údaj...
neregistrovaný "Beekey"
2. 2. 2008 21:55
Re: stejně podlehne...
Nooo, tak nebolo by zle sa pozriet aj na metodologiu ako sa to poradie zistuje... Neni to cena podniku, ale cena ZNACKY. Ako by mohla automobilka stat 25-30 mill dolarov?
Avatar - Falco
2. 2. 2008 19:49
Re: stejně podlehne...
Myslím, že Intel by si mohl koupit Hondu dvakrát :-) A s tím druhým místem po Toyotě si to taky nevychytal… [odkaz]
Avatar - Ronault.
2. 2. 2008 19:42
Re: bla bla...
Člověk by řekl, že 3,5 M prodaných aut zaplatí vývoj nových vozů a zisky pro budoucnost firmy, ale zřejmě si to všichni nemyslí :-O
anonym
2. 2. 2008 18:33
a vůbec...
co do toho taháš nějáký motory... ??? myslíš že divize vyrábějící motory bude dotovad divizi vyrábějící auta??? >:D podle tebe asi jo... ale divize vyrábějící auta je jen část koncernu honda, takže není problém prodat nebo fůzovat jen s touto divizí azbývající časti budou j¨třeba honda dál...
anonym
2. 2. 2008 18:25
bla bla...
hele, vyrábí nějákejch cca. 3.5 miliónů aut po celým světě, což je zlomek toho co vyrábí GM, Toyota atd., takže je víc než jasný, že jsou v jednoznačný nevýhodě a můžeš si to barvit do růžova jak chceš, ale do 5-10 let, samostatný nebudou... navíc když se koukneš kde je honda silná tak je to japonsko a USA což jsou trhy s obrovskou konkurencí a v současné době stagnující nebo propadající se ekonomikou, takže tady moc velký zisky nebudou... tím pádem je stejně převálcujou větší koncerny s větším finančním zázemím a je jedno kolik těch motorů dělaj... ;-)
neregistrovaný "BuffaloCZ"
2. 2. 2008 17:55
Re: stejně podlehne...
socialistická evropa klíčovým trhem :)) nesmíš věřit všemu co ti kdo v hospodě navykládá :)) btw. Honda jako největší výrobce motorů na světě (cca 24M za poslední rok, čemuž se toyota a GM přibližují sotva na polovinu) a jako značka s druhou největší tržní hodnotou (v automobilovém průmyslu po toyotě)... máš aspoň nějakej tip, kdo by měl dost peněz na koupení takovýho podniku ? Intel se Samsungem dohromady ?:))
anonym
2. 2. 2008 17:24
stejně podlehne...
myslím že automoblika této velikosti stejně dřív nebo později podlehne globalizačnímu trendu a spojí se s jinou automobilkou... i dnes je vidět, že v evropě nabízí v podstatě dost omezené portfolio modelů a motorů, což je jedním z důvodů omezených prodejů značky.