...ale už principiálně, že v zásadě stejné auto jezdí prosti naší placce, by mě zajímalo vyzkoušet na vlastní kůži potenciál Cupry. Je vidět, že přítlak má a adhezi dokud neodejdou kvůli brutálním odklonům gumy taky.
Motoricky pak získáváme spíš rychlejším výjezdem, akcelerace na krátké mostecké rovince je téměř shodná.
Mnohem dřív je TCR zahřeje než my (pneu), zároveň po cca 10-ti kolech je vidět jak začnou klouzat a rozdíl na konci stintu (v Brně cca hodina a půl) umí být i 6-7s/kolo. Každopádně ten peak je na první půlhodině interesantní. ;-)
S o dvě generace starším Leonem jsme o nějakých 12 vteřin pomalejší. Sice nejezdíme slicky, ale i tak je s podivem, kam se podařilo hatchbacky posunout.
Tahle část práce vám jde = zkuste být na podobné úrovni = i šéfredaktorem ;-)
Úroveň některých článků, je stejně jako množství znovu a znovu opakované chybovosti = opravdu tristní a bez přehánění patříte k tomu nejhoršímu na webu
Srovnání úrovně textů do úrovně současné navždy nepřehledné takže z principu NEKVALITNÍ diskuzní platformy = by opravdu nemělo být cílem. Cílem je dřívější úroveň platformy = a na její úroveń dotáhnout texty a chybovost