Ekonomika
hele, vyrábí nějákejch cca. 3.5 miliónů aut po celým světě, což je zlomek toho co vyrábí GM, Toyota atd., takže je víc než jasný, že jsou v jednoznačný nevýhodě a můžeš si to barvit do růžova jak chceš, ale do 5-10 let, samostatný nebudou... navíc když se koukneš kde je honda silná tak je to japonsko a USA což jsou trhy s obrovskou konkurencí a v současné době stagnující nebo propadající se ekonomikou, takže tady moc velký zisky nebudou... tím pádem je stejně převálcujou větší koncerny s větším finančním zázemím a je jedno kolik těch motorů dělaj... 😉
Člověk by řekl, že 3,5 M prodaných aut zaplatí vývoj nových vozů a zisky pro budoucnost firmy, ale zřejmě si to všichni nemyslí 😲
co do toho taháš nějáký motory... ??? myslíš že divize vyrábějící motory bude dotovad divizi vyrábějící auta??? >😁 podle tebe asi jo... ale divize vyrábějící auta je jen část koncernu honda, takže není problém prodat nebo fůzovat jen s touto divizí azbývající časti budou j¨třeba honda dál...
sakra, Ty jsi ale odbornik 😉 napis sem jediny duvod, proc by Honda mela prodavat divizi automobilu nebo dokonce s nekym fuzovat. Je to evidentne zdrava firma, pravidlne vytvari zisk, trvale roste, ma kvalitni portfolio vyrobku. V motocyklech je svetova jednicka a v automobilech petka nebo sestka. Myslim, ze opravdu nema duvod se s nekym spojovat - s kym bys navrhoval? VW? PSA? GM?
Třeba proto, aby se zaplatila víceprvková zadní náprava u Civicu a Accord neskončil v losím testu poslední.
Uhm, tak Ty si asi tiez jeden z tych, co sa v ACCO viezli 😄 . Naozaj veris nemeckemu casopisu, ze OPEL VECTRA, alebo PASSAT, alebo podobne auta maju lepsi losi test ako ACCO? 😄 Tak to asi tazko. Aj ked je to mozno najslabsia disciplina ACCO, ale tak najhorsie v strede pola. A vynika vo viacerych dalsich podvozokovych testoch.
CIVIC nema viacprvok? Ale musi ho naozaj HATCHBACK mat (stela ho spusta nema - ASTRA, PEUGEOT, ...), je to tak 50 na 50. Ano, CIVIC 5D odflakli s nastavenim a je prilis tvrdy, zadok poskakuje. CTR vsak aj na R18 je odladeny znamenite. A vdaka tomu bolo mozne presunut nadrz inam, zvacsit kufor a MAGIC SEATS - to je dokonalost, ozajstne sklopenie jednou rukou, netreba davat dole opierky z vznikne rovina. Uz CIVIC SEDAN ma multilink a tieto zalezitosti umoznene neboli... Nieco za nieco.
HONDA v predchadzajucej verzii CIVIC mala MULTILINK. Proste teraz sa rozhodla inak (casto si robi mnoho zalezitosti po svojom).
Nevidim dovod na to, aby sa stala sucastou koncernu. Kupte si AUDI RS4 a pozerajte sa na diely, co su aj vo FABII... (napriklad skarede gombiky v zadu na otvorenie okien), je ich tam mnoho. Alebo si sadnite do koncernoveho auta, ktore je "moderne", ale vo vyhlade Vam vadi B-stlpik!!! Ano B, nie A. Pozriete trochu dolava a tam B-stlpik... No parada.
V USA znamena HONDA mnoho (najpredavanejsi SEDAN je ACCO, SUV idu dobre, CR-V najpredavanejsie male SUV). Zhorsujuca sa ekonomika USA ich moze potopit, za to ale HONDA sama o sebe nemoze.
CIVIC nema viacprvok? Ale musi ho naozaj HATCHBACK mat (stela ho spusta nema - ASTRA, PEUGEOT, ...), je to tak 50 na 50. Ano, CIVIC 5D odflakli s nastavenim a je prilis tvrdy, zadok poskakuje. CTR vsak aj na R18 je odladeny znamenite. A vdaka tomu bolo mozne presunut nadrz inam, zvacsit kufor a MAGIC SEATS - to je dokonalost, ozajstne sklopenie jednou rukou, netreba davat dole opierky z vznikne rovina. Uz CIVIC SEDAN ma multilink a tieto zalezitosti umoznene neboli... Nieco za nieco.
HONDA v predchadzajucej verzii CIVIC mala MULTILINK. Proste teraz sa rozhodla inak (casto si robi mnoho zalezitosti po svojom).
Nevidim dovod na to, aby sa stala sucastou koncernu. Kupte si AUDI RS4 a pozerajte sa na diely, co su aj vo FABII... (napriklad skarede gombiky v zadu na otvorenie okien), je ich tam mnoho. Alebo si sadnite do koncernoveho auta, ktore je "moderne", ale vo vyhlade Vam vadi B-stlpik!!! Ano B, nie A. Pozriete trochu dolava a tam B-stlpik... No parada.
V USA znamena HONDA mnoho (najpredavanejsi SEDAN je ACCO, SUV idu dobre, CR-V najpredavanejsie male SUV). Zhorsujuca sa ekonomika USA ich moze potopit, za to ale HONDA sama o sebe nemoze.
Ale jinak máš pravdu, hodnota značky a hodnota firmy jsou úplně jiná čísla. Hodnota firmy je hodnotou budov, zásob, strojů, atd. Značka naopak bývá ceněna při prodeji firmy nebo při fúzích. Představ si, kdyby se prodával např. Mercedes, Ty by sis nechal budovy, prodejny, výrobní haly, atd.. já jenom značku, kdo by na tom byl lépe? Nedávno podobna situace nastala, Číňané vlastnili technologii pro výrobu několika modelů Roveru, ale právo na užívání značky patřilo pořád BMW!