Testy
´´Na jedničku jej musíte opravdu hodně vytočit, aby se mu posléze na dvojku „chtělo“. Když tak neučiníte, drobnými vibracemi dá jasně najevo, že žádá nižší převodový stupeň.
Naštěstí to ale tolik nevadí. Řazení v T-Crossu funguje velmi dobře.´´
Podla mna to vadi a dost, mat najsilnejsi benal s 6kvaltom a mat prevodovku s pryvmi 3 stupnami ako 5kvalt to je hnus, navyse s motorom v crossoveri kt pod 2000ot nejde, vibruje a otravuje...
Naštěstí to ale tolik nevadí. Řazení v T-Crossu funguje velmi dobře.´´
Podla mna to vadi a dost, mat najsilnejsi benal s 6kvaltom a mat prevodovku s pryvmi 3 stupnami ako 5kvalt to je hnus, navyse s motorom v crossoveri kt pod 2000ot nejde, vibruje a otravuje...
JJ jak říkáš.
Zlatej Kamzík s možností čtyřhrnku a měkčenou palubou 😊
Zlatej Kamzík s možností čtyřhrnku a měkčenou palubou 😊
Kamzík mi přišel rozhodně zajímavější, příjde mi, že VW u těchto módních SUV začíná cenově hrát prémii....
Mimochodem, Kamzík není špatný, ale pochybuji, že co do praktičnosti uspokojí kupce Fabie kombi 😐
Mimochodem, Kamzík není špatný, ale pochybuji, že co do praktičnosti uspokojí kupce Fabie kombi 😐
ak je reč o Kamiqu tak ten je riadne šeredný aka Citroen C4 Picasso look...
Oponovat ti nebudu, taky mi jako krasavec nepřijde 😁 Ale minimálně mi přišel variabilnější v interiéru, než tenhle "švihák"
Kamiq je mimořádně hnusná škodovka...takový Komik.. 😒
a SLUŠNÝ INTERIER UŽ TO NEZACHRÁNÍ..
T CROSS vypadá o mnoho lépe , až na šílenou cenu.
Na živo jsem se v autě cítil fajn , bohužel ty tříválcové motory to úplně zabíjejí.
a SLUŠNÝ INTERIER UŽ TO NEZACHRÁNÍ..
T CROSS vypadá o mnoho lépe , až na šílenou cenu.
Na živo jsem se v autě cítil fajn , bohužel ty tříválcové motory to úplně zabíjejí.
Automobilky tie spaľováky už asi psujú schválne, aby sme sa tešili na EV kde to pôjde všetko hladko.
Môžeš to ale brať pozitívne: automobilky robia všetko preto, aby si si vážil, aký parádny stroj máš v garáži! 😄
Dat skoro 600 za vyssi Polo, to uz chce fakt srdicko. Krome toho, ze to Polo je hezci a bude lepsi ve vsem, krom prejizdeni pankejtu. Tleskam vlne crossoveru a pseudosuv vozu.
Souhlas..cena je nesmysl , ale jinak je Polo už děsně placaté , nízké auto.
Lidi nebaví sedat zadkem na silnici , pak musí připlácet balík za SUV a crossovery.
Lidi nebaví sedat zadkem na silnici , pak musí připlácet balík za SUV a crossovery.
U nás je základný T-Cross Life asi o 2300 Eur lacnejší takže tá cena u nás nie je až tak vysoká.Pred mesiacom si ho kolegyňa kúpila a je nadšená.Dala zaň 15 000 Eur.Takže toto bude asi cielová skupina pretože ženy neriešia výkon alebo tvrdé plasty oni skor potrebujú praktičnosť,pohodlie a bezpečnosť.Takže za 15 000 Eur to podla mna nie je zlá cena. :yes:
15 tisic za zaklad je dobra cena? kabina bakelit a pod kapotou kosacka no jo... a k tomu zadarmo "retro" vybava vzadu hadam este so svihadlami ci? ..
ved uz za 15 900 je paradna corolla ktora je vo vsetkom o 2 levely inde ako T-cross... ale tak ved je to kazdeho vec jasne ok 8-s
ved uz za 15 900 je paradna corolla ktora je vo vsetkom o 2 levely inde ako T-cross... ale tak ved je to kazdeho vec jasne ok 8-s
Bezpečnosť a povedzme aj pohodlie beriem. Ale praktičnosť ? Na auto, ktoré strávi svoj život prevažne v meste je to zbytočne široké a dlhé.
Tento rok som chcel kúpiť v poradí tretie VW do garáže (Tiguan, Golf, ...) v cene do 15.000 € a bohužiaľ, za túto cenu nešlo už kúpiť ani Golfa (predošlý bol za 14.300 € 1,2TSi/63kW Trendline Edition 2015).
Nešlo to ani cenou, ale čo je horšie, ani motorom (podmienka bola 4-valec), tzn. nevyšiel ani Golf, ani Polo, o T-Cross a T-Roc ani nehovoriac.
Dojmy ? T-Roc je auto pre puberťákov a pipiny, ktoré nemajú na drahšie auto. To auto je proste nepraktické ... T-Cross je zase malé na to, aby človek dal do toho toľko peňazí.
Motory katastrofa, tie 3-valce proste "cítiť" a vedia to aj redaktori, ale to nenapíšu, lebo nechcú prísť o prácu. Koľkí redaktori majú doma 3-valec za vlastné prachy ? No vidíte, a sme doma.
Takže podmienke 4-valec do 15.000 € vyhoveli také autá, ako Kia Rio, Kia ceed, Hyundai i20, i30.
Možno je to smiešne, ale napokon som zobral Suzuki Swift 1,2GL+ a mám tak za 10.999€ síce menšie auto, ale "živé", bez turba, so 4-valcom a spotrebou do 5l/100 km aj pri rýchlosti do 130 km/h. Väčšinou jazdím diaľnicu +/- 110-120 km/h a spotrebu mám dlhodobo 4,8.
Mimochodom, pri ceste z autosalónu po okreskách (rovina) som mal so surovým motorom 3,8 l/100 km. Neuveriteľné !!!
Nešlo to ani cenou, ale čo je horšie, ani motorom (podmienka bola 4-valec), tzn. nevyšiel ani Golf, ani Polo, o T-Cross a T-Roc ani nehovoriac.
Dojmy ? T-Roc je auto pre puberťákov a pipiny, ktoré nemajú na drahšie auto. To auto je proste nepraktické ... T-Cross je zase malé na to, aby človek dal do toho toľko peňazí.
Motory katastrofa, tie 3-valce proste "cítiť" a vedia to aj redaktori, ale to nenapíšu, lebo nechcú prísť o prácu. Koľkí redaktori majú doma 3-valec za vlastné prachy ? No vidíte, a sme doma.
Takže podmienke 4-valec do 15.000 € vyhoveli také autá, ako Kia Rio, Kia ceed, Hyundai i20, i30.
Možno je to smiešne, ale napokon som zobral Suzuki Swift 1,2GL+ a mám tak za 10.999€ síce menšie auto, ale "živé", bez turba, so 4-valcom a spotrebou do 5l/100 km aj pri rýchlosti do 130 km/h. Väčšinou jazdím diaľnicu +/- 110-120 km/h a spotrebu mám dlhodobo 4,8.
Mimochodom, pri ceste z autosalónu po okreskách (rovina) som mal so surovým motorom 3,8 l/100 km. Neuveriteľné !!!
Čím viac fabriky šetria, tým väčšie množstvo modelov vypľúvajú. Logika tohto javu mi nejako uniká...
T-Cross nepoznám, T-Roc som si zo zvedavosti preliezol a musím povedať, že také nepríjemné auto aby človek pohľadal. Pred ním sa mi naozaj dávno nestalo, že by som si v nejakom aute nenašiel dostatočne pohodlnú aj ergonomickú polohu za volantom, v T-Rocu to bol naozaj problém.
T-Cross nepoznám, T-Roc som si zo zvedavosti preliezol a musím povedať, že také nepríjemné auto aby človek pohľadal. Pred ním sa mi naozaj dávno nestalo, že by som si v nejakom aute nenašiel dostatočne pohodlnú aj ergonomickú polohu za volantom, v T-Rocu to bol naozaj problém.
Lepší než T-Roc.
Vysvětlím...
T-Roc je SUV setsakra drahé, ale se setsakra laciným interiérem. Tvrdé plasty lesklé a náchylné na poškrábání všude kam oko dohlédne. Odkryté části - např. v kufru výztuha mezi podběhy u spodní hrany opěradel... Prostě děs.
T-Cross je na tom prakticky stejně zle. Někde dokonce i lépe (třeba ta výztuha v kufru...). Takže zatímco u T-Roc je to na totální diskvalifikaci, tak u T-Crossu se to dá ještě tolerovat. Jenže pak sednete do Kamiqa a nechápete...
U VW evidentně platíte za dieselgate, jinak si to neumím vysvětlit.. Peníze prostě nešly do kvality vozu, ale někam úplně jinam.
Ano, Škoda ušetřila na vývoji (Scala x Kamiq). Ale jestli má být volbou buď jeden povedený interiér ze slušných materiálů, nebo dvě bakelitové zoufalství, tak jasně dávám hlas Škodě :-!
BTW. Dojem z interiéru T-Cros je tak špatný, že v podstatě i nový Duster je na shodné úrovni. Ovšem za poloviční cenu :-!
Sorry VW, ale pokud s tím při FL neuděláš něco razantního směrem k lepšímu, tak to tipuji na solidní debakl... Mimochodem, kdo ví jaké interiéry dnes sází Renault, tak to je tak 45 : 0 pro Francouze. Co je ale mnohem horší, ono to neplatí jen pro interiér, ale i pro motory...
Vysvětlím...
T-Roc je SUV setsakra drahé, ale se setsakra laciným interiérem. Tvrdé plasty lesklé a náchylné na poškrábání všude kam oko dohlédne. Odkryté části - např. v kufru výztuha mezi podběhy u spodní hrany opěradel... Prostě děs.
T-Cross je na tom prakticky stejně zle. Někde dokonce i lépe (třeba ta výztuha v kufru...). Takže zatímco u T-Roc je to na totální diskvalifikaci, tak u T-Crossu se to dá ještě tolerovat. Jenže pak sednete do Kamiqa a nechápete...
U VW evidentně platíte za dieselgate, jinak si to neumím vysvětlit.. Peníze prostě nešly do kvality vozu, ale někam úplně jinam.
Ano, Škoda ušetřila na vývoji (Scala x Kamiq). Ale jestli má být volbou buď jeden povedený interiér ze slušných materiálů, nebo dvě bakelitové zoufalství, tak jasně dávám hlas Škodě :-!
BTW. Dojem z interiéru T-Cros je tak špatný, že v podstatě i nový Duster je na shodné úrovni. Ovšem za poloviční cenu :-!
Sorry VW, ale pokud s tím při FL neuděláš něco razantního směrem k lepšímu, tak to tipuji na solidní debakl... Mimochodem, kdo ví jaké interiéry dnes sází Renault, tak to je tak 45 : 0 pro Francouze. Co je ale mnohem horší, ono to neplatí jen pro interiér, ale i pro motory...
jaj boze aky som rad ze som este stihol to moje male polo z cias kedy sa ozaj este robili vo vw aj kvalitne palubky aj celkovo konstrukcne kvalitne auta ( vyplne dveri... zakrytovanie holych ploch v kabine a pod .... a dik bohu aj za 4 valcovy motor .. malemu autu sedi vyborne a vzdy tu bude lepsi ako akykolvek vibrujuci 3 valec ) ...
a ako som uz tiez neraz pisal.. z tychto novych vw by som si dnes uz tiez nic nevybral.. lebo ozaj nie je co... navyse ich auta sli aj cenou hore ale na kvalite interierov ci lepsich motoroch to moc nevidiet .. takze dat dnes 15 litrov za nejakeho trojvalcoveho zakladneho T-crossa to je ozaj silne kafe ... ak za 15 900 je uz paradna corolla lepsia vo vsetkom...
vw sa bude musiet nad sebou zamysliet lebo takto strati zakaznikov a ja uz tiez o par rokkov pojdem inam ked sa naspat nevratia k nejakym serioznym autam aj motorizaciam v dostupnych cenach ... anvyse mi pride ze japonci su coraz lepsi a stale je u nich na prvom mieste auto ako take a nie biznis alebo setrenie... takze aj ked je asi este prilis skoro hovorit co by clovek chcel o dalsich 6-7 rokov aj napriek tomu by som povedal tze to uz bude asi nieco od japoncov... maju nadalej solidne vozy a nepodliehaju tak prudko kvalitativnym vykyvom ako nase europske znacky ktore setria uz skoro vsetky a na vsetkom na com sa len da ..
a ako som uz tiez neraz pisal.. z tychto novych vw by som si dnes uz tiez nic nevybral.. lebo ozaj nie je co... navyse ich auta sli aj cenou hore ale na kvalite interierov ci lepsich motoroch to moc nevidiet .. takze dat dnes 15 litrov za nejakeho trojvalcoveho zakladneho T-crossa to je ozaj silne kafe ... ak za 15 900 je uz paradna corolla lepsia vo vsetkom...
vw sa bude musiet nad sebou zamysliet lebo takto strati zakaznikov a ja uz tiez o par rokkov pojdem inam ked sa naspat nevratia k nejakym serioznym autam aj motorizaciam v dostupnych cenach ... anvyse mi pride ze japonci su coraz lepsi a stale je u nich na prvom mieste auto ako take a nie biznis alebo setrenie... takze aj ked je asi este prilis skoro hovorit co by clovek chcel o dalsich 6-7 rokov aj napriek tomu by som povedal tze to uz bude asi nieco od japoncov... maju nadalej solidne vozy a nepodliehaju tak prudko kvalitativnym vykyvom ako nase europske znacky ktore setria uz skoro vsetky a na vsetkom na com sa len da ..
Před 14 dny jsem testoval Aronu 1,0 TSI 85KW manuál i DSG a ani jeden motor nevibroval. 3 válec nepoznáš (odborník asi ano). Kdyby se mě někdo zeptal, co si myslím že je tam za motor? Tak klidně řeknu (s ohledem na dnešní dobu) asi 4 válec. Faktem je, že 1,2 TSI jsem nikdy nejel , takže srovnání nemám. Trasy tak dlouhé nebyly, možná při několika denním testování by to bylo víc patrné. Při druhé jízdě jsem se na ty vibrace při nastartování soustředil mnohem víc a nic znatelného. Jediné co jsem zaznamenal, že DSG motor podtáčí.
Ahoj, já mám srovnání 1.2 TSI a 1.0 TSI a ani jeden motor nevibroval. Zažil jsem 2 moderní turbomotory R3, které na volnoběh za studena kdesi z útrob dali zvukem na pár vteřin vědět, že je to R3. Byl to 1.5R3 BMW a 1.0R3 EB , oba motory jsou jinak o dost lepší, než 1.0TSI, protože TSI jede jako diesel, bez charakteru a radosti do otáček... někomu to ale vyhovuje, takže proč ne... jen ta cena 😁
Pred par rokmi, by ste dakovali bohu, ze mate este motor bez turba, teraz je v kurze dakovat za stvorvalec. Za co budeme dakovat dalej? Za spalovaci motor (hoci aj trojvalec)? A zivot pojde dalej a auta budu lepsie, rychlejsie a uspornejsie 😄
Nic moc. ( a mě tady nadávají do koncernofilů)
Jednak motor překvapivě s tím nejede (oproti dojmu třeba z oc!!!)
Jinak šetřeno kde se dá. Ale na ceně to vidět není.
Bakelitová palubka je jako z Hyundai Ponny z devadesátek.
Ubohá snaha ušetřit kde se dá je vidět na mnoha detailech (třeba si redaktoři všimnou) tak uvedu např. chybějící stropní madla i u nejvyšší výbavové line. Že je má i stodváca? Na und?
Ale nejvíc mě děsí ta udušenost motoru. Že by nová norma od září? Nwm
U RS3 se to podepsalo nechutně, i když na papíře je všechno stejný. U R8 jakbysmet, akorát tam připsali ještě 10PS. Tak co má dělat tříválcovej mrňous? Klepe se, nejede. Tohle že má mít o 5 koní víc než 1.9TDI rotačka 110PS? Haha.
Jako vrchol všeho otravné asistenční systémy, díky kterým jsem málem skolil cyklistu...nevadí, že tam jsou, vadí, že jdou tak blbě vypnout a při příští jízdě se pustí zase.
Třeba u MB mám tlačítko na každej z nich.
U Mitsu zase mám možnost si navolit, jestli chci aby při nastartování byly aktivované nebo naopak.
U VW psychoteror.
BTW proč nejde NIKDY vypnou "adaptivnost" tempomatu?
Twl jako to asi víš, že T-Roc je dospělejší. I jízdně. Máš tam čtyřvály i 300koňský R. Prostě T-Cross je Polo na chůdách, T-Roc je Golf na chůdách. Njn.
Zajímavost je, že Kamiq má o nějaký mm větší rozvor i než T-Roc.
Další zajímavostí, a to není pěkná věc, že mám nějaký info, že palubovka Golfa 8 bude stejně bakelitová, jako u těchto dvou T-cosi. No, hlavně že displej.
Pokud můžu soudit motor dle 1.0 TSI 81 kW bez OPF, tak za mě v autě této velikosti ideál.
Který akt. MB umí vypnout "adaptivnost" tempomatu?
S tou adaptivností jsem se ptal obecně. U MB jsem to nezažil, ale u některých Amerik a BMW ano, i když u toho BMW to nebylo v návodu.
POTŘEBUJU TO. ACC (Distronic, abys nešílel) mě DEPTÁ😒br />
:-!
Pokud jde o bmw, je v nastavení (kalibraci) asistentů, i jejich vypínání výrazně lepší než MB. Stejně tak adapt tempomat, jde jednoduše zmáčknutím tlačítka na volantu nastavit tak, že buď jede vč asistentu řízení (super do kolon) nebo jen adaptivní (silnice, město), anebo jen klasický tempomat (pro mně varianta na dálnici). Právě asistenty a tempomat mě u MB tak sejří (éčko, gle coupe), že místo éčka jsem znova v 5er a nové Gle zvažuju vs. X5, ta je v tomto neotravná.