Srovnávací testy
Zpět na článek
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi 4x4 vs. Renault Kadjar 1.7 Blue dCi 4x4 – Kombinace svobody
200 komentářů
woody-alien
A už je to tady zase. 😉 RAVku jsem v poslední době sice nezkoušel, ale zato vím, jak jezdí Tucson a Kadjar. Tucson bídně a chtělo by se mi sem dát coby potvrzení výsledek jeho losího testu a měl bych vystaráno. No jo, jenže Kadjar taky není zrovna špička třídy a hleďme ho, pašáka, jak to zajel. Jo, jasně, na konci losího testu už může řidič bez nebezpečí vystoupit za jízdy 😁 , ale výsledek je to na úrovni Fiesty ST, o něco lepší než u Swiftu Sport a daleko před Miatou. Začínám se bát, aby mě na okreskách netlačila "pí..a" do kufru. 😄
http😐/youtu.be/WRvJCUAUa1o?t=28
http😐/youtu.be/WRvJCUAUa1o?t=28
webpaja
Je pohodlnější a měkčí, to bych třeba u rodinného SUV vyměnil za 5kph rozdílu ve vyhýbacím testu 😉
rokyta.p
Hahaha, to je ale sestava 😁 Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti k.u.n.d.a je !!! A kdo si koupí Renault, má na kapotě kosočtverec. Ani jedno! Ale menší zlo je mít kosočtverec na kapotě, než jim býti sám.
woody-alien
Vůbec ne. Celkově vzato Tucson funguje jako pohodlné SUV, pro relaxovanou jízdu jsem s ním byl vlastně spokojen - tedy s naftovým dvoulitrem, ta 1.6 vypadá taky dost bídně. Problém je v tom, když trochu přitlačíš a do zatáček začneš jezdit i jinak než jako kdybys vezl na roletce plato vajec. Jednak tedy absolutně mrtvý řízení, kdybys přejel bizona, tak o tom nevíš. 😉 Ale hlavně mě štvalo, že se Tucson nechová konzistentně, jednou tě stabilizace pustí (jak píšou v testu) mírně sklouznout, jindy tě v té samé zatáčce při stejných podmínkách utne. To pak vůbec nevíš, jak máš teda vlastně jet.
Teď mě napadlo, že by mohl Hyundai pro Tucson lehce modifikovat to, co říkávala Forrestovi jeho máma😒br />
Život je jako Hyundai Tucson, nikdy nevíš jak s tebou zatočí. 😁
Teď mě napadlo, že by mohl Hyundai pro Tucson lehce modifikovat to, co říkávala Forrestovi jeho máma😒br />
Život je jako Hyundai Tucson, nikdy nevíš jak s tebou zatočí. 😁
lamal
by som povedal, ze cim vacsia k.u.n.d.a si, tym viac zalezi co mas na kapote ...
_Karel_
Předpokládám, že značná část čtenářů si čte vaše články a diskuze na mobilu. Mohli by jste odložit svůj noťas a zkusit si prohlídnout tuto diskuzi na mobilu? Já osobně tam asi od prostředka ve dlouhých vláknech luštím příspěvky o šířce několika milimetrů, kde se na jeden řádek vejde sotva jedno slovo.
Netuším, jestli je to důkaz totální neschopnosti vašich ajťáků, neschopnosti vašeho šéfredaktora, nebo lakomého vedení, které odmítá zaplatit schopné ajťáky a schopného šéfredaktora. Já tipuju že od každého kousek. Ale ať je to tak nebo tak, mohli by jste s tím po tolika měsících lhaní šéfredaktora konečně něco udělat? Předem děkuji.
Netuším, jestli je to důkaz totální neschopnosti vašich ajťáků, neschopnosti vašeho šéfredaktora, nebo lakomého vedení, které odmítá zaplatit schopné ajťáky a schopného šéfredaktora. Já tipuju že od každého kousek. Ale ať je to tak nebo tak, mohli by jste s tím po tolika měsících lhaní šéfredaktora konečně něco udělat? Předem děkuji.
Ozzman
Já jsem s Ravkou jezdil a pro její použití (mama car SUV, ono i s tím hybridem na dálnici při svižné jízdě není nejúspornější) je to naprosto adekvátní, ale příjde mi o chlup větší, než jsou testovaná auta, takže z ní máš trochu poct "autobusu". Nicméně má pro mne jedno obrovské plus, které dost aut v této třídě postrádá - vnitřní prostor a kufr.
Emel
Taky se mi to pletlo. V článku to mají místy i dobře 😄
Myslím, že od doby Qashqaie považují všichni nesrozumitelné jméno za best practice - Kadjar, Kodiaq, Tucson... 😄
Myslím, že od doby Qashqaie považují všichni nesrozumitelné jméno za best practice - Kadjar, Kodiaq, Tucson... 😄
3_diamanty
je spolu s cliom za mna este fakt pekny renault... aj kabina kadjara klobuk dole... bytelny kokpit .. dobre architektonicky riesena aj sikovne vsadena navigacia ( ziadny nechutny tablet cez pol konzoly ako v megane ci talismane ) a nastastie este ani tie nestastne gycove kly na svetlach to nema ktore sedia vizualne snad jedine prave malemu cliu a capturu ale inde na vacsich kuskoch su neskutocne ohyzdne .... kadjar zreje ako vino a spolu s cliom dnes jediny renault pre mna ktory este ujde vizualne kokpitom aj tym svojim exterierom ... skoda za mna len ze ta 1,33tce nie je aj v 4kolke ale opat je v 4kolke tu len dizel ale chapem .. ale vdaka bohu aj za takuto 4x4 kombinaciu ako ziadnu ( vid citron alebo opel ) ... ten nedavny facelift kadjaru fakt velmi prospel a paci sa mi ako citlivo a decentne ho ponali... vybrusili kadjara k vizualnej dokonalosti bez potreby nasilne sem pchat kly za kadu cenu alebo ine nechutnosti ... moc sikovne auto.... kadjar :yes:
woody-alien
Přesně, s Tucsonem je každá zatáčka originál. I kdyby to byla ta samá, co jezdíš třikrát denně už deset let. 😉
Emel
Jo, to jsem zaznamenal. Vypadá to na mizerně naladěné ESP. Při normální jízdě to může být ok.
lamal
OZZ, otazka by bola lepsie polozena takto😒br />
Kto chce este dnes atmo z diskutujucich na webe ?
nie nikto... resp mensina...
real zaujemci o jednoduche auta atmosky stale chceju, to ze nebudu mat na vyber kvoli emisiam je ina pesnicka...starsie rocniky vychovane na atmo benzinoch este vedia podradit, nepotrebuju predbiehat do kopca na 6ke... z ludi co nechodia na web tj kupna sila nad 40r chceju obyc spolahlive auto a ano atmosfere veria viac a je jedno, ze niektore turba nemaju problem so zivotnostou, atmosfera stale vydrzi viac... a bude mat takmer ´´nulove´´ servisne naroky... nema priamy vstrek, vysokotlake cerpadlo, turbo ani zlozite EGR, DPF a trebars komplikovane oddelene chladiace okruhy... mechanika atmosfery je menej vytazovana krutiacim momentom v nizkych otackach o tych praskajucich piestoch na turbach sa popisalo dost takze ani samotny mechanicky zaklad tolko netrpi... o kvalite na citlivost paliva nehovoriac
Preto sa aj tak hojne predavali dacie, mali do nedavna len 1.4 - 1.6 atmosky a nepredavali sa ? predavali... to ze sa budu musiet kvoli emisiam predavat aj dalej je nutenie a nie vyber zakaznika, kupujuci jazdeniek sa tiez prezehnali, s atmosferami to nikdy nebol problem teraz bude, 5 10 15r... stale sa budu predavat starsie auta pre nemajetnych co proste viac ako 200tis na auto nemaju... kedy si si kupili corollu, almeru civic a 1.4 - 1.6ky isli dalsich 25 rokov bez investicii pokial to nezhnilo... a stale vo forme... uvidime ako na tom bude 1.0 ecoboost po 25tich rokoch
Kto chce este dnes atmo z diskutujucich na webe ?
nie nikto... resp mensina...
real zaujemci o jednoduche auta atmosky stale chceju, to ze nebudu mat na vyber kvoli emisiam je ina pesnicka...starsie rocniky vychovane na atmo benzinoch este vedia podradit, nepotrebuju predbiehat do kopca na 6ke... z ludi co nechodia na web tj kupna sila nad 40r chceju obyc spolahlive auto a ano atmosfere veria viac a je jedno, ze niektore turba nemaju problem so zivotnostou, atmosfera stale vydrzi viac... a bude mat takmer ´´nulove´´ servisne naroky... nema priamy vstrek, vysokotlake cerpadlo, turbo ani zlozite EGR, DPF a trebars komplikovane oddelene chladiace okruhy... mechanika atmosfery je menej vytazovana krutiacim momentom v nizkych otackach o tych praskajucich piestoch na turbach sa popisalo dost takze ani samotny mechanicky zaklad tolko netrpi... o kvalite na citlivost paliva nehovoriac
Preto sa aj tak hojne predavali dacie, mali do nedavna len 1.4 - 1.6 atmosky a nepredavali sa ? predavali... to ze sa budu musiet kvoli emisiam predavat aj dalej je nutenie a nie vyber zakaznika, kupujuci jazdeniek sa tiez prezehnali, s atmosferami to nikdy nebol problem teraz bude, 5 10 15r... stale sa budu predavat starsie auta pre nemajetnych co proste viac ako 200tis na auto nemaju... kedy si si kupili corollu, almeru civic a 1.4 - 1.6ky isli dalsich 25 rokov bez investicii pokial to nezhnilo... a stale vo forme... uvidime ako na tom bude 1.0 ecoboost po 25tich rokoch
3_diamanty
jasne .. vsetko je vec priorit... a aj mne by velkostne vitara stacila.. ale potom su aj taki pre ktorych bude aj ASX s dlhsim razvorom male
ale proste kto dnes chce atmosfericku 4kolku tak uz miesto vitary klude moze do ASX... kedze uz ponuka aj 4kolku aj seriozny atmo motor :yes😒br />
PS: tak zrovna duster ma este vacsi razvor ako ASX 😉 ... takze ten vacsi razvor asi nakoniec ani nie je az tak na skodu ... 😉
ale proste kto dnes chce atmosfericku 4kolku tak uz miesto vitary klude moze do ASX... kedze uz ponuka aj 4kolku aj seriozny atmo motor :yes😒br />
PS: tak zrovna duster ma este vacsi razvor ako ASX 😉 ... takze ten vacsi razvor asi nakoniec ani nie je az tak na skodu ... 😉
Ozzman
Outlander má jednu oborovskou přednost, pokud tedy nemluvíme o nějakém kousku za 1M. Je opravdu velký a prostorný, nahradí i střední kombík.
http😐/www.sauto.cz/…tlander/16131482?…
Tohle smysl má....I když to není nejostřejší tužka v penále...
http😐/www.sauto.cz/…tlander/16131482?…
Tohle smysl má....I když to není nejostřejší tužka v penále...
webpaja
Vyhodit volant z ruky? Ačkoliv měla 307 mizerně odtlumený podvozek, nic podobného si nepamatuji. Tatínek ji pár let kdysi měl.
lamal
presne na tento prispevok som cakal 😁 nehajim renault, stale mu nefandim, ani to k tomu nesmeruje... fandim podarenym autam 😉 Mat na vyber z idealnych konstalacii, tak vezmem radsej japonca, ale holt nie je vsetko tak easy 😄
3_diamanty
tak vies... renault-nissan-- lenze uz je tam aj mitsu dnes... ach jaj.. mam to tiez coraz tazsie... takze tu a tam uz aj nejaky ten renault "musim" pochvalit ... nejde to inak .. 😒]
ved napr. novy outlander uz bude na plosine x trailu a koleosu.. ale nastastie ide len o plosinu 😒]
inak tak nejak bude novy outlander vyzerat https😐/autozurnal.ta3.com/…o-c😲-nom-vieme ... este to sice nie je ofiko ale vyzera to asi docela podobne tej ocakavanej realite .. a mozeme sa u neho tesit aj na turbo benzin z eclipse crossu .... ( a casom samozrejme pride PHEVecko ) ... uz nech je tu zeneva 😁
PS: necakal som "plavajucu" strechu.. tie tmave stlpiky su prekvapko.. snad to v reale bude ok
ved napr. novy outlander uz bude na plosine x trailu a koleosu.. ale nastastie ide len o plosinu 😒]
inak tak nejak bude novy outlander vyzerat https😐/autozurnal.ta3.com/…o-c😲-nom-vieme ... este to sice nie je ofiko ale vyzera to asi docela podobne tej ocakavanej realite .. a mozeme sa u neho tesit aj na turbo benzin z eclipse crossu .... ( a casom samozrejme pride PHEVecko ) ... uz nech je tu zeneva 😁
PS: necakal som "plavajucu" strechu.. tie tmave stlpiky su prekvapko.. snad to v reale bude ok
woody-alien
No právě, jenom co se týká toho testu, zaměřeného na jedinou věc. Při běžným ježdění to žádná sláva není.
_Teddy_
Nova Kuga to same: awd len s naftou. Preco? Ved ak niekto nenajazdi vela, tak diesel mu je naprd. Este moze mat skor problemy s regeneraciou dpf pri kratkych jazdach po meste.
Lenze na vylety za snehom a lyzovackou sa awd moze hodit, a o daky liter-dva vyssia spotreba oproti nafte nemusi byt pri malom rocnom najazde problem...
Lenze na vylety za snehom a lyzovackou sa awd moze hodit, a o daky liter-dva vyssia spotreba oproti nafte nemusi byt pri malom rocnom najazde problem...
Dzakobo
Čtyřkolku bych klidně oželel, protože 360 dní v roku je k ničemu (navíc těžší diesel má lepší trakci na předku oproti benz. motorům) a ta auta mají málo výkonu, takže předek to pobere v pohodě. Kodiaq je sice dražší, ale kompenzuje to vyšší zůstatkovou hodnotou. Kdo časem půjde pro Kodiaq, doporučil bych s 2.0TDI Evo + DSG + FWD (stačilo by mi).
Dzakobo
V testu se píše, že průměrně Kadjar jezdil za 6,3l a Tucson za 6,7l a pak je to v tabulce obráceně - takže čtenáři vyber si (úspornější asi opravdu bude Kadjar).
Z testovaných aut bych vzal spíš Kadjar - kvůli motoru, ale v případě benzinových verzí rozhodně Tucson 1.6T - který je objektivně lepším vozem. Pokud by šlo hodně o kufr - tak tedy Kodiaq, ale s TSI raději ne, spíš 2.0TDI a až přijde TDI Evo tak to by byla jasná volba.
Z testovaných aut bych vzal spíš Kadjar - kvůli motoru, ale v případě benzinových verzí rozhodně Tucson 1.6T - který je objektivně lepším vozem. Pokud by šlo hodně o kufr - tak tedy Kodiaq, ale s TSI raději ne, spíš 2.0TDI a až přijde TDI Evo tak to by byla jasná volba.
webpaja
Ano, Tucson je vážně bída. Bída s tendencí nestejně fungujících asistentů ve stejných situacích (to je ale blbá věta).
Kadjar jsem zkoušel v Palermu a na velkých kolech to byla fakt porod.
Kadjar jsem zkoušel v Palermu a na velkých kolech to byla fakt porod.
Ozzman
Kuga, Karoq, Kamiq, ASX 😁
p.s. Tucson je ale starší, než QQ, ten se vyrábí už od 2004 😊
p.s. Tucson je ale starší, než QQ, ten se vyrábí už od 2004 😊
webpaja
Myslíš Pheonix nebo Phoenix? 😉
Samozřejmě jsem ironii pochopil až později 😒] Ty vážně nejsi z těch, kterým se pletou písmenka (narozdíl ode mě např.) 😁
Samozřejmě jsem ironii pochopil až později 😒] Ty vážně nejsi z těch, kterým se pletou písmenka (narozdíl ode mě např.) 😁
miromen
To ano byl to prvni dojem, ale realita je takova, že Kadjar jizdně nefunguje rozhodně ani pruměrně. Na to neni potřeba najet tisice kilometru. Jestli tobě přijde Kadjar jako dobře, nezaludně jezdici povoz s alespoň slušnou ovladatelnosti tak tomu važně nerozumim. O řizeni bez kousky citu a mrtvosti tedy přesněji totalni mrtvosti ani nemluvě. Na hraně se da jezdit se všim a přetačivost dostaneš ze všeho takova Š120 by mohla vypravět. Ale to neznamena, že to alespoň obstojně funguje.
xxc
To je zvlastne, ja som mal pozicany Kadjar na den a mne sa to zdalo dobre, este som sa cudoval, ako suv tak dobre jazdi 😄 To su tie dojmy a jednodnove testy, mozno po 10 000 km by som hodnotil inac.
woody-alien
😁 :yes:
Mně zase při představě takové volby okamžitě naskočil text Jiřího Dědečka.
"Ponechme chvíli stranou tabu
situace je taková
Znásilnit soudce nebo babu
jak se našinec zachová.
Já bych byl tak či onak zdrcen
mít břímě volby na sobě
Ale když už, dám celým srdcem
přednost té starší osobě."
😁
Mně zase při představě takové volby okamžitě naskočil text Jiřího Dědečka.
"Ponechme chvíli stranou tabu
situace je taková
Znásilnit soudce nebo babu
jak se našinec zachová.
Já bych byl tak či onak zdrcen
mít břímě volby na sobě
Ale když už, dám celým srdcem
přednost té starší osobě."
😁
lamal
Co ma s tou RAV4 ? Zatial kazdy test co som videl a cital, chvalil new platformu za jazdne vlastnosti...
´´V rámci kategorie najdeme lepší vozy jako BMW X1, Mazda CX-5 či Škoda Karoq, ale i výrazně horší, třeba Toyotu RAV4.´´
text z odkazu na ACZ😒br /> ´´Přitom jízdně na tom nová RAV4 není vůbec špatně, ba naopak. Mimo poněkud odtažité řízení dělá všechno dobře. Pohodlný podvozek s lichoběžníkovým zavěšením vzadu skvěle tlumí jednotlivé nerovnosti, Japonka nerovnosti překonává s nadhledem, bez hlučných ran od 18palcových kol zkoušených kousků. V zatáčkách se pak jen minimálně naklání, což u rodinných SUV vůbec není zvykem. Není ani těžká na příď a nijak zvlášť se nehrne po tečně ze zatáčky ven.´´
https😐/www.youtube.com/watch?…
´´V rámci kategorie najdeme lepší vozy jako BMW X1, Mazda CX-5 či Škoda Karoq, ale i výrazně horší, třeba Toyotu RAV4.´´
text z odkazu na ACZ😒br /> ´´Přitom jízdně na tom nová RAV4 není vůbec špatně, ba naopak. Mimo poněkud odtažité řízení dělá všechno dobře. Pohodlný podvozek s lichoběžníkovým zavěšením vzadu skvěle tlumí jednotlivé nerovnosti, Japonka nerovnosti překonává s nadhledem, bez hlučných ran od 18palcových kol zkoušených kousků. V zatáčkách se pak jen minimálně naklání, což u rodinných SUV vůbec není zvykem. Není ani těžká na příď a nijak zvlášť se nehrne po tečně ze zatáčky ven.´´
https😐/www.youtube.com/watch?…
Priateľský ľudožrút
Aj ten jelen co sa pasie na luke za mojim domom ma viac rozumu ako ty a to mam skodovku.
adamzprahy
Reagoval jsem na podovzek, řízení je mrtvolné o tom žádná. Navozuje tak trochu pocit řízení zaocenského parníku. Já ale musím říct, že jsem v tom našel docela komfortní prvek 😁 Po jízdách Astrou OPC jsem ocenil, že se nemusím s autem prát a cítit všechno.
S tím podvozkem ale nevím, zkoušel jsem často jezdit hodně limitně a neměl jsem s tím problém. Na horším povrchu s výraznými nerovnostmi začal být zadek nervózní (při rychlé jízdě) a torzka dělala rány. Proto bych se za Kadjar nehádal, jenom bych řekl, že nevyčnívá ani pozitivně, ani negativně. Nicméně běžný zákazník - rodina s dětmi nebo důchodce - takhle s Kadjarem určitě nepojede, případně Kadjar zastaví elektronika. Takže já to tomu autu nemám nijak za zlé.
Možná na to každý koukáme jinak, já očekával od levnějšího SUV, že mě bude chtít vyhodit z každé zatáčky a ze začátku jsem i měl takový pocit, ale za ten rok a půl jsem se nedostal do problému. Jak jsem naznačoval, oceňoval jsem ve městě, že retardéry apod jsem přelétl jako nic a naopak když jsem jel hodně rychle, tak mě podvozek naopak podržel. Ale je fakt, že už je to rok a půl, takže si to možná moc zkresluju a teď bych třeba hodnotil jinak. Taky nevím zda podvozek nějak neměnili...
S tím podvozkem ale nevím, zkoušel jsem často jezdit hodně limitně a neměl jsem s tím problém. Na horším povrchu s výraznými nerovnostmi začal být zadek nervózní (při rychlé jízdě) a torzka dělala rány. Proto bych se za Kadjar nehádal, jenom bych řekl, že nevyčnívá ani pozitivně, ani negativně. Nicméně běžný zákazník - rodina s dětmi nebo důchodce - takhle s Kadjarem určitě nepojede, případně Kadjar zastaví elektronika. Takže já to tomu autu nemám nijak za zlé.
Možná na to každý koukáme jinak, já očekával od levnějšího SUV, že mě bude chtít vyhodit z každé zatáčky a ze začátku jsem i měl takový pocit, ale za ten rok a půl jsem se nedostal do problému. Jak jsem naznačoval, oceňoval jsem ve městě, že retardéry apod jsem přelétl jako nic a naopak když jsem jel hodně rychle, tak mě podvozek naopak podržel. Ale je fakt, že už je to rok a půl, takže si to možná moc zkresluju a teď bych třeba hodnotil jinak. Taky nevím zda podvozek nějak neměnili...
winder
To sme už na tom fakt tak zle, že si hrúbku neodpustí ani inak slušný a solídny diskutér? Asi sem prestanem chodiť, tento server kazí charakter.
speedfred
ST 220 som kedysi mal v kombiku a jazdilo to veľmi,veľmi dobre. A aj vypadalo k svetu.
adamzprahy
Já s Kadjarem najel asi 35 tisíc km a řekl bych, že je potřeba oddělovat první dojmy od reality. Mě nejdřív taky přišlo, že je to nedotáčivá krabice, ale pak jsem zjistil, že když se nebojíš ho utáhnout a jít na limit, tak asi i vlivem dobře naladěné elektroniky, si s ním můžeš hrát za pískajících gum jak chceš a ve výsledku zvládne docela hodně. Jezdil jsem s ním mým oblíbeným stylem "jako hovado" a neměl jsem problém.
Byla to 2WD verze, která měla jednoduchou zadní nápravu a to bylo za mě nejslabší místo podvozku, některé velké ostré nerovnosti to dalo za doprovodu tupé rány odzadu. Jinak to jezdilo pěkně, za mě dobrej kompromis mezi komfortem a stabilitou.
Byla to 2WD verze, která měla jednoduchou zadní nápravu a to bylo za mě nejslabší místo podvozku, některé velké ostré nerovnosti to dalo za doprovodu tupé rány odzadu. Jinak to jezdilo pěkně, za mě dobrej kompromis mezi komfortem a stabilitou.
webpaja
Ale u tebe je to v pořádku, ono je to ve velké většině přesně naopak než to vidíš ty 😒]
3_diamanty
zase vedle... sus to radsej u tych ktori roky kupovali 1,6tku... 😉 .. mam citak ze dnes tu uplne zbytocne trollujes .. asi ti chyba hamuna.. ale ja o taketo natahovacky moc nestojim... 😒
no podla tohto sa vitara s atmosferou este nedavno vyrabala a predavala sa aj u nas a mala s tou svojou atmosferou aj u nas velky uspech https😐/www.auto.cz/…o-je-jinak-87308 .. ozzy dnes tu fakt zbytocne saskujes. .. toto ti nesvedci... potom uz aj taketo kiksy pises lebo nerozmyslal ... na co je to dobre toto
no podla tohto sa vitara s atmosferou este nedavno vyrabala a predavala sa aj u nas a mala s tou svojou atmosferou aj u nas velky uspech https😐/www.auto.cz/…o-je-jinak-87308 .. ozzy dnes tu fakt zbytocne saskujes. .. toto ti nesvedci... potom uz aj taketo kiksy pises lebo nerozmyslal ... na co je to dobre toto
3_diamanty
duster uz 1,6sce nema tusim 😉 ...
spytaj sa zakaznikov vitar preco chceli atmosferu... a mozno len nevedeli co s prachmi 😉
spytaj sa zakaznikov vitar preco chceli atmosferu... a mozno len nevedeli co s prachmi 😉
Ozzman
Prosimtě, kdo chce dneska atmo? Jen někdo, kdo v turbu nejel a bojí se všeho nového 😁 Atmosféra je dnes překonaný typ motoru a až na výjímky (Mazda a s tou fakt nejde ASX srovnávat) je lepší vzít turbo pro běžnou jízdu... ostatně, sám jsi toho příklad...
Hammunasakra
Taky je mi fuk co si o tom myslí letuška = ale fuk neni to jaký to auto ve skutečnosti je
Popravdě daleko důležitější než nějakej cm rozdílu výšky nárazníku sou senzory kamery dneska s naváděcíma pruhama = což sou věci který sou už nějaký desetiletí i v mainstreamu. TO dělá ten rozdíl jestli škrtneš apod. A s touhle dnešní už i mainstreamovou výbavou = to při troše pozornosti skoro nejde
Nevim proč se snažíš reagovat timhle způsobem
Popravdě daleko důležitější než nějakej cm rozdílu výšky nárazníku sou senzory kamery dneska s naváděcíma pruhama = což sou věci který sou už nějaký desetiletí i v mainstreamu. TO dělá ten rozdíl jestli škrtneš apod. A s touhle dnešní už i mainstreamovou výbavou = to při troše pozornosti skoro nejde
Nevim proč se snažíš reagovat timhle způsobem
Ozzman
Nene, jen jsem v něm seděl a uvnitř je to totalně stejný youngtimer, jako starší ASX 😁
Víš, ono to auto není špatné, pokud přesedáš ze staré Fabie/Felicie... ale reálně kolem 0,5M se dají sehnat lepší auta a dokud se nesvezeš, nepochopíš 😁
Víš, ono to auto není špatné, pokud přesedáš ze staré Fabie/Felicie... ale reálně kolem 0,5M se dají sehnat lepší auta a dokud se nesvezeš, nepochopíš 😁
woody-alien
Já s tebou souhlasím a odpovídá to tomu, co zažívám v denní realitě. Losí test je dobré znát, ale hodnotit na jeho základě obecně jízdní vlastnosti se nedá.
3_diamanty
no ved to vravim .. ja to tusil...
inak siel si uz aj s tym "novucickym" ASX s dvojlitrom ? ja som siel akurat v kolegovom rocnik 2010 s 1,6tkou a je to fakt masivne auto.. ale jasne ze motoricky slabe ... uz v lanceri je ten motor o poznanie "pouzitelnejsi" .. hluk od kolies je tam citelny ale to aj v lanceri ( asi ako kazdy japonec no jo ) ale kupodivu aj moje male polo je dost hlucne od kolies... a od takych 80-100 a viac to fakt uz pocujem ako doslova sa pneumatiky valia po ceste ( zimne pneu teraz tiez robia svoje viem ) .... ale ako nie je moc tiche v tomto smere pri vyssich rychlostiach co uz tak jazdim ... ale je to male auto takze to nejak moc nevadi .... no ale snad to nove ASX uz na tom bude lepsie ako jeho bracek z r 2010
inak siel si uz aj s tym "novucickym" ASX s dvojlitrom ? ja som siel akurat v kolegovom rocnik 2010 s 1,6tkou a je to fakt masivne auto.. ale jasne ze motoricky slabe ... uz v lanceri je ten motor o poznanie "pouzitelnejsi" .. hluk od kolies je tam citelny ale to aj v lanceri ( asi ako kazdy japonec no jo ) ale kupodivu aj moje male polo je dost hlucne od kolies... a od takych 80-100 a viac to fakt uz pocujem ako doslova sa pneumatiky valia po ceste ( zimne pneu teraz tiez robia svoje viem ) .... ale ako nie je moc tiche v tomto smere pri vyssich rychlostiach co uz tak jazdim ... ale je to male auto takze to nejak moc nevadi .... no ale snad to nove ASX uz na tom bude lepsie ako jeho bracek z r 2010
Hammunasakra
No já celkem často jezdim RAVkou a Aurisem = a řek bych že zaparkuju = všude stejně
U výkonnějších aut je řešení zadokolka = AWD se absurdně nesmyslně rozšířilo. Přitom tohle ví každej https😐/www.auto.cz/…-nabidkou-131923 levnější lehčí líp jezdící = to je hodně "el" :-!
Tady ale nemluvíme o nutnosti AWD z důvodu extrémního výkonu = ale o blbě postavenym autě jako X1 = kde holt MUSÍ bejt AWD z důvodu kterej by se fakt neměl vyskytovat u prémie už absolutně ne
Porovnávali sme před pár lety minulou RAVku FWD vs AWD = a tam nebyl problém FWD trakce, ale AWD byla trochu lepší = zřejmě díky většímu zatížení zadní nápravy dalšim elektromotorem
Nemám rád módu SUV = fakt je HODNĚ špatně. No a když už = tak holt ne X1 a podobný = v tom mě prémie až hrubě uráží
U výkonnějších aut je řešení zadokolka = AWD se absurdně nesmyslně rozšířilo. Přitom tohle ví každej https😐/www.auto.cz/…-nabidkou-131923 levnější lehčí líp jezdící = to je hodně "el" :-!
Tady ale nemluvíme o nutnosti AWD z důvodu extrémního výkonu = ale o blbě postavenym autě jako X1 = kde holt MUSÍ bejt AWD z důvodu kterej by se fakt neměl vyskytovat u prémie už absolutně ne
Porovnávali sme před pár lety minulou RAVku FWD vs AWD = a tam nebyl problém FWD trakce, ale AWD byla trochu lepší = zřejmě díky většímu zatížení zadní nápravy dalšim elektromotorem
Nemám rád módu SUV = fakt je HODNĚ špatně. No a když už = tak holt ne X1 a podobný = v tom mě prémie až hrubě uráží
Ozzman
Na hladké silnici je to ok, ale jakmile zajedeš na nějakou hezkou středočeskou okresku, tak tvá záda poznají středověk.. navíc ty sedačky jsou tam ještě horší, než v Mondeu 😁
Mne by z této třídy zajímal ten Compass, ten jsem nezkoušel, ale líbí se mi 😊
Mne by z této třídy zajímal ten Compass, ten jsem nezkoušel, ale líbí se mi 😊
3_diamanty
no aku asi mozem mat ked som v nej ani nesedel.. ale je paradna ze jo 😒]
Ozzman
Neříkám, že AWD je nutnost, ale je blbost, to, co píšeš. čtyřkolka není jen na 5 dní v roce, kdy sněží, ale jsou to denodenně výjezdy z křižovatek na mokru, kde není nejlepší povrch, stejně jako zatáčky, stačí i napadané listí, dostáváš tu jistotu, že nezůstaneš hrabat v křižovatce, jako velká část FWD a to i s dieslem.
Kodiaq s 2.0 TDI bude ve srovnatelné výbavě o 150-200 tisíc dražší, a o to jde.
Kodiaq s 2.0 TDI bude ve srovnatelné výbavě o 150-200 tisíc dražší, a o to jde.
_Karel_
:yes: :yes: zajímavý, že dva největší ko.ko.ti bystroň a rokyta mají potřebu psát, kdo je kun...
_Teddy_
Ak ma nova RAV4 take skvele jazdne vlastnosti, preco zlyhava v "losom teste"???
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Roman Harencak
Zdravím, v první řadě, autor článku je podle mě podjatý a nevím kolik mu Hyundai zaplatil chlebíčků navíc...K tomu je posuzování vozů hooodně laické, ale to je autorovo vizitka.
Proč: Jen pár postřehů, které rozdělím na dvě dle mně zásadní oblasti, komfort ovládání a motor.
Proč tato? Jízdní vlastnosti jsou srovnatelné a "honit" někde dva milimetry na kolena u zadního posezu je pro mně nicotné. Takže zpět k hlavním argumentům.
Seděl jsem v obou autech a pěkně jsem si je "ošahal". Hodnotím ovládací prvky podle PŘÍMÉ LOGIKY OVLÁDÁNÍ - použil jsem filozofii náhledu ovládání kokpitu moderních stíhacích letadel - intuice, rychlost, komfort.
Za mně jednoznačně intuitivní a logicky příjemnější je ovládání je u Kadjaru. Argument, že všechny hlavní funkce jsou na zvláštních tlačítkách je srandovní. Za mně je to nepřehledná a neintuitivní klaviatura u Huindaje.
Motor, to je proti 1.7 Kadjar opravdu nekomfortní a to VÝRAZNĚ NEKOMFORTNÍ VE SROVNÁNÍ s Kadjarem. Autor článku to bagatelizuje, reálného uživatele to při denním používání pěkně dostihne. Zvlášť, když pak přesedne do Kadjara. U toho je motor kultivovaný, snese "sametově" podtáčení a umí pěkně zatáhnout. A ještě příjemná věc ECO režim. To se v Kadjaru přepne palivová mapa na měkký a ekonomický motor a člověk při přepnutí na dvojkolku jezdí po městě ekonomicky a zcela lehce, přitom mu v tu chvíli absence 4x4 a 150 koní vůbec nevadí.
Takže takto, vážený pane 😄 , pro Vás - :no:
Proč: Jen pár postřehů, které rozdělím na dvě dle mně zásadní oblasti, komfort ovládání a motor.
Proč tato? Jízdní vlastnosti jsou srovnatelné a "honit" někde dva milimetry na kolena u zadního posezu je pro mně nicotné. Takže zpět k hlavním argumentům.
Seděl jsem v obou autech a pěkně jsem si je "ošahal". Hodnotím ovládací prvky podle PŘÍMÉ LOGIKY OVLÁDÁNÍ - použil jsem filozofii náhledu ovládání kokpitu moderních stíhacích letadel - intuice, rychlost, komfort.
Za mně jednoznačně intuitivní a logicky příjemnější je ovládání je u Kadjaru. Argument, že všechny hlavní funkce jsou na zvláštních tlačítkách je srandovní. Za mně je to nepřehledná a neintuitivní klaviatura u Huindaje.
Motor, to je proti 1.7 Kadjar opravdu nekomfortní a to VÝRAZNĚ NEKOMFORTNÍ VE SROVNÁNÍ s Kadjarem. Autor článku to bagatelizuje, reálného uživatele to při denním používání pěkně dostihne. Zvlášť, když pak přesedne do Kadjara. U toho je motor kultivovaný, snese "sametově" podtáčení a umí pěkně zatáhnout. A ještě příjemná věc ECO režim. To se v Kadjaru přepne palivová mapa na měkký a ekonomický motor a člověk při přepnutí na dvojkolku jezdí po městě ekonomicky a zcela lehce, přitom mu v tu chvíli absence 4x4 a 150 koní vůbec nevadí.
Takže takto, vážený pane 😄 , pro Vás - :no:
teneoo
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
benetn
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
beneu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
xxc
A nema zive? Citit kazdu dieru, vsetko. Ze to tak agilne nereaguje, to uz je ina vec.
coneoo
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
dr.Remorey
vsecky mitsu maji interier z kinder vajicka a papirovy dvere. od te doby, co sem tim jel se divim, kolik toho jezdi.
Ozzman
Pořád vypadá, jen do dnešních dní jich tu už moc nepřežilo v původním stavu 😊
_Karel_
Jo, já jsem pochopil že jde o našeho zajíce v pytli, jen mě zajímalo, na co nestačí zkušební jízda ohledně hybridního pohonu. Protože dynamiku i spotřebu asi +- při zkušební jízdě zjistíš.
ok.
ok.
xxc
Na slovensku sa tak hovori, ked sa kupuje nieco nevyskusane, nezname 😄 Nejak neverim hybridom, ze dokazu byt take usporne pri rychlejsej jazde a chcel som to overit.
xxc
Je viac značiek, čo nepožičajú nič. Ale sú aj dealeri, čo požičajú. Toyotu som chcel veľmi vyskúšať, lebo som mal celkom záujem, ale hybrid by bol mačka vo vreci.
Hammunasakra
To mi přijde skoro neuvěřitelný
To se týká nějakýho tamního dealera Toyoty = nebo víc značek?
To se týká nějakýho tamního dealera Toyoty = nebo víc značek?
xxc
Neskúšali sme toyotu, v Košiciach toyotu nepožičiavajú. Že ma úplne chápu, že chcem vyskúšať, ale že nepožičajú 😄
Hammunasakra
No viz co sem napsal = to právě neni tak jednoznačný. Jedno jestli to je ten lowend = 1.2Turbo vs 1.6 Valvematic ATMO https😐/moje.auto.cz/…st👋corolla.html nebo vrchol V8 viz ten srovnávací test BMW 850i biturbo vs Lex LC atmo
Já bych to rozhodně NEPAUŠALIZOVAL = navíc to proč to ODLIŠUJU je skutečnost že turbo je součást motoru = prostě je to turbomotor. Zatimco atmo ať s hybridem = viz ta Camry 2.5 prodávaná i jen jako benzín tak jako benzín hybrid = je prostě ATMO MOTOR. A funguje zcela samostatně = výkon z případnýho elektromotrku se s nim jen SPOJUJE slučuje
Nemám nic proti tomu ani onomu řešení = když už nám kompresory asi definitivně končej což MĚ přijde jako taková lepší verze turba = ale paušalizovat to podle mě nejde. JÁ OSOBNĚ = když už tak radši atmo
Pro běžný popojíždění jak jezdí většina lidí = považuju dneska za nejlepší ATMO hybrid = ATMO s pomocí elektromotoru. Tohle atmo mi aktuálně přijde lepší než turbo = který se na tenhle typ v evropě nejčastějšího provozu = vlastně z principu trochu NEHODÍ
A až se budu rozhodovat jestli 850i biturbo nebo Lex LC500 atmo = tak i vzhledem k tomu že kupé Alpina neplánuje = mám to jednoznačný :-!
Já bych to rozhodně NEPAUŠALIZOVAL = navíc to proč to ODLIŠUJU je skutečnost že turbo je součást motoru = prostě je to turbomotor. Zatimco atmo ať s hybridem = viz ta Camry 2.5 prodávaná i jen jako benzín tak jako benzín hybrid = je prostě ATMO MOTOR. A funguje zcela samostatně = výkon z případnýho elektromotrku se s nim jen SPOJUJE slučuje
Nemám nic proti tomu ani onomu řešení = když už nám kompresory asi definitivně končej což MĚ přijde jako taková lepší verze turba = ale paušalizovat to podle mě nejde. JÁ OSOBNĚ = když už tak radši atmo
Pro běžný popojíždění jak jezdí většina lidí = považuju dneska za nejlepší ATMO hybrid = ATMO s pomocí elektromotoru. Tohle atmo mi aktuálně přijde lepší než turbo = který se na tenhle typ v evropě nejčastějšího provozu = vlastně z principu trochu NEHODÍ
A až se budu rozhodovat jestli 850i biturbo nebo Lex LC500 atmo = tak i vzhledem k tomu že kupé Alpina neplánuje = mám to jednoznačný :-!
Ozzman
Ale mění to v tom, že atmosféra bez elektra a bez turba je pomalá, hlavně ta udušena emisemi. A o tom píšu. Proto nejdou srovnávat.
Hammunasakra
Přišlo mi vtipný že TY MĚ vysvětluješ jak funguje elektromotor 😉
Díky TOMU že si tomu nevěřil = přece vznikla (snad už) tradice měření na letišti 😄
Ale to že elektromotor FAKT pomáhá atmosféře = jak si sám napsal svym způsobem stejně jako turbo = na tom ODLIŠNYM charakteru atmo vs turbo
A je fuk jestli to je lowend 1.2Turbo vs 1.6 atmo Toyota nebo naopak vrchol BMW 8 V8 biturbo vs Lexus LC atmo
Díky TOMU že si tomu nevěřil = přece vznikla (snad už) tradice měření na letišti 😄
Ale to že elektromotor FAKT pomáhá atmosféře = jak si sám napsal svym způsobem stejně jako turbo = na tom ODLIŠNYM charakteru atmo vs turbo
A je fuk jestli to je lowend 1.2Turbo vs 1.6 atmo Toyota nebo naopak vrchol BMW 8 V8 biturbo vs Lexus LC atmo
Hammunasakra
Nojo to je ten problém = oni makaj už měsíce a = mám pocit že se to poslední dobou ZHORŠILO :no: 😐
Bavili sme se o tom s Mikesusem = a stalo se mu to co mě = když se během dne přihlásíš z víc míst včetně mobilu = systém to nezvládá. Seš třeba přihlášenej a normálně píšeš příspěvky a vidíš že máš SZ = tak na ní klikneš a systém napíše MUSÍŠ SE PŘIHLÁSIT. A prostě se k ní nedostaneš = řešení je třeba 2x se odhlásit přihlásit = a chytne se to
Reakci na zásadní změnu ACZ = zcela novou diskuzní platformu což je to JEDINÝ co bylo a je na ACZ mimořádný = tak jeho reakci ANI SEM TO NEKONTROLOVAL prostě sem to nechal nasadit = tu hned tak nezapomenu
No a už je to sakra dlouho = a mám pocit že špatný propojení mezi ACZ a MOJE AUTO který měl hned na tom prvnim seznamu v prvních dnech = se zhoršilo
Nejen vzhledem k fakt přehnanejm kuk- ***um ti nemám potřebe podlejzat = ale asi si to tehdy trefil = machi(avelli) náhradu SKVĚLÝ diskuzní platformy zadal nějakýmu mírně dementnímu ne moc schopnýmu příbuznýmu = a podle toho to vypadá :😉
Věc že de napsat z NEEXISTUJÍCÍHO nicku příspěvek ale protože NEEXISTUJE tak mu nejde poslat SZ = fakt vypadá na toho příbuznýho :-!
Jo a abych vyřešil vaši KUK mánii = jako hammuna občas hodim koment pod hifi = zrovna teď sem zjistil že jeden z nejlepších konstruktérů hifi měl za manželku Kim Cattrall https😐/www.hifi-voice.com/…0-dvanact-hertzu#… a občas pokecám o ekonomice 😉
Bavili sme se o tom s Mikesusem = a stalo se mu to co mě = když se během dne přihlásíš z víc míst včetně mobilu = systém to nezvládá. Seš třeba přihlášenej a normálně píšeš příspěvky a vidíš že máš SZ = tak na ní klikneš a systém napíše MUSÍŠ SE PŘIHLÁSIT. A prostě se k ní nedostaneš = řešení je třeba 2x se odhlásit přihlásit = a chytne se to
Reakci na zásadní změnu ACZ = zcela novou diskuzní platformu což je to JEDINÝ co bylo a je na ACZ mimořádný = tak jeho reakci ANI SEM TO NEKONTROLOVAL prostě sem to nechal nasadit = tu hned tak nezapomenu
No a už je to sakra dlouho = a mám pocit že špatný propojení mezi ACZ a MOJE AUTO který měl hned na tom prvnim seznamu v prvních dnech = se zhoršilo
Nejen vzhledem k fakt přehnanejm kuk- ***um ti nemám potřebe podlejzat = ale asi si to tehdy trefil = machi(avelli) náhradu SKVĚLÝ diskuzní platformy zadal nějakýmu mírně dementnímu ne moc schopnýmu příbuznýmu = a podle toho to vypadá :😉
Věc že de napsat z NEEXISTUJÍCÍHO nicku příspěvek ale protože NEEXISTUJE tak mu nejde poslat SZ = fakt vypadá na toho příbuznýho :-!
Jo a abych vyřešil vaši KUK mánii = jako hammuna občas hodim koment pod hifi = zrovna teď sem zjistil že jeden z nejlepších konstruktérů hifi měl za manželku Kim Cattrall https😐/www.hifi-voice.com/…0-dvanact-hertzu#… a občas pokecám o ekonomice 😉
_Karel_
Aha. Trochu jsem to předpokládal. No ale zkus to říct do očí makajícím ajťákům, jak psal "Machi".
😁
😁
Hammunasakra
Jj = to bude vono = nechápu :-!
No tady fakt neni o čem = atmo ať se elektromotorkem nebo bez = má furt charakter chování ATMO
No a O TO de
A dík za to že mi vysvětluješ jak funguje elektromotor :-!
ASX a růžový brejle Toopera mě nezajímaj = mluvim o MOTORECH. Jezdim s auta přezout a do servisu a měl sem poslední dobou pučovací ať 1.2Turbo nebo 1.6 ATMO Valvematic a to sou oba 4válce = to je dneska už trochu anomálie = a neni to vůbec tak jednoduchý. A opět zdůraznim že tenhle trochu EXTRÉM je opět vlastní JEN evropě = na turbu ujíždíme skoro jako donedávna na naftě. Naštěstí turba nedotujeme 😁
Nevim co MELEŠ že si mám JÁ srovnávat! Pošli tam kam patří machi(avelli)ho = tohle je nějaká novinka jeho VÝVOJOVÉHO TÝMU = dlouhý roky máme účty sloučený. A klikni si na nick kylie = dál POŽADOVANÝ NICK NEEXISTUJE
No tady fakt neni o čem = atmo ať se elektromotorkem nebo bez = má furt charakter chování ATMO
No a O TO de
A dík za to že mi vysvětluješ jak funguje elektromotor :-!
ASX a růžový brejle Toopera mě nezajímaj = mluvim o MOTORECH. Jezdim s auta přezout a do servisu a měl sem poslední dobou pučovací ať 1.2Turbo nebo 1.6 ATMO Valvematic a to sou oba 4válce = to je dneska už trochu anomálie = a neni to vůbec tak jednoduchý. A opět zdůraznim že tenhle trochu EXTRÉM je opět vlastní JEN evropě = na turbu ujíždíme skoro jako donedávna na naftě. Naštěstí turba nedotujeme 😁
Nevim co MELEŠ že si mám JÁ srovnávat! Pošli tam kam patří machi(avelli)ho = tohle je nějaká novinka jeho VÝVOJOVÉHO TÝMU = dlouhý roky máme účty sloučený. A klikni si na nick kylie = dál POŽADOVANÝ NICK NEEXISTUJE
Ozzman
Radši si srovnej nicky 😁
Charakter atmo maj, ale ve většině situací je tlačí elektro 😊 Přidává jim výkon, reakci na plyn a tak. Projel jsem jich dost na to, abych soudil 😊 Tam, kde jiný motor tlačí turbo, než se dostane do otáček, zde pomáhá elektro. Pokud nechápeš rozdíl mezi atmosférou v ASX a atmosférou v Corolle s elektromotorem, pak se asi neshodneme a nebudu to dál rozebírat 😉
Charakter atmo maj, ale ve většině situací je tlačí elektro 😊 Přidává jim výkon, reakci na plyn a tak. Projel jsem jich dost na to, abych soudil 😊 Tam, kde jiný motor tlačí turbo, než se dostane do otáček, zde pomáhá elektro. Pokud nechápeš rozdíl mezi atmosférou v ASX a atmosférou v Corolle s elektromotorem, pak se asi neshodneme a nebudu to dál rozebírat 😉
kylie
No tak OSTRÁ NESHODA = MELEŠ kravinu
Atmo ať s podporou elektromtoru nebo bez = fakt jedno jestli Camry atmo 2.5 hybrid 160kW e-cvt nebo atmo 3.5 ěě4kW 8st. = maj furt charekter ATMO. Popravdě prodává se i ten 2.5 litr co znáš JEN atmo = bez hybridu
De o spolehlivost a chování charakter = já samozřejmě znám turba = a mírně preferuju atmo
A nejsem sám. Plus zdůraznim to co sem už psal = je to ZASE anomálie předevšim Evropy = tak jako sme to přehnali s naftou aktuálně to přeháníme s turbama
Atmo ať s podporou elektromtoru nebo bez = fakt jedno jestli Camry atmo 2.5 hybrid 160kW e-cvt nebo atmo 3.5 ěě4kW 8st. = maj furt charekter ATMO. Popravdě prodává se i ten 2.5 litr co znáš JEN atmo = bez hybridu
De o spolehlivost a chování charakter = já samozřejmě znám turba = a mírně preferuju atmo
A nejsem sám. Plus zdůraznim to co sem už psal = je to ZASE anomálie předevšim Evropy = tak jako sme to přehnali s naftou aktuálně to přeháníme s turbama
99matthew99
Ja si myslim ze ludia kupujuci si Vitaru prip Duster si ju kupuju na dlhsiu dobu, kludne aj na 5-10 rokov a tych hlavne zaujima spolahlivost a cena a az niekedy potom dynamika auta.
Ozzman
Ano, meleš dohromady ATMO a HEV auta... Hrušky a Jablka... je jedno, že je tam ATMO motor, ale tlačí ho elektro... 😊
Hammunasakra
Hele Ozzy = MELE? Fakt? Stačila ta fakt UBOHÁ TRAPNÁ diskuze o nějakym KUKovi = z který si teda ty vyšel slušně :-!
No ale atmo s pomocí elektromotoru = je furt atmo. To že elektomotůrek docela dobře sníží mínusy atmosféry s bonusem fakt nižší spotřeby i reálně emisí = to je prostě JEN FAJN
Ale furt to sou atmosféry. A už běžnej JEN atmo motor ať v Camry nebo LC nebo třeba jen toybaru = sou fajn motory
Ten ÚLET zrovna našeho kontinentu nejdřív s naftou a teď s malejma motůrkama s turbem = nic se nemá přehánět a my to spíš PŘEHÁNÍME
No ale atmo s pomocí elektromotoru = je furt atmo. To že elektomotůrek docela dobře sníží mínusy atmosféry s bonusem fakt nižší spotřeby i reálně emisí = to je prostě JEN FAJN
Ale furt to sou atmosféry. A už běžnej JEN atmo motor ať v Camry nebo LC nebo třeba jen toybaru = sou fajn motory
Ten ÚLET zrovna našeho kontinentu nejdřív s naftou a teď s malejma motůrkama s turbem = nic se nemá přehánět a my to spíš PŘEHÁNÍME
Ozzman
Tohle bylo MK2 klasicky V6, ST 200 mělo 150kw a ST220 mělo 3.0 V6 166Kw 😊
No když jsem měřil s tou stejnou appkou a racelogicem 0-100 u mého auta, rozdíl byl 9,2 vs 15s (stejná jízda) 😁 Takže bych se na to tak nespoléhal... 😁 Záleží jak chytne družici. Pak jsem ještě měřili Corollu i Mondeo jinde, kde nejsou stromy a pužili 2 appky na 2 jinych mobilech tak jsme měli vysledky od 8,9-10s u obou aut... 😁
Ten typek to dost možná vzal downhillem... uvidíme, mužeme zkusit appku a uvidíme výsledek.
No když jsem měřil s tou stejnou appkou a racelogicem 0-100 u mého auta, rozdíl byl 9,2 vs 15s (stejná jízda) 😁 Takže bych se na to tak nespoléhal... 😁 Záleží jak chytne družici. Pak jsem ještě měřili Corollu i Mondeo jinde, kde nejsou stromy a pužili 2 appky na 2 jinych mobilech tak jsme měli vysledky od 8,9-10s u obou aut... 😁
Ten typek to dost možná vzal downhillem... uvidíme, mužeme zkusit appku a uvidíme výsledek.
Hammunasakra
No emisně je na tom z v Evropě prodávanejch aut skoro nejlíp Toyota = zrovna ta používá turba velmi okrajově 😉
Naopak jeden místní emisema dlouhodobějš proslaVWenej výrobce = používající jen turba = s nima má dodnes zásadní potíže https😐/zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/
Emise se na kontinentech až tak neliší = nebejt Trumpa kterej tvrdě šlápnul na brzdu a to i proti místu který je v tomhle směru 60 let lídrem planety https😐/ekolist.cz/…ty-pro-emise-aut tak sou furt před náma. Nebo třeba Japonsko = ty rozdíly kdy evropa MOŽNÁ převezme štafetu Kalifornie nastanou MOŽNÁ až někdy za 10 let https😐/theicct.org/…conomy-standards
Naopak jeden místní emisema dlouhodobějš proslaVWenej výrobce = používající jen turba = s nima má dodnes zásadní potíže https😐/zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/
Emise se na kontinentech až tak neliší = nebejt Trumpa kterej tvrdě šlápnul na brzdu a to i proti místu který je v tomhle směru 60 let lídrem planety https😐/ekolist.cz/…ty-pro-emise-aut tak sou furt před náma. Nebo třeba Japonsko = ty rozdíly kdy evropa MOŽNÁ převezme štafetu Kalifornie nastanou MOŽNÁ až někdy za 10 let https😐/theicct.org/…conomy-standards
lamal
ST220 bolo fajn aj pohladne...
ten typek ani moc dobre neradil... trebars by stacila appka + znama cesta, v zhodnych podmienkach si meral tiez, da sa zrovnat..
ten typek ani moc dobre neradil... trebars by stacila appka + znama cesta, v zhodnych podmienkach si meral tiez, da sa zrovnat..
Ozzman
Já třeba nedávno projížděl Mondeo MK2 2.5V6 125kw a to auto strčí do kapsy nejedno R4 turbo, ale... takový motor si dnes nekoupíš 😁
Máš pravdu, mne nezbude nic jiného, než si od Machiho zase vyžebrat Racelogic a to ASX přeměřit, těch 9s je až moc dobrých na to, aby to byla pravda 😁 Já jsem taky stáhl tabulkové zrychlení, ale o 4 desetiny 😁 Tohle je 3x větší rozdíl 😁 Třeba je to ale pravda 😊
Máš pravdu, mne nezbude nic jiného, než si od Machiho zase vyžebrat Racelogic a to ASX přeměřit, těch 9s je až moc dobrých na to, aby to byla pravda 😁 Já jsem taky stáhl tabulkové zrychlení, ale o 4 desetiny 😁 Tohle je 3x větší rozdíl 😁 Třeba je to ale pravda 😊
lamal
Chapem, no sukromnici si kupuju auta na dlhu dobu a radsej to nechaju detom, vnucatam ako predaju... bavime sa o nejakej strednej triede nie o Prazakovi co dostava 60k mesacne ...
´´Jak sám správně píšeš, taková atmosféra je dnes udušená a nejede, proti turbu prostě ne.´´ tym videom som reagoval na toto... je to ´´novy´´ motor a ide solidne proste tak ako ma 2.0 benal atmo... jak kedysi... samo s mondeom 4x4 sa to zrovnavat neda, ale s karoqom 1.0tsi - 1.5tsi ano, pruznost riesi podradenie, je stale kopa vodicov co vedia, ze krutiaci moment vynasobeny otackami = vykon 😄
Ale ved chapeme sa... len negeneralizuj az tak: ´´Prosimtě, kdo chce dneska atmo?´´ najvacsou mierou sa pod toto podpisali emisie a ano aj prijemny krutiak turbomotorov, kt je uzitocny nie ze nie... akurat, ze nie je nutnost... dalej by sme asi davali quo-vadis 😁 sto krat prebrate aj tak diskutovane 😄
´´Jak sám správně píšeš, taková atmosféra je dnes udušená a nejede, proti turbu prostě ne.´´ tym videom som reagoval na toto... je to ´´novy´´ motor a ide solidne proste tak ako ma 2.0 benal atmo... jak kedysi... samo s mondeom 4x4 sa to zrovnavat neda, ale s karoqom 1.0tsi - 1.5tsi ano, pruznost riesi podradenie, je stale kopa vodicov co vedia, ze krutiaci moment vynasobeny otackami = vykon 😄
Ale ved chapeme sa... len negeneralizuj az tak: ´´Prosimtě, kdo chce dneska atmo?´´ najvacsou mierou sa pod toto podpisali emisie a ano aj prijemny krutiak turbomotorov, kt je uzitocny nie ze nie... akurat, ze nie je nutnost... dalej by sme asi davali quo-vadis 😁 sto krat prebrate aj tak diskutovane 😄
Ozzman
No máš sice pravdu, že kvalita auta je důležitá i pro nás, bazarové kupce, ale nejdřív si to někdo musí koupit jako nové a tam hrají roli jiné aspekty. Ostatně se zvyšujícím stářím auta se zvyšuje nárok na spolehlivost a odpustíš autu jiné vlastnosti, které tě zajímají u nového (dynamika, výbava, vzhled..). Já se snažím nová auta hodnotit optikou kupce nových aut a tam je neúprosný rozdíl..
To ASX je zajímavé, chtělo by to přeměřit, papírově má 10.2 (taky to tam v diskuzi rozporují a jinde je Eclipsse s 1.5T 120kw a ta to má za 9,4s), takto to stáhl o více, než 1s... No moje auto není zrovna raketa na 0-100, ale na dálnici ve vyšších rychlostech pak proti takovým SUV v benzínu prostě jede, hlavně, když je naložené 😊, to je jeho výhoda. Jinak naprosto nesrovnatelné auto pohonem i karoserii a zaměřením auta.
To ASX je zajímavé, chtělo by to přeměřit, papírově má 10.2 (taky to tam v diskuzi rozporují a jinde je Eclipsse s 1.5T 120kw a ta to má za 9,4s), takto to stáhl o více, než 1s... No moje auto není zrovna raketa na 0-100, ale na dálnici ve vyšších rychlostech pak proti takovým SUV v benzínu prostě jede, hlavně, když je naložené 😊, to je jeho výhoda. Jinak naprosto nesrovnatelné auto pohonem i karoserii a zaměřením auta.
lamal
Hodnota aut vseobecne nespociva LEN v hodnote pre novych kupujucich, ale naopak dlhodoba... to je meritko kvality a nie to, ze to vydrzi 5 rokov... ano trh jazdeniek je dolezity pre Vas Čechov, pre tvojich krajanov... jazdeniek sa dovaza kazdy rok viac a viac, vidis v tom nejaky antipotencial ? ja nie...
https😐/www.youtube.com/watch?… inak si myslim, ze to ide ako tvoje mondeo +- ... skoda, ze neurobil 80-120 na 2+3 kedze 2ka ide az po 110 alebo aspon na 3ke... bezne na benzinaku das 3ku ked predbiehas od 80 vyssie... ale schvalne sa pozri na 0-160 a pri tomto rezime si odmeraj 80-120 ... fakt nejede ? jedejede mašinka 😉 preco by niekto nejasal, ze toto sa predava ? super, ze je na vyber !
https😐/www.youtube.com/watch?… inak si myslim, ze to ide ako tvoje mondeo +- ... skoda, ze neurobil 80-120 na 2+3 kedze 2ka ide az po 110 alebo aspon na 3ke... bezne na benzinaku das 3ku ked predbiehas od 80 vyssie... ale schvalne sa pozri na 0-160 a pri tomto rezime si odmeraj 80-120 ... fakt nejede ? jedejede mašinka 😉 preco by niekto nejasal, ze toto sa predava ? super, ze je na vyber !
Ozzman
Jenže ta Camry to supluje objemem, počtem válců a výkonem, ASX ne ! Chápeš ?
Hele asi takhle 😒br />
ASX 2.0 110kw FWD 0-100 za 10,2s
Karoq 1.5TSI 110kw FWD 0-100 za 8,6s
Hele asi takhle 😒br />
ASX 2.0 110kw FWD 0-100 za 10,2s
Karoq 1.5TSI 110kw FWD 0-100 za 8,6s
xxc
To je uz iny level, pohynat sa zo semafora vsetkymi 4 kolesami ( vraj prednymi sa neda 😄 )
Ozzman
ATMO S ELEKTROMOTOREM je stejný jako ATMO S TURBEM, ATMO S KOMPRESOREM! Bože, nedělej blbého 😐
Ozzman
Ok, jsem ochotný připustit, že pár takových lidí, kteří chtějí točit motor jsou, ale nebavíme se o autech pro zábavu, ale o SUV kolem 0,5M. Jak sám správně píšeš, taková atmosféra je dnes udušená a nejede, proti turbu prostě ne.
Navíc málokdo kupuje nové auto na 10-15 let, aby řešil vše to, co píšeš, co může být náchylnější na výdrž (ostatně o tom jsme spolu mluvili dost i osobně).
Pokud si sednu do dvou aut a to třeba do ASX 110kw a do Karoqa 110kw TSI, tak je jasné, který z nich pojede lépe, bude méně žrát a taky je to vidět na prodejích. Nikdo nechce pomalé auto.
Proč se prodávají a prodávali tyto Dacie? Protože cena 😁 To je jednoduché...
Neberme v potaz nějaké V8 či V6, ale R4 atmosféry 1,5-2.0, které jsou dnes dostupné v pár autech na trhu v běžných modelech o kterých se bavíme, vždy se jedná o to pomalejší a většinou je to párováno s CVT, takže je o horší dynamiku tuplem postaráno.... A to, co tu mele Hamuna je uplně z cesty, že je v hybridních Toikách atmosféra... ale je dopovaná elektromotorem, takže opět je to nonsens.
Navíc málokdo kupuje nové auto na 10-15 let, aby řešil vše to, co píšeš, co může být náchylnější na výdrž (ostatně o tom jsme spolu mluvili dost i osobně).
Pokud si sednu do dvou aut a to třeba do ASX 110kw a do Karoqa 110kw TSI, tak je jasné, který z nich pojede lépe, bude méně žrát a taky je to vidět na prodejích. Nikdo nechce pomalé auto.
Proč se prodávají a prodávali tyto Dacie? Protože cena 😁 To je jednoduché...
Neberme v potaz nějaké V8 či V6, ale R4 atmosféry 1,5-2.0, které jsou dnes dostupné v pár autech na trhu v běžných modelech o kterých se bavíme, vždy se jedná o to pomalejší a většinou je to párováno s CVT, takže je o horší dynamiku tuplem postaráno.... A to, co tu mele Hamuna je uplně z cesty, že je v hybridních Toikách atmosféra... ale je dopovaná elektromotorem, takže opět je to nonsens.
lamal
Zatial co inde su turba spojene s vykonom v EU to je emisna nutnost... ak raz automobilky kvoli tomu vyvinu vela motorizacii je pochopitelne, ze ich nasadia masovo kvoli cenam aj inde... vyber sa zúži aj tam kde to nebolo treba
Hammunasakra
Biturbo vs atmosféra S ELEKTROMOTOREM? Ten Lex se sice taky prodává jako hybrid = V6 3,5 hybrid. Ale já mluvim o srovnání POVEDENÝHO biturba a atmo = a atmo z toho vychází..
No a drobná pomoc elektromotoru = je fajn ať je to atmo 1.5, dvoulitr, 2,5 nebo i 3,5
Prostě ATMO = ať s elektromotorem nebo jako v tý Camry což se k nám teda nevozí = s dvěma verzema atmo V6
Viz já 13:01 = ve zbytku světa, tedy tý VĚTŠÍ ČÁSTI planety = turba až tak moc jako u nás nedominujou
No a drobná pomoc elektromotoru = je fajn ať je to atmo 1.5, dvoulitr, 2,5 nebo i 3,5
Prostě ATMO = ať s elektromotorem nebo jako v tý Camry což se k nám teda nevozí = s dvěma verzema atmo V6
Viz já 13:01 = ve zbytku světa, tedy tý VĚTŠÍ ČÁSTI planety = turba až tak moc jako u nás nedominujou
3_diamanty
ved s benzinom bola len prave ako tato atmosfera.. iny benzinovy motor sucasna generacia vitary ani nemala.... a az po nedavnom facelifte tu 1,6tku nahradili boosterjety... co si tie roky prespal ozzy? alebo co 😉 ? v dobrom.. aj ked chapem ze zrovna suzuki nie je tvoja salka kavy.. ja napriklad tiez nesledujem ake motory ma dnes nejaky crossland .. lebo tiez nezaujima ma to 😉
Hammunasakra
Turba převládaj = hlavně na našem MALYM kontinentu = na ostatních je ten poměr trochu lepší
A jak sem psal trochu překvapivě se kombinaci atmo + elektromotor poslední dobou daří i v Evropě = nijak drtivej ale přesto po dlouhejch letech víceméně stagance RŮST
A jak sem psal trochu překvapivě se kombinaci atmo + elektromotor poslední dobou daří i v Evropě = nijak drtivej ale přesto po dlouhejch letech víceméně stagance RŮST
Ozzman
Ok, tak to je moje chyba, vůbec jsem netušil, že se i nová Vitara prodávala ještě s atmo, znám jen BoosterJet...
Ozzman
Biturbo vs atmosféra s elektromotorem...To není stejné jako turbobenzín vs samotná atmosféra v ASX 😉 Víš to ty, vím to já a nevím, proč tady tím budeme zasypávat diskuzi 😊
Hammunasakra
Neni problém = na Stodůlkách jeden kousek z 300kusový Yellow limitky https😐/www.autojournal.cz/…-yellow-edition/ stojí 😉
webpaja
Zpochybňovat to, že máš celek skládající se z 5-ti segmentů nebo z 10-ti a tvrdit, že ten složitější je i spolehlivějším asi nebude nikdo (no o někoho by se tu dalo zakopnout).
Realita je tvořena tím, co je v nabídce a tam turba převládají.
Realita je tvořena tím, co je v nabídce a tam turba převládají.
webpaja
Já bych prosil jednu.
Objem kolem 5-ti litrů, V8 a víc a 9.000rpm rozsah 😉
Objem kolem 5-ti litrů, V8 a víc a 9.000rpm rozsah 😉
Hammunasakra
Nikdo je dost špatná formulace = atmo s pomůckou elektromotoru je velmi rozšířený a překvapivě docela stoupaj prodeje i u nás
Ale jo většina EVROPANŮ sahá nejvíc po něčem malym s málo válcema ale turbem = to je realita
Ve vyšších hladinách https😐/autobible.euro.cz/…560-4matic-kupe/ furt dává ATMO SAKRA smysl
Ale jo většina EVROPANŮ sahá nejvíc po něčem malym s málo válcema ale turbem = to je realita
Ve vyšších hladinách https😐/autobible.euro.cz/…560-4matic-kupe/ furt dává ATMO SAKRA smysl
3_diamanty
trosku to prepiskol... ale chapem...kadysi som tiez pisal "prirychlo" .... a neraz som mal aj mylne tvrdenia... stane sa :yes😒br />
este ma napadlo jedno zaujimave SUV ktore je aj u nas: mahindra XUV 500 😉 https😐/www.autoviny.sk/…-xuv-500-22-crdi .. teraz ale mi nejde o motor ale skor o praktickost a dostupnu cenu... co by konkurent pre mitsu alebo ja neviem nejaku skodu suzuki alebo yonga a dalsich SUV u nas :yes:
este ma napadlo jedno zaujimave SUV ktore je aj u nas: mahindra XUV 500 😉 https😐/www.autoviny.sk/…-xuv-500-22-crdi .. teraz ale mi nejde o motor ale skor o praktickost a dostupnu cenu... co by konkurent pre mitsu alebo ja neviem nejaku skodu suzuki alebo yonga a dalsich SUV u nas :yes:
3_diamanty
ASX je pekne... za mna este aj proprocne krajsie ako dnes uz rozplacnuty evoque
Hammunasakra
No mě by nevadila ani Camry ATMO 3,5 litr = bez elektromotoru 😉
Zajímavý = zdá se že VLIV elektromotoru už vidíš trochu jinak než dřív 😄
Jo ATMO s elektromotůrkem = považuju momentálně skoro napříč třídama = za to NEJ
A viz odkaz srovnání BMW 8 výkonnější biturbo vs atmosféra = furt se nic nezměnilo = radši ATMO
Nic proti https😐/www.alpina-automobiles.com/…uktwelt/motoren/ :-!
Zajímavý = zdá se že VLIV elektromotoru už vidíš trochu jinak než dřív 😄
Jo ATMO s elektromotůrkem = považuju momentálně skoro napříč třídama = za to NEJ
A viz odkaz srovnání BMW 8 výkonnější biturbo vs atmosféra = furt se nic nezměnilo = radši ATMO
Nic proti https😐/www.alpina-automobiles.com/…uktwelt/motoren/ :-!
3_diamanty
205 GTi ano :yes:
aj peugeot 306 cabrio bol krasny kusok... ale jasne.. nemoze byt vsetko legenda 😁 ... mas pravdu
aj peugeot 306 cabrio bol krasny kusok... ale jasne.. nemoze byt vsetko legenda 😁 ... mas pravdu
Ozzman
ATMO s Elektromotorem 😉 To je vlastně jako takové TSI, to je taky ATMO... s turbem 😁
Hammunasakra
Jel sem v turbu = a chci atmo = beze srandy https😐/www.lexus.cz/car-models/lc/?…
https😐/autobible.euro.cz/…560-4matic-kupe/
Jak se ti jezdilo s Camry nebo Corollou? To je taky ATMO 😄
https😐/autobible.euro.cz/…560-4matic-kupe/
Jak se ti jezdilo s Camry nebo Corollou? To je taky ATMO 😄
Ozzman
Vitara nemá atmosféru, tkaže kdo chce atmosférickou čtyřkolku, musí si koupit buď ASX, Mazdu, Subaru, nebo Dacii (ted ale nevím, jestli Duster 1.6 4x4 jeste vyrábí).... Proč bych měl chtít atmosféru? Jeden důvod prosím 😊
3_diamanty
no vazne z dialky mas pocit ze vidis akoby evoque ... hlavne ten face samozrejme ... 😉.. co je na tom take smiesne netusim 8-s 😲
Charger
Chápu. Ale oni měří nájezdovou rychlost. Průjezdová už je úplně jiná. Já mám raději auta, která se dají v těchto manévrech dobře a přirozeně ovládat, a to i jinak, než jsou vyznačené kuželky v normovaném testu. Nevyhovuje mi tedy ani situace, kdy auto ostře brzdí a vlastně dovolí minimum řidičských zásahů, stejně jako mi nevyhovuje auto, které je zbytečně rozevláté. Hezky se třeba z běžných aut chová trojková Octavia (ne CNG, ta je rozevlátá), kdy to auto sice jde do mírné přetáčivosti, ale dovolí hodně řidičských zásahů a přitom se chová velmi předvídatelně a plynule. ESP zasahuje jemně a zároveň pomáhá autu se stáčet tam, kam člověk natočí volant. Řidič si tak v krizové situaci ještě může vybrat, kam to pošle.
99matthew99
Ked sa pozriem kolko jazdi Vitar a Dusterov tak ludom asi az tak netreba o 17cm dlhsi razvor. Nevidim jediny dovod preco sa pren rozhodnut.
3_diamanty
presne v takejto bielej jedno u nas uz vidim.. a aj tie disky.. pecka to vyzera v reale .. doslova ako taky evoque akurat pre kusok menej solventnych samozrejme 😉
3008 ma i-cocpit a cele auto sa mi tu nepaci ..a napr kaskaj je kabinou o pol cisla mensi od ASX a aj HR-Vecko je kabinou mensie
samozrejme zalezi co clovek preferuje.. ak raz chce atmo tak nepojde do karoqu a naopak.. a kto pokukuje po kuge s turbom tak nepojde do ASX to je tak ... ASX ma tiez svoje silne stranky a prave tie budu zakaznikov lakat.. atmo.. 4kolka.. spolahlivost.. jednoduchost a pod.... samozrejme kto chce digitalny kokpit a turbo tak nech ide do koranda .. cize ano.. ok.. kazde auto tu ma svoje plusy a j minusy... :yes:
3008 ma i-cocpit a cele auto sa mi tu nepaci ..a napr kaskaj je kabinou o pol cisla mensi od ASX a aj HR-Vecko je kabinou mensie
samozrejme zalezi co clovek preferuje.. ak raz chce atmo tak nepojde do karoqu a naopak.. a kto pokukuje po kuge s turbom tak nepojde do ASX to je tak ... ASX ma tiez svoje silne stranky a prave tie budu zakaznikov lakat.. atmo.. 4kolka.. spolahlivost.. jednoduchost a pod.... samozrejme kto chce digitalny kokpit a turbo tak nech ide do koranda .. cize ano.. ok.. kazde auto tu ma svoje plusy a j minusy... :yes:
3_diamanty
uz o dva roky bude nove ASX .. komplet nove... a bohvie ci nie uz aj elektricke alebo minimalne hybridne ..
ono mitsu nie je moc velka automobilka... niektore modely preto vyraba na dlhe roky a rata s tym ze jej vydrzia dlhsie ( s prebeznymi faceliftami ) ... ale posledne roky uz vidim aj v tomo pokrok.. predsa len novy outlander tu bude "uz po 7 rokoch" od toho predosleho a to je pre mitsu skutocne "pokrok" 😒] .. uz v tomto dupli na plyn trosku :yes:
ono mitsu nie je moc velka automobilka... niektore modely preto vyraba na dlhe roky a rata s tym ze jej vydrzia dlhsie ( s prebeznymi faceliftami ) ... ale posledne roky uz vidim aj v tomo pokrok.. predsa len novy outlander tu bude "uz po 7 rokoch" od toho predosleho a to je pre mitsu skutocne "pokrok" 😒] .. uz v tomto dupli na plyn trosku :yes:
speedfred
Krásny je to je pravda ale legendárny je asi tak ako ASX. Legendárna je možno 205GTi.
Ozzman
Jen taková otázka... proč, když je to tak úspěšné a dokonalé auto, nedává automobilka peníze na vývoj nové generace a stále plastikami udržuje při životě deset let staré auto? Jasné, co je dokonalé.... :d Že se ptám... 😁
webpaja
Utěšovat se tím, že je to dnes lepší než už před 9-ti lety špatný originál je prima 😉
3_diamanty
ved ono prav. take ake je je dokonale a v tom je prave ta jeho sila a uspech :yes:
co myslis preco je aj jimny take zaujimave.. no prave pre svoju jednoduchost a dostupnost .. uz keby to bolo zrazu naslapane ako male Gecko a stalo by to 800 litrov tak by to uz ani nebolo to skutocne jimny... asi o tom je aj ASX.. prave tym cim je a ake je ... tak v tom je to jeho caro...
co myslis preco je aj jimny take zaujimave.. no prave pre svoju jednoduchost a dostupnost .. uz keby to bolo zrazu naslapane ako male Gecko a stalo by to 800 litrov tak by to uz ani nebolo to skutocne jimny... asi o tom je aj ASX.. prave tym cim je a ake je ... tak v tom je to jeho caro...
Ozzman
Jenže lepší auto lepším autem dělá řada faktorů, pokud chceš větší auto, pak budiž, ale musíš do toho zahrnout vše možné. Kolem 0,5M koupíš i tyto dvě testované, Karoq, Kugu, Jeep Compass... to vše v nějaké prumerné výbavě a motorizace za 500-550tisíc, ASX je třeba o pár tisíc levnější, ale když je ve výbavě, dáš za něj podobně. Už je asi na tobě, co upřednostníš, jestli cenu a zastaralé auto, nebo radši něco, co je lepším autem jako celek a trochu připlatíš. Prostě to jdi vyzkoušet 😊
Takové slušné ASX (není nejlevnější)
http😐/www.sauto.cz/…shi/asx/18509851?…
A proti tomu
Honda HRV
http😐/www.sauto.cz/…da/hr-v/18475224?…
Honda CRV
http😐/www.sauto.cz/…da/cr-v/18300412?…
Jeep Compass
http😐/www.sauto.cz/…compass/18263428?…
Kuga Titanium
http😐/www.sauto.cz/…rd/kuga/18324091?…
Tucson s 1.6TGDi
http😐/www.sauto.cz/…/tucson/18526338?…
Quashquai
https://www.sauto.cz/…qashqai/18511809?…
3008
http://www.sauto.cz/…ot/3008/18278820?…
Kadžar
http://www.sauto.cz/…/kadjar/18529580?…
a Karoq
http://www.sauto.cz/…a/karoq/18520614?…
Myslím, že v cenách ASX 450-550 tisíc je docela výběr +/-.
Takové slušné ASX (není nejlevnější)
http😐/www.sauto.cz/…shi/asx/18509851?…
A proti tomu
Honda HRV
http😐/www.sauto.cz/…da/hr-v/18475224?…
Honda CRV
http😐/www.sauto.cz/…da/cr-v/18300412?…
Jeep Compass
http😐/www.sauto.cz/…compass/18263428?…
Kuga Titanium
http😐/www.sauto.cz/…rd/kuga/18324091?…
Tucson s 1.6TGDi
http😐/www.sauto.cz/…/tucson/18526338?…
Quashquai
https://www.sauto.cz/…qashqai/18511809?…
3008
http://www.sauto.cz/…ot/3008/18278820?…
Kadžar
http://www.sauto.cz/…/kadjar/18529580?…
a Karoq
http://www.sauto.cz/…a/karoq/18520614?…
Myslím, že v cenách ASX 450-550 tisíc je docela výběr +/-.
3_diamanty
proste pekne kupatko a od pininfariny asi najkrajsi peugeot... :yes:
pre mna je legendarny.. uz potom to novsie 407kupe mu dizajnom nesiahalo ani po blatniky
pre mna je legendarny.. uz potom to novsie 407kupe mu dizajnom nesiahalo ani po blatniky
webpaja
OK, naházel jsi první hrách, zkus to ještě s dotacemi na naftu a máš pro dnešek hotovo 😒]
webpaja
Je mi zcela upřímně jedno, co si o X1 myslíš ty, soused, letuška v Emirátech. Obecně je to jedno z nejlíp jezdících malých SUV. A dokáže to cítit i jinak nemotoristicky založená příslušnice něžného pohlaví.
Stejně tak nějak neřeším, jestli má Auris spodní hranu nárazníku stejně vysokou jako RAVka (což je tedy megaostuda pro RAVku), mezi nimi jsem nevybíral 😉
Stejně tak nějak neřeším, jestli má Auris spodní hranu nárazníku stejně vysokou jako RAVka (což je tedy megaostuda pro RAVku), mezi nimi jsem nevybíral 😉
_Teddy_
Ano, mas pravdu. Ide o to, kto si ako nastavi priority. Ja osobne radsej obetujem trochu pohodlia s vedomim ze auto ma takejto kritickej situacii viac "podrzi".
Ale rozdiel ~10km/h je uz dost vela. Navyse ak si pozries video, ta RAV-ka tam poriadne "tancovala". Pri tom uspesnom pokuse by ju menej skuseny sofer vobec neudrzal na ceste. Ine auta sa tam spravali ovela pokojnejsie...
Ale rozdiel ~10km/h je uz dost vela. Navyse ak si pozries video, ta RAV-ka tam poriadne "tancovala". Pri tom uspesnom pokuse by ju menej skuseny sofer vobec neudrzal na ceste. Ine auta sa tam spravali ovela pokojnejsie...
3_diamanty
no nahodou su tam aj v kabine zmeny... napr ten displej 😁 ... ale aj materialy palubovky su nove... jasne nie je to koncern ale uz by to malo byt lepsie ako na kuskoch vyrabanych este pred 9 rokmi 😉
ono zalezi jak to beries ten pojem lepsi auta.. lebo ak chces raz SUV tak za pol mega zase az tolko tych sikovnych a lepsich SUV nemas... a napriklad taka vitara ma o celych 17cm mensi razvor ako ASX ... cize v tomto je napr ASX uz tiez inde a pritom cenovo nie je pri porovnatelnom vykone a pohone ani nejake drahsie ako vitara 😉
ono zalezi jak to beries ten pojem lepsi auta.. lebo ak chces raz SUV tak za pol mega zase az tolko tych sikovnych a lepsich SUV nemas... a napriklad taka vitara ma o celych 17cm mensi razvor ako ASX ... cize v tomto je napr ASX uz tiez inde a pritom cenovo nie je pri porovnatelnom vykone a pohone ani nejake drahsie ako vitara 😉
Charger
Nájezdová rychlost super, ale to auto má tak naladěné ESP, že v podstatě dá plné brzdy (jen trochu inteligentněji), takže v místech, kde ostatní začínají mít problémy se stabilitou a s tím, aby se vešli mezi kužely, už jede Kadjar výrazně pomaleji. Což neříkám, že je u SUV špatně.
A hlavně, vyhýbací manévr je jen malá část toho, co by se mělo v rámci jízdních vlastnostní hodnotit.
A hlavně, vyhýbací manévr je jen malá část toho, co by se mělo v rámci jízdních vlastnostní hodnotit.
3_diamanty
no jasne.. srandicky srandicky 😁 ... ale ved vas to vsetkych prejde.. hosi na ACZ nesklamte ma ( cakam 4 hviezdy ) ASX drz sa ... :yes: 😉
Ozzman
etalon, legenda, mýtický myšák.... někteří o něm tvrdí, že je to nejlepší auto své třídy, jiní zase, že ani prémiové SUV se na něj nechytají.... my o něm víme jen to , že se jmenuje ASX! 😁
Ozzman
Já si nemyslím, že je horší, ale já jsem ho zkoušel, proto se ptám, jakou zkušenost máš 😁
Ozzman
Jo, byla to 330d, ale já ji neřídil, já jsem byl certifikované měřidlo 😁
A já zrovna od doby, co mám AWD jsem si zvykl, že stačí zmáčkout plyn a auto se o to postará, proto to zde obhajuji, že je to prvek aktivní bezpečnosti a právě proto, že do Prahy denně jezdím starým lehkým FWD Cliem s MT, tak vím, jak je obtížné se rozjet na horším povrchu za deště, či při teplotách kolem 0 na kostkách, na mokru, v kopci a tak a jak se musí předvídat, což s "chytrým" autem nemusím 😊.
Ještě minulý rok jsem touto dobou měl i MK4 FWD a to mívalo taky problém v těchto sitaucí, zasáhlo ASR a už se vlečeš z křižovatky a ze zatáčky se řítí jiný pražák, co se mu tam pleteš... 😁 V tom je možná lepší to auto bez elektroniky 😁 Alespoň víš, na čem jsi a řídíš si to spojkou a plynem.
A já zrovna od doby, co mám AWD jsem si zvykl, že stačí zmáčkout plyn a auto se o to postará, proto to zde obhajuji, že je to prvek aktivní bezpečnosti a právě proto, že do Prahy denně jezdím starým lehkým FWD Cliem s MT, tak vím, jak je obtížné se rozjet na horším povrchu za deště, či při teplotách kolem 0 na kostkách, na mokru, v kopci a tak a jak se musí předvídat, což s "chytrým" autem nemusím 😊.
Ještě minulý rok jsem touto dobou měl i MK4 FWD a to mívalo taky problém v těchto sitaucí, zasáhlo ASR a už se vlečeš z křižovatky a ze zatáčky se řítí jiný pražák, co se mu tam pleteš... 😁 V tom je možná lepší to auto bez elektroniky 😁 Alespoň víš, na čem jsi a řídíš si to spojkou a plynem.
webpaja
Ty jsi šel na flat out 😉 Jestli to byla tas 330d, tam je nutné dávkovat. Dnes je každý zvyklý jen zašlápnout plyn (není na tebe) a nechat se starat systémy. S takovou by se většina aut před lety roztočila jako káča.
3_diamanty
no ja sa uz tesim na testo tohto defakto etalonu 😁 .. to budete koukat 😒]
cakam aspon 4 hviezdy 😁 ... minimalne :yes:
cakam aspon 4 hviezdy 😁 ... minimalne :yes:
_Teddy_
Kadjar 81km/h, Tucson 77km/h, RAV4 71km/h. A to bol este Kadjar na celorocnych pneumatikach. Minimalne co sa tyka toho testu, Kadjar teda *patri* do spicky triedy...
webpaja
Ano, spousta výrobců to řeší agresivně nastaveným protiprokluzem. S 1er nezaparkuješ u většiny hloupě vysokých obrub, nenaložíš pohodlně rodiče či psa.
AWD je u výkonnějších aut s primárně předokolkou lepší volba.
AWD je u výkonnějších aut s primárně předokolkou lepší volba.
Verny_2013
Kadjara jsem měl půjčeného v rámci akce Renault na víkend. Byla to dvoukolka s 1,3 TCE a manuálem na tuším 17". Při běžném ježdění na průměrných českých silnicích musím podvozek hodnotit jako podprůměrný. Nezvládá zejména příčné nerovnosti, které se podle jejich velikosti přenášejí do karoserie jako drobné či větší rány s odpovídajícím akustickým dozvukem. Třeba Karoq je ve srovnání s Kadjarem o několik levelů lepší. To že zvládá dobře losí test je sice fajn vědět, ale reálný komfort jízdy nic moc.
Hammunasakra
Když tohle bych nebral jako důkaz nutnosti AWD = ale spíš jako důkaz blbě postavenýho auta
Mám BMW celkem rád = ale auta jako X1 = fakt NE
Žes jí radši nekoupil 1er
Mám BMW celkem rád = ale auta jako X1 = fakt NE
Žes jí radši nekoupil 1er
Ozzman
Tady nejde o to, aby si se uklidnil, ale je to prostě prvek aktivní bezpečnosti, sám jezdím i s FWD a vím, jaký je v e😜onovaných místech a to jen po Praze, kde jedeš do 50/h rozdíl, když startuješ z křižovatky. Kostky, listí, tohle je minimálně polovinu roku realita našich silnic 😊
Ozzman
Minulou sobotu jsem zažil, jaké je to se odpíchnout s RWD za silného deště... asi do 50 km/h jsme lítali sem a tam a pak to teprve jelo 😁 Ale byla to sranda!
webpaja
Manželka má X1 20i FWD a trakce je mizerná i za sucha, zvlášť ve vinglech. 😉
3_diamanty
presne tak... navyse keby bol 4kolkovy kadjar aj s tym 1,33 turbobenzinom tak by bol iste aj cenovo dostupnejsi ako tento dizlovy ... a poznam ludi ktori nejazdia statisice km ale ta 4kolka sa im zide ( cestou na chalupu alebo v zime ked byvaju kdesi na hornatejsom vidieku ) .. a tu je podla mna benzin fakt lepsia volba ako kupovat uz dizel ( kvoli 4kolke ) s ktorym budes robit 12-15 tisic rocne a aj to polovicu po meste ....
ja takto tiez neviem preco 4x4 nema povedzme u nas HR-V ... krasne auto ale len v dvojkolke uz nema to caro SUVecka.. a este o to je to prave vacsia nechapcka ze napriklad v australii alebo japonsku honda vezel/HR-V 4kolku skutocne aj ma .. len u nas v eu uz nie ;-\
ja takto tiez neviem preco 4x4 nema povedzme u nas HR-V ... krasne auto ale len v dvojkolke uz nema to caro SUVecka.. a este o to je to prave vacsia nechapcka ze napriklad v australii alebo japonsku honda vezel/HR-V 4kolku skutocne aj ma .. len u nas v eu uz nie ;-\
Dzakobo
Když jsou horší adhezní podmínky, tak se uklidním a nezáleží, jestli bych řídil FWD/RWD/AWD. I při plným plynu se čtyřkolkou taky může dojít ke smyku, byť s dnešními asistenty už to není tak divoké.
webpaja
Souhlas, oproti FWD je AWD přínos hlavně z hlediska trakce i zábavnosti. U RWD platforem je to na zvážení, ale u gazíků jasná volba taky.
Dzakobo
Taky mi vadí, že určité vozy nenabízí k zážehovému motoru pohon AWD. Třeba když byla ještě v nabídce Alhambra 2.0TSI... To auto si o to úplně říkalo, protože při plném obsazení třeba někde na horách to jen s FWD u takový "krávy" může být dost nepříjemný.
Ale chápu to, zákazníci u větších aut stále většinou berou naftu a navíc benzínová verze s AWD by až "příliš" navyšovala flotilové CO2.
Ale chápu to, zákazníci u větších aut stále většinou berou naftu a navíc benzínová verze s AWD by až "příliš" navyšovala flotilové CO2.
miromen
Ja sice v Tucsonu nejel, ale po svezeni v něm měla k němu komentař moje druha polovička což je u ni vzacny jev. Pry, když jeli po slušne cestě tak v pohodě, ale jakmile se najelo na horši cestu tak to auto a zde použila slovo drncalo, ale to dost nepřijemně. Tak jsem jen tak ze zvědavosti kouknul na zdejši test Tucsona a u něj se piše, že je velmi komfortni, tak nevim.
No ja osobně jsem nedavno projel Kadjara co si pořidil kolega a to byl pro mě jizdni očistec. Navic si nevzpominam, kdy jsem měl něco v ruce, kde jsem musel odhadovat najezdy do zataček a nebal bych se to označit až za jizdně nebezpečne. Prostě raději hodně na pohodu. Kdybych si vzal do ruky ovladač od nějake konzole tak bych na tom byl zřejmě nastejno.
No ja osobně jsem nedavno projel Kadjara co si pořidil kolega a to byl pro mě jizdni očistec. Navic si nevzpominam, kdy jsem měl něco v ruce, kde jsem musel odhadovat najezdy do zataček a nebal bych se to označit až za jizdně nebezpečne. Prostě raději hodně na pohodu. Kdybych si vzal do ruky ovladač od nějake konzole tak bych na tom byl zřejmě nastejno.
webpaja
Tucson, ASX má soused na 16" a na hladké silnici to bylo v pohodě. Má to jako přibližovalo paní a ta si po přesednutí z I.gen Fabie medí 😉
Ozzman
No Kodiaq má sice fajn kufr, ale za 700 s TDI a 4x4 ho nekoupíš, nehledě na to, že konkurentem je spíš Karoq.
Ozzman
U Tucsona nebo u ASX? Já jezdil ASX, (Tucson ne) a to teda na nerovnostech poskakovalo, zatáčky jsem moc neřezal, pod kapotou "bola poctivá štvorvalcová atmosféra s manuálom, né ako tie dnešné moderné trojvalcový motorečky čo dnes nevydrží"
Ozzman
Jezdil si s ASX? Neříkej, že Tucson je horší.... a co nerovnosti? Taky poskakuje sem a tam ?
Meky
Sa na asx viezol, cvt a príšerne.
Lenivé, hlučne, uzrane.
Materiály zastarané, ovládanie nezmyselne.
Asx je asi najväčší shit súčasnosti
Lenivé, hlučne, uzrane.
Materiály zastarané, ovládanie nezmyselne.
Asx je asi najväčší shit súčasnosti
3_diamanty
ved prave o tom su aj dnes tieto SUVecka... nahradia rodinne auto typu sedan alebo kombi .. aj u nas na sidlisku uz ani nevidim skoro ziaden novy kombik az na par vynimiek .. za to SUVecok je tu pozehnane a to kazdej velkosti.. od malej vitary az po sorento :yes:
xxc
Presne tak, gumy pískajú a ide to celkom pekne, zábavne. Aj keď existujú aj rýchlejšie autá.
Hammunasakra
Ty rány odzadu = to je obecnej problém právě ŠPATNÝ STAVBY KAROSERIE = naší mánie SUV
Řeší to zatížení tý zadní nápravy = u hybridů typu RAV4 elektromotr vzadu docela hodně pomáhá. Ne tim že to je 4x4 ale právě tim jinym rozloženim hmotnosti.
Nesmysl kdy se většina planety snaží o snížení spotřeby a přitom většina chce nejproblematičtější konstrukci auta = SUV = to je fakt dobrej černej humor nebo spíš slušná schíza 😄
V době maximálních snah o nižší spotřeb = jen díky MÓDĚ SUV musíme DENNĚ vytěžit ca 3,3 milionu barelů ropy :yes: 😁 :-!
Vtipný je i tohle http😐/www.autoforum.cz/…oklad-byl-mylny/ 😉
Řeší to zatížení tý zadní nápravy = u hybridů typu RAV4 elektromotr vzadu docela hodně pomáhá. Ne tim že to je 4x4 ale právě tim jinym rozloženim hmotnosti.
Nesmysl kdy se většina planety snaží o snížení spotřeby a přitom většina chce nejproblematičtější konstrukci auta = SUV = to je fakt dobrej černej humor nebo spíš slušná schíza 😄
V době maximálních snah o nižší spotřeb = jen díky MÓDĚ SUV musíme DENNĚ vytěžit ca 3,3 milionu barelů ropy :yes: 😁 :-!
Vtipný je i tohle http😐/www.autoforum.cz/…oklad-byl-mylny/ 😉
Ozzman
Vitar ? Třeba ti, co kupují 1.0 Booster Jet nebo 1.4 Booster jet? Ok, zeptám 😁 Vitara s atmosférou se neprodává skoro 10 let 😁
xxc
Ja som si tiež myslel, že aké je to super. Ale všetko treba s mierou, BMW je až nepríjemné pri akcelerácii na rozbitej ceste. A to má len 110kw, čiže výkonom to nebude. Aj keď je pravda, že existujú autá, kde necítiť nič.
webpaja
Přes volant dostáváš nejdůležitější vjemy z hlediska toho po čem jedeš a co auto dělá. Odfiltrování těchto informací je nadmíru nebezpečné a některá vozidla bych kvůli tomu ani nehomologoval.
xxc
Volant sa klepe na nerovnostiach. To iste u BMW. Ale asi tak to ma byt, to je to uzasne komunikativne riadenie 😄 Moj tatinek 307 este ma, tak si ju niekedy poziciam, aby som nezabudol manualne radit. Ale uz som v nej roky nesiel.
webpaja
Evoque je krásný a stylový malý SUV, srovnávat to s nevzhledným a kýčovitým ASX chce hodně fantazie, rypák plný koksu a nezměrného optimismu.
Charger
Tak ono vybírat si mezi těmito auty je jako vybírat si mezi pohlavními nemocemi. I ta nejlepší je pořád hrozná 😁
xxc
Je lepsie zive riadenie, kde to na diere vyhodi volant z ruky? Alebo pri akceleracii na nerovnom povrchu, akceleracii v zatacke? Naposledy som mal take zive riadenie v Peugeote 307, ale ten mal hydraulicky posilnovac. Druhe spominane zive riadenie mam v BMW 😄 Predpokladam, ze to tak ma byt.
3_diamanty
ono fakt nemas vela aut ktore sa uz vo svojej prvej jedinej generacii stali legendou.. okrem nestarnuceho ASX snad este prve twingo... za tie posledne roky ... a mozno aj taky P406 coupe este 😁
skus jeho test na autoviny ( aj ked je casovo moc kratky ..a az Rasto mu predpokladam da podstate viac zabrat ) ... za mna ASX este stale ma co ponuknut prave pre svoju dostupnost nenarocnost a spolahlivost a praktickost na kazdy den ... vidim tu velkeho konkurenta v tomto napr pre vitaru ktora len nedavno prisla a atmosfericky benzin a tak kto plakal ze uz tu nie je vitara s 1,6tou tak ma razom len o chp drahsie ale uz vacsie ASX a to rovno so 110kw dvojlitrom a s full LED kukucom uz v zaklade :yes:
skus jeho test na autoviny ( aj ked je casovo moc kratky ..a az Rasto mu predpokladam da podstate viac zabrat ) ... za mna ASX este stale ma co ponuknut prave pre svoju dostupnost nenarocnost a spolahlivost a praktickost na kazdy den ... vidim tu velkeho konkurenta v tomto napr pre vitaru ktora len nedavno prisla a atmosfericky benzin a tak kto plakal ze uz tu nie je vitara s 1,6tou tak ma razom len o chp drahsie ale uz vacsie ASX a to rovno so 110kw dvojlitrom a s full LED kukucom uz v zaklade :yes:
3_diamanty
ved to ze v com je vlastne vyrazne horsi?
dnes uz nejake zle auta v podstate ani nie su alebo?
dnes uz nejake zle auta v podstate ani nie su alebo?
3_diamanty
co im vlastne na RAVke nesedi? ved je to nove paradne auto .. v com je vlastne "horsi"
lamal
áno, cital som a dal palec... ulakomil som sa este na vlastny prispevok, nech sme viaceri, co si vsimli tento komunizmus 😄
Ozzman
😁 Aha... no.. nevím, jestli po tvé informaci mám chuť se s ním zkusit jít svézt 😁
V této cenové je docela našlápnuto, já z konkurentů jel pouze Karoq, Kugu, ASX 😁 a CHR, a upřímě asi víš, co by byla má volba, ale ještě by mne zajímalo, jaký je Jeep Compass, k tomu jsem se nedostal, ale jako auto se mi hodně líbí, vypadá jako menší Grandčíro.
Tucson jsem staticky očuchal, když ho představili a v průměrné výbavě to bylo království tvrdých plastů, jak vypadá facelift netuším. Kadjar pak ano, ale asi v jiné cenové, než testovaný kus.
V této cenové je docela našlápnuto, já z konkurentů jel pouze Karoq, Kugu, ASX 😁 a CHR, a upřímě asi víš, co by byla má volba, ale ještě by mne zajímalo, jaký je Jeep Compass, k tomu jsem se nedostal, ale jako auto se mi hodně líbí, vypadá jako menší Grandčíro.
Tucson jsem staticky očuchal, když ho představili a v průměrné výbavě to bylo království tvrdých plastů, jak vypadá facelift netuším. Kadjar pak ano, ale asi v jiné cenové, než testovaný kus.
"Toyota RAV4 se v nové generaci hodně změnila. Výrazný styl karoserie asi nesedne každému, nám se ale hodně líbí, stejně jako prostorný interiér s výtečnými materiály. Pochvalu zaslouží jízdní vlastnosti, hlavně díky pohodlnému podvozku, naopak hybridní ústrojí vyhoví hlavně klidnějším řidičům, už jen proto, že při svižnějším tempu se jeho výhoda v úspornosti ztrácí a spotřeba roste nahoru."
Tak nevím, asi Jeník přišel na něco, na co ostatní ne.