Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Caddy Maxi s kempingovou vestavbou od Egoé nest – Trochu jiný obytňák

I když má Volkswagen s obytnými auty obrovské zkušenosti a nabízí jich několik, nemusíte se spoléhat jen na jeho oficiální řešení. Přetvořit „fauvé“ v obytňáček jde i jinak.
Zpět na článek
28. 10. 2019 13:08
28. 10. 2019 16:50
29. 10. 2019 22:30
Avatar - 3_diamanty
28. 10. 2019 13:08
kam sa podela
tabulka s technickymi udajmi? vzdy bola dole pod pisanym textom ( bez ohladu na to na ktorej strane testu sa nachadzame ) .... teraz nikde nic... sila ... :-(

snad ju este doplnite .... :yes:
Rozbalit vlákno
1
28. 10. 2019 18:45
Re: Čo je dobré, netreba meniť
O VW Caddy to zrejme platí najviac, resp. aspoň si to vo VW myslia. Tak konštrukčne a morálne zastaralé auto v Európe už nevyrába asi nikto. Aj Dacia mi príde modermejšia.
Avatar - Shr3k
28. 10. 2019 14:47
Zadní pružiny posílit
Je vidět, že ty sériové jsou na konci s dechem, auto je prázdné, přesto zřetelně padá na zadek.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lordlord
28. 10. 2019 16:50
xcv
jezdil jsem s 2.0 tdi 55 kW a bylo to hrozné
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pallas
28. 10. 2019 17:32
spací sada stojí 66.429 Kč, kuchyňská sada pak 78.529 Kč
nie je to trochu prestrelené? 145.000 za prestavbu? Tých pár bedničiek a matrac?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
28. 10. 2019 20:29
Re: spací sada stojí 66.429 Kč, kuchyňská sada pak 78.5
Já tam čtu, že sada z testu stojí 90t (ne, že by to bylo zadarmo). Pokud chceš jen postel nebo jen kuchyni, pak to stojí ty sumy. Já jsem čekal ještě vyšší cenu.
Avatar - pallas
28. 10. 2019 20:44
Re: spací sada stojí 66.429 Kč, kuchyňská sada pak 78.5
už som to našiel na ich stránkach. Za komplet 74.900 bez DPH, 90.629 s DPH. Zadarmo to teda neni ani zďaleka.
Avatar - honzaHK
28. 10. 2019 23:49
Re: spací sada stojí 66.429 Kč, kuchyňská sada pak 78.5
To je relativní, cenu nemá cenu komentovat, mojí optikou to není moc. Nemáš na to - postav si to. Máš na to - kup si to. ízi pízi.
29. 10. 2019 18:40
Re: spací sada stojí 66.429 Kč, kuchyňská sada pak 78.5
Za tu cenu namiesto varenia polievok z vrecuska, si v normalnom aute mozes davat par rokov steaky.
29. 10. 2019 07:48
obrovské zkušenosti s obytnými auty
Na rozdíl od autora článku si nemyslím, že VW má obrovské zkušenosti s obytnými auty. Celou dobu dělal jen spartánské vestavby do transporterových modelů za šílené ceny a teď k tomu přidal akorát jedinou dodávkovou vestavbu do Crafteru. Dost věcí tam je vyřešených blbě, resp.nevyřešených vůbec, například garáž. Firmy se zkušenostmi umí v téhle kvalitě vyrábět mnohem levněji
A plnohodnotný obytňák u VW nepostavili ještě vůbec žádný
Rozbalit vlákno
6
29. 10. 2019 09:57
Re: obrovské zkušenosti s obytnými auty
Jakou garáž?
29. 10. 2019 11:30
Re: obrovské zkušenosti s obytnými auty
Na převoz hraček. Kola, skůtr, motorka atd.
29. 10. 2019 13:52
Re: obrovské zkušenosti s obytnými auty
kdo by s sebou tahal težkej velkej a smradlavej,skůtr nebo motorku, když můžeš dát na držák elektrokola. Naopak je to úplně zbytečně nevyužitý prostor a přežitek z minulosti. To u VW evidentně vědí. :yes:
29. 10. 2019 14:22
Re: obrovské zkušenosti s obytnými auty
Třeba ten kdo potřebuje jezdit rychleji
29. 10. 2019 18:38
Re: obrovské zkušenosti s obytnými auty
Elektrokolo je v ceskom jazyku vopruz jako prase. Bicykel maju pohanat nohy nie bateria. Som cyklista, tak som musel, prepac...
29. 10. 2019 19:34
Re: obrovské zkušenosti s obytnými auty
Však bicykl pohánějí nohy. A elektrobicykl nohy a baterie. Elektro je samostatná disciplína, ať si každý vybere na čem chce jezdit, nic špatného na tom nevidím
29. 10. 2019 22:30
pro koho to je
tohle má smysl jen pro někoho, kdo takové auto potřebuje k podnikání. Ale být to já, tak si ty bedničky postavím sám. A postavím si to jako mini kuchyňku uvnitř, viděl jsem to na videu nějakého Němce a dávalo to smysl - vařilo se v sedě. Ta postel 110 cm je totiž moc úzká a lepší je pak střešní box se stanem, rozbalené to je do minuty a prostoru víc.
Rozbalit vlákno
0