Novinky
KANKUNEN
4
Přijď si pojezdit na dálnici do Ostravy a možná ti dojde, že je něco v nepořádku. Ale možná bys dokázal tvrdit, že je dle zákona vše ok.
Přejít do diskuze
MasoxCZ
Jak je možné, že za celá ta léta žádný z ministrů dopravy tohle svinstvo ŘSD nezatrhnul, a ta prasata nevzal pořádně u držky?
Je to tak týden, co jsem četl rozhovor s ředitelem SŽDC, který si liboval, jak se rychlost soutěžení zakázek, rychlost jejich realizace, i kvalita po nákupu norem z Francie dramaticky zlepšila, přičemž náklady šly významně dolů.
Nechápu, že celá ta banda dávno nebručí v base?
Je to tak týden, co jsem četl rozhovor s ředitelem SŽDC, který si liboval, jak se rychlost soutěžení zakázek, rychlost jejich realizace, i kvalita po nákupu norem z Francie dramaticky zlepšila, přičemž náklady šly významně dolů.
Nechápu, že celá ta banda dávno nebručí v base?
_Karel_
To jsou ale kraviny. A kdo těm stav. firmám umožnil stavět tak dlouho? Úředník. Proč dávat zakázku menší firmě, dáme to kámošům co sypou. Co na tom, že už dělají dalších deset zakázek a nemají kapacity. V nejhorším si najmou subdodavatele za polovinu ceny zakázky, a shrábnou půlku jen za to, že zakázku přes kámoše získali. Normální je vlítnout na jednen úsek, rychle ho opravit a jít na druhý. Ne rozdělat tři a běhat mezi nimi. Čas ztrávený v kolonách stojí spoustu peněz celé hospodářství i každého řidiče, o zbytečných emisích nemluvě. :no:
Hammunasakra
Chtěl si napsat že krom firem v tom jede i ŘSD který má jen za letošek třetího šéfa? Jo to ví i hodně = neodborníků :-)
Slovenskej estébák co nám vládne tuhle odmítnul financovat PRIORITNÍ STAVBU STÁTU už od roku 1963 vnější pražskej okruh aneb dálnici D0 = a bohužel nejen to https://zdopravy.cz/…stavajici-34633/
Což je po dlouhejch letech konjunktury = fakt smutný :no:
Smutný že to neni třeba 40 let hotový = eště smutnější že koncem roku 2019 řikáme = ani netušíme kdy by to tak mohlo bejt = rozhodně TEĎ prachy nedáme
Slovenskej estébák co nám vládne tuhle odmítnul financovat PRIORITNÍ STAVBU STÁTU už od roku 1963 vnější pražskej okruh aneb dálnici D0 = a bohužel nejen to https://zdopravy.cz/…stavajici-34633/
Což je po dlouhejch letech konjunktury = fakt smutný :no:
Smutný že to neni třeba 40 let hotový = eště smutnější že koncem roku 2019 řikáme = ani netušíme kdy by to tak mohlo bejt = rozhodně TEĎ prachy nedáme
zaplosak
Tam umírají lidi je asi papalášům jedno...
Za tu dobu a za ty love by jinde měli už dávno klidně 4 proudovou dálnici, klidně s tunely ve skalách (Chorvatsko)....Ostuda zvaná česko
Za tu dobu a za ty love by jinde měli už dávno klidně 4 proudovou dálnici, klidně s tunely ve skalách (Chorvatsko)....Ostuda zvaná česko
Hendly
Jde o to, že D1 je vlastně jediná dálnice v ČR. Zároveň nemá žádnou objízdnou alternativu. Tak by se k tomu mělo přistupovat. Situace je taková, že po 5 nebo kolika letech je to tak, že se buď jede v omezení a nebo po starém povrchu který je tragický.
Hammunasakra
To sem taky dělával = řikal že špatnou známku dostal i někdo jinej = tobě to doma fungovalo? :-!
Hammunasakra
Viz naše firmy v zahraničí https://www.metrostav.cz/…tunel-na-islandu fungujou = u nás ale systém drží v rukou mafie = a viz odkaz z 14:07 jak to chodí na ŘSD = to vyřeší jen KOMPLETNÍ čistka
No a do tý se ANO evidentně nechce. Záblesk v podobě minulýho šéfa ŘSD kterej po pár měsících právě kvůli NEpodpoře ze strany vlády odešel = ukazuje že aspoň prozatim = neni zájem
No a do tý se ANO evidentně nechce. Záblesk v podobě minulýho šéfa ŘSD kterej po pár měsících právě kvůli NEpodpoře ze strany vlády odešel = ukazuje že aspoň prozatim = neni zájem
Hammunasakra
Což bohužel v reálu znamená JAK SE DOMLUVÍ MAFIE z ŘSD s firmama = no a jak to je vidno z fotek a článku
Hammunasakra
No a narozdíl od naší nejdřív nesmyslně jen opravovaný D1 a až PAK rozšiřovaný na 3 pruhy = tam za podobnou dobu udělali na A3 mezi Norimberkem a Frankfurtem nejen opravu ale SOUČASNĚ i po celý trase rozšíření na 3 pruhy
U nás se až jednou třeba fakt už v roce 2022 hotový revitalizaci D1 = začne další kolo omezování provozu = v některejch částech se začne dělat taky to rozšíření. Pro firmy velmi výhodné to rozložit = víc práce víc peněz práce na další desetiletí
Pro nás https://www.irozhlas.cz/…i_1909061154_mpr další roky rsp. desetiletí = tohohle https://zpravy.aktualne.cz/…0680cc47ab5f122/https://tn.nova.cz/…-je-zavrena.html
U nás se až jednou třeba fakt už v roce 2022 hotový revitalizaci D1 = začne další kolo omezování provozu = v některejch částech se začne dělat taky to rozšíření. Pro firmy velmi výhodné to rozložit = víc práce víc peněz práce na další desetiletí
Pro nás https://www.irozhlas.cz/…i_1909061154_mpr další roky rsp. desetiletí = tohohle https://zpravy.aktualne.cz/…0680cc47ab5f122/https://tn.nova.cz/…-je-zavrena.html
Ozzman
Jezdím Německo dost často a ne, fakt to tam není tak strašné s ohledem na to, že tam mají více aut, než v ČR...
Martin911Turbo
Naprosto souhlasím, vrátil jsem se teď také ze svatby a cesty z USA, Los Angeles, Las Vegas, Nevada
Las Vegas doprava ještě relativně únosná, ale Los Angeles kde je sice 6 - 8 pruhů ale totálně ucpaných naprosto po celém městě, jezdili jsme na dům každý den 1.5 -2 hodiny, jedno v jakou hodinu, tohle absolvovat každý den do a z práce, tak mě klepne...
Las Vegas doprava ještě relativně únosná, ale Los Angeles kde je sice 6 - 8 pruhů ale totálně ucpaných naprosto po celém městě, jezdili jsme na dům každý den 1.5 -2 hodiny, jedno v jakou hodinu, tohle absolvovat každý den do a z práce, tak mě klepne...
Hammunasakra
https://www.ceskatelevize.cz/…vaclava-moravce/
Nech toho s tim tendenčnim článkem https://www.idnes.cz/…0904_domaci_jumi si z ŘSD nebo nějak zainteresovanej? ;-)
Nebo jen mimo realitu? Když si zmínil že si byl v Německu = tak víš že tam opravujou na dálnicích nejen o víkendu ale i ve 2 v noci
Očividně máš potřebu popírat = bohužel ne pocity ale tristní stav výstavby i opravy dálnic. Teď jen jestli přiznáš proč? :-)
Nech toho s tim tendenčnim článkem https://www.idnes.cz/…0904_domaci_jumi si z ŘSD nebo nějak zainteresovanej? ;-)
Nebo jen mimo realitu? Když si zmínil že si byl v Německu = tak víš že tam opravujou na dálnicích nejen o víkendu ale i ve 2 v noci
Očividně máš potřebu popírat = bohužel ne pocity ale tristní stav výstavby i opravy dálnic. Teď jen jestli přiznáš proč? :-)
Hammunasakra
ANO má minsterstvo dopravy 6 let = evidentně neni zájem to řešit. Což potvrzuje i nedávná výměna https://zpravy.aktualne.cz/…4100cc47ab5f122/ po dlouhý době šéf ŘSD kterej snad chtěl fakt zlepšení
Jinak docela DRSNÁ realita jak to na ŘSD funguje https://www.reflex.cz/…seli-zbavit.html
Jinak docela DRSNÁ realita jak to na ŘSD funguje https://www.reflex.cz/…seli-zbavit.html
Hammunasakra
Už Sobotko Babišova vláda a ANO který má 6 let ministry dopravy měla většinu = že si mohla prohlasovat COKOLIV. Kdyby CHTĚLI tak i cokoli k dopravnim stavbám atp. = no NEchtěli ;-)
99matthew99
Auto.cz nieje Rasto Chvala ktory to povie tak ako to je a ako to citi. Auto.cz to povie tak ako to im vyhovuje. Tento web je bohuzial uz cisty odpad. Clanky su nepravdive, informacie v nich stare prip. zavadzajuce, gramaticke chyby su uz uplna beznost(ani len nazvy modelov nevedia napisat spravne). Takze ak hladas objektivne info ohladom automobilizmu pripadne nezaujate testy tento web nieje ten spravny.
KANKUNEN
výsledek špatné organizace. V Česku je rozkopaných více míst než je dělníků a bagrů.
Ozzman
Je tam vše.... Mohu jen potvrdit jak z D1, tak i z jiných dálnic... Škoda, že se asi nic nezmění, ale bylo by fajn s tímto článkem konfrontovat předsedu vlády či alespoň ministra dopravy , samozřejmě veřejně
Hammunasakra
https://ct24.ceskatelevize.cz/…u-cesko-trati-na
Tráva je zelená všude zhruba stejně = rozdíl v rychlosti výstavby je ale smutně velkej https://www.novinky.cz/…nekopli-40295914 zhruba to samý je Budějovice - Linz, eště horší je když k tomu přidáš Praha - Budějovice. Nouzovej dneska už víme že CHYBNĚ náhradní 3pruh místo klasickejch 4 pruhů v propojení D1 Beroun kapacitně nestačil okamžitě po otevření. Přitom dálnice přes posázaví je v nedohlednu
Konkrétně ohledně D1 je skoro všechno špatně. Od ZÁKLADNÍ HRUBÝ chyby že se současně nerozšiřuje = to se bude dělat až se dokončí tahle nesmyslně trvající oprava, takže to bude DRAŽŠÍ a o ROKY delší dobu to bude dělat místy až šílený komplikace projíždějícím = po reálnou realizaci. Včetně trapnýho zařazování opravenejch kilometrů mezi nově postavený dálnice. Což je vlastně double kravina = protože většina km D1 se čase stejně bude MUSET rozšířit. Tak schválně jestli to pak nějaký budoucí ministři dopravy taky budou počítat mezi NOVÝ dálnice :yes: :D
Tráva je zelená všude zhruba stejně = rozdíl v rychlosti výstavby je ale smutně velkej https://www.novinky.cz/…nekopli-40295914 zhruba to samý je Budějovice - Linz, eště horší je když k tomu přidáš Praha - Budějovice. Nouzovej dneska už víme že CHYBNĚ náhradní 3pruh místo klasickejch 4 pruhů v propojení D1 Beroun kapacitně nestačil okamžitě po otevření. Přitom dálnice přes posázaví je v nedohlednu
Konkrétně ohledně D1 je skoro všechno špatně. Od ZÁKLADNÍ HRUBÝ chyby že se současně nerozšiřuje = to se bude dělat až se dokončí tahle nesmyslně trvající oprava, takže to bude DRAŽŠÍ a o ROKY delší dobu to bude dělat místy až šílený komplikace projíždějícím = po reálnou realizaci. Včetně trapnýho zařazování opravenejch kilometrů mezi nově postavený dálnice. Což je vlastně double kravina = protože většina km D1 se čase stejně bude MUSET rozšířit. Tak schválně jestli to pak nějaký budoucí ministři dopravy taky budou počítat mezi NOVÝ dálnice :yes: :D
Hammunasakra
Snad radši nevysvětlovat = prostě mafie ŘSD = vzájemná spolupráce holt asi sype = a to je vlastně JEDINÝ kritérium. Že my lidi máme trochu jiný = to je nezajímá
D1 je fakt průšvih = neuvěřitelný že se furt najdou lidi co to okecávaj https://www.novinky.cz/…ni-auta-40299698
D1 je fakt průšvih = neuvěřitelný že se furt najdou lidi co to okecávaj https://www.novinky.cz/…ni-auta-40299698
pradeda777
Zajímavé, že po tomto průšvihu dostala ta samá firma další zakázky na D1. Může mě to někdo vysvětlit?
pradeda777
Co tu pořád blábolíš. D1 opravy jsou 2 roky ve skluzu a ty se ten bordel pořád snažíš obhajovat. Ty budeš asi placený ŘSD...
pradeda777
Jenomže rekonstrukce je už 2 roky ve skluzu a plánované dokončení oprav je posunuto už na konec roku 2021. Tomu říkáš včas? Že ty budeš někdo z ŘSD.... ;-)
pradeda777
Stát je špatný hospodář. Nezáleží na tom, jestli je to Německo, Kanada nebo Česko. Soukromník by si nemohl dovolit takhle hospodařit. Ale stát může, protože mu plyne nekonečný proud peněz od daňových poplatníků a nemá žádné akcionáře, kteří by na něj dohlíželi.
Hammunasakra
Jj viz Karel a já dnes 13:02 a 13:25
Předposlední šéf ŘSD to snad chtěl i řešit https://zpravy.aktualne.cz/…b10ac1f6b220ee8/
Předposlední šéf ŘSD to snad chtěl i řešit https://zpravy.aktualne.cz/…b10ac1f6b220ee8/
freferg
Jo tak nejdůležitější je kvalita a stavební dozor je tam každý den? To by mě zajímalo, jak teda bylo možný, že u Ostravy tam pod tu vozovku daly takový odpad.
ŘSD dle mého silně nezvládá svoji práci. Třeba pro D7 mají najmutou firmu pro údržbu a opravy (výmoly, apod). Jenže už nikdo nekontroluje, že tam je plno výmolů, které je potřeba opravit a firma na to kašle. Člověk musí na ŘSD napsat a ještě jim přesně označit kde je jaký výmol a oni to pak pošlou firmě a ta to opraví.
ŘSD dle mého silně nezvládá svoji práci. Třeba pro D7 mají najmutou firmu pro údržbu a opravy (výmoly, apod). Jenže už nikdo nekontroluje, že tam je plno výmolů, které je potřeba opravit a firma na to kašle. Člověk musí na ŘSD napsat a ještě jim přesně označit kde je jaký výmol a oni to pak pošlou firmě a ta to opraví.
rokyta.p
Jenže ty přemýšlíš, jak by jsi byl z normální země. To by většina vlády musela bručet v base, jak vidíš, jen tak nebude. Všechno se svede max. na Ratha a vesele se jede dál. Se stavbou silnic nedejbože dálnic se nemá smysl vůbec rozčilovat. Vím jak chodili sousedovic děcka pomáhat na stavbu D47. To byli historky, že v normálním státě tomu neuvěří. Však Polsko i Chorvatskou jsou alespoň co se týče dálnic už dávno před náma. Eurovia a její nástupci měli mít na veřejné zakázky minimálně ban už před lety. A funkce státu je asi jako ČD, i nějaký au pair Jančura umí lepší autobus nebo vlak. Nemá smysl vůbec komentovat. Zakázky a jejich vymáhání je prostě úplně na kočku. Firmy to samozřejmě vědí a chovají se podle toho.
TiaS1
Vážená redakce,
tento tendenční článek, jenž měl za úkol pouze rozdmýchat diskuzi, není hoden seriozního webu. Z článku je poznat, že autor již předem věděl, co do něj chce napsat, navíc je psán natolik žoviálně a neobjektivně, že působí spíše jako výsledek zadání práce na střední škole (nadpisy odstavců "opření o lopatu, Harry Potter", to reprezentuje autorovu očividnou potřebu ventilovat svoje pocity.
Jako pravidelný čtenář tohoto webu však nejsem kvalitou překvapen. Někteří zdejší autoři v článcích prokazují hluboké neznalosti toho, o čem zrovna píší a i v těch nejkratších článcích (5 odstavců a méně) se objevují gramatické chyby, překlepy apod.
Mám-li i nadále vnímat auto.cz jako seriozní web, prosil bych o vynechání podobných článků, jež mají spíše podobu naštvané textové zprávy kamarádovi a celkové zlepšení kvality Vaší práce po stránce obsahové, tak gramatické.
tento tendenční článek, jenž měl za úkol pouze rozdmýchat diskuzi, není hoden seriozního webu. Z článku je poznat, že autor již předem věděl, co do něj chce napsat, navíc je psán natolik žoviálně a neobjektivně, že působí spíše jako výsledek zadání práce na střední škole (nadpisy odstavců "opření o lopatu, Harry Potter", to reprezentuje autorovu očividnou potřebu ventilovat svoje pocity.
Jako pravidelný čtenář tohoto webu však nejsem kvalitou překvapen. Někteří zdejší autoři v článcích prokazují hluboké neznalosti toho, o čem zrovna píší a i v těch nejkratších článcích (5 odstavců a méně) se objevují gramatické chyby, překlepy apod.
Mám-li i nadále vnímat auto.cz jako seriozní web, prosil bych o vynechání podobných článků, jež mají spíše podobu naštvané textové zprávy kamarádovi a celkové zlepšení kvality Vaší práce po stránce obsahové, tak gramatické.
TiaS1
Vrátil jsem se po měsíci z USA a naše silnice jsou parádní! Děkujme za ně.
Rovněž jsem žil nějaký čas v Německu a jestli máte pocit, že je to tam lepší, tak není. Veřejné stavby se dostavují se zpožděním několik let a jsou nakonec násobně dražší, daleko víc než u nás.
P.s. Včera 22:00 dálnice Praha - Jihlava, Na 2 úsecích dělníci s čelovkama a jelo se jedna báseň.
Tak si zase všichni nestěžujte a nemějte pocit, že je tráva všude zelenější, není, naopak.
Rovněž jsem žil nějaký čas v Německu a jestli máte pocit, že je to tam lepší, tak není. Veřejné stavby se dostavují se zpožděním několik let a jsou nakonec násobně dražší, daleko víc než u nás.
P.s. Včera 22:00 dálnice Praha - Jihlava, Na 2 úsecích dělníci s čelovkama a jelo se jedna báseň.
Tak si zase všichni nestěžujte a nemějte pocit, že je tráva všude zelenější, není, naopak.
ikoptak
Je mi celkem putna co o tom píší u nás. V Německu jsem minimálně jednou za dva týdny posledních 20 let. A co vidím je pro mne směrodatné. V noci se tam na dálnici pracuje jen výjimečně. Podobná stavba kdy zavřeli jeden směr je aktuálně třeba na A4 mezi Chemnitz a Jena. V 18 hodin už se tam nepracuje. A rychlost omezena celodenně na 60 km/h, délka omezeni celkem asi zhruba 20 km. Druhou polovinu mají naplánovanou na 2020.
WinDiesel
Tam u Ostravy je to bizáááááárrrrrrr.
Výhodně prodaná vysokopecní škvára jako podklad pod dálnici ….
Ale no tak od čeho mají auta tlumiče? A proč bychom měli jezdit 130 km/h, stejně nás ekofašisti donutí jezdit 50 po dálnici, 20 ve městě ….
Výhodně prodaná vysokopecní škvára jako podklad pod dálnici ….
Ale no tak od čeho mají auta tlumiče? A proč bychom měli jezdit 130 km/h, stejně nás ekofašisti donutí jezdit 50 po dálnici, 20 ve městě ….
Hammunasakra
ikoptak
Pro zajímavost třeba A44 Kassel - Eisenach se staví už ca 12 let, otevřených je zhruba 15 km ( řekneme pětina).
ikoptak
Na stavbách podobných současné opravě D1 se v Německu v noci rozhodne obvykle nepracuje.
Kde se děla v noci jsou krátkodobé opravy tzv. Tagesbaustelle. Tedy ze opraví třeba povrch v úseku řekneme padesáti metru. Lidove řečeno flikovani.
Kde se děla v noci jsou krátkodobé opravy tzv. Tagesbaustelle. Tedy ze opraví třeba povrch v úseku řekneme padesáti metru. Lidove řečeno flikovani.
Hammunasakra
TiaS1
Jak říkám, včera v 22:00 dálnice do Jihlavy a na dvou úsecích noční práce. Ale všechno se to odvíjí od zadání, takže chyba je jinde, jak tady říká i ty, takže snad nejsme v rozporu ne. Každopádně kdyby se tam nikdy nemakalo, jak tady článek naznačuje, tak mi potom vysvětli, jak můžou byt ty úseky hotovy v souladu se smlouvou, zjevně se tam pracuje naprosto v souladu se smlouvou... ponechám stranou, ze je TK samozřejmě kontrolovaný a jsou stavební deníky apod. Takže cely článek je postaveny na tom, ze si místní expert projel dálnici a napsal, ze tam nikdo nebyl, ačkoliv zjevně absolutně nevi, jak funguje zadávání zakázek, jak muže vypadat smlouva mezi subjekty, jak probíhá kontrol prácí apod. Pak by asi zjistil, ze je vše tak, jak bylo podepsáno a chyba je již v těch podmínkách...
TiaS1
Ale dyt o tom mluvím dole. Záleží jak to nastaví stát v zadavaci dokumentaci. Firma jim nediktuje, jak rychle se ti opraví. Pokud stát hledá firmu, nastaví předpokládanou cenu -1mld např. A termín realizace - 2 roky např. Co se stalo v Japonsku naopak je, ze stát řekl, ze nějaký úsek, chce takhle. Nemyslím si, ze naše firmy to nezvládnou stejně, zvládnou, jen to nikdo nevyžaduje.
Hammunasakra
Prostě brácha na bráchu klídek pohoda = a v prachy v kapse. PROČ za ně stavět rychlejš = když to de i pomalejš
Pro nás ostatní je to https://www.idnes.cz/…58_podnikani_sov
Pro nás ostatní je to https://www.idnes.cz/…58_podnikani_sov
lordlord
záleží, co si zaplatí stát a jaký termín nastaví, případně odměny za dřívější dokončení stavby
Hammunasakra
No ale dálnice se tam opravujou = dokonce i v noci. U nás bohužel TAK jak se píše v článku = x krát sem to viděl když opravovali D1 hned za Prahou https://www.denik.cz/…ky-20190725.html jeden z nejvytíženějších úseků = i tam to probíhalo timhle přístupem. Preferuju tenhle https://www.idnes.cz/…7_zahranicni_jan rsp. https://www.idnes.cz/…750_automoto_hig
TiaS1
Nemyslel jsem kvalitu silnic, ale výstavbu. Kde co má obrovské zpoždění a je násobně dražší, než bylo původně plánováno. Jelikož lidé u nás s oblibou říkají, že "tohle by se v Německu nestalo", stalo a ještě horší. ElbPhilharmonie v Hamburgu stála nakonec 4X tolik, než byla původní cena a stavba trvala o 7 let déle. Stejně jako stadion v Montrealu a další a další.
Hammunasakra
Úpadek tohohle webu zhruba od doby co mu šéfuje machi(avelli) je skoro až nepochopitelnej. Přechod od nadstandardní diskuzní platformy do podprůměrný kde už 2cifernej počet příspěvků dělá diskuzi nepřehlednou = byl asi poslednim hřebíčkem = do rakve úpadku
KANKUNEN
Jo tak to je, máme rozbitou D1 dle zákona. Můžeš mi vysvětlit proč stačí vyjet za hranice a dálnice tam mají rozkopané méně a pracuje se na nich intenzivně.
beibej
Pokud jsem dobře informován, tak strusku do základů dálnice požadoval zadavatel stavby. :-[]
_Karel_
To je sice hezký, že si tam stát nechal dát strusku, ale to podle mě automaticky nesnímá ze zhotovitele odpovědnost.
Pokud ti bude stavební firma stavět dům, ty jim řekneš "postavte mi krov z trámků 5x10cm" a ona ti pak střecha spadne na hlavu, bude to průšvih firmy.
Pokud ti bude stavební firma stavět dům, ty jim řekneš "postavte mi krov z trámků 5x10cm" a ona ti pak střecha spadne na hlavu, bude to průšvih firmy.
TiaS1
Tady je zas nablito, každý odborník. Tu dálnici dokážeme taky postavit rychleji, zamysleli jste se taky nad tím, jak třeba fungují veřejné zakázky? JE nějaká předpokládaná cena a termín realizace. Takže pokud dle zadávačky má někdo opravit úsek dálnice za 2 roky a 1 mld., tak proč by tam mělo být 50 dělníků v neděli, když to v tom termínu stihne 5 opřených o lopatu?
Kdyby to bylo za 2 mld a o půl roku kratší, světe div se, zvládli by to taky, ale to by tu byl zase článek, proč je D1 tak drahá :D
Takže než si všichni začnete příště zase stěžovat, tak nejdřív otevřete zákon č. 134/2016 Sb., najděte si informace o zakázce jako takové a pak přemýšlejte.
Nakonec si dovolím jednu poznámku pro děti základní školy. Jak je možné, že tam nikdo nikdy nepracuje a přitom to nakonec většina těch firem stihne včas....
Kdyby to bylo za 2 mld a o půl roku kratší, světe div se, zvládli by to taky, ale to by tu byl zase článek, proč je D1 tak drahá :D
Takže než si všichni začnete příště zase stěžovat, tak nejdřív otevřete zákon č. 134/2016 Sb., najděte si informace o zakázce jako takové a pak přemýšlejte.
Nakonec si dovolím jednu poznámku pro děti základní školy. Jak je možné, že tam nikdo nikdy nepracuje a přitom to nakonec většina těch firem stihne včas....