Klobouk dolů před cenou. Pokud budou jízdní vlastnosti a kvalita jako u Tivoli (myšleno tak, že jsem s ním byl spokojen), tak si Ssangyong může najít početnou klientelu (v okolí prodejců a servisů).
chcelo by to uz len lepsie zazemie v eu... viac predajcov.. a pride aj lepsie meno... dodnes o yongu z mojich kolegov este nikto ani nepocul darmo im vravim ake uzasne vyzera byt nove korando.. poznaju akurat RAVku a CR-V sportage a este par znamych mien .. ale korando nie ;-\ .... ono kazdy ma dnes uz fajn vozy... len to povedomie ohladom znacky nema kazdy rovnake.. kym sportage pozna dnes hadam aj kazde 10 rocne dieta tak o korande nepoculi este ani moji 35-45 rocni kolegovia ktori aj v praxi toho najazdia dost ... za mna je yong v tomto smere aj preto podcenovany :-( lebo je pre vacsinu beznych spotrebitelov aut nadalej docela "neviditelny" a neznamy.... ale inak minule sa mi u nas uz podarilo vidiet noveho rextona a to je fakt maso... boze ... paradny terenak :yes:
a teraz si zober kolko predajcov ma u vas povedzme honda alebo nissan.. a hned je jasne ze yong to tu v eu este nema moc "obsadene" a chce to dobudovat hustejsiu predajnu siet... aspon na urovni tych dalsich azijskych znaciek... ( honda nissan mazda a pod )
korando je aj hodne tazke... preto za mna je tam zrejme aj poslabsia ta dynamika na dany vykon aky ponuka ( vid technicke udaje ) .. ved korando vazi ako kia sorento ( ktore je o triedu vysse nad sportagom ) ... to je sila proste .. akoze robustnost je jedna vec ale na druhej strane pri takejto vahe to bude aj hodne zrat nielen ze to je vcelku "pomale" .... moze to byt zaujimava alternativa kto nehlada nic rychle a zaroven nie je setrilek na vahe ani spotrebe.. ale osobne je za mna korando proste kusok az moc robustne a tazke na danu kategoriu... ale aj tak verim ze u nas moze prave tento model znamenat prelom vo vnimani yongov a aj co sa tyka predajov uz by to malo byt lepsie :yes:
pohotovostna hmotnost 1,6D koranda je uz uctihodnych 1728kg ... cela konkurencia je tu aspon o metrak lahsia a tym padom aj dynamikou zivsia ... skoda prave tej "obeznosti" koranda.. lebo inak to vyzera na vazne solidne auto.. ale aj tak mu drzim palce... ( osobne ale z yongov sa mi najviac paci a pride mi aj najvydarenejsi jednoznacne rexton .. ten je priam dokonaly ... ) :yes:
v tychto SUV vodach je fakt uz velmi silna konkurencia a siroky vyber... a viem si predstavit ze aj zakaznik ktory uz kupuje auto za pol miliona alebo aj viac ako 550 tisic tak asi si uz 30-50 tisic doplati za to co konkretne chce .. takze yong to fakt nemusi mat vobec lahke aj navzdory tej svojej sikovnej cene v tomto segmente... lebo kto tu chce raz tucsona tak si ho stejne kupi a nepojde do yonga... ale tak je to vsade ..
s tym failom ohladom LED svetiel suhlasim... dnes uz to ma v serii fakt skoro kazde nove SUVecko bez ohladu na velkost kasne .. a po facelifte uz ich ma v zaklade aj daleko jednoduchsie ASX-ko sranda ... za mna ale hlavny problem nie su LED svetla.. ale vysoka hmonost a slabsia dynamika.. takze vo vodach koranda nadalej sportage moze za mna kludne spavat a predpokladam ze ani tigi sa yonga nadalej nijak "neboji" ;-) ....
Záruka 100 tkm je plně pro normálního člověka dostačující. Stejně 95% lidí nenajde za pět let více. LED světla jsou fajn, ale znám spoustu lidí co by se rádi vrátili k halogenům či xenonům. Už chci vidět, jak za 10 a více let odejdou autům ledky a nové světla budou stát pomalu více než auto. Ssangyoung jde jinou cestou než meinstream, tak jako Subaru. Za posledních pár let mám se Ssangyoungem (více modelů) najeto cca 15 tkm a jezdilo se mi s nimi lépe než se Škodovkou. Navíc nemám rád, když jdou lidé s davem a za škodovkou se nikdo dneska neotočí.
LEDky iba v najvyssej vybave alebo skoro najvyssej a za priplatok ti ponuka dnes kadekto. A s LEDkami v serii u segmentu B a C sa treba pozriet ake su. Nie je LEDka ako LEDka.
to je pravda, lenze aj zakladna LEDka bude lepsia ako bezny halogen.
Navyse, zlte svetlo je dnes uz zasadne nemoderne.
Halogen je jednoducho rovnako zastarany, ako 1radkoy displej infotaimentu