Když už se letní teploty moc nezvedají,
ňadérka mladých slečen na mě nekoukají.
Za pusu od takové šel bych světa kraj,
i tam co ten pofiderní Hnůjdaj prodávaj.
Sejdeme se u dealera udělame přesilu,
jsme dva důchodci ve spoceném tesilu.
Tady zleva hnůj dají, pak sleva Hnůjdaj,
vzpomínám na vysněnou slečnu potají.
Chci ok skateboard, kapsáče a být cool,
ve spoceném tesilu jem pro ni starý vůl.
Vezmu tedu novou bílou i30 tady zleva,
jak je na ni vyhlášena letní mega sleva.
Ve Frýdku na Rivieře ve svém autíčku,
pracku z okna a vyhlízím svoji kočičku.
Ale mrkají na mě jen tlusté staré, no to ne,
přinejhorším zajedu k rybníku do Karviné.
Oholit, pitralon, hřeben v zadní kapse mám,
těším se, až si na mladém mase pochutnám.
A v tom vyjde osamělá 18 teenka ze stínu,
tak tůruji před ní svoji Hjundaj i30 mašinu.
Zamračí se, oči v sloup a pak si ťuká na čelo,
dělá žeby se jí s chlapem z Hnůjdaje nechtělo.
Přemýšlím zda a jak je na podvozku chlupatá,
křičí na mě, tím jezdíš leda ty a kráva Vošatá.
Ach jo, ani auto ani kočkolap to vázně není,
půjde zalevno z domu a upadne v zapomění.
Kdo chce Hjundaji zalevno hrozně moc a i víc,
obvykle končívá špatně. Sám a pak nemá nic.
Pro rýpaly uvedy, že pokles Octavií je zapřičiněn STOP stavem do fleetových flotil. Některé velké leasingovky mají zastaveny příjmy objednávek většího počtu Octávek už od května. Takže fleet čeká na novou Octavii a proto jsou nižší prodeje (převážně jen malým klentům a živnostníkům).
Cena je jedním z důvodů. Audi A3 s 3valcem 85 kw se prodává za 800 tisíc a BMW trojková řada předchozí generace byla taktéž za 800 tisíc. Dále je úbytek Audi ve fleetu, kdy jen Lidl a Kaufland bralu ročně cca 600 Audi a dnes jsou u BMW.
K dovětku...Renegade a Compas jsou malá auta a benzín je u nich pochopitelný, Cherokee nabízí slušný dvoulitr benzín a GC + W už je vidět, že jsou cesťáky a nafta zatím vládne.
Jo, to je zajímavá informace... konkurence ve třídě je vesměs mnohem víc "benzínová". Ale vysvětlení je asi poměrně jednoduchý... příplatek 35t je holt dost vstřícná nabídka.
Audi mělo dost ořezanou nabídku motorů kvůli emisím a nejsem si jistý, že nové generace A4 A6 oslovily kupce tak, jak dříve. M-B i BMW umí prodávat zároveň menší auta skvěle.
No zrovna včera jsem četl, že se liftback dá dneska naposledy objednat. Kombi ještě jede, což mě překvapilo. Jestli se nemluvilo o tom, že kombi varianta nové octavie má přijít první... Což by na lince jeli pak jen kombíky.
Ty prodeje audi proti BMW a MB jsou v CR naprosto tristni, pritom zadny ze stezejnich modelu neni na konci zivotniho cyklu, spise naopak. Dokaze mi to nekdo pomeru znalejsi vysvetlit? Proc tolik zakazniku dava v CR audi vale a bere, no, zda se cokoliv jineho spis nez audi?
Vyhledáme vůz dle vámi zadaných kriterií
Před nákupem prověříme počet najetých km, zda není vozidlo kradené, jestli byla vyplacena pojistná udalost
Zajistíme servisní prohlídku vozu
Lze zajistit nákup vozu z jiné země (doprava, nakup, přihlášení v čr)
703603744
A to má jeste tu u výhodu ze součástí koncernu vw a ve spoustě firem Kde je na v koncernu postavená fleetova politika si manager nic jiného než Audi vzít nemůže...
byly časy, kdy všechny Cherokee byly v naftě, polovina Renegade a Compassů byla v naftě a všechny Wranglery byly v naftě. A už nejsou, tak se asi něco mění no....
Ve Wrangleru je benzín i 3,6 Pentastar, přes šedý dovoz....
Tak se podívej např. na ceník Leonu kde jsou zobrazené i rozsahy CO2, třeba 2.0TDI + DSG produkuje víc CO2 než 1.5TSI + DSG, můžou za to rozdílné převodovky, ale je to zkrátka vyrovnaný. Neznamená, že když diesel bere méně, že produkuje méně CO2...