Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Jazz oficiálně: Městské MPV už je pouze hybridem, verze Crosstar míří mimo silnice

Nová generace malého japonského MPV se v Tokiu oficiálně představila světu. Vyjma už zveřejněných informací teď víme i to, jak novinka vypadá.
Zpět na článek
23. 10. 2019 13:58
Jazzík
Jazzík bol doteraz také milé veselé autíčko, toto mi príde akési bezpohlavné, nezaujímavé a nudné. Teda hlavne zvonka, vnútrajšok vyzerá obstojne.
Avatar - .StenLi.
23. 10. 2019 13:41
Pekne
Podarene auticko, dobra volba ist iba do hybridu pri dnesnom vyssom dopyte po nich ako po ICE. Akurat by som paku prevodovky vymenil za praktickejsie tlacidla z CR-V hybrid.
23. 10. 2019 13:53
Držím palce
Až na tie psie oči mi príde celkom ok. Dosť bude záležať od výbavy keďže sú v exteriéri dosť výrazné rozdiely. Interiér super :yes: . Jazz nie je pre každého a určite v našich končinách nebude atakovať typických kupcov B segmentu. Kto chce kvalitné, vo vnútri neskutočne variabilné a priestranné auto, ktoré je pritom zvonka zázračne malé tak ťažko nájde niečo lepšie. Hybrid je podľa mňa v dnešnej dobe ideálna voľba pre takýto typ auta. A kto si myslí opak stačí sa ísť pozrieť do Ázie, Jazz je na každom kroku a hlavne hybridov z druhej generácie je tam skutočne veľa. Som zvedavý na cenu. Nízka určite nebude, treba si však uvedomiť, že už v základe bude zahrnutá solídna motorizácia s automatom, pravdepodobne aj dobrá výbava a najmä Jazz si drží status jedného z najspoľahlivejších áut na svete (už len dúfať, že výroba zostane v Japonsku :-) ).
Avatar - Jopino
23. 10. 2019 12:29
Design
Zatím se setkávám spíše s negativními postoji, co se týče designu karosérie, s tím, že tomu schází nápad. Mě osobně neuráží, nemám s tím problém. Kvituji přítomnost magic seats a slušného zavazadelníku. Konečně zmizel lacině působící interiér, obestavěný příšernými plasty a podivné ovladače ventilace.
Jazz to nebude mít v Evropě jednoduché, což ostatně neměla ani 3. generace (je udajně drahý). Mít v nabídce pouze hybridní pohon znamená, že použité technologie vynesou Jazze pravděpodobně do jiné cenové relace. Bez základní, benzínové verze, cena nového Jazze zcela jistě překročí 450.000 Kč, a to už je za "základní auto" v portfoliu Hondy, docela dost.
Ta hybridizace je cesta do pekel ;-\
23. 10. 2019 12:18
zaujimave
vyzera pekne a podla fotiek interieru aj celkom prakticky :)
Avatar - miromen
24. 10. 2019 09:02
Obraty
Jak je Civic vzhledově divoky a rozhodně se neda přehlednout tak Jazz je pravy opak. Napadaji mě slova jak asexualni či bezpohlavni. Navic v nabidce pouze jako hybrid. :no:
Avatar - .StenLi.
23. 10. 2019 17:24
Re: Pekne
Asi ano, ak by som vsak potreboval priestranne, usporne, spolahlive a kvalitne auto s vyssim posedom na rozvoz deti a nakupy po meste tak Jazz nema vela konkurentov, u inych znaciek treba ist do tiez nie prave lacnych a smadnych crossov. Magic seats su sikovne pri preprave a tiez sa tam dobre sedi ak ma clovek pre zmenu chut das si paty pod seba a ulavit kolenam. Pre mna najkrajsi Jazz zatial, ale krasa je subjektivna. Ja ocenujem zabudovanie baterie do nevyuziteho priestoru.
23. 10. 2019 17:02
zklamání
Za mě teda nejhorší vzhled ze všech generací Jazz. Nečekal jsem zázraky, ale tohle? Vnitřek sice jako vždy na jedničku, ale ten venek. Jak to ta Honda dělá, že čím novější, tím méně povedený design, výjimkou je snad jenom Accord, kde si dají vždy záležet.
Avatar - SKAY
23. 10. 2019 15:36
Re: Jazzík
Oproti tomu ,jak vypadá Civic a minuly Jazz tak todle je nezaujmoucí dyzajn. Čekal jsem intergalaktický mini raketoplán.
Super že nechali Magic seats.
23. 10. 2019 17:06
Re: Pekne
V ČR bude mít zase minimální prodeje, díky klasicky vyšší ceně a nyní i nepovedeném vzhledu, aspoň dle fotek. Tohle si pořídí za ty kačky snad pouze fandové Jazzu.
23. 10. 2019 14:51
Re: Design
Problém je v tom, že ty hybridy jsou technicky jednodušší. Třeba u Toyoty chybí startér, převodovka, spojka ....Navíc má jen 2 elektromotory a malinkou baterku. Takže on vlastně není moc objektivních důvodů chtít za to víc peněž. Jenže, když to lidi zaplatí, tak proč to neprodávat dráž.
Hondí systém je trochu jiný a lehce složitější, podobný tomu co má třeba Outlander PHEV nebo Chevy Volt. Ale furt není moc důvodů aby to bylo dražší než běžný diesel, spíš naopak.
Avatar - Jopino
24. 10. 2019 16:18
Re: Cena Yaris
Koukal jsem do oficiálního ceníku. Ale máš pravdu - v tom PDF, jsou na další straně nahoře uvedeny ceny, Tebou zmíněného výbavového stupně Live, to mi uteklo. To už pak vypadá zcela jinak. Díky za doplnění :yes:
Každopádně jsem zvědavý, kde Toyota posune ceny nové generace.
24. 10. 2019 14:27
Re: Cena Yaris
Trochu mě překvapila Tebou udávaná cena Yarise v základu. Podle ceníku 2019 by základ s hybridem měl být ve výbavě Live za 400.900,- Kč. Občas se v rámci nějakého akčního dne podívá i někam k 350 tis. Kč. Poslední akční dny nabízely Yarise s 1.5 benzínem za akčních 299 tis. Kč, bez nějakých triků se započítaným výkupním bonusem za protiúčtové auto.
Avatar - _Karel_
23. 10. 2019 19:21
Re: Pekne
Fakt jsi ještě neslyšel o bezpečnostních pásech?
Avatar - Jopino
23. 10. 2019 15:15
Re: Design
Souhlasím. Jenže vysvětli to vyrobcům, když namátkou třeba takový Insight stojí v US o necelých 3.500 USD víc, než Civic (1.5 hybrid vs. 2.0 i-VTEC).
Hybridní systém od Hondy jsem si vyzkoušel v CR-V a tam jsem neměl sebemenší problém. Jestli bude v Jazzu použit avizovaný pohon z Insightu, bude pro spousty uživatelů "zajímavější", než ten v Yarisu. Díval jsem se na test Priusu a Insigtu a (MY 2019) a tam si dal Insight Toyotu k večeři (až na ten hluk od motoru).
Já nekritizuji hybridy, vadí mi jen, že vypadly z nabídky i základní, benzínové motory, taky konkrétně třeba u Jazze. Protože Jazz s cenovkou od 320.000 Kč by si určitě našel více potencionálních zákazníků než ten, co bude začínat od 450.000 Kč. Spiše ale počítám, že bude ještě dražší.
Avatar - Jopino
24. 10. 2019 10:29
Re: zklamání
Chápu, ale držme se faktů. Corolla 1.2 asi nebude ten pravý vzorek pro porovnání s Jazzem hybrid. Když to vezmu ke srovnání v rámci třídy, tak odstupující Yaris vychází v základu na 436.000 Kč. I tak to nebude validní, protože tohle je odstupující generace a ceny nového Yarise ještě nejsou oficiálně stanoveny. Na trh příjde v polovině příštího roku, tak jako nový Jazz.

U nového Jazze se předpokládá navýšení ceny, a to nejen vzhledem k nabízenému pohonu (1.5 atmo+2x elektromotor), ale rovněž i k navýšení základní výbavy. Ta by měla být na slušné úrovni, krom všech jízdních asistentů (adaptivní tempomat, hlídání jízních pruhů...), bude i navigace. Vzhledem k avizovanému Android autu a Apple car play, mi je poslední položka k ničemu. Takže cena naroste o významnou častku a měla by "startovat" pod 500.000 Kč. A teď je to moc, málo? Jediný asijský konkurent, který mě tu napadá je Yaris. A ten, předpokládám, svou cenu v nové generaci, rovněž navýší. A rázem tu máme hybridy B segmentu s částkou lehce pod 500.000 Kč. Jazz má tu výhodu, že vzhledek platformě nabídl vždy více vnitřního prostoru, než Yaris...
Cena zvýšené, outdoorové verze Crosstar, by neměla přesáhnout 600.000 Kč. Ten nebude nabízen v základní výbavě, ale pouze v plné, tedy se vším, co může Honda pro daný segment nabídnout. Trh jsem nezkoumal, nevím, kdo aktuálně prodává hybridní crossover v daném (B) segmentu a v jaké cenové relaci se daná auta pohybují.
24. 10. 2019 00:42
Posun vpřed, pěkný
Oproti minulým verzím to vypadá opravdu pěkně, zvlášť s tou černou střechou ... :yes:
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2019 17:47
Re: zklamání
za mna je to kusok take "smutne" alebo ako to nazvat ten vokajsi look... aj take bezpohlavne kusok... ale tak jazz nebol nikdy o putavom dizajne... v podstate vzdy to boli take "nenapadne" vajicka

len sa obavam ze teraz bude este drahsi ako doteraz nakolko uz bude rovno len ako hybrid... fakt som zvedavy na ceny ( ale pod 14 tisic eur zaklad tu asi nehrozi ) ...pritom za 16 000 eur je uz corolla 1,2T
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2019 16:49
urcite fajn auto
a opat asi aj magicky priestranne... a je jasne ze to opat nebude v eu nahanat predajmi ani clio ani fiestu... jazz bude opat auto pre uzku skupinu solventnych ktori su ochotni aj za male auto dat tolko za co ini uz okukuju nizsiu strednu....

ta oplastovana cross verzia so zvysenou svetlostou mi aj vcelku dava zmysel .. ale asi len dovtedy kym neuvidim cenu :-( ... ale nie ok... dozaista jazz je paradne auto... a vyzera aj nadalej kompaktne :yes:
Avatar - xxc
23. 10. 2019 19:10
Re: Pekne
Len ci daju dopredu isofix, lebo z rozvozu deti nic nebude :-) Iba keby boli maximalne 2.
Avatar - WinDiesel
23. 10. 2019 14:16
Re: Pekne
moc paříš, máš potom vlhké sny