I když má Volkswagen s obytnými auty obrovské zkušenosti a nabízí jich několik, nemusíte se spoléhat jen na jeho oficiální řešení. Přetvořit „fauvé“ v obytňáček jde i jinak.
tabulka s technickymi udajmi? vzdy bola dole pod pisanym textom ( bez ohladu na to na ktorej strane testu sa nachadzame ) .... teraz nikde nic... sila ... :-(
O VW Caddy to zrejme platí najviac, resp. aspoň si to vo VW myslia. Tak konštrukčne a morálne zastaralé auto v Európe už nevyrába asi nikto. Aj Dacia mi príde modermejšia.
Re: spací sada stojí 66.429 Kč, kuchyňská sada pak 78.5
Já tam čtu, že sada z testu stojí 90t (ne, že by to bylo zadarmo). Pokud chceš jen postel nebo jen kuchyni, pak to stojí ty sumy. Já jsem čekal ještě vyšší cenu.
Na rozdíl od autora článku si nemyslím, že VW má obrovské zkušenosti s obytnými auty. Celou dobu dělal jen spartánské vestavby do transporterových modelů za šílené ceny a teď k tomu přidal akorát jedinou dodávkovou vestavbu do Crafteru. Dost věcí tam je vyřešených blbě, resp.nevyřešených vůbec, například garáž. Firmy se zkušenostmi umí v téhle kvalitě vyrábět mnohem levněji
A plnohodnotný obytňák u VW nepostavili ještě vůbec žádný
kdo by s sebou tahal težkej velkej a smradlavej,skůtr nebo motorku, když můžeš dát na držák elektrokola. Naopak je to úplně zbytečně nevyužitý prostor a přežitek z minulosti. To u VW evidentně vědí. :yes:
Však bicykl pohánějí nohy. A elektrobicykl nohy a baterie. Elektro je samostatná disciplína, ať si každý vybere na čem chce jezdit, nic špatného na tom nevidím
tohle má smysl jen pro někoho, kdo takové auto potřebuje k podnikání. Ale být to já, tak si ty bedničky postavím sám. A postavím si to jako mini kuchyňku uvnitř, viděl jsem to na videu nějakého Němce a dávalo to smysl - vařilo se v sedě. Ta postel 110 cm je totiž moc úzká a lepší je pak střešní box se stanem, rozbalené to je do minuty a prostoru víc.