Novinky
0
Tohle auto si jednou koupim. :-!
retro jak sviň :yes:
Když jsem se na něj podíval, tak jsem si říkal "není to náhodou překopaný veterán?" :yes:
Originální pojetí a originální směs retro stylů s moderností- cesta kterou se v poslední době vydává téměř každý výrobce.
Když se to povede a dokonale se skloubí kouzlo a charisma
starého auta s moderní technikou, vznikají opravdové klenoty
[odkaz]
Když se to povede a dokonale se skloubí kouzlo a charisma
starého auta s moderní technikou, vznikají opravdové klenoty
[odkaz]
Australané umí! Škoda, že na Holdeny člověk v Evropě nenarazí
Přesně... ty dnešni "retro" auta mustang a charger a camaro se mi moc nelibijou... ale přesně jak tu někdo napsal... otevřel sem a koukám jestli to náhodou neni od základu přestavěnej originál, což takhle podle mě má bejt, ne jak ty auta co sem zminil navrchu, že je jen vzdáleně připominaj.... ale tohle je retro, jedno z mála co se mi libi!
Krasny na tom je, ze v americe jsou tohle spis auta "za lidovku", Ford Mustang startuje nekde okolo 20 tisic dolaru v slabsi motorizaci, coz je radove 400 tisic korun, za coz si tady clovek koupi trochu lepsi Fabii...
nesmis prepocitavat propadnuty dollar, za 20tisic euro uz taky koupis auto. Mustang se da koupit od firem specializovane na amiky mezi 20-25tisic eur v norimbergu jezdi nejmene 10mustangu
Nevite nekdo jak vypada interier ? U konceptu se mi moc nelibil. Ale jinak exterier jedna basen...Mustang se mi nelibi, ale tohle je uzasny :yes:
Ten, kdo si tohle pořídí do Evropy, bude v mých očích největší "bůh", oproti němůž budou všichni majitelé Ferrari, Porsche, Massarati i Astonů Martinů jen malincí ubozí chudáčci. Americká muscle-car je prostě zhmotněný sen, ze kterého vyzařuje respekt, suverenita, brutální síla a moc. Kamarádův otec si pořídil Forda Mustanga Shelby GT 500, čímž se stal tento jeho exemlář prvním exemplářem svého druhu v ČR. Doufám, že si do něj někdy alespoň sednu 😢 . Jinak 8 amerických válců a min 6 litrů pod kapotou je síla, které se už jen morálně nedokáže vyrovnat žádný 12ti válec a bůh ví jaká dokonalost z Evropy.
USA ze srdce namám rád, ale muscle-cars, Escalade a Tahoe způsobují, že tento stát nezavrhuju úplně. Kde jinde postaví ručně motor, individielně ho poladí, aby nebyl stejný jako ostatní jeho "bratříčci" a pak ještě na chromový štítek do motoru umístí vlastnoruční podpis toho technika, který ten motor ladil. Jen v USA, a konkrétně u Shelbyho!!!!! :yes: :yes: :yes:
USA ze srdce namám rád, ale muscle-cars, Escalade a Tahoe způsobují, že tento stát nezavrhuju úplně. Kde jinde postaví ručně motor, individielně ho poladí, aby nebyl stejný jako ostatní jeho "bratříčci" a pak ještě na chromový štítek do motoru umístí vlastnoruční podpis toho technika, který ten motor ladil. Jen v USA, a konkrétně u Shelbyho!!!!! :yes: :yes: :yes:
Hm, no hej, vsimni si ten fajnovo zlicovany kufor na fotke kde je napis SRT8, a to su promo fokty, proste super amerika 😉
Auto pro pozéry. Na nic jinýho než na exhibování při vystupování, ev. jízdu krokem před dívčím internátem se to nehodí. 😉
krasne auto ale z americkou technikou to bude asi podobny srot jak mustang. Ze se nedovazi do Eu ma svoje duvody, ford ma strach ze v nemecku se nekdo rozjede na 250 a odleti naprava
Chtěl bych upozornit, že s tím mnou zmíněným Mustangem (je polaďen u Shelbyho) to na české dálnici rozjeli na 260 km/h a moc jim vadilo, že je omezovač zastavil. On totiž ten motor byl teprve těsně nad 4500 otáčkama, a tak nechají odstranit omezovač a tvrdí že 300 nebude problém.... A ta jízda byla prý velice příjemná, připadalo jim, že to auto snad ani tak rychle nejede.... A nejlepší ze všeho byl ten obrovský krouťák motoru, který právě dokázal zrychlit tu "těžkou cihlu" na tuto rychlost za chviličku.
no, ja sem nahodou novym mustangem jezdil (pravda, jen tyden a v US) a prestoze me prekvapilo ze na americke auto sedi vyborne v zatackach, v cechach bych se s tim po D1 200+ prohanet netrouf. porad je to jen amerika se vsemi plus i minus - pomaly automat, nepresne zpracovani, nema automatickou klimu - na druhe strane krasny zvuk motoru a zvenku je to hezky auto.. a sedacky mi celkem vyhovovaly.
Jo, asi všichni vnímáme tu kládu, ten image... o tom to je... o tom to být má. Tohle je prostě ta drzá, nadržená, chlapská kára ***ře, co má ovšem hlubokou duši a horký srdce... Aboslutní image, absolutní styl. Možná si někdo doma po večerech voskuje cop a z balkónu slídí, zda mu na bok yarise nesprejujou nápis - kup si auto. Tak na tohle dělo nahoře se dá napsat jen jedno - rtěnkou na přední sklo nápis - počkám na tebe...
Fantastickej drzoun... kup tedy pořádný kopyta, brejle a ze skříně vytáhni odřenýho koženýho bombera po dědovi, co má vedle levé klopy vyšité logo RAF... levačku zapřáhni do Carrery od TAG Heuer a... tři dny se nehol. Pak do toho zalez a celýmu světu navzdory vytrč z bočního prostředník ze semknuté dlaně. Budeš král. Někdo prostě králem být musí... :yes: :yes:
Fantastickej drzoun... kup tedy pořádný kopyta, brejle a ze skříně vytáhni odřenýho koženýho bombera po dědovi, co má vedle levé klopy vyšité logo RAF... levačku zapřáhni do Carrery od TAG Heuer a... tři dny se nehol. Pak do toho zalez a celýmu světu navzdory vytrč z bočního prostředník ze semknuté dlaně. Budeš král. Někdo prostě králem být musí... :yes: :yes:
jo tohle auto je proste kral. fakt nadhera. kam se hrabe camaro...
Ono i to Camaro je krasne. Inym sposobom ale krasne. Challenger tym ze je to reinkarnacia toho isteho, Camaro tym ze sa len inspiruje. Ked si pozries stare a nove Camaro vedla seba pochopis, ze aj takyto vyvoj ma cosi do seba.
Inac krasne to bolo vidno v novych Transformers, tam sa vyskytovali oba. A oba boli krasne.
Beauty is in the eye of the beholder....
Inac krasne to bolo vidno v novych Transformers, tam sa vyskytovali oba. A oba boli krasne.
Beauty is in the eye of the beholder....
hmmm, já myslel, že vystrkuješ z bočního prostředník, když čekáš ve svém apoštolu na odtah, a celému světu navzdory, samozřejmě
😄 😄 :yes: :yes: Jenom doufám, že ta fotka interieru k tomuhle krasavci nepatří. 😲
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nepleť si Challenger s RAMem. RAFku do muscle caru, bože. Do kouta na hrách s tebou.
Džíny, pořádný kožený boty, flanelku. Rozepni si rukávy a trochu si je vyhrň. Stáhni si okno, zapomeň na klimatizaci. Před rozjezdem hezky protůruj V8 a pak se s klidem rozjeď. Ať ti je 20 nebo 60, jedině tak se budeš do tvýho korábu hodit.
DiGTInáre mezi Reynoldsem a McQueenem je zásadní rozdíl.
Džíny, pořádný kožený boty, flanelku. Rozepni si rukávy a trochu si je vyhrň. Stáhni si okno, zapomeň na klimatizaci. Před rozjezdem hezky protůruj V8 a pak se s klidem rozjeď. Ať ti je 20 nebo 60, jedině tak se budeš do tvýho korábu hodit.
DiGTInáre mezi Reynoldsem a McQueenem je zásadní rozdíl.
No,krasna predstava.-Jiste.A taky jiste to nekdo vyzkousi.No a ponevadz kazdy clovek ma fantazii,tak ta moje vyplodila:Co kdyz se pro,,aktu"s prostrednickem kde nic tu nic objevi policiste.....Co kdyz zrovna nebudou prijemne naladeni........Co kdyz ridic bude nerozumny a zacne pred hlidkou ujizdet????Šup do serpentin..... 8-s (jestli jako Mustang.....)............
Konečně DODGE. Po atrapách jménem Caliber, Avenger, Journey atd tu máme DODGE. 😄 :yes: :yes: Moje osobní pocitový pořadí je 1.Mustang 2.Challenger 3.Camaro. Nicméně věřím, že někdo to má úplně naopak. Tyhle auta se totiž nevybírají s 15cm plastovým trojúhelníkem v levačce a odměrkou na benzín v pravačce. Tyhle auta totiž nemají chybu! >😁
Když někdy zaslechnu to hrozivé bublání osmiválce, ohlédnu se a vidím jednoho z představitelů muscle cars na veteránských značkách, to je pocit který nelze popsat. Jen tiše závidím a trpím, že jej nemám, že mu nemohu poskytnout tu lásku a péči jako ten co v něm kolem mé osoby projel.
Doba muscle cars asi skončí, i když.. i když to už se tvrdilo již před 35lety a oni se vrátili..
Doba muscle cars asi skončí, i když.. i když to už se tvrdilo již před 35lety a oni se vrátili..
Zde je ukazka toho, co "Evropa" nikdy neumela. Nikdy se nenaucila postavit auto pro "drsnaky". Mezi silnymi vozy v Evrope jde spis o klenoty, uhlazene (i kdyz uzasne) klenoty, ktere maji k uprimne drsnosti stejne daleko jako David Hasselhoff.
Americke "Muscle cars" jsou uplne o necem jinem, dokazi rozproudit krev snad v kazdem. Dodge Challenger je pouze jednim z nich.
Z novych "muscle cars" je pro me jasnym vitezem Ford Mustang 2008 Bullit. Challenger i Camaro jsou uzasnymi vozy, ale Mustang je legenda legend. [odkaz]
Americke "Muscle cars" jsou uplne o necem jinem, dokazi rozproudit krev snad v kazdem. Dodge Challenger je pouze jednim z nich.
Z novych "muscle cars" je pro me jasnym vitezem Ford Mustang 2008 Bullit. Challenger i Camaro jsou uzasnymi vozy, ale Mustang je legenda legend. [odkaz]
Opravdu se divím, proč třeba Škodovka nezačala vyrábět znovu 120 nebo Rapida. Když opravdu potkáš tohle auto, že je ve stavu lepším, než auta o 10 let mladí, tak se až zatají dech.
Stačí jenom vstvořit novou kastli z Rapida, nový motor dát dopředu, úměrně zkrátit podvozek Superbu I. Vyrobit nový interier je už hračka, přiřadit evropské nárazníky a upravit tvar dveří + zpevnit. = nové auto pro opravdové muže 😉
Stačí jenom vstvořit novou kastli z Rapida, nový motor dát dopředu, úměrně zkrátit podvozek Superbu I. Vyrobit nový interier je už hračka, přiřadit evropské nárazníky a upravit tvar dveří + zpevnit. = nové auto pro opravdové muže 😉
Tusim, ze kolem roku 2002 jsem cetl v CarAndDriver o konceptu Challenger, vzdyt posledni poradne auto bylo Dodge Stealth coz byla stejne jako Mitsubishi 3000 GT-VR4, melo to stejne motory jen dodge mel asi 2hp navic, dokonce i na okne u Dodge Stealth bylo napsano Mitsubishi, mel jsem ho v cervene!!!
Nemám rád princip amerických sporťáků po funkční stránce. Tohle auto vnímám jako image car, nikoliv jako sporťák. Ale image a charisma má krásný a velký... Bomba. Navíc za dobrou pořizovací kačku (o provozních nákladech se nebavím).