...je svoboda výběru neboli volby.
Zásadně nesouhlasím s tím, jakým způsobem nám momentálně do všech otvorů na těle, rvou ty auta na batérky. Ano, mají své místo na trhu. Ale aktuálně se jimi ten trh pokřivuje.... :-(
*V rámci vyváženosti inteligenční úrovně komentářů pod články o Tesle s komenty u ostatních elektromobilů si sem domyslete duchaplný koment o tom, jak to bude každý parkovat před panelákem a tahat kabely z okna* :-O
Sranda jak MOC se pohled lidí liší JEN podle značky :-)
Takovej ryccardo hybridum Toyoty řiká ŽIVOTU NEBEZPEČNEJ KŘÁP = na základě toho že někde čet o nějakym shořelym elektromobilu :-!
A když s hybridama o 23 let pozdějš přichází Škodovka = tak že to by si časem jako ojetinu koupil :D
EV od Jaguaru má tragické silniční testy.
V USA padají prodeje elektromobilů a PHEV o 21%. Ve folkswágnu padají manažerům z trenek bobky. Škoda škemrá o více nabíjecích míst za peníze všech.
Prečo? No, člověk co vydělává miliony třeba i měsíčně by se asi zeptal "prečo nie"?
Od toho snad peníze jsou, aby sis za ně koupil to, co ti udělá radost. Proč sis ty nekoupil místo Pola Dacii Logan?
No a vono většina věcí co řeknu = je jen z ověřitelnejch zdojů. Že to u lidí je až neuvěřitelně často tak jak psal v tom Speciálu Vaculík = že si to PŘEDSTAVUJE většinou naopak = že kdybysme házeli korunou trefíme realitu častějš = to je brutal smutný = a bohužel fakt asi pravdivý
Ty za soudný názor = považuješ SVUJ. Sorry to neni moc dobrej základ. Já spíš toho Vaculíka a Sedláčka atd.
Momentálně všichni řešej nějakou Grétu = a jak správně padlo většina jejího Aspergera = místo podstaty = že jen upozorňuje ať nevymejšlíme a POSLOUCHÁME = vlastně ty Vaculíky a Sedláčky atp. :-)
Známe se dlouho = nejsem si jist jestli si schopen vzít že to co napsal Culda je pravda a ty ses mýlil = a že spíš má pravdu Gréta a naše Akademie věd než.. atd. atp.
Tuhle si bojoval že fakt nemístná nepatřící hloupě doplněná věta k textu o PHEV RAVce kterou si k celosvětovýmu textu nevim proč doplnil Bureš = je prostě jednoznačně špatně, rsp. ty že to neni až tak..
Bohužel v zásadě má pravdu i ta i tady horem dolem kritizovaná Gréta = si myslim. Tolik k soudnym názorum a jednorožcum = prostě za soudnej názor velmi často považujeme přesnej opak
S tim ASX to maličko přeháníš = budu volně citovat: VĚTŠÍ ROZDÍL JE MEZI AUTEM ZA 300 TISÍC A MILION než ZA MILION A 5 MILIONŮ
Když máš prachy optimum je někde v úrovni ca 40.000€ = dál už je to jako u obecně všech výrobků = přidáváš HODNĚ peněz a za ně dostáváš ale už realitivně málo
Tak to bylo vzdy, vzdy tu byla kritiky-hodna politika (euronormy, vnuceni dpf, turba stridajici atmo...), ale neprozivalo se to tak jako v posledni dobe. Nevim jestli se mi to jen zda, jestli pretekl pohar anebo nas ceka, no, nakonec i ten Zeman, i tady... ;-\
Tak ona se ta politika v tuto chvíli aut bytostně dotýká. Takže Miloš Zeman se tu moc neřeší, protože s auty nesouvisí, ale klima holt ano.
Že se nelze ničeho dobrat a jedni nepřesvědčí druhé, to je jiná věc.
Panove vsimate si nak se nam sem pomalu vic a vic vkrada politika? Stale vic clanku pod kterymi se vasnive neresi auta nebo znacky jako takove, ale dane, politika eu, politika mistni... Vse se sem vkrada skrze spolecne temata, jako EV, ruzne Grety atd. ale za me je to trochu skoda. Timhle morem trpi snad kazde forum na cokoliv v CR/SR, ale snad nikde se nediskutovalo tak k veci jako tady. Za sebe napisu ze i kdyz mam k tomu vsemu taky svuj nazor, ktery zde nikoho stejne nezajima, tak je mi proti srsti to sem psat. Za me to tu temahle debatama ztraci sve kouzlo. Doted se tu lidi spajeli na zaklade preferenci aut, sympatii k znackam... ted se tu rozdeluji na zaklade politickych nazoru.
Jo to je ta ironie žejo = jo kvůli účinnosti má rád diesly. Ale samozřejmě přizná a VÍ že to je jen za cenu...
Já kritizuju tu extrémní blbost v desítkách miliard ročně zvýhodňovat naftu = ale když mi koupíš Alpinu D5 = budu s ní jezdit budu SPOKOJENEJ
Moje a jeho názory = bejvaj víceméně stejný. Naopak jak víme tvoje a jeho = moc kompatibilní nejsou. Popravdě z mládí mám HODNĚ těch spíš negativních konotací ohledně audi technickejch řešení = právě od něj. Tipuju že rozdíl v našem pohledu na technický řešení audi a jejich fungování bude dělat ROZDÍLNEJ počet přečtenejch materiálů. Popravdě autorů poslední dobou = hlavně od WLTP kritizujících hlavně motory Audi = je víc než by se ti líbilo
Já tu jsem kritický i k Audi dost. https://www.auto.cz/diskuse/71980/1 Zato u tebe najít soudný názor je jako hledat jednorožce.
P.S. to byl samozřejmě sarkasmus, s tou sebereflexí. Známe se dlouho, ty jí nejsi schopen.
To oceňuješ blbě = já jen celej život čtu to co teď naposled třeba o naftovejch šestiválcovejch kombi D3
No a když to čteš postý = tak si holt řekneš že na tom něco bude. Taky celej život slyšíš = my Audi Mercedes a BMW doženeme a předeženeme = a jak to je víš. To že si popíral třeba mnoho závěrů testů o chování V6 TDI po WLTP = to je spíš na sebereflexi na tvý straně = a položit si otázku PROČ to furt dokola odmítáš
Jo někdo musí bejt nejhorší = a co si pamatuju.. A v poslední dekádě kdy vyhazovali jednoho šéfa techniky za druhym se to dokonce eště zhoršilo = už radši nepoužívaj Náskok díky technice. Sám si zrovna teď použil že HLAVNÍ sou čísla prodejů = s tim sice úplně nesouhlasim = ale jak padaj prodeje Audi víš. Tak co platí tady TVŮJ hlavní parametr? Nebo jen tam kde se to hodí? Sem zvědavej na sebereflexi
Dokud se v Africe a v Indii nezačne snižovat populace, nelze nic řešit.
Ropa se nepoužívá jen na výrobu paliv.
Populace v těchto zemích se chce mít také dobře, ale jakékoli projekty udržitelného růstu jsou v těchto zemích ještě dlouho zcela nereálné.
V Afrických zemích, kde jim vybudujeme pumpy oni při poruše prostě čekají až dorazí NĚKDO KDO TO SPRAVÍ.
Čekají než někdo dodá jídlo, pořád na něco čekají, nebo ústy Pistolníka ……….. se hnou. A pořád předpokládají že se o ně někdo postará.
Místo výroby EV bychom měli řešit jak vyrobit syntetickou ropu levně, jako základní produkt pro výrobu dalších věcí.
FAkt? No KOHO by to napadlo :-!
No a TY by si chtěl aby ze svejch peněz "dotovaly" výrobu novejch naftovejch motorů = protože.. to tak CHCEŠ :*)
Ale i tak = zatim sme na TVUJ POCIT že nafta je super = utratili VÍC
Až DĚSIVÝ žejo? A teď když sem to po100 zopakoval = to možná už chápeš i ty = že to sou jen v naší zemičce desítky miliard = rok co rok a další a další rok :no:
Bohužel bez přehánění = fakt KOMPLET dálniční síť a opravený všechny mosty atd. atp. NEBO tvůj POCIT = že 2 litr nafta je výhodnější lepší než stejnej 2 litr v benzínu
Ne viz muj příklad s fakt drahym hifi = absolutně mi to NEVADÍ
Jen sem reagoval na to ASX a vysvětlil obecně jak to je. V autech bych šel možná eště kousek nad ten PHEV Outlander ale mám příbuzenstvo a jejich fotoalbum aut co měli by vzal dech hodně lidem = a ty to sami přiznávaj = ale když to máš jako zábavu jako já hifi = proč neutratit. Jak MOC se ty nůžky rozvíraj a jak moc je to od nějaký úrovně spíš už vyhazování peněz si ale zřejmě hodně lidí neuvědomuje = podobně ani jako ten rozsah zvýhodňování nafty.
Smutný že i ti = co mi opakujou že to opakuju MOC často
kazdy mame nejake tie svoje "chutky" ;-) ... akurat to vrazanie do drahych aut je docela fakt financne sado maso ... ale kto na to ma a navie kam s prachmi tak ok .. ved je to kazdeho vec kam ich da :yes:
CO kurňa zase VYMEJŠLÍŠ za lež?! Co nechápeš na MOJE A JEHO NÁZORY za ty 2 desítky let nebo kolik BEJVAJ VÍCEMÉNĚ STEJNÝ
Já nechci pro sebe elektromobil! Jen CHÁPU PROČ. A už sem to tady psal = je to jako by kvůli vysoký spotřebě elektřiny někdo chtěl zakázat zesilovače třídy A tenhle včetně řídícího stojí asi 3 a půl milionu kč https://www.passlabs.com/…ifiers/xs-series tak by mě to taky sralo. Naštěstí je to tak okrajová věc, že na to eště dlouho nedojde. Naopak auta sou velmi masová věc = a musí se to řešit
Ale to sem psal myslim zrovna tobě = že Vaculík jo a pochopitelně se shodujeme v oblastech AUTOMOBILOVÝ TECHNIKY. Netušim jestli třeba v politice nebo hudbě
Samozřejmě řikám furt to samý = otázka PROČ se mě snažíš kritizovat apod. TO je asi to na co by sis měl odpovědět
Spolehlivost aktuálních DSG nevim = že hodně z DSG dál dodnes zlobí funkčně a nijak výjímečně najdeš věty v testech že i klasický HDM je lepší komfortnější a pozor, při přeřazení o víc stupňů i rychlejší = to je smutná realita. A to nemluvim o fakt rychlym teda vůbec nejrychlejšim 10ti st. Aisinu = to je myšlený pro běžný převodovky v běžnejch autech
Vaculík má kupodivu pár názorů zásadně odlišných od tvých. Počínaje spolehlivostí aktuálních DSG a konče odporem k tlačení elektromobilů. Tak nelži. Samozřejmě se o něj opíráš, jen když se ti to hodí.
Kamaráde, kdysi se taky řešilo jestli hraje lépe Technics, Sony nebo Aiwa. Teď se na jméno flashky ani nepodíváš. Mladí kluci už nemají plakáty aut u postele. EU se chová stejně jako by si v Lošticích dali normy na tvarůžkový smrad až by nakonec raději vozili syrečky z Číny.
Vůbec nechápu smysl toho, cos napsal, navíc to dnes opět píšeš po x-té. Ano, o něco lepší zboží je od určité hranice o hodně dražší. No a co? Vadí ti, že si někdo mohl koupit Lexus RC-F?
Kdyby byl prodej aut konstantní, tak by to se spalováky šlo.
Ale nyní vidíme, jak se všichni chystají do Indie, budoucího největšího trhu. V roce 2018 se tam zvedl prodej aut o 9%.
Prostě, lidé se množí rychleji, než roste těžba ropy a i do chudých státu se dostává automobilismus. Roste tam prodej aut o 9%.
Chytrý znám jak mezi chudšíma tak nechutně bohatejma = to že se u všeho tu nužky až docela dramaticky rozevíraj = to je prostě fakt.
Stejně jako že většina výrobců čehokoliv poslední dobu pěkně tvrdě bojuje se skrytou inflací = někde to de řešit zmenšenim obsahu, někdo to řeší sníženim kvality = no a někde se to projevuje na zvýšení cen. A ty nůžky se jen za poslední dekádou rozevřely eště víc
V ne moc politicky korektní číně to soudruzi zkusili řešit = docela se jim to vymklo jestli víš. No jedný profesi to prej přináší neskutečnej byznys :-!
Edit: Hele mínusovači = za CO?
To je prostě další = OVĚŘITELNEJ fakt. Šlapky maj místama ráj = chlapi peklo. Neni to žádný tajemství. Jak maj číňani omezenej počet dětí tak holky nechtěj = a miliony jich teď chyběj. Je to docela VÁŽNEJ problém = zoufale řešenej exportem holek ze sousedních zemí atd.
No snahy tu dávno sou https://www.omv.cz/…tov-odpad-v-ropu ale holt to celkově zatim všem vychází JINAK než tobě = pro pohon aut spíš na ty EV a vodík
Ropu jak správně píšeš potřebujeme na tisíc jinejch věcí = auta umíme už s lokálně nulovejma emisema, což je něco co zdá se ty vůbec nebereš v potaz = holt hodně lidem takový auta dávaj smysl. Že ty bys chtěl furt dál naftovej motor = klidně na uměle vyrobenou naftu = hlavně furt jako stejně = to neznamená že třeba masový využití vodíku nebo https://www.autorevue.cz/…y-maji-v-silnici sou blbost
No pokud si UVĚDOMUJEŠ že ten reálnej přínos už od nějakýho bodu fakt NEODPOVÍDÁ zvyšování ceny = tak proč ne https://shop.voix.cz/…onosonic-towers/ kdo by nechtěl bedny za 20 mega :-)
Ale ty nůžky sou od nějakýho bodu docela silně se rozevírající a pak už dokonce něco jako EXTRÉMNĚ silně
To nejsou zprávičky = to je TVŮJ ZPÁTEČNICKÝ realitu NUTNOSTI změn donekonekonečna opakovanej POCIT
Stejně se to jednou musí změnit = maximálně ZPÁTEČNÍCI jako ty způsoběj = že se evoluce přibrzdí = a to co ty požaduješ aby se věci ZASEKLY v úrovni tak jak TY je chceš a dál evoluce nepokračovala = se stejně NESTANE. Jen se to trochu ODLOŽÍ
U nás zatim díky populistickýmu estébákovi taky už důchodovýho věku a neznalejm jako ty = sme se dostali v dobíjecích stanicích nebo vodíkovejch čerpacích stanicích = mezi poslední země Evropy. Źe TY to máš za plus = no lidi jako já zase za sakra vážný MÍNUS
Aktuálně je to zlomek pokřivení který tu platí desítky let a zdá se že NIKOMU NEVADILO?
Jo myslim NAFTU vs BENZÍN a naprosto šílený sumy = který na to vydáváme :-(
Postupnej přechod na lokálně bezemisní provoz = bez ropy kterou nemáme a dovážíme a energeticky velmi náročně na ten benzín naftu zpracováváme = tak podpora postupnýho přechodu na lokálně bezemisní provoz = trochu logiku má
To NENI o pokřivení trhu = to je prostě z VÍC DŮVODŮ prostá nutnost