,,,tenhle borec Musk mě čím dál tím víc připomíná pastora Jima Jonese, který v roce 1978 přemluvil 900 svých "oveček", aby hromadně spáchaly sebevraždu....
Z toho co píšou tady mi plyne, že není třeba přidávat zvuky, auta je vydávají už dnes: https://www.autojournal.cz/…-vyvedlo-z-miry/?…
Nebourané auto za 3 míče s 50tkm testér (jinak obdvovatel Muska) doporučuje sešrotovat. Pak se můžou Tesla ultra fans podivovat, že Porsche stojí víc.
No ve Florencii už zvuk přidali a všechna pomalu jezdící hybridy a elektrovehikly pípají a je to neskutečně otravné, pípají i busy městské dopravy.
Na odrazení turistů to myslím funguje docela dobře.
… ale nepodělí se …
na druhou stranu je třeba konstatovat že velmi vysoké % kreativních lidí byli, jsou a budou na hraně šílenství, často za hranou, velmi často
jsem zvědav zda si Musk taky usekne ucho aby ještě víc upoutal pozornost na svoji osobu
Nemyslím, že bych je někde omlouval, spíš si myslím, že právě dosahují vrcholu svých prodejů a výše to, právě kvůli lowcost interieru a mizerné kvalitě zpracování, už moc nepůjde.
Jel jsem všemi modely tesly, osobně bych za takové auto, a je mi jedno, jestli to má zrychlení jako supersport, nedal ani milion, natož tři.
Tak, oni se výrobci aut neškrábali posledních padesát let v zadku, to je jasné každému, kdo sleduje vývoj kvality materiálů a zpracování v autech alespoň pár dekád, že to bude mít v tomto směru každý nováček těžké, je jasné. Zvládli to Korejci, pomalu to zvládají i Číňani, není důvod, aby to nezvládla tesla, jen to bude trvat déle, než si asi představovali. Hlavní problém ale vidím v tom, že přes tu kvalitativní mizérii mají velmi sebevědomé ceny, část potenc. kupců dostanou na auru "nových technologií" a "pokroku", část na dotování elektroaut, ale většina lidí, kteří jsou schopni dát za auto tři miliony, má i jiné požadavky a je zvyklá na výrazně lepší kvalitu, proto si myslím, že už v této dekádě narazí tesla na prodejní strop, jakkoliv se v kvalitě může zlepšovat.