Konec devadesátých let znamenal pro mladoboleslavskou automobilku opravdový vstup do evropské třídy malých vozů. Momentky z vývoje první Fabie si po necelých 10 letech můžete prohlédnout v továrním videu.
Prosímtě uklidni se, když píšeš. Jsi v takové ráži, že jsi ani nepostřehnul, že můj dovětek byla výtka směrem k redakci, proto jsem to také uvozoval slovy "K redakci" (čili ne k tobě). Z toho ti musí být jasné, že o té zprávě pochopitelně vím. Jinak to, že už nechceš mít nic společného s hybridem nechápu... ono by se dalo psát i o tom hybridu, nevidím v tom problém, ale smysluplně a hlavně tak aby to nevyvolávalo úsměv. Pokud jde o mého boha, tak mé vyznání nech na mně :-) Já prosímtě Fabii ani nemám, nemám ani nic jiného od Škody a dokonce ani z koncernu, jen jsou Škodovky jedny z aut, které mi mimo jiné přijdou pod ruku v práci, to je celé. ...Jo, kdysi dávno jsem vlastnil (jako každý kdo tehdy měl u nás auto) "stodvácu", "tisícovku" atp :-) (ten zbytek valil na "žigulu").
K tomu videu... myslím, že nebylo účelem videa demonstrovat poškozeni auta při testech, účelem bylo pouze ukázat testovací procedury, které probíhaly na minulé Fábii. Je to promo materiál, tak nevím proč od toho očekáváš, že ti ukážou co všechno se ohnulo.
Zprava o brzdach je, jen staci hledat a mit siroky obzor nekoukat jen na auto.cz, proc? Protoze s hybridem uz nechcu mit nic spolecneho. No ono to spis vypada ze postrelena kachna kejha nejvic a protoze sam uctivas FABKU jako boha tak to vsechno vyvracis. Ukazal nekdo na tom videu o kolik se posunuly jednotlive dily? jak se zdeformovali cepy? Jak vevnitr vypadla pristrojovka? Jak nelze otevrit kufr diky narazu na hromadu sterku?? Nikdo.
Tebe i kdyby praštil důkaz železnou tyčí mezi oči, tak si ho nevšimneš. To je znak zabdněnců jako jsi ty nebo libovolný nekritický obhájce "toho svého". Nechápu proč se snižuješ k přitroublým poznámkám o navařeném plechu a já nevím co ještě... akorát se tak úspěšně řadíš mezi těch 80% místních plácalů. Nebo si snad myslíš, že vyřčením blábolu stoupne kvalita tvého příspěvku? No, ono vlastně tady ano... čím větší hloupost zde člověk vypotí, tím více volů mu zatleská - a že je jich tady poslední dobou dost a dost.
Jinak k tomu tvému "potrebujes funkcni zavesy, brzdy a robustni kostru, nic z toho tam ale nebylo videt" ... a tímhle si chtěl jako říct co? Že jsi slepý nebo že ses koukal na jiné video? :-) ...zbytek nekomentuju
PS: Prozraď mi proč ses přejmenoval lexusi-hybride? To, že píšeš jak motovidlo změnou nicku nenapravíš.
K redakci... zajímalo by mě, proč se tady zatím neobjevila ta zpráva o brzdách ať už je její pozadí jakékoliv.
Dovol abych se ti vysmál. Píšeš blbosti. O mokrejch brzách se píše v manuálech už od 80. let a znečištění brzd nezpůsobí nefunkčnost. Jestli chceš pošlu ti odkaz kde sem to rozebíral tuhle causu. Přivařené plechy? Ty jsi ale vtipálek.
Bohužel Volvo o problému s brzdami vědělo, protože se ho snažilo několikrát odstanit, aniž by informovali majitele poruchových vozů, které již byly předtím prodány.
Nejlepsi jsou nove FABIE v navodu bude napsano: nepouzivejte lita kola, maji moc velke otvory a muzou zapricinit znecisteni brzd= nefuncnost. To hovori samo o sobe, kdyby tam byli Cesi, kteri jsou koumaci vyresili by to, ale takhle.... kdepak. No a k tomu videu, nedokazuje to nic, protoze jedine co je videt je to, ze plechy drzi a to nema zadny vliv na beznecnost, vsadim se ze ty auta meli ty plechy natvrdo privarene primo k ramu aby nahodou neupadli behem nataceni.... plechy k bezpeci nepotrebujes... potrebujes funkcni zavesy, brzdy a robustni kostru, nic z toho tam ale nebylo videt... pouze ty plechy.
Ty o těch penězích mluvíš jak kdybys jich měl hafo >:D To fakt není jednoduchý přihodit si 300 litrů. Navíc kdo ty prachy navíc nemá, tak je prostě nemá a ten kdo jo ani o o tolik levnějších autech nepřemýšlí.
Jo? To by ses asi divil... pokud pracuješ jako tzv. zajíždák, tak máš za úkol se třeba 100x po sobě rozjet a hned zastavit a to pořád dokola... známý dělá v česaně ve vývoji, tak se občas u piva zmíní... :-!
akorat mi nepride, ze by s dverma byli schopny prilis trisknout. konkretne u tech zadnich patejch, mi to prislo, ze to je spocitany tak, ze se to akorat zavre, nebo slo jen o to udelat hafo standardnich oteviracich cyklu?
A že se nezmíníš o nebrzdícím Volvu 850, které dokonce způsobilo smrt dvou dětí. I o tom automobilka věděla, a závadu potají řešila. Nebo hořící Peugeoty 307... dalo by se pokračovat.
A jak se někdo divil, že Škoda při pravidelných prohlídkách potají mění díly, místo hromadných svolávacích akcí. Tak jednají všechny automobilky, nejen koncern VW. Ono totiž svolávací akce není moc dobrá vizitka pro jakoukoliv automobilku.
Místo urážek zkus příště argumenty :-) Ale zas tě na jednu stranu chápu, ve prospěch Šáde se těžko hledaj. Jediný co mě napadá je velkej kufr a cena. Ale já mám rád 4.dvéřáky a tam ten kufr fakt moc nevyužiješ. A co se ceny týče, v nějaký alespoň trochu přijatelný výbavě ti stejně běží k mega. A to si už radši těch 200 - 300 přihodim a mám auto na úrovni. S jízdníma vlastnostma trošku někde jinde, nesrovnatelným interiérem a prestiží :yes:
Video dokazuje, že Škodovka měla díky VW na koupi kvalitní kamery >:D Taky poukazuje na to, že to měl být příští reklamní tah, běžný od VW :-)
Jinak nic proti, Fobie se relativně povedla. Jen jak koukám kolik rygolů projeli a přitom nepřišli na to, že táhla stabilizátorů prostě nevydrží ;-)
Neřekl jsem nikdy, že nějaký mám. Ale je to moje oblíbená značka. Jo jinak jezdím německým autem, ale naštěstí není z koncernu VW :-)
Jediný co od Škody uznávám jsou starý káry. Původní Felicie hlavně v kabriu atd. Hustej byl i Rapid 135. Ale pak děs a bída ve formě Favoritu, Felicie. Nuda v Octávce, Fabii I a Superbu I. A tragickej vzhled Roomstra a Fóbie II. Superb II se dá ze předu, jo fakt by šel. Z boku je ale už nevyváženej. Hlavně ten hrb v podobě C sloupku. O anténce, otřesným kufru a zadních světlech ani nemluvim. Jediný celkově vesměs snesitelný auto je Octavia II, v RS-u je i docela pěkná. Škoda že tam kam míří, ji převyšují po jízdních vlastnostech všichni němečtí konkurenti :no:
tomu nerozumim. Jak muze video z testovani dokazat porovnanischopnost? Videli jsme snad nejake vysledky z tech testu? Teda abych to uvedl na pravou miru. Svym zpusobem se povazuji za skodovkare a Skodu mam rad, ale s timhle opravdu nemohu souhlasit.
Tato video ukázka potvrzuje, že vozy mladoboleslavské automobilky se mohou směle poměřovat s produkcí renomovaných značek. Toto video bych doporučil všem škarohlídům, nepřejícníkům, chronickým ktitikům a závistivcům!