Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chystáme nástupce C5 a C1 nahradíme něčím jiným, potvrdila šéfka Citroënu v exkluzivním rozhovoru

Nejen o budoucích plánech, ale také o Citroënech, které miluje a kterým jezdí, byl až nečekaně otevřený rozhovor s Lindou Jackson, generální ředitelkou francouzské značky.
Zpět na článek
18. 11. 2019 19:57
A JE TO TADY HNED ZNOVU
Kdo má chuť, ať přečte můj koment pod článkem z před pár hodin, jak Ford bude ničit svůj brand Mustang.
Tohle je přesně ten případ!
Z fantastické, tradiční a novátorské značky udělali smrdutej lowcost (chtělo by se mi použít holdenova slova). Z Fantomasovo káry a Traction Avantu tady máme krále slev a bakelitu.
A pak už to nejde dál, tak uděláme stejný auta a budem o nich camrat, že je to prémie. Pak koupíme nejhorší německou automobilku, začneme prodávat ten šrot i pod tou značkou a hele, máme tady německost? V čem? V těch převodovkách, kde ten kvalt losuješ nebo snad v jízdních vlastnostech kýblu od malty?
Tohle je přesně ta ***, co pohřbívá automobilky.
A hromada jejích podělanejch žvástů.
BTW Citrón BYL PRÉMIE, než jste ho zakopali. Ale to bylo už před touhle kravkou.
18. 11. 2019 20:11
Kráva!
"Příkladem jsou naše progresivní tlumiče. Hydrodynamické odpružení bylo příliš těžké a velice drahé, že jsme jej mohli dát jen do velkých aut. Tlumiče s hydraulickými dorazy naopak máme v C4 Cactus a C5 Aircross, ale můžeme je mít i v dalších autech. Že je tam zatím nemáme, je moje rozhodnutí"
Když si to člověk přečte, je jasný, co je to za pi z du.
Tak to starý, co každej chtěl a co už byl jedinej důvod ke koupi citráka do těch velkejch aut dávej, čubko!
Aha, ne.
Ale to nový je v těch velkejch ve srovnání s hydrou k ho v nu a nakonec to nedáš ani do malejch, protožes to řekla.
Takže do kaktusu.
Aha...Takže: Ten hnusnej střep si narvi do análu!
Avatar - Jerry.Gunman
19. 11. 2019 00:02
Re: Citroen
S C5 s hydropneumatickým pérováním jsem nalítal... RANEC - a byť je moje C5 už dědeček, to pohodlí, komfort a plavnost při pohybu po silnicích nemá mezi vozy podobné třídy a cenové úrovně ŽÁDNOU konkurenci.

A ta ... vulgární označení ženského genitálu ... Jacksonová JE HRDÁ, že se jí toto skvělé dědictví podařilo totálně promrhat a zničit. Inu, svět se v kravskou (_!_) obrací :-( :-( :-(
Avatar - hugino
18. 11. 2019 20:41
Citroen
Už chápem prečo momentálne Citroeni vyzerajú tak ako vyzerajú keď im šéfuje žena.To je čistý pruser.Žena /a to nemyslím v zlom/ má iný pohlad čo sa týka áut na design a funkčnosť ako muž takže z mojho pohladu nie je momentálne pre mna kúpitelný žiaden citroen.Ešte aj ten vnútorný design je čistá katastrofa.Cactus dokonca vzadu nemože stiahnúť okná.Kto toto vymyslel ?Kde sú tie časy ked tu bol XM alebo Xantia.Hm :no:
19. 11. 2019 14:49
Re: Citroen
No ona se ta 508 zrovna podle všeho dost povedla, přinejmenším design je dokonalej. Proti tomu to nová C5 bude mít těžký... I když já bych nechtěl ani jedno. Naftu nemusím a tomu jejich 1,6 T furt nějak nevěřím, to byl nepovedený motor od začátku. No a nic víc nemaj. To už je lepší ten Renault, co do Talismana začal dávat 1,8 T, což vůbec není špatná motorizace a i Mazda. O různých verzích 2,0 TSI u koncernu už raději ani nemluvím. Což bylo mimochodem první, co PSA u Opelu udělal, že zrušit 2.0T a od tý doby i ta slavná Insignia stojí za ....
Avatar - wakantanka
19. 11. 2019 10:55
Re: Citroen
II C5 bola aj na klasickom podvozku a to bol klinec do rakvy hydre, ľudia dostali na výber a brali to lacnejšie riešenie, teda klasiku. Preto aj hydractiv navzdory nesporným kvalitám skončil.
19. 11. 2019 07:19
Re: Citroen
A prečo by zrovna interiér malého auta nemohol byť navrhnutý podľa ženského vkusu? Tieto autá sú bežne orientované viac na ženy, nie je to len výsada Citroenu.
Avatar - _Karel_
18. 11. 2019 22:20
Re: Citroen
Když si přečteš na co reagoval, třeba to pochopíš i sám.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 21:42
Re: Kráva!
Zajímavý jak sou pro některý lidi informace = blbost. ŽE znalost a fakta považuješ za nesmysly = no to máš blbý = v tvym věku to lepší už nejspíš nebude

CO si nepochopil na tom že píšu to co mi oznamuješ = že v době Xantie Activa byli leader inovací = a že by jim URČITĚ chtěli zůstat. Už proto že na násobně drahejch autech je daleko zajímavější marže

Úkolem celýho novýho managementu PSA = bylo vytáhnout koncern z červenejch čísel = kdyby to šlo výrobou např. těch Xantií Activa = geniální. Už kvůli těm maržim BY TO CHTĚLI

No a jejich úkol SE JIM POVED

C5 2.2 HDI sme měli služebák eště před 2 rokama = nevim proč MĚ vysvětluješ jak se chová a jezdil :-)
18. 11. 2019 21:30
Re: Citroen
Netušíš, co je to Hydractiv III+.
Avatar - _Karel_
18. 11. 2019 20:52
Re: Citroen
Tak hydroactive rozhodně nebylo žádný fejkový pozlátko do reklamy.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 20:36
Re: Kráva!
Tak jak si představuješ = věci fakt nefungujou. Určitě by dál a sakra RÁDI vyráběli něco jako současnou Xantii Activa = problém je že by musela stát třeba 2 mega

A o tom to je = krásně to ukazujou čísla poslední C5 = kdy zájemců v bazarech za babku = byl dokonce několika NÁSOBEK těch co byli ochotný koupit nový.

Nerozhoduje nějakej manažer = ten jen správně případně BLBĚ jako MINULÝ vedení který značku dovedlo do stavu z kterýho jí naopak současnej velmi nadprůměrnej management PSA vytáh = a fakt ŠPIČKOVEJ! zvládli velmi rychle nejen postavit koncern na nohy ale přiřadit a stejně tak do černejch čísel dostat desítku let prodělečnej Opel = fakt :yes: :yes:

Takže sorry = odborná veřejnost = to vidí tak nějak OPAČNĚ než ty
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 20:39
Re: Citroen mainstream
No vidíš = tohle si napsal SPRÁVNĚ

Většinou NEMÁŠ moc na výběr = a tenhle management značky i koncernu = to převzal v hodně nedobrý situaci a zatim zvlád všechno skoro na 1čku

Sem hodně zvědavej na spojení s FCA = vytáhnutí PSA z červenejch čísel, koupi Opelu a jeho vytáhnutí do plusu = zvládli skoro bravurně. Sloučení s dalšim velkym koncernem = to už je fakt megaořech = sem docela zvědavej
18. 11. 2019 19:59
Doufám, že smrtí všechno končí
a mrtví nevidí na tento svět. Kvůli André Citroënovi.
:-)
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 20:32
Re: A JE TO TADY HNED ZNOVU
Fosteku a teď z odbornýho hlediska = je to zhruba PŘESNĚ NAOPAK

Bez legrace :-|
Avatar - _Karel_
19. 11. 2019 11:18
Re: Citroenu je škoda
Docela by mě zajímala konkrétní zásluha PSA na černých číslech Opelu.
Avatar - xxc
19. 11. 2019 07:40
Re: Citroen
Presne tak, vzhľadom na to, že žien je polovica, nevidím dôvod neorientovať jednú značku aj na ženy.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 23:13
Re: A JE TO TADY HNED ZNOVU
Jo prodávaj a hlavně zase vydělávaj = de skoro o OBŘÍ vzestup https://byznys.ihned.cz/…atou-divize-opel před pár lety bylo PSA v červenejch číslech a Opel tam byl -náct let nepřetržitě
19. 11. 2019 17:11
Re: Citroen
Ale SUV bez AWD...
A načo? že za zimu 3x napadá sneh?
A fakt si myslíš, že každý potrebuje sedieť na podlahe?
18. 11. 2019 21:24
Že je tam zatím nemáme, je moje rozhodnutí...
Je jasné, že táto baba spoza kanálu nemá ani šajnu o našich katastrofálnych cestách!
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 23:43
Re: Citroen
No to už je úplně absurdní nesmysl = kvůli tomu že se ti nezdál v prehistorii 4 st. automat = tak máš odpor k současnejm 8 - 10ti stupňovejm? :-)

Dyť ta ZF nevydržela ani v tý první generaci C5 = i tam pak už modernější 6stupeň

Plus to jak jí popisuješ = to působí spíš na vadnej kus
19. 11. 2019 14:44
Re: Citroen
Podle mě to nejvíc připomínalo jízdu v posteli. Absolutní komfort pro pasažéry. Ale pro řidiče tomu jaksi něco chybělo, takový to spojení řidiče, auta a vozovky. Proto jsem taky tenkrát vzal radši to Mondeo, který v tomhle bylo lepší a komfort taky nebyl špatnej.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 13:18
Re: Citroenu je škoda
Jj = prostě koupili a po -nácti letech snah dostat se z červenejch číslech = zrovna náhodou přišel zlom. Prostě klika = tedy zásluha PSA 0

V GM si musej rvát vlasy = jak BLBĚ jim to vyšlo, že zrovna když udělali modely který si pak Opel "odnesl" s sebou, tak ty se slušně prodávaj

Mimochodem z PSA se poslední rok vede NEJLÍP právě Citroenu a DS = Opel přesto že už neni v červenejch číslech = je stejně jako Pažout v propadu

Ale to brzy budou možná všichni a všechno https://www.idnes.cz/…-zahranicni_mato + https://www.e15.cz/…i-se-trh-1364289 :-!
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 11:55
Re: Citroenu je škoda
Co by tě na ní zajímalo Karle? Desetiletí pod GM Opel v červenejch číslech = po převzetí PSA = v černejch
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 11:54
Re: Citroen mainstream
No to je bohužel LOGICKÝ

Když budeš v podobný situaci třeba s hudebnim labelem = co zařízneš prodeje Karla Gotta nebo.. něčeho co se prodává míň :-)

Ne takhle se z dluhů rozhodně NEDOSTANE KAŽDÝ = viz roky trvající aktuální trápení Fordu nebo desetiletí trvající Opelu

Tlumiče s hydraulickými dorazy budou v reálu daleko levnější a univerzálnějš použitelný = než skvělej systém co tu byl od 50. let = a byl použitelnej vždycky v jednom nebo max dvou modelech = jako na konci C5 a C6

Jestli došlo k technologické kastraci progresivního pokrokovýho inovátora Citroen = je to JEN a POUZE lidma = co si radši koupili za podobnou cenu něco tuctoVWýho = a to neni ironie ale realita
Avatar - wakantanka
19. 11. 2019 10:56
Re: Citroen
Mno, robí autá ktoré sa páčia hlavne ženám. To je zle?
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 10:03
Re: Citroen
No jistě = a zase mít bude. To že PSA nasadilo 508 a ne hned derivát v podobě C5 = to sou jen marketingový rozhodnutí = tady zřejmě z důvodu že tlačej DS

Ty roky kdy byl koncern v mínusech sou přece nedávný = v další generaci 508 už Citroen varianta možná zase bude. I když trh zrovna těhle vozidel až neskutečně rychle padá = tak třeba proto zkusili tentokrát jen jedno auto. Prostě je to ROZDÍL mezi tim co se lidem teoreticky líbí = a co reálně kupujou

Už sem to tu psal = a je to dobrej černej humor = poslední C5 se v závěru prodávalo asi 25t. ks ročně což je fakt málo, ale zájem o bazarový kusy byl několika NÁSOBNEJ :)
Nicméně pro automobilku je to o NOVEJCH kusech

I nedávný mega koncerny typu Ford = zvažujou jestli bude další Mondeo a spíš vůbec nebude = C5 s hydractivem je mírně jiný takže asi chápu že zvolili konvenčnější verzi Pažout
19. 11. 2019 07:14
Re: Citroen
To je taký malý zázrak, všetko, čím jazdíš, sa pod tvojimi rukami akosi samo mení na lowcostový šrot. A určite si mal Citroen s hydropneumatickým pružením? Lebo C5 sa v druhej generácii tuším dala kúpiť aj s klasickými pružinami.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 11:59
Re: Citroen
No houpavé je kravina = to teda nevim čim si jezdil

Je fakt že mám zkušenosti jen s vrcholnejma verzema C5 co měly víc koulí jestli se nepletu = ale i tak s tim HOUPÁNIM nevim nevim = nevymejšlíš si?

Fantastickej byl podvozek C6 = souhlas s Vaculíkem kterej mu dal palec nahoru a vysvětlil v čem a jak je lepší než tehdejší VW klenot Phaeton
Avatar - del42sa
19. 11. 2019 11:35
Re: Citroen mainstream
Já také souhlasím s tím, že došlo k totální techologické kastraci Citroenu. Kdysi velký inovátor komfortu a techniky propadnul na samé dno. Jistě PSA se potřebovalo vyhrabat z červených čísel, bla bla bla, ale obětním beránkem je Citroen a největší inovátor v koncernu PSA. Škrty se určitě nějaké udělat musely, ale že by zrovna hydropneumatické odpružení bylo tím viníkem celkových finančních ztrát koncernu ? Tomu se opravdu věří těžko.

Proč PSA neobětovalo například Peugot a neudělalo mainstream z něj ? Naprosto tuctová značka, která se škrtům vyhnula a samo PSA ho nyní prezentuje jako luxusnější verzi mainstreamu. A prej že prémie je DS :D :yes: No to mě po....

Francouzi doteď bohužel nepochopili co prémii dělá prémií. Trochu více kůže v interiéru a nebo velké kýčovité chromované masky to fakt nejsou. Technika stejná jako u toho Peugeotu, jen ceny podstatně vyšší....

Ano zatím vydělávají, ale takhle se z dluhů dostane každý, když vyškrtá výdaje na vývoj. Citroen to odnesl nejvíc. Většina jeho současné produkce je postavená na zastaralých platformách. PF1 (C3 a C3 aicross, Cactus) , PF2 (DS5, DS4) jediné Picasso a C5 aircross stojí na EMP2.

Ty tlumiče s hydraulickými dorazy nejsou špatné, ale zaroveň to není žádné terno a rozhodně se nejedná o adekvátní náhradu za hydrauliku. Do malých aut o.k. Do velkých nedostatečné a "too cheap" nehodné Citroenovy historie. Dokud tohle odmítá vedení vidět, tak nemá cenu o Citroenu uvažovat.Jestli bude velká C5 postavená jen na této techologii, tak to bude pěkná ostuda.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 20:47
Re: Citroen
Viz já 20:36 = neni problém udělat Xantii Activa = a třeba by mohla bejt podobně zajímavá jako kdysi = ale lidí jí NEkupovali. Rsp. jiný horší auta = kupovali VÍC

Je fuk jestli vrchnim šéfem je chlap nebo ženská = snad leda když to je jeho její VLASTNÍ firma :D
VÍME že značku a koncern současnej management vytáh = až neuvěřitelně rychle z malérů = do těžkejch plusů a nákupu další velký značky. A tu taky velmi rychle vytáhli z letitejch mínusů = fakt :yes:

Smutný že to neni nabídkou Xantie Activa za třeba mega a půl - 2 a XM za dva a půl = ale to by jí nejspíš HODNĚ RYCHLE přivedlo tam kde eště před pár lety byla = do červenejch čísel
18. 11. 2019 20:00
Re: Citroen mainstream
A co z toho maj dělat, když to 20 let ničili?
Avatar - Jerry.Gunman
18. 11. 2019 23:57
Re: Kráva!
Citroën se vždycky (resp. většinu doby co prodává auta) vyznačoval tím, že
- byl v pozitivním smyslu slova jiný - pokrokový, inovativní,nekonvenční ... zkrátka citroënovský
- používal hydropneumatické pérování
- a byl zaměřen zejména na velká a malá auta

Paní Linda Jackson se prezentujejako velká šéfová, která všemu rozumí -ale když se člověk podívá na její SKUTEČNÉ výsledky, tak zjistí, že pod jejím vedením
- inovativnost a "jinakost" Citroënu, jak říkají Rusové ... v pizdu pašla
- hydropneumatické pérování zrušila
- malá auta hodná zaříznout a ve velkých nechce pokračovat

Zkrátka, ze svébytného výrobce jedinečných a zcela nezaměnitelných vozů udelal fabriku na samohyby typu "dejte mi čtyři metry deset támhle toho bledě modrého auta a přihoďte mi k tomu ještě tak 30 centimetrů na záložku"

Takhle nějak bych si představoval práci managera, kterého po nepřátelském převzetí nový vlastník nasadí do fabriky s cílem, aby ji co nejdříve a nejdokonaleji zničil :-( :-( :-(
18. 11. 2019 21:37
Re: Kráva!
Plácáš nesmysly - ostatně jako obvykle. Citroen byl leader inovací, to časem vyměnili za low-cost. Úkolem L.J. bylo prodat přidanou hodnotu, ona to degradovala na cenu a pár designových blbostí. Hydractive bylo velmi levné a velmi dobré řešení konfortu.
19. 11. 2019 00:45
Re: Citroen
Přesně tak. Když vidím interiér nových aut, třeba modelu C3 musím se smát, zvláště ty poutka, coby úchopy dveří a ty sedačky, to je doslova děs, tohle nemohl navrhnou normální chlap, pokud nebyl teplej. V mém okolí parkují pouze dva kousky této značky a pouze C3 a obě řídí pouze ženy, takže asi tudy dnes cílí Citroen, což by vysvětlovalo i ty jejich šílené interiérové kreace.
Avatar - xxc
18. 11. 2019 20:44
Re: A JE TO TADY HNED ZNOVU
Ale ta Citroen premia bola o nicom a niekolko krat skrachovala. Teraz, ako jednoduche auta, sa predavaju. Asi aj bol nejaky dovod, ze to ludia nekupovali a len zalomili rukami.
23. 11. 2019 17:16
Re: A JE TO TADY HNED ZNOVU
za posledne obdobie citron a dacia maju narast predaju. zvysok eu firiem ma minusy % ....
23. 11. 2019 17:03
Re: Citroen mainstream
pretoze psa=familia pezotovych.... :D hadam by nesli proti sebe...
100r bolo oslavenych ale velmi slabo si myslim.....zasluzili si viac... :-(
"fantomasove" ds v 1950-1970 prinieslo take technologie co sa inym ani nesnivalo.. :yes:
som velmi sklamany z komentaru ze citron je na urovni skodofky , to je urazka priamo zhora 8-s
23. 11. 2019 16:58
Re: Citroen mainstream
citroen SM gt.....motor maserati v6...... :D
fca+psa historia sa opakuje ???? :D

opel v cernych cislach....ano....za cenu ze pod kapotou frantik :-!

ocakavam ze technickych rošad fca+psa bude viac ....
davalo by zmysel motory-frantiky davat do uspornych modelov a talianov v6 do premie,sedanov,,,, ....
vtipna predstava ze by maserati/alfa zacali robit auta v cenach 208 :-[]
holt najlacnejsia alfa je stale draha.
Avatar - twistedTSD
20. 11. 2019 15:21
Re: Citroen
Byla. Vystřelit s křižovatky naprosto nemožné, v dálničních kopcích zmateně řadila mezi třetím a čtvrtým stupněm, celkově totálně otupená dynamika a charakteristika motoru. Hrozná zkušenost, od té doby mám k HDM odpor.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 09:55
Re: Citroen
No to byl pokud vim už od začátku super motor = a velmi slušnej ve všech generacích

Stará 4. stupňová ZF snad zas tak špatná nebyla = i když pak přechod na modernější 6. stupňový Aisiny určitě prospěl

Cit v řízení informující přesně o dění pod koly apod. = to fakt NE. Ale houpání, tak bych to určitě nenazval = a shodou okolností mám určitou zkušenost ať s tou dávnou první C5 tak druhou generací tak s C6
Avatar - twistedTSD
20. 11. 2019 00:09
Re: Citroen
Jezdil jsem klasikou 2.2 HDi (s manuálem příjemné, se zastaralým automatem naopak zabité). Podvozek byl houpavý a vůbec jsem nevěděl, co se děje pod koly. Ale aspoň nejevil tendenci se převrátit na nájezdu a ve vysokých rychlostech byl taky celkem jistý.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 14:52
Re: Citroen
Nojo to je vlastně furt to samý = ruší se případně zavádí NE to co se nám líbí = ale co se kupuje nebo ne. Neznám teda důvod zrušení 2.0T = momentálně to můžou bejt třeba emise = WLTP
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 12:23
Re: Citroen mainstream
No na to sem už včera odpověděl = cena

Citroen Xantia Activa v dnešní době v současný generaci = by bylo asi hodně zajímavý auto = ale stálo by = jako ten Mercedes

NENI to o tom že si lidi radši kupujou tuctový věci = de vždycky JEN o poměr ceny a toho co za ni. Přes deset let dělám teda se motám u testů a i když audiovizuální techniky = to je všude stejný
Když seš ve správnym postavení můžeš nabídnout i veledrahou věc a prodává se https://www.passlabs.com/…ifiers/xs-series jen koncák stojí 2 miliony 300 tisíc předek milion 100. Když stejně hrající výrobek nabídne dneska třeba nějakej českej výrobce = prodá..

Když PSA nabude sílu = teď se jen dostali z maléroidního finančního stavu = tak můžou vymejšlet něco navíc. Teď se ale blíží zřejmě recese ne-li krize plus maj po zdá se dobře pojatym přibrání Opelu daleko větší úkol = nějak se funkčně spojit s FCA = to je podle mejch znalostí ÚKOL JAK KRÁVA

Tak když všechno vyjde a projde = tak PAK přijde čas a bude třeba možná snad prostor = vymejšlet zas něco nadstandardního. Ale lidi bohužel v cenový kategorii mainstreamu = nic moc progresivního nechtěj rsp. rozhodně si za to NEPŘIPLATĚJ
To si do jistý míry může dovolit právě z důvodu PRODEJNÍCH CEN prémie
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 12:14
Re: Citroenu je škoda
No Jerry je přece ten důvod = proč mě nemusíš a dodnes pomlouváš = znalost toho oboru o kterym si psal že mu rozumíš + a v následující větě si poplet ekonomi-i s ekonomi-kou

Jo současnej management PSA a Citroenu = našel ŘEŠENÍ a zřejmě jedinou možnou cestu. Že ty jí nevidíš = no a proč bys měl? Na tohle už prostě nějaký ty znalosti vzdělání schopnosti inteligence SOU POTŘEBA = a BACHA narozdíl od tebe, tohle nebylo myšlený jako urážka ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
19. 11. 2019 12:09
Re: Citroenu je škoda
Současnej management našel pro Citroëna leda tak zkratku, tedy rychlejší cestu do (_!_)
Jestli tohle má být to řešení...?
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 11:50
Re: Citroenu je škoda
No to vždycky = ale ta ASBSOLUTNÍ PRIORITA ten ZÁKLAD = dostat firmu do plusovejch čísel = no ten se rozhodně stal žejo
Avatar - del42sa
19. 11. 2019 11:38
Re: Citroenu je škoda
"Současnej management PSA = našel řešení "

jestli našel řešení to se teprve ukáže za pár let. Taky to může skončit pěkným fiascem ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 09:58
Re: Citroenu je škoda
No bubuláku = viz dřívější příspěvky = vyhodnocuješ to úplně blbě. Pod vedenim týhle dámy a vůbec celýho novýho managementu kterej převzal krachující prodělávající PSA = šla firma i koncert = VELMI rychle NAHORU = dokázali firmu nejen neskutečně rychle vytáhnout z maléru ale i rozšířit o Opel a ten po -nácti letech mínusů z kterejch ho obří GM nedokázal dostat = vytáhnout taky z červenejch čísel

Jejich práce kterou vnímáš jako úpadek = se hodnotí skoro NA JEDNIČKU ;-)

Mě by se taky líbilo kdyby firma produkovala a vydělávala něco jako nástupce Xantia Activa https://www.autorevue.cz/…katnimu-podvozku to že 19 let starý mainstreamový auto střední třídy je lepší než třeba R8 V10 = to je fakt pecka :yes:
Ale je to o prodejích NE o reálný kvalitě výrobku = no a když lidi nekupujou https://archiv.ihned.cz/…tinu-zamestnancu musíš najít jiný řešení = nebo zkrachovat. Současnej management PSA = našel řešení
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 09:32
Re: Citroen
No myslim že hydractive neni o žehlení děr jak furt dokola čtu ale spíš o létajícim koberci = když jedeš na kvalitní vozovce. TO je pak něco až nepochopitelnýho

V Praze před časem takovej kousek bejval na Letný za Spartou až k semaforum, směrem ven z města
Avatar - _Karel_
19. 11. 2019 17:16
Re: Citroen
Zda se, že to bylo na mě. Tak blbou otázku, jako k čemu je u SUV 4x4, to je kumšt položit. Co myslíš tím sezením na podlaze, to netuším.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 14:06
Re: Citroen
I tou sem jezdil i když je to dávno = C5 V6 = nehoupalo se dodnes si pamatuju docela závodní jízdu Praha - Norimberk - Praha. Byla to fajn zábava a nějaký pětkový BMW v Německu docela nechápalo jak to že se toho Citrónu furt nemůže zbavit = dokonce si pamatuju průměrnou spotřebu = přes 17 litrů :D

To mi připomnělo eště křížení dálnic A6 a a A93 = kde když jedeš směr k hranicím je takový esíčko = dálnice de mírně z kopce a nejdřív jemná dlouhá táhlá levá přechází do pravý kdy jedeš nad A93 = tak tam i ve dvoustovce můžeš pustit volant a auto samo krásně prokroužilo

Nehoupalo = bylo příjemně komfortní a ne že bych měl takový srovnání tak dám dobový text Vaculíka = nejlepší francouský motor. Krom tý spotřeby když si jel brzda plyn = moc příjemnej zvukově charakterem = do takovýhleho auta asi ideál = když si teda neřešil náklady :-!
Avatar - Jerry.Gunman
19. 11. 2019 13:46
Re: Kráva!
a opět další … skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu … ;-) ;-) ;-)

Chudáci tví příbuzní, že jim vzkazuji upřímnou soustrast :-(
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 13:41
Re: Kráva!
Vidim že sis přečet a došlo ti že to tak je = tak to chápu to musí BOLET :-!
Avatar - Jerry.Gunman
19. 11. 2019 13:20
Re: Kráva!
Když ti to dělá dobře, klidně si piš
Pokud se ale domníváš, že tvá sputa ( https://cs.wikipedia.org/wiki/Sputum ) budu číst, tak se skutečně razantně pleteš - ostatně jako obvykle :D ;-)

Život je krátký na to, abych četl výšplechty kdejaké duševně nemocné ...
Avatar - _Karel_
19. 11. 2019 12:50
Re: Citroenu je škoda
Takže jejich zásluha je, že ho koupili? Já nevím, jen se ptám. Mě přijde, že se slušně prodávají aktuální modely, které si Opel "přinesl" s sebou. Tedy zásluha PSA 0.
Ale nezajímám se o to, můžu se mýlit, tak se ptám.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 12:25
Re: A JE TO TADY HNED ZNOVU
No mluvíš = to nevíš že Citroen je SOUČÁST? :-)

Je to něco = a to určitě víš = jako současný dění okolo Supu a Pašíka = je to JEDEN výrobce a dělá věc tak jak je výhodný pro KONCERN. Že koncovej uživatel to vnímá po svym = asi podle značek a že český odboráři jako obvykle škodí vlastně sami sobě nebo teda zaměstnavateli = to už je taková klasika ;-)
Avatar - del42sa
19. 11. 2019 12:16
Re: Citroen mainstream
nabízí se potom otázka, proč stejnou cestou nejdou i ostatní když je tak "výhodná" ? Proč Mercedes nabízí Magic Body Control , proč se Audi a BMW zabývají nějakými aktivními stabilizátory, proč má Toyota a Lexus kinnetic suspension, když si lidi radši kupujou tuctový věci ? ;-) Stačí přece "zázračný" tlumič ala Citroen.

BTW dneska i ten tuctoVWý Vokswagen má počítačem řízené tlumiče. Proč to zákazníkům nabízejí, když to není potřeba ?
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 12:16
Re: Kráva!
No Jerry viz já 12:14 druhej odstavec
19. 11. 2019 10:22
Re: Citroenu je škoda
To je docela možný, já jim to neberu. Ale proto ještě nemusím jejich produkci chválit, že? Dacia je taky zisková. Pro mě současný Citroen nemá ani jeden použitelný model, byť před 10 lety jsem měl C5 v užším výběru, ač nakonec vyhrálo Mondeo.
19. 11. 2019 09:52
Re: Citroen
S vyšší střední možná, ale se střední ne. Ostatně i Opel a Peugeot auto ve střední mají. Citroen ale nemá ani to.
19. 11. 2019 09:46
Citroenu je škoda
Pod vedením této dámy se Citroen stal z technicky vyspělé, byť občas přešlapující značky, výrobcem marketingem vyhoněných leštěných prdů pro frikulíny. Technika je sice podprůměrná, tříválce, pseudoSUV bez 4x4, ale hlavně, že jsou barevný rámečky a připojení na fejsbůček, že :no: Poslední použitelný model této značky byla C5. Od té doby to jde k šípku. Peugeot má sice tu techniku taky naprd (což se týká hlavně benzinových motorizací, s těmi jejich 2.0 HDi se asi jezdit dá), ale aspoň si dokážou zaplatit lepšího designéra a na ty auta se dá aspoň zvenku koukat.
Avatar - xxc
19. 11. 2019 08:06
Re: Citroen
Samozrejme, vo vybave Exclusive, cize to malo vsetko okrem stresneho okna. Najlepsie auto, ake som kedy mal. Aj hydractive je super, ale zase ziadny zazrak a vsetky diery nevyzehli.
Avatar - xxc
19. 11. 2019 07:41
Re: Je poznat, že to vede ženská
Ja sa zaujímam, presne viem, čo sú obe autá zač a stále nerozumiem myšlienke.
Avatar - KANKUNEN
19. 11. 2019 07:35
Re: Je poznat, že to vede ženská
Kdo se nezajímá nemůže vědět co to je za auto. NO name.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 22:39
Re: Citroen
No to sem si přečet = znám shodou okolností tři C5 a byl sem vezenej i C6 = a přestřelce mezi xxc a ormem asi teda o to PLUS = moc nerozumim
Já teda žádnou s těch obyč C5ek nejel = jestli si vybavuju hydractiv tam byl trochu jednodušší = jak moc to byl rozdíl nemůžu objektivně posoudit. Realita je bohužel ta co sem s mírnou nadsázkou zmínil = sofistikovaný komplexní řešení na úrovni tehdejší Xantie Activa rsp. Vaculíkem velmi chválený řešení v C6 = dneska najdeš až v drahejch prémiovejch modelech = za ceny s logem Citroen naprosto neprodejný. Neni náhoda že VŠECHNY mainstreamový značky postupně skončily s vyšší střední a obecně drahejma modelama

Plus mě orm namích tim plácánim = fakt mě to už se.re = když někdo nepochopí a má tu namyšlenou drzost = to otočit
Avatar - _Karel_
18. 11. 2019 20:33
Citroen
Byl jsem se s C5 Aircross projet, a ty zázračně komfortní tlumiče, na kterých skoro stojí jejich reklama, jsou podvod. Je to fajn pohodlný a přitom pevný, ale podle mě to umí kdekdo s běžným podvozkem, žádný zázrak komfortu se rozhodně nekoná. Nic, co by stálo za speciální vypíchnutí. Na druhou stranu se mi to auto líbí, klidně bych za něj svoje peníze utratil. Ale SUV bez AWD.....
Chápu kritiku současného vyklízení pozic Citroenu, ale mám pochopení i proto, že to už nezvládali a snaží se jak to jde.
Avatar - twistedTSD
19. 11. 2019 13:59
Re: Citroen
Ne, nevymýšlím si, ale mluvím o první generaci.
Avatar - twistedTSD
19. 11. 2019 10:30
Re: Citroen
Služebně jsem s C5 něco najel a souhlas = žehlení děr a retardérů se nekonalo. Bylo to takové houpavé a osobně mi to nesedělo.
Avatar - xxc
19. 11. 2019 07:16
Re: Je poznat, že to vede ženská
Aka je myslienka toho? :-)
Avatar - KANKUNEN
19. 11. 2019 06:58
Je poznat, že to vede ženská
Citrouš má nabídku jako symbol zmatku. Jaké máš auto? Scenic a ty? C4 Space tourer- to je jak hádanka.
Avatar - xxc
18. 11. 2019 22:36
Re: Citroen
Práveže tuším, jazdil som na ňom pár rokov.
18. 11. 2019 19:27
Citroen mainstream
zásadní chyba L.J. která vedle k likvidaci Citorenu jako nositele inovací.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 21:46
Re: Citroen
Netušim co si tou otázkou co to je Hydractiv III+ chtěl říct = vysvětlíš jakoobvykleplácale? :-)
Avatar - xxc
18. 11. 2019 20:47
Re: Citroen
A obycajna C5 bola co? Tiez to bolo komfortnejsie ako vacsina aut, ale ziadny zazrak a ziadny lietajuci koberec. Hydraulicke dorazy v tlmicoch uz ma kade kto.
Avatar - twistedTSD
18. 11. 2019 23:10
Re: A JE TO TADY HNED ZNOVU
Prodávají? Zas taková sláva to není, proti předkrizovému období šíleně klesli. Takový Cactus je totální omyl.
Avatar - xxc
18. 11. 2019 20:47
Re: Citroen
A obycajna C5 bola co? Tiez to bolo komfortnejsie ako vacsina aut, ale ziadny zazrak a ziadny lietajuci koberec. Hydraulicke dorazy v tlmicoch uz ma kade kto.