...ale už principiálně, že v zásadě stejné auto jezdí prosti naší placce, by mě zajímalo vyzkoušet na vlastní kůži potenciál Cupry. Je vidět, že přítlak má a adhezi dokud neodejdou kvůli brutálním odklonům gumy taky.
Motoricky pak získáváme spíš rychlejším výjezdem, akcelerace na krátké mostecké rovince je téměř shodná.
Tahle část práce vám jde = zkuste být na podobné úrovni = i šéfredaktorem ;-)
Úroveň některých článků, je stejně jako množství znovu a znovu opakované chybovosti = opravdu tristní a bez přehánění patříte k tomu nejhoršímu na webu
Srovnání úrovně textů do úrovně současné navždy nepřehledné takže z principu NEKVALITNÍ diskuzní platformy = by opravdu nemělo být cílem. Cílem je dřívější úroveň platformy = a na její úroveń dotáhnout texty a chybovost
Mnohem dřív je TCR zahřeje než my (pneu), zároveň po cca 10-ti kolech je vidět jak začnou klouzat a rozdíl na konci stintu (v Brně cca hodina a půl) umí být i 6-7s/kolo. Každopádně ten peak je na první půlhodině interesantní. ;-)
S o dvě generace starším Leonem jsme o nějakých 12 vteřin pomalejší. Sice nejezdíme slicky, ale i tak je s podivem, kam se podařilo hatchbacky posunout.