Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 207 byl v roce 2007 nejžádanějším autem v Evropě

Evropany v loňském roce nejvíce oslovil Peugeot 207, kterého se prodalo 437 505 kusů. Dobře se prodávaly i vozy nižší střední třídy jako Volkswagen Golf nebo Ford Focus na druhém a třetím místě.
Zpět na článek
27. 1. 2008 11:05
neregistrovaný "Ada je zase tady"
27. 1. 2008 11:38
neregistrovaný "Henry Ford"
27. 1. 2008 12:41
neregistrovaný "povaleč"
27. 1. 2008 13:13
anonym
27. 1. 2008 13:20
neregistrovaný "povaleč"
27. 1. 2008 14:32
neregistrovaný "játra"
27. 1. 2008 17:03
anonym
27. 1. 2008 13:59
neregistrovaný "Chris K."
27. 1. 2008 14:04
anonym
27. 1. 2008 16:51
neregistrovaný "mozgog@post.c"
27. 1. 2008 11:12
neregistrovaný "Samuel"
27. 1. 2008 11:30
neregistrovaný "Q"
27. 1. 2008 13:36
anonym
27. 1. 2008 11:33
anonym
27. 1. 2008 12:13
anonym
27. 1. 2008 12:30
neregistrovaný "ER"
27. 1. 2008 14:43
neregistrovaný "játra"
27. 1. 2008 12:46
neregistrovaný "SR"
27. 1. 2008 13:23
neregistrovaný "povaleč"
27. 1. 2008 13:03
27. 1. 2008 13:30
neregistrovaný "Ada je zase tady"
27. 1. 2008 15:51
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 1. 2008 17:33
neregistrovaný "Milý stydlín"
29. 1. 2008 11:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 1. 2008 13:32
neregistrovaný "povaleč"
27. 1. 2008 19:39
neregistrovaný "Johnn"
27. 1. 2008 15:03
neregistrovaný "kuko"
27. 1. 2008 17:53
neregistrovaný "ER"
27. 1. 2008 18:47
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 20:29
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 21:36
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 17:10
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 17:54
neregistrovaný "Pražák"
27. 1. 2008 19:48
neregistrovaný "johnn"
28. 1. 2008 09:05
neregistrovaný "A2"
28. 1. 2008 18:41
neregistrovaný "Johnn"
27. 1. 2008 18:57
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 19:14
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 18:28
neregistrovaný "Beaumont.."
27. 1. 2008 21:07
neregistrovaný "Buk"
27. 1. 2008 22:20
neregistrovaný "Kubas_"
27. 1. 2008 22:41
28. 1. 2008 08:10
neregistrovaný "Beaumont.."
28. 1. 2008 10:46
neregistrovaný "FX_"
28. 1. 2008 13:15
neregistrovaný "Kubas_"
28. 1. 2008 13:51
neregistrovaný "FX_"
28. 1. 2008 15:38
neregistrovaný "Kubas_"
28. 1. 2008 22:03
anonym
29. 1. 2008 15:56
neregistrovaný "BeranK"
27. 1. 2008 21:24
neregistrovaný "Perun."
28. 1. 2008 08:45
neregistrovaný "Perun."
27. 1. 2008 22:12
neregistrovaný "Alex1977"
27. 1. 2008 23:34
anonym
27. 1. 2008 23:52
28. 1. 2008 00:42
anonym
28. 1. 2008 10:50
neregistrovaný "FX_"
28. 1. 2008 22:00
anonym
29. 1. 2008 09:38
neregistrovaný "FX_"
29. 1. 2008 09:44
neregistrovaný "FX_"
29. 1. 2008 09:45
neregistrovaný "FX_"
29. 1. 2008 13:59
anonym
27. 1. 2008 23:50
28. 1. 2008 00:03
28. 1. 2008 08:23
neregistrovaný "Beaumont.."
28. 1. 2008 11:12
neregistrovaný "Alex1977"
29. 1. 2008 11:11
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 1. 2008 11:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
neregistrovaný "Ada je zase tady"
27. 1. 2008 11:05
Pekny uspech!
Gratuluji VW Golf! :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Henry Ford"
27. 1. 2008 11:38
Re: Pekny uspech!
VW zase jen druhej...
neregistrovaný "povaleč"
27. 1. 2008 12:41
Re: Pekny uspech!
Zkus UŽ pochopit,že lidé v nebolševické EU kupují auto jako věc na ježdění a pikačoviny,co tu řešíte,oni neřeší.Jezdí a jezdí.Mají na auta,palivo,dovolené...pohoda,ale nedělali 40 let experimenty,naučili se používat mozek,tržní náklady jsou tržní(nájemné,kus vzdělávání,kus zdravotní péče atd.). To jen tu se uvažuje stále v soc.dimenzích. A jak je vidět,běžná,obyčejná auta vedou.O tom to je.Co vede zde? OJETINY !!!! :no: :no:
anonym
27. 1. 2008 13:13
Re: Pekny uspech!
Co to meleš za .... ?! :no:
neregistrovaný "povaleč"
27. 1. 2008 13:20
Re: Pekny uspech!
Copak? Pravda vadí? To mi soudruzi z KSČ také říkali,že si dovoluji hodně a psali do posudků... no a přežil jsem je,bolšeické koko//tky.Těch pár z netu je jen slabý odvar...Tak si tu nebolševickou EU projeď a chviku tam žij.Kapito,sůdruch?Auto je spotřební věc.S výjimkou Ferrari,Lamba,Astonu... :-!
neregistrovaný "játra"
27. 1. 2008 14:32
Re: Pekny uspech!
Tak zjevně máš komplex z dob minulých, přesto máš v něčem pravdu, u nás jsme zaspali v lecčem dobu díky totalitě, jenomže dělat všechno okamžitě tak jak to dělají na západě, to prostě nepůjde a taky to tak zatím nejde a obzvlášť ne s mentalitou našich tzv. pravicových politiků - dětí totality, stejně jako jejich voličů. Bohužel. Jinak je pravda, že auto je na západ od nás víc spotřební věc než od nás na východ, ale pokud dokážeš uvažovat i v jiné rovině než "hurá na západ", pak pochopíš že auta jsou krom jiného i ekologický problém i pro tyto země a jejich "spotřebnost" tomu velice napomáhá, čímž se nijak nezastávám škodovkářů a těch smraďochů v kterých se vozí, jen poukazuji na to, že auto coby spotřební zboží je také problém, příjemná věc pro spotřebitele, průser pro životní prostředí.
anonym
27. 1. 2008 17:03
Re: Pekny uspech!
maš uplnou pravdu ;-)
Avatar - Ronault.
27. 1. 2008 13:40
Re: Pekny uspech!
Nejsi náhodou něco jako MODRÁ CHŘIPKA na aktualne.cz >:D
neregistrovaný "Chris K."
27. 1. 2008 13:59
Re: Pekny uspech!
Ano nie. Ono v ex-soc krajinach sa stale auta kupuju s myslienku "lebo na skodovku budu nahradne diely". To je CS realita. V Polsku zrejme namiesto skodovky maju fiat....
anonym
27. 1. 2008 14:04
Re: Pekny uspech!
Preto tam je najpredavanejsie auto fabia :))
Avatar - Ronault.
27. 1. 2008 15:45
Re: Pekny uspech!
Tady vůbec o to nešlo. Jen jsem chtěl naznačit, že si svou pitomou levičásckou a pravičáckou politiku může strčit do... . Takové kecy patří do ústavu pro duševně choré a zakomplexované lidi a ne do diskuze o motorismu
neregistrovaný "mozgog@post.c"
27. 1. 2008 16:51
Re: Pekny uspech!
no, milý troubelíne, současná EU je asi víc socialistická než současné Česko, a jestli si myslíš, že tam jsou všichni bohatí a krásní a na dovolené, tak se tam dojeď podívat, a jestli se tady víc prodávají ojetá auta než nová, co je v tom za problém, leda pokud někde pracuješ jako prodavač aut a máš malé prémie.

Mě by zajímalo, proč jsou v Česku auta nejdražší z celé unie a proč ceny např. japonských aut nekopírují vývoj dolaru a koruny.
28. 1. 2008 09:03
Re: Pekny uspech!
U japonských aut snad kurs koruny a jenu... (momentálně lehce přes 6 jenů za kačku)
neregistrovaný "Samuel"
27. 1. 2008 11:12
Rabbit je nejlepsi :)
nevedel jsem ze golfu se tak dari a proda skoro tolik aut co levna 207 :yes: V USA ho pod nazvem rabit hodne vychvaluji jen je moc drahy v testu proti mazde, honda, toyota suverene vyhral.

Sixth Place: 2007 Nissan Sentra 2.0S
Fifth Place: 2007 Toyota Corolla LE
Fourth Place: 2007 Hyundai Elantra SE
Third Place: 2006 Honda Civic LX
Second Place: 2007 Mazda 3s Touring
First Place: 2007 Volkswagen Rabbit

www. caranddriver.com/ comparisons/ 11884/2007-volkswagen-rabbit. html (smaz vsechny mezery)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Q"
27. 1. 2008 11:30
Re: Rabbit je nejlepsi :)
VW do poctu Golfu zapocitava i Golf+ a Jettu, takze vysledky nejsou ferove soumeritelne s cislem prodeju Peugeotu, kde jde opravdu jen o jediny model.
27. 1. 2008 13:21
Re: Rabbit je nejlepsi :)
viac menej mas pravdu....ale jetta sa berie ako sedanova verzia golf....
anonym
27. 1. 2008 13:36
Re: Rabbit je nejlepsi :)
207ka zapocitava do toho 207 kombi a aj 207 coupecabrio, tak neviem potom...
anonym
27. 1. 2008 11:33
gratulacia
Som rad ze as Peugeotu dariii a 207-dma je opat kralovna predaja v europe, boze to ttuzase budu reci od jedneho fanatika vw este stastie ze golfik nebol prvyy to uz by sme sa nacisto zblaznili :-)
Rozbalit vlákno
5
anonym
27. 1. 2008 12:13
Re: gratulacia
asi tak, zajimave jak vseci rikaji peugeot fuj a ze je to zavadne, ale zajimave je, ze je to nejprodavanejsi....cim to asi bude vw? ;-)
neregistrovaný "ER"
27. 1. 2008 12:30
Re: gratulacia
Oba dva jste taky fanatici. Proč Vám nestačí pogratulovat Peugeotu k nejlepším prodejům 207 a VW k druhému místu Golfu a tyto výsledky respektovat? Díky jednomu VW-nadšenci kritizujete celý koncern VW. Proč? Svými "bláboly" se řadíte na jeho úroveň.
neregistrovaný "játra"
27. 1. 2008 14:43
Re: gratulacia
Hlavně by bylo dobré si uvědomit, že podle dané tabulky je na tom nejlépe Opel, jejich auta jsou jednoznačně nejoblíbenější, fascinující je jak se ujala nová Corsa a hned za ní je větší Astra, celkem mají víc prodaných než kdokoli jiný. Hned za nimi je Ford a až potom VW. Kde by byl např. Peugeot je otázka, bohužel tabulka neobsahuje další pozice. Očekával bych ale spíš posílení pozice Fordu, protože Mondeo by bylo jistě na některé z následujících pozic, stejně jako 307, potom možná Polo, Vectra aj..
neregistrovaný "SR"
27. 1. 2008 12:46
Re: gratulacia
to bude asi tym, ze kazdy co tu kyda na Francuzov tak v skutocnosti nejadzil ani na jednom nema ziadne skusenosti,, v garazi si lesti svoj tuctovy neokrochany beznapadity Golf a kydanim na Frantikov sa snazi presvedcit sam seba aku ma raketu v garazi ;-)
neregistrovaný "povaleč"
27. 1. 2008 13:23
Re: gratulacia
No,kdyby si leštili např. skutečné Golfy v měřítku 1:1, pak by to bylo dobré,spíš slintaj nad obrázkama na netu a někteří si to kupují v 1:43,možná..a vo tom to je.Zase je tu kopec srandy. >:D :yes:
27. 1. 2008 13:03
GRANDE... GOLF
Fantastická čísla. Peugeot dokázal navázat na 206ku. Nejprodávanější auto Evropy, jistě, na svou třídu má exkluzivní vnitřek a překrásnou karoserii. V mutaci sport, tedy s přetaženou přední kapotou, bavoráckou jednašestkou na 120 či brzy již i jednačtyřkou na 95 koních je to (spolu s Corsou) nejlepší trefa mezi subkompakty. A pokud máš dobře rostlej zadek, vyzkoušej sportovní sedadla, to se mnohdy nevidí ani v kompaktech. Tedy, Peugeot, zasloužený úspěch. Osobně bych dal přednost Peugeotu před Corsou. Myslím to ale jako vozidlo pro manželku. Tedy - mutace sport, zelenkavá barva, bavoráckejch 120 koní. Jednoznačný vítěz. Holt estetika má vrch. Corsa má sice lepší jízdu, ale vysvětluj tohle manželce...

Co napsat ke Golfu, vždyť ta slova by se měla tesat do žuly... V posledním roce svého modelového života a on stále stoupá v prodejích. To je opravdu úspěch století. GOLF, Gé GOLF, Gé jako - GURU je stále nejprodávanějším kompaktem Evropy. Famózní. :yes:

Focus (logicky) mírně ztrácí, doufejme že to vybalancuje po modernizaci v letošním roce. Ovšem ta ztráta není ztrátou překvapivou, Focus boduje přesně tak, jak má. Ale, co je v kontextu s Golfem důležité - Focus je samozřejmě dobrý (výborný), ovšem je než soustavnou dvojkou... zajímavé.

No a teď pád pětiletky. Tedy, GRANDIOSNÍ pád pětiletky... Grande Punto znamená ve výkazech propad o pět procent. A to je průšvih. Jakpak je dlouho na trhu? Nový model nevydržel šplhat tři roky... sám jsem odhadoval, že vydrží trochu déle. No, tak je u konce s dechem, teď už to půjde jenom dolů, pád zmírní jen lifting, ale směr, ten je jasný.

No a pak třístovka, jako třista tisíc... to tu ještě nikdy ve střední nebylo. Passat v této generaci dokonale zdefinoval dobu. Zaujal, uhranul, ohromil. Letos k tomuto úspěchu ještě přihodí variaci čtyřkupíčka... mainstreamového boha silnic roku 2008. Počítám, že u Fordu zavládlo po představení ApoštolaCC zděšení... A nejen tam.

A na závěr, ikona silnic, trojková šlechta. Evropa bohatne (klid, na tebe asi zapomněli, buď trpělivý)- prémiovka je mezi deseti nejprodávanějšími vozy. To je možná vůbec největší úspěch loňského roku. BRAVO :yes: Bangleovo trojka je vůz, který ovlivnil svou dobu a předurčil budoucnost. Tohle se daří jen občas a výhradně mistrům.

Tedy, pamatuj - 207, Golf, Passat, BMW 3. Ani v jednom případě neuděláš chybu. Pokud je vezmeš všechny, pak také ne. Dceři svěř dvěstěsedmičku, synovi udělej radost jedním geteíčkem, a s manželkou se střídejte o Apoštola a trojku. Pojedeš-li na obchodní jednání, ber Passata, na sobotní řádění pak uzmi ženě bavoráčka... no, pánové, není ta Evropa tak trochu motoristickým rájem?
Rozbalit vlákno
51
neregistrovaný "Ada je zase tady"
27. 1. 2008 13:30
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Jak jinak nazvat strmy pad prodeje modelu Rendlik Clio? Je to ovsem logicke, odpoved se jmenuje renault.
27. 1. 2008 14:27
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Jo, sleduje osud Punta - obrovský nástup, keterý ovšem nevydrží v čase.
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 1. 2008 15:51
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Sleduj nástup Pola, jak válcuje konkurenci a srovnej s výběhovým modelem Fordu - Fiestou... >:D
27. 1. 2008 17:25
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Fiesta je takřka zázrak, ale že by Polo válcovalo konkurenci rok před movelovou obměnou, to jsem si nevšiml.
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 1. 2008 17:33
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Ani já ne. ;-) >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 1. 2008 11:05
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
No,jako vždycky,že Ádíku?....Clio je nesrovnatelně lepší než ten **** Peugeot.Řazení na heslo,design z obludária.Clio bylo často nejprodávanější,207 mu jen leze do zelí.Závidí mu titul CAR OF THE YEAR :yes: Stejně jako ostatní.A kdo tomu rozumí víc,než porota nejprestižnější ankety v Evropě :-)
neregistrovaný "povaleč"
27. 1. 2008 13:32
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
V jakém měřítku to vzít? >:D
27. 1. 2008 14:32
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Prodeje, to je základ. Samozřejmě se musí na čísla nazírat izolovaně přes třídy.
neregistrovaný "Johnn"
27. 1. 2008 19:39
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Tak to vem celosvětově GTI.
27. 1. 2008 21:53
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Snad oba žijeme v Evropě a porovnáváme, jaká auta upřednostňujeme my, evropané, ne?
27. 1. 2008 22:15
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
S tím je potíž. Kde je ta hranice? Nežijeme také oba/většina v ČR? Nebo platí, že rohlíky z okresu, kalhoty z ČR, auto z Evropy a budík ze světa?

Osobně u mě vždy zatím vyhrálo auto evropské, ale rozhodně nedostalo na začátku výběru žádné plusové body za polohu vzniku.

I proto mě zajímá, jak se prodávají auta u nás v ČR. Nejsme důležitý trh pro Evropu, automobilky, ale je to náš trh. Ostatně mrkni na ke mně blog, aktuálně tam jsou výsledky prodejů za rok 2007. A trochu paradoxně si stojí Punto i Golf podobně jako na trhu evropském.
27. 1. 2008 22:18
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Zpracoval jsi to výborně. Nevím proč se tvůj blog nezobrazuje na titulní, zeptej se na to.
27. 1. 2008 22:19
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Ptal jsem se, bez odpovědi... ;-\

Ale to není odpověď na tu původní otázku.
27. 1. 2008 22:30
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Napiš tomu provozovateli blogu. Nepochybně půjde o chybičku.

P.S. Budík ze Švýcarska, to je jasné :-)
27. 1. 2008 13:53
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Na to obchodné jednanie by som radšej vzal toho bavoráka... ;-)
Obsiahle ale vcelku výstižné zhrnutie. :yes: :-)
27. 1. 2008 14:28
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
;-) :yes:
27. 1. 2008 13:56
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Zbývá ještě pochválit Opel. Dva modely v první pětce, to je slušné. Co slušné, výborné! :yes:
27. 1. 2008 14:30
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
:yes: Ano, to máš pravdu. A jestli se zdaří nástup nové Vectry, stále si nemůžu zapamatovat to nové jméno, bude si Opel výborně stát.
27. 1. 2008 14:41
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Tuším, že Insignia. Doufejme, že se povede, ve střední pak začne být docela husto.
neregistrovaný "kuko"
27. 1. 2008 15:03
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Ano kluci, onanie je zdravá, za to se nemusíte vůbec stydět. Ještě že vám sem ten článek dali o víkendu. To pak budete moct prohlásit, že jste celý víkend prosexovali :-)
Avatar - element5
27. 1. 2008 15:15
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
207 se mi bůh ví proč nelíbí, ale gratulaci si rozhodně zaslouží.

U Golfu není o čem diskutovat. Obraty jako etalon nižší střední a Gé jako GURU způsobují některým zdejším diskutérům kopřivku, ale přesně vystihují skutečnost.

A GP? Vlastně se není čemu divit, jen jsem se utvrdil v tom, že stejně jako na mne působí i na ostatní... A to jsem z něj byl, při jeho uvedení na trh, úplně nadšený...
27. 1. 2008 17:13
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
:yes:
anonym
27. 1. 2008 16:46
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Hahahaha,to co bolo niekedy vytesane do zuly sa teraz rozsypalo.Nebola to totiz zula ale iba sadra.Naletel som nie len ja ale i tisice dalsich.Skvela nemecka marketingova masineria postavila Golf V na piedestal spolahlivosti a funkcnosti.Oklamany klient si nahovaral a utesoval sa jedine tym ze mal velku smolu na nepodarok.Bohuzial testy TUV a predtym ADAC ukazali ako to s niekolkorocnym golfom v skutocnosti je.A nemci okamzite biju na poplach.Staci si len precitat posledny clanok "Fast ein musterschuler"/Bezmala vzorny ziak/na autobild.de a mnohym jeho sucasnym majitelom sa este viac otvoria oci.Tych nepodarkov je totiz vela.Kde je ta povestna nemecka preciznost?Golf V zozerie hrdza lebo koncern setril konzervacnymi cinidlami.Vypocet dalsich a dalsich lapalii ktore tento model sprevadzaju sa do nekonecna utajovat nemohol.Obrovskym stastim sucasnych majitelov zostava len to ze sa este stale najde dost blaznov ktory naletia na bezvadny marketing a preto su ochotni zaplatit velmi vysoku zostatkovu hodnotu za ojazdeneho "krala" europy nizsej strednej triedy.Novym majitelom golfov V tak postacuje jedno jedine a to pohladkanie fantastickej palubovky aby uzavreli "perfektny" obchod.A my byvali majitelia im potom pekne zamavame na rozlucku a logicky prejdeme do nejakeho ineho koncernu ktory sa na nic nehraje a v spolahlivosti tie testy naozaj vyhrava...
neregistrovaný "ER"
27. 1. 2008 17:53
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Co kdyby jsi vylezl z anonymity a napsal konkrétní problémy, které jsi měl s Golfem V.
anonym
27. 1. 2008 18:32
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
ano budem sa musiet zaregistrovat.Len strucne,co sa tyka nasho golfa,prva reklamacia bola onedlho po kupe.Po umyti auta wapkou boli reflektory zahmlenne zvnutra.Reklamoval som to niekolkokrat/vzdy to iba vysusili vzduchom/az mi bolo prijimacim technikom odpovedane ze uz pisali importerovi lebo tato nasa reklamacia nebola ojedinela a svetla maju konstrukcnu zavadu.Potom prisli poruchy klimatizacie,zavady startovania vraj kvoli imobilizeru konciace vymenou celej riadiacej jednotky,nakoniec to bola vadna kablovacka-patka z vyroby.Dalej asi po roku skripanie palubky-vymena skrinky a dvierok pred spolujazdcom,skraty vo vnutornom osvetleni.Teraz zacina v motorovom priestore hrdzaviet a kedze uz skoncil lizing a zavady mozu pribudat tak musi prec,bolo by to prilis velke riziko.Mali sme v rodine golfa IV a tam ak sa dobre pamatam ziadny problem nebol.
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 18:47
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Ten test v Autobildu zase není tak katastrofální. Po větších chybách v prvních sériích kritizují zejména drobnější korozi (tam, kde u VW šetřili konzervačními prostředky) a elektronické patálie s příplatkovou výbavou - Climatronic, navigace ... Jinak píšou, že je golf V rozhodně lepší než IV, resp. se u něj nevyskytují takové průšvihy.
anonym
27. 1. 2008 20:12
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
ano,mas pravdu.Mna len nasrala ta masivna kampan na uber wagen a skutek utek.Esteze na servis nemozem povedat nic zle az na ten strateny cas a nervy,hlavne manzelkyne.Jazdil som uz vsetko mozne a aj v praci mame velmi pestry autopark ale toto ma u noveho nemeckeho auta prekvapilo.Ked tu citam nazory niektorych kolegov vyjadrujucich sa ku golfu V tak mam silne podozrenie ze s nim nejako vela skusenosti nemaju.
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 20:29
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
S tím souhlasím. Zvláště u Golfa je pozoruhodné, jak u něj přetrvává mýtus solidního a spolehlivého auta díky vydařené řadě II.
anonym
27. 1. 2008 21:21
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
kolegyna je napr.hrda majitelka krasneho cerveneho G punta.Ani nie po mesiaci jej zacali skripat predne brzdove dosticky.Zvuk ako na starej karose,otras.V servise uz ju cakali s usmevom na vymenu.Dalsi ma ceeda a uz mu cvrlika palubovka,bez muziky jazdit nemoze.Holt clovek dnes za pol miliona kupuje macku vo vreci.
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 21:36
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Bohužel, je to tak. Bohužel je dnes nejčastěji používaným slovem u většiny automobilek "úspora nákladů" místo "kvalita". V USA to tak funguje už dlouho, auto je tam prostě spotřebním předmětem. V Evropě mi připadá, že nám nabízejí výrobci spotřební zboží za luxusní ceny.
anonym
27. 1. 2008 22:57
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
ano,trh USA je co do poctu taky velky ako cely europsky a aj vdaka tamojsim domacim vyrobcom su ceny dovezenych aut uplne ine ako tu.Konkurencia je svina vec ale pre zakaznika asi nic lepsie neexistuje.
27. 1. 2008 17:03
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
No,spis si myslim(a jeste vic spis doufam),ze to s Puntem bude jako s kdejakym sportovcem.Nejdriv bude doping fungovat a nikdo se o nicem nedovi,takze uspechy-v pohode.Pote na doping prijdou,vykonnost jde dolu.Pote nove objevy(v tomto pripade 1,4 t-jet)vykonnost-sice ne jako driv,ale lepsi.---------A opakujem-......Pote,pote,pote...........
anonym
27. 1. 2008 17:04
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
koukam HNUPE jak masturbujes nad skoro desetiprocentni ztratou prasaka
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 17:10
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Gti, tvá selektivní kritika je úžasná. Zatímco -5,9% bodů Fiatu je pro tebe pád pětiletky, -9,4% Passatu je velký úspěch. Nebo lépe řečeno se s rafinovaností sobě vlastní soustředíš na celková čísla aniž bys zaregistroval tento pokles, po němž již možná prodejní manažeři Passatu ověřují pevnost svých kravat s emblémem VW na lustrech svých kanceláří. Pád Renaultu je značný, do jisté míry vysvětlitelný nástupem nového velkého kohouta jménem Corsa. To celé prodejní smetiště se zase tak nezvětšuje a vesměs je růst jednoho vykoupen pádem druhého. V našem případě Clia a Punta.
27. 1. 2008 17:21
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Je to věčný koloběh, ovšem někteří v něm hrají housle první, a to po celou dobu svého života, například GOLF či Passat, jiní zase nedosáhnou ani na třetí místo. Pád pětiletky je u Punta právě ta krátká doba života tohoto modelu... na pokles totiž měl ještě čas... Co se týká Passatu, tak ten pokles je měřitelný jen... Passatem. Tedy i přes očekávaný (s odkazem na délku života modelu) pokles... jednička.
neregistrovaný "Pražák"
27. 1. 2008 17:54
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Úspěch 207 je jistě obdivuhodný, ale i tohle auto má ne malé chyby - prostor na zadním sedadle je doslova ubohý a řazení katastrofální...
Doporučil bych GTI, aby se tak trapně nevytahoval na Fiat. Je to v současnosti nejdynamičtěji rostoucí evropská značka! Grande Punto je velmi povedené auto, jenom by potřebovalo lepší plasty v interiéru. No co, příprava modernizace je jistě v plném proudu.
Pokud se jedná o kvalitu, skoro každá značka má své úlety, i ten pro někoho "božský¨" VW. Stačí si vzpomenout na doslova katastrofální výsledky VW Touran v dlouhodobém testu německého AutoBildu či svolávací akci u poslední generace Passatu, při které odstraňovali hned 6 (!) závad :-)
27. 1. 2008 18:56
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Filosofie (prostorová) 207 je jasná - velmi nadstandardní prostor vpředu na úkor prostoru vzadu. A vídíš podle výsledků zájmu, že to funguje. Je to logické, tento segment plní roli dámského auta, v němž maminky rozváží děti do školek případně do škol. Řazení není tragedií, ale k německé škole (či k Mazdě2, to je až milimetrový extrém) má ještě před sebou cestu. Důležité je, že to řazení se subjektivně oproti 206 zlepšilo. Cenná je ta bavorácká motorizace. Souhlasím, že Grande je povedené auto... ovšem žádný premiant. Ostatně přečti - [odkaz]
neregistrovaný "johnn"
27. 1. 2008 19:48
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
GTI proč dáváš odkaz na svůj vlastní blog.Argumenty,reálné zkušenosti s autem jsou třeba.Najezdi tisíce km s puntem,corsou,cliem,polem.Pak porovnávej.
27. 1. 2008 21:22
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
:-) No právě pro ty argumenty dávám odkaz na svůj blog. Tam jsou mé zkušenosti s těmi auty. To si jako představuješ, že najedu padesát tisíc s každým autem a pak teprve něco napíšu? :-) Co je tohle za názor? Je potřeba mít najeto obecně tolik, abys věděl, co lze od aut očekávat... no, a já právě na blog vypsal testík subkompaktů.
neregistrovaný "A2"
28. 1. 2008 09:05
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Ty, si v těch autech prostě nejel, jen tu lžeš, a teprve ne v GP, protože tvé poznatky jsou jen opsané z časopisů, nic vlastního. Ale třeba se ti někdy poštěstí se svézt se skvostem.. (zkus 1.4 Tjet) ;-)
28. 1. 2008 12:50
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Že jsem v těch autech nejel? 8-s A proč bych si tedy dával práci s psaním o něčem, co jsem neprožil? Nemáš horečku?
neregistrovaný "Johnn"
28. 1. 2008 18:41
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Tu práci si dávaš jen kvuli obhajobě VW.Jinak desing a pocit v daném autě je subjektivní.Techniku a spolehlivost poznáš jen za delší dobu.
anonym
28. 1. 2008 22:04
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Jsi usvedceny lhar, tak se nediv, ze ti lide neveri. Zvlast, kdyz to co rikas nezni vubec verohodne... To je jednoduche. :-!
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 18:57
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Mám matný dojem, že aktuální Passat ještě není výběhový model. Jak dlouho je na trhu - ani ne tři roky? BMW 3 je mezi námi tuším déle. Spíše pozoruji jiný trend - pokles klasické vyšší střední a nárůst prémiovek. Stálo by to za větší rozbor...
27. 1. 2008 19:04
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Teď ti nerozumím. Já nepíši, že Passat je výběh, jen se dostal za polovinu svého života. Klasická vyšší střední (A6, BMW5, MB-E) jede myslím stále na dobrých číslech. Pravdu máš, že ve střední třídě postupně stoupají prodeje segmentu prémiového (BMW3, A4, MB-C) na úkor mainstreamu (Passat, Mondeo 407, C5 atd). To je dáno životní úrovní západní Evropy a zejména Německa.
neregistrovaný "Ijon2"
27. 1. 2008 19:14
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Chtěl jsem jen říct, že pokles Passatu zdůvodňuješ délkou jeho života. To ale podle mě není korektní, protože např. BMW 3 (+ 2%) je na trhu o něco déle (pokud se nepletu).
27. 1. 2008 21:17
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Jistě, že je to korenktní. BMW3 je ještě úspěšnější. Překonal (jako Golf) kritickou dobu tří let od zahájení provozu a stále šplhá, proto ho nahoře velmi chválím.
anonym
27. 1. 2008 23:31
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Pro tvou informaci oba vozy, jak Punto, tak Passat, prislusne automobilky predstavily v roce 1995. Ale jasne, u Punta jde o pokles po "kratke dobe zivota", kdezto u Passatu jde o pochopitelny pokles vzhledem k "delce zivota" >:D >:D >:D Ty jsi proste jen ubohy kecalek, vid?
27. 1. 2008 23:46
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Díky za informaci, asi jsi byl posledních 13 let na Čukotce. Tak - pro tvou informaci - Passat byl představen v roce 2004 a GP v roce 2005, zjisti si měsíce, ať se tu neflákáš. Tvé datum, ten rok 1995, to sis asi popletl s vydáním výroční edice čtyřlístku >:D ty náš malý brepto.
anonym
28. 1. 2008 00:24
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Jsi lhar, sprosty ubohy lhar - ne ze by me to tedy prekvapovalo - takze: Passat byl predstaven v Zeneve 2005 a Punto ve Frankfurtu 2005. Tedy ve stejnem roce! Ubohy lhari! To jsou jasna fakta usvedcujici te ze lzi!
anonym
28. 1. 2008 00:31
Re: Tragicky propad, totalni neuspech
Jo, mimochodem, ty Cukotko, doporucuji ti k precteni vyrocni zpravu VW za rok 2005. Najdes tam mimo jine to, ze Passat byl predstavem 3. brezna toho roku. Ze by ani VW nevedel, kdy to auto predstavil? >:D Nebo je to spis tak, ze ty jsi ubohy lhar? >:D >:D >:D
neregistrovaný "Beaumont.."
27. 1. 2008 18:28
Komentář
Taky si neodpustím komentář:

207 – nečekal jsem vítězství, ale slušný výsledek určitě. Majitelé 206 už konečně mají za co svého miláčka vyměnit, když si nechtějí koupit podruhé to stejné auto (což většina lidí nechce). To, že sportovní modely se zrovna moc nepovedly, je v celkových číslech nevýznamné, zato kombi jako další karosářská varianta určitě svůj význam má, i když v roce 2007 se ještě nemohlo moc projevit.

Golf – ale jistě. Německý trh je přes pokles v roce 2007 pořád největší v Evropě. A Golfu konečně přibylo dlouho postrádané kombi. Takže kromě hatchbacku tu máme i kombi, Golf Plus, Golf Cross a pravděpodobně také Jettu, která se v těchto statistikách většinou počítá dohromady s Golfem. Nevíte někdo, jestli je tomu tak i v tomto případě?

Opel - konečně návrat tam, kam patří. Image nešťastných 90. let je snad zapomenuta.

Punto – to je snadné. Mnozí zákazníci Fiatu prostě v druhé polovině roku čekali. Nač? Částečně na tři nové modely – 500 (připomeňme si: 140.000 objednávek), Lineu a Bravo. Ještě v roce 2006 suplovalo GP jak o třídu větší vůz (Stilo už bylo naprosto out), tak malou stylovku vedle praktické Pandy (druhé připomenutí: ani 500, ani Linea nemají přímé předchůdce). Teď už má Fiat oba segmenty obsazeny jinak, takže GP zůstává jeho vlastní role. A další potenciální kupující čekali na Abarth a benzínový motor 1.4 T-jet. Tady si mohl Fiat trochu víc pospíšit, ale raději pozdě než vůbec.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Buk"
27. 1. 2008 21:07
Re: Komentář
:yes:
neregistrovaný "Kubas_"
27. 1. 2008 22:20
Re: Komentář
:yes: velmi trefný komentář. F500 dle mého GP ubral pěkných pár desítek tisíc zákazníků.... Ale co, nemá smysl řešit prodeje jednotlivých modelů, ale podívat se na celkové prodeje a ty jsou u Fiatu výborné... Kvákání pomýlených jedinců na tom nic nezmění ;-)
27. 1. 2008 22:41
Re: Komentář
Ten fiat... tam je problém... Jestliže, jak píšeš, GP vykrývalo více tříd, tak nedej bože jak dopadnou prodeje za rok 2008, když čísla 2007 mu načítáš se suplováním při absenci fiaťáckého kompaktu... To se GP propadne ještě nížeji... Nejde přece jen o čísla poměrná, porovnávaná meziročně, ale o čísla absolutní, a v těch prostě GP začíná fatálně ztrácet už v druhém roce života.
neregistrovaný "Beaumont.."
28. 1. 2008 08:10
Re: Komentář
Dá se čekat, že v roce 2008 budou na GP působit dva protichůdné faktory:
1. Pozitivně bude přispívat stoupající image Fiatu a hlavně motor 1.4 T-Jet + v menší míře Abarth. 1.4 T-jet je konečně ideální motor pro GP - silný a přitom lehký na přední nápravu (1.4 atmosféra a 1.3 JTD stačily jen klidnějším povahám, 1.9 JTD už předek zatěžuje dost). Uvidíme, kdy se do GP dostane nový turbodiesel 1.6 JTD, osobně bych tipoval že spolu s faceliftem.

2. Naopak dolů budou prodeje GP tlačit novinky z vlastního domu, hlavně Linea, částečně Bravo. Fiat to ale nemusí moc mrzet - pokud si zákazníci místo levnějšího GP koupí o něco dražší Lineu nebo Bravo, zisk koncernu to asi jen navýší. Důkaz nemám, ale je pravidlem, že dražší auto přináší výrobci vyšší zisk.
neregistrovaný "FX_"
28. 1. 2008 10:46
Re: Komentář
Shrnul bych to asi tak, že to Fiat řádně marketingově prokoučoval.
Navnadí lidi na něco, čím si pokazí prodeje stávajících verzí a zákazníci začnou čekat, místo toho, aby kupovali. To je tragické a Fiat by se z toho měl poučit. Takto se to prostě nedělá.
neregistrovaný "Kubas_"
28. 1. 2008 13:15
Re: Komentář
shrnuji si co chceš a jak chceš - tvrdá čísla jsou taková, že Fiat je jednou z nejrychleji rostoucích automobilek v Evropě (navíc ty rychleji rostoucí jsou mnohem menší). Že se jeden model propadl o pár procent je sice škoda, ale celek šlape dokonale, což se o spoustě automobilek opravdu říct nedá...
neregistrovaný "FX_"
28. 1. 2008 13:51
Re: Komentář
Roustoucí sice je, ale v ohledu konkurence se nejedná o nijak velkou automobilku co se produkce týče. Nahánět růst procenty je silně zavádějící a bez srovnání reálných čísel docela nešťasné.

Rezervy má, ale má také dané modelové portfolio, které jsou zákazníci ochotni kupovat. Malá auta.
neregistrovaný "Kubas_"
28. 1. 2008 15:38
Re: Komentář
bože... je to zcela zbytečné... každopádně: za rok 2007 zaregistroval koncern Fiat (Fiat+AR+Lancia+Ferarri+Maserati)o 83 tisíc nových vozů více než za rok 2006. Z hlediska trendů je jedním z nejrychleji rostoucích koncernů (srovnáno s VW,PSA,GM...) - tedy +7,1% meziročně. Z hlediska ABSOLUTNÍCH čísel roste koncern vůbec nejrychleji v Evropě: +83 tisíc nových vozů. Druhé je BMW +53tisíc. Momentálně je Fiat evropská šestka.... Všechno si můžeš přečíst na www.acea.be - fakt už nevím, co víc k tomu napsat.... Chápu, že pro tebe je pořád Fiat automobilkou v červených číslech, má problémy se zpracováním a možná si myslíš, že i rezne, ale doba se změnila, takže se prosím updatuj ;-)
anonym
28. 1. 2008 22:03
Re: Komentář
To je opravdu marne. FX_ nize v teto diskusi jasne prokazal, ze je mentalne zaostaly, takze snazit se mu cokoli vysvetlit, je marne... Jinak mas samozrejme pravdu. Jsi jeden z mala rozumnych disutujicich v teto debate :yes:
neregistrovaný "BeranK"
29. 1. 2008 15:56
Re: Komentář
>:D >:D >:D Jsi jeden z mala rozumných disopkutujících v této debatě.....rozumný je od slova soudný, znalý argumentů a ne od slova souhlasící s tím, co chsi já a přeju si já, ačkoliv to není vůbec pravda a objektivně to lze snadno vyvrátit.
neregistrovaný "Perun."
27. 1. 2008 21:24
Lev (auto)salonů
Mezi všemi silnými hráči uhájil Peugeot i tentokrát se svým strategickým modelem nejvyšší příčku. Na jedné straně je to obrovský úspěch a potvrzení, že se vydal správnou cestou a překročil svůj vlastní stín, zvedl ještě výš tu stejnou laťku, kterou kdysi přeskakoval s veleúspěšnou dvěstěšestkou. Na straně druhé je to určitě i důvod k zamyšlení, protože strategickým modelem se stal malý vůz - rozuměj takový vůz, jehož prodej přinese méně peněz, než třeba 308 nebo 407.. Ale Peugeot to, myslím, dobře ví velmi tvrdě maká na tom, aby v příštím roce minimálně v první pětce figurovala i 308čka. S denní produkcí cca 1400 vozů to může ke konci roku teoreticky dělat okolo půl milionu a to by ohlašovalo nástup nové éry.. Tak trochu v něj věřím, Peugeot spolu s Citroënem nedávají důvodům k malověrnosti už žádný prostor a to je moc dobře ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2008 21:35
A jak to bylo v ČR?
Tak už víte, jak se prodávalo 10 nejúspěšnějších modelů v Evropě. Zajímá-li Vás, který model přeprodal Vašeho oblíbence v ČR, pak se podívejte na [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
27. 1. 2008 22:27
Re: A jak to bylo v ČR?
:yes: :yes:
neregistrovaný "Perun."
28. 1. 2008 08:45
Re: A jak to bylo v ČR?
Velmi kvalitní práce, Humberte ;-) Zkusím odpoledne najít čas reagovat na některé pasáže.. ale je toho teď nějak moc.. Díky za ty čísla, ostatně čísla je to, oč tu v konečném důsledku běží :-) :yes:
neregistrovaný "Alex1977"
27. 1. 2008 22:12
masovky
Panove, prodejni uspech jeste neni dukazem kvality. Treba svijansky pivovar neproda tolik piva jako Staropramen, coz ovsem neznamena, ze maji horsi pivo. Jde o marketing a davovou psychologiji. At mi nekdo vysvetli, proc napriklad si koupil Golfa, kdyz za stejne penize da se poridit treba Subaru Imprezu. Po technicke strance to auto je opravdu mnohem lepsi, provozni naklady zas nejsou az o tolik vetsi. Proste nekdo zije tuctovym zivotem, ale nejprodavanejsi tuctovka nikdy neni tim nejlepsim
Rozbalit vlákno
15
anonym
27. 1. 2008 23:34
Re: masovky
Nejlepe se vzdy prodava cinsky smejd. Kvalita, ta se vzdy prodava v malych kusech. Ne nahodou je Lidl obchodem s nejvetsim obratem v CR, ne nahodou je Golf ikonou Evropy >:D Takze, at ziji hvezdy vietnamskych trznic! >:D >:D >:D :-!
27. 1. 2008 23:52
Re: masovky
Nahoře vypisuješ, že GP a Passat byli představeni společně v roce 1995, zde zase přirovnáváš Golfa, CORSU, 207, Grande Punto a koneckonců i BMW3, tedy nejprodávanější auta Evropy k oslintanému rohlíku z Lidlu a k produktům z vietnamských tržnic... no, stydlíne, ty budeš odborník... >:D 8-s 8-s >:-[] :no:
anonym
28. 1. 2008 00:42
Re: masovky
Za to ty jsi jen ubohy lhar! Nahore te odkazuji na vyrocni zpravu VW, kde najdes dukaz, ze Passat i Punto jezdi po svete od roku 1995. O moji odornost si tedy starost delat nemusis, ale ty by ses mel rychle odnaucit lhat! Ubozacku!
neregistrovaný "FX_"
28. 1. 2008 10:50
Re: masovky
Jsi mimo. Passat jezdí po silnicích od 1973.
Nevím odkaď to cucáš, ale asi z prstu, protože o autech nevíš nic.
Zato urážení, to ti jde. Nějaký komplex? Ženský tě nechtěj? Máš ho malýho?
anonym
28. 1. 2008 22:00
Re: masovky
No vida, tak vedle lhare GTI se ted do diskuse zapojil jeste retardovany FX_. Chlapce, kdybys nebyl mentalne zaostaly a mel IQ alespon na urovni houpaciho kone, tak bys z diskuse mezi mnou a GTI musel pochopit, ze se bavime o poslednich generacich vozu Passat a Punto. A ty, jak pisu jezdi od roku 1995. Takze skutecne nechapu, jaky jiny duvod nez tva tezka mentalni retardace te vede k tomu, ze do teto diskuse prispivas naprosto iracionalnim vykrikem, ze Passat prvni generace jezdi od roku 1973.
neregistrovaný "FX_"
29. 1. 2008 09:38
Re: masovky
Jak jsem psal, chodíš si sem léčit své komplexy. Opravdu hodno inteligentního tvora.
neregistrovaný "FX_"
29. 1. 2008 09:44
Re: masovky
A abych se nesnižoval na tvou úroveň dodávám:
Passat B3 88-94, B4 95-97, B5 95-01, B5.5 01-05.
Nejezdí od 95, je to jiné auto, jiné platformy, kdybys aspoň jednou vlezl pod auto a podíval se na podvozek, možná bys to i poznal, ale silně o tom pochybuji.
neregistrovaný "FX_"
29. 1. 2008 09:45
Re: masovky
Překlep B5 96-01.
anonym
29. 1. 2008 13:59
Re: masovky
Ty jsi opravdu totalne mimo, chlapce. To skutecne nedokazes pochopit ani vyznam docela jednoduchych vet? Proc sem vypisujes doby vyroby starych Passatu? O tech prece vubec neni rec! Chapes to? GTI se prepsal a misto 2005 napsal 1995 a ja po nem tu chybku zopakoval, ale z kontextu (viz napr. ma veta... se bavime o poslednich generacich...) je snad kazdemu normalne myslicimu cloveku jasne, ze je to preklep a rec je o soucasne generaci Passatu (na platforme PQ46), ktery byl predstaven a jezdi od roku 2005. Uz to chapes? Je to pro tebe dost polopaticky? Nebo jsi opravdu tak mimo, ze to pochopit nedokazes?
28. 1. 2008 00:03
Re: masovky
Na to je, Alexi, poměrně jednoduchá odpověď ze života. Lidé si prostě kupují auta, která se jim líbí. K tvé poslední větě - Golf a Impreza je stejný segment, tedy jde o stejné masovky. Nevěřil bys, co by u Subaru dali za to (a že se hodně snaží) aby zde prodali tolik Imprez, co VW Golfů... Mimochodem, pokus se srovnat (technicky) Golfa a Imprezu. Rád si přečtu v čem spatřuješ tu lepší techniku...
neregistrovaný "Beaumont.."
28. 1. 2008 08:23
Re: masovky
"Lidé si prostě kupují auta, která se jim líbí" Naprostý souhlas, jen dodávám druhou půlku věty: "...a rohlíky, co jim chutnají." (když šla řeč o Lídlu). :-)
A zrovna technikou bych při srovnání Golfu a Imprezy neargumentoval, tady by se německy bestseller rychle dostal do úzkých. Nejsem fanda Subaru, ale jejich boxery, stálý pohon všech kol a technologii přeplňování velmi uznávám. Golf umí taky spoustu věcí (motory TSI, převodovky DSG), ale na vítězství to nestačí. Jiná otázka je design, image, servisní síť, ceny při prodeji ojetého auta, sazby pojištění...
neregistrovaný "Alex1977"
28. 1. 2008 11:12
Re: masovky
V cem spatruji lepsi techniku u Subaru Impreza? No, unikatni symmetricky pohon vsech kol, motory boxer, ano, kdysi je vyrabel i VW, ale v dnesni dobe nikdo jiny vyrobit boxer odpovidajici dnesnim pozadavkam neumi, neprekonatelne jizdni vlastnosti, aktivni a pasivni bezpecnost, lehke a pevne prstencove vyztuhy, dokonala spolehlivost, perfektni spracovani... An rozhodne si nemyslim, ze Subaru by chtelo prodavat v Evrope tolik Imprez jako Golfu. Financne je propojene s Toyotou, ktera take vyrabi dost masovek, lec kvalitnejsich nez VW, staci porovnat Avensis a Passat. Mimochodem ve svete nejvice aut vyrabi prave Toyota, v Americe jsou to stejne tuctova auta, jako Skodovky tady
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 1. 2008 11:11
Re: masovky
GTI,cCti ti jen vzkázat,abys byl při psaní příspěvků objektivnější.
Všude cpeš VW(nic ve zlém,Já zase Renault :-) )
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 1. 2008 11:20
Re: masovky
Chci ti jen vzkázat,abys psal příspěvky objektivněji.
Všude cpeš VW(nic ve zlém,já zase Renault :-) )ale všeho moc škodí.K tomu srovnání,nová Impreza se totálně nepovedla,dokonce Golf GTI je lepší než Impreza ve sportovnější verzi.Ale co se týče spolehlivosti,věřím více Impreze.Ale je to čistě můj názor

V tomto srovnání má Golf jasně navrch