No taky jsem koukal - ale ono bude do konce roku ofiko, čili je to OK.
Jsou tajemnější věci...auta který nikdo neviděl jezděj časy, který nikdo nezná...a tak :D
...ani se mi nechce věřit, že to říkám....ale za mezigenerační posun a výrazné vylepšení auta (včetně vzhledu) bych to letos přál Corolle.
Z mé oblíbené třídy supermini nejspíš Clio, byť ten zmiňovaný posun mluví spíš ve prospěch dvojice 208/Corsa. Za mě 208 i-cockpit prostě špatně a Corsa možná bude při hlasování trpět cejchem jen jinak oblečeného "příbuzného" z rodiny Peugeotů.
Clio nebo Corolla ... Clio je fakt dobre auto, jedno z nejprodávanějších v Evropě dlouhodobě, Corolla udělala velký krok oproti minulé generaci....Ford tam žádnej normální není, takže letos fandit nebudu :D
Asi je to jen dočasná anomálie, ale SUV přes trvale rostoucí nabídku modelů zaznamenaly maličkej propad prodejů = což se mi líbí už je na čase aby se ten docela dramatickej růst prodejů skoro ve všem nejhoršího typu karoserie = zpomalil rsp. zastavil
kedysi vyhrala aj micra alebo yaris... ale je fakt ze tymto japonskym vozom tuto anketu z nejakeho dovodu moc casto vyhravat fakt nedavaju :D .. a korejci tusim nevyhrali europske auto roku este vobec... aj ked raz urcite aj ich nechaju v eu vyhrat... dam krk .. aspon jediny raz :-[]
tiez neverim ze to daju corolle ( hoc sa mi moc paci ) ... ale ani foresteru a vlastne ziadnemu japoncovi....
je fakt ze daleko vacsie sance tu vidim pre clio alebo captur... ale tentokrat ak mam byt uprimny kludne by som to dal takej pume ... je prekvapivo zaujimavo spravena aj po praktickej aj dizajnovej stranke... a zaroven aj vcelku revolucny face ma .... tie svetla su pecka ... ked zvazime ze je to vlastne auto v triede capturu ( kde su aj slusne predaje a tieto vozy su dnes v kurze ) tak verim ze nie je tiez bez sance :yes:
renault to ma naslapnute fajn... ale pumu tiez nepodcenujem... vyzera hodne prakticky aj tym svojim megakufrom a aj na pomery fordu tiez docela "revolucny" kusok a to nielen dizajnovo ... osobne by som to doprial pume a to nie je vtip.... ale obavam sa ze clio a captur budu predsa len v prevahe a uchmatne to jeden z nich ... uvidime ;-)
Trošku "plakátově" (tj. nejel jsem s tím, vlastně jsem jel jen s F360) tíhnu k 458 Speciale - bez turba a bez těch bočních nasávacích otvorů. Vím že turbo pojede líp, ale skoro mi to v téhle sféře výkonů už přijde jedno.
To je fakt. Ale X6 byla roky zatracovaná jednak kvůli velikosti a také kvůli stylingu. A ejhle....řada aut ji dorostla....objevila se další SUV kupátka a najednou je X6 košer...proto můj komentář... ;-)
Ja by som to tiez dal mazde alebo toyote. Skoda ze mazda nema taky motor ako ta toyota(silnejsi hybrid). To by bola dobra kombinacia si myslim. Ale to Ferrari tiez nieje zle ;-)
Není to úplně pravda, loni měla Alpine A110 stejně bodů, jako vítězný Jaguar... fajn, nevyhrála, ale zase to není tak, že by podobné auto bylo ze hry. A už jsem dneska zmiňoval, že Toyobaru i MX-5 skončily na bedně.
Ne NEKECEJ fakt? A to je v jakym čísle Strážní věže = já v tomhle fakt přehled nemám :-!
V čem vidíš podobnost = výroba na stejný lince protože stejnej základ = a tou BOMBOU co ví jen čtenář Strážní věže = nic proti gustu ale na to bych tě netipoval ;-)
Je to tak. Jen pro úplnost - něco tu bylo, kdysi vyhrála Micra a Yaris... a pak tu byla nějaká druhá místa, dokonce GT-86 a MX-5 (nebo ta byla možná třetí, teď nevím). Kia loni dost zabodovala se Ceedem (247b, vyhrál Jaguar s 250 a druhá A110 taky 250).
Škoda by teoreticky mohla zabodovat za rok s Octavií. Kamiq... no, mně to auto moc sympatické není, ale na druhou stranu musím přiznat, že funguje fakt hezky. Před pár lety možná, ale skoro bych řekl, že hvězda SUV už letos nebude tak vysoko. A Scala je lowcost, tam je šance 0.
Tajemny model je v ucasti take, tak to je super. Nikdo to jeste poradne nevidel, ale tak je to golf. To je soutez designu, motoru, skic, prodeje, novinaru, celeho auta a jeho vlastnosti nebo ceho?
Já mluvím samozřejmě o českých cenách. Základní MY2019 Forester je 810 ceník a ano, má halogeny. O to ale ani tolik nejde, já osobně mám spíš problém s tou dynamikou... kdyby to auto stálo 600 tak budiž, ale za 800 prostě čekám víc.
Eyesight je možná i v základu (u Imprezy byla), to teď nevím... jenže to je právě ta výbava, o kterou já úplně nestojím.
Jinak šance Foresteru na vítězství jsou zanedbatelný.
Marna snaha ostatnych, lebo japonsky vitaz je jasny.
Inak neviem preco je udajne Forester predrazeny, to je nezmysel.
800 za auto s halogenmi ? Halogeny mala len ta socka edition a ta zacinala inde. Za spominanu cenu vzdy bol slusne vybaveny, minimalne so strednou vybavou.
Teraz je dokonca akciova cena na posledny nehybridny model s velmi slusnou vybavou, Eyesightom,volitelnou farbou a stresnym oknom za 29900.
Dnes sa uz u nas ani neda kupit bez LEDiek a hybrid ine ako Full-LED mat nebude.
Inak sa mi zda, ze u vas su tie oficialne ceny o kusok horsie. https://www.subaruslovakia.sk/e-boxer.html https://www.subaruslovakia.sk/…_vybava_2019.pdf
Proč to máme marné? :-)
eBoxer vypadá zajímavě. Totiž... jak se mi Forester jako model docela líbí, tak to pro mě zatím zabíjela kombinace vysoké ceny a sotva dostatečné dynamiky. Laicky řečeno - dát 800 za auto s halogenama a stovkou za 12s, to není můj styl.
CVT už tam je tak jako tak, atmosféra taky, tak přihodit baterku a zlepšit dynamiku i spotřebu zní jako dobrej nápad. Levný auto to stejně není.
BTW, viděl jsem nový Levorg, snad 1.8T - to vypadá zajímavě. Trošku ve stylu Ma6...
coskoro by uz mal testovat aj nove L200 ako sa vyjadril nedavno ze ho to auto caka... tak uz sa neviem dockat .. lebo podobne ako subaru aj L200 ma rasto moc rad :yes:
ono ked si pozries aj predosle roky tak v takomto sirsom vybere mas vzdy aj par "poradnych" aut... ( nie len teraz )... len tie uz vo vysledku nikdy nic nevyhraju ;-) takze to mas tak... su tu skor len do poctu
Viděl jsem srovnávačku jen u Rasťika na youtube a o žádném debaklu tam nemohla být řeč :D každopádně tam sám říká, že na youtube scéně většinou vyhrává Supra a hrozně to nechápe :D
Jako že vyhraje to auto, které mezigeneračně nejmíň zešvihlí? :-)
Budiž... samozřejmě pokud bude Clio nejlépe sladěné, tak ať klidně vyhraje. Takhle od klávesnice mi ale přijde ta Corsa zajímavější... s jejím důrazem na aerodynamiku, s hmotností pod tunu, s elektrickou verzí...
Nové Clio je super. Až na stísněnější prostor na palubě. Včera jsme ho s Mikesusem jezdili a pro mne nejlepší zástupce B segmentu co jsem jel (Fiestu jsem nejel :D). Je pryč gumové řízení a řazení, které mi vadilo na Meganu... Jen nedoporučuji nechávat nastavení posilovače na komfort při vyšších rychlostech :D Na sport pak auto krásné ztuhne. A jede slušně i s 1.0tce 100k.
Ad Clio. Jasně, pro tebe je ten posun malý, já to zase vidím jako něco, co mi u Renaultů kdysi chybělo. Neobracet všechno naruby, co funguje nechat, co moc nefunguje - vylepšit. Takže pro mě je tam posun docela znatelný.
A vůbec k těm posunům. Nejde jen o něj, ale taky kterým je směrem. Podobnost mé poznámky s 1-er je čistě náhodná. :-)
Přál bych to 911.
Ale většinou se na "superauta" moc nedostává, takže 911, Ferrari, Supra ... mají asi smůlu.
Takže to přeji alespoň takové té volbě "rozumu" P208, popřípadě Corsa, nebo Clio a nebo možná Golfu, nicméně si na něj musíme počkat až do čtvrtka.
Japonci v tomhle moc úspěšní nejsou. Jediný byly snad co si pamatuju Prius a Leaf, tedy "revoluční" auta. Proto, i přes velký progress, neočekávám žádnou Toyotu, stejně tak Škoda.
Z "pokrokových" je tu e-tron a taycan, Sky-X v M3, e-soul ( u toho ovšem nevím jak moc oproti předchůdci uzrál ). A pak je tu dvojice corsa/208, u které je možné jak ICE tak EV, obrovský posun oproti minulým generacím. i-cockpit ze statického pozorování v 208 spíš u mne rozpačité, v 508 to bylo zvláštní, ale relativně ok. Osobně si myslím, že v porovnání corsa a 208 bude spíš 208, především kvůli designu. Vidím to tedy hodně podobně.
Tohle je docela zvláštní směska. Jsou tam silní hráči tradičních segmentů - Clio, Golf, Corsa, 208. Z nich mi zatím nejzajímavější přijde Corsa - velký posun v designu, možnost EV, nemá debilní budíky jako 208 - to je ale moje soukromá výhrada, obecně má možná 208 větší šance.
Clio nevím, teoreticky asi jo, pro mě je tam ale moc malý posun. Corsu i 208 vnímám jako větší progress.
Jo, pak je tu samozřejmě Golf... tam zatím těžko říct.
Já bych docela držel pěsti Mazdě 3 s jejím SkyX, i když na druhou stranu k ní mám i své výhrady... a přece jen je to evropské auto roku. Líbí se mi třeba i Juke nebo Corolla, ale tam to taky spíš nevidím.
Taycan je asi nejzajímavější EV, na druhou stranu to "drahé elektro" vyhrálo už loni...
No, kdybych měl tipovat, tak Corsa nebo 208... a z nich asi spíš ta 208.