Nabízí i30n techniku (multibeam, mbux atd) výkon, zpracování, 4x4 atd? Můžeme pak polemizovat už jen komu ten příplatek za to všechno stojí nehledě na to že jsou i tací, kteří ti řeknou: že prostě hvězda :D
Presne. Po štartujúcej a rozbiehajúcej sa RS3 som pozeral ako po nejakom Porsche, ten zvuk samotný robí ohromný dojem. A tým nemyslím hlučnosť, hlučný vie byť aj i30N, ale ten charakter zvuku R5 je úplne iný, hutný, hlboký, proste nádhera. To žiadny ladený výfuk zo štvorvalca nevyčarí.
V zásade s Tebou súhlasím, hatchback so štvorvalcom za 50t je šialené. Na druhej strane to je ultrarýchle auto s automatom a štvorkolkou, športovo ladeným podvozkom. A 305 koní v nižšej strednej je dynamicky iná liga ako 258 v strednej, nehovoriac o oboch poháňaných nápravách vs jednej. 330i bude proste taký rýchlejší sedan, ale nič hot, na rozdiel od 35AMG či M135i.
Áááá, palcovači jsou ve formě. A co takhle nějakou zasvěcenou oponenturu ? Charger má najeto opravdu kdeco, mohla to být zajímavá debata. Nic ? Nj, kliknout na paleček dolů je jednodušší. O hodně. ;-)
Golf R ač odcházející generace, si své kvality bez problémů obhájí. https://www.pistonheads.com/…--ph-video/40552
https://www.autocar.co.uk/car-news/features/hot-hatchback-twin-test-mercedes-amg-a35-vs-volkswagen-golf-r
Tak dostať štyri hviedičky ako napr.Ssang Yong Korando je trochu divné.Toto je totálna špička segmentu.Mercedes je naj automobilová značka na svete a AMG robí špičkové modely.Aj ked je drahší ako Golf R,i30N Fastback alebo Focus RS je stále cena porovnatelná z priamymi konkurentmi ako AUDI RS3 alebo BMW M1.Aj výkonovo sú si tieto autá podobné takže závisi len od kupca ktorú značku preferuje.Ale dať štyri hviezdičky autu ktoré je top v segmente je úplná blbosť.Aj Suzuki Vitara mala minule viac hviezdičiek.To je čo za hodnotenie ? :no:
RS3 H/B je víceméně kombi a ne hatchback. Asi tak jako M140i 5DR, které má dokonce i v techničáku uvedeno kombi. AMG A35/45 H/B jsou bez řeči hatchback.......
Ta auta znam jen z videni, ale jaky dojem i jen na kolemjdouciho umi nechat pod plynem projizdejici RS3, na to se zadnej R4 nikdy nechytne, zadnej. Treba ma A45 AMG kvality jinde, resp. nepochybuju ze je ma, jen mam takovej pocit ze to budou jen ty kvality co se daj vyjadrit ciselne, a o tech to ne vzdycky je...
Snad jen kombinace devatenáctipalcových kol a už tak tuhých adaptivních tlumičů vám na českých okreskách bude místy připadat příliš tvrdá, což při volbě sportovního režimu a ostřejším tempu platí dvojnásob.
.....AMG A35 má v základu 18" kola....
Dôvod nebrať Golf R je z môjho pohľadu výlučne v tom, že je to dnes už de facto stará generácia, keď GOlf 8 už bol predstavený a nebude dlho trvať a predstaví sa aj verzia R. Kupovať generáciu staré auto po predstavení nasledovníka by malo zmysel len vtedy, ak by som naň dostal veľkú zľavu.
Inak ale objektívne GR je výborné auto a popravde z môjho pohľadu A35AMG neponúka nič, prečo by som zaň dal také prachy. A45AMG už by som dôvod videl, proste najvýkonnejšie a najrýchlejšie auto v triede, kto ide po výkone, nie je nič lepšie čo by mohol kúpiť. Ale A35 je úplne rovnaká liga ako ten Golf R či M135i, teda 2,0 R4 vpredu naprieč s 300k, haldexová štvorkolka a dvojspojka. Takže tam už treba hľadať dôvody, prečo uprednostniť drahšie Áčko pred v podstate identickou konkurenciou, ktorá je lacnejšia.
Presne. A preto píšem, že nevidím moc pridanú hodnotu A35AMG proti tomu Golfu, rovnaký výkon, rovnaká dynamika, rovnaký charakter, akurát ten znak na kapote (za ktorý si človek výrazne priplatí). Uznávam, že pre mnohých práve ten znak (a image) stačí, pre mňa ale dáva AMG zmysel až ako 45AMG, kde výkonovo tomu Golfu a spol. výrazne odskočí. Tam je ale zas problém tej šialenej ceny.
Vyznám Hot Hatchov v tejto cenovej mi celkom uniká, hlavne keď je pod kapotou len R4. Ak zostanem v prémii, tak za menej mám 330i, čo je auto s klasickou koncepciou a plnohodnotne použiteľné aj ako rodinné. Má síce o 50koné menej ale lepšiu prevodovku a môžem si zvoliť RWD alebo AWD. V tom prvom prípade si s nim môžem užiť aj dosť zábavy. Ak trochu dohodím, tak mam 340i, ktorý má o dva valce a 80 koní viac.
A to je dobře. S vozem jsem jel. Jeho největším mínusem je právě podvozek tvrdý jak prkno a to srovnávám třeba s GLA 45 AMG. Vezl se autor testu vzadu? Já chvíli jo a nebylo to příjemné. Podotýkám, že auto bylo totožné jako zde novinářské.
Osobně jsem dával přednost ostřeji řezané předchozí generaci. Interiér je nyní modernější a podvozek vyváženější v tom významu, že ubylo nedotáčivosti. Cena je ovšem vysoká, jako u minulé A 45, přitom tento vůz nemá takový punc výjimečnosti. Myslím, že u nás jich moc nepotkáme.
Suzuki Jimny?
Vzhledem k tomu, že se tu poslední dobou s 5* rozhodně nešetřilo (naopak), tak bych také čekal minimálně 4,5*.
Tím BMW M1 jsi myslel co? M1 asi těžko...
Já bych se té žluté nebál. Na konfigurátoru je ten odstín žluté zkreslený. Viděl jsem ji ve skutečnosti a opravdu nevypadá zle.
U našeho zubař má starší žluté Clio s černými pruhy a vypadá cool.... ;-) http://i.ytimg.com/…axresdefault.jpg
AMG A35 motor pochází z běžné montážní linky kdekoliv u MB.
AMG A45 motor je přímo s dílen AMG v Německu v Affalterbachu. Proto také ten podstatný cenový rozdíl.
Jo, ten název Sportback si vymyslelo pro sebe Audi. Jiné značky tomuto stylu kastle říkají spíš liftback. I když v tomto případě bych preferoval pojmenování sportovní kombi....http://audimediacenter-a.akamaihd.net/system/production/media/42340/images/ed8a83b3b67f591a4a976f40665b3131d70f09de/A170843_x500.jpg?1486650075
Osobne sa aj mne bežné Áčko páči, ale tomuto AMG chýba nejaké výraznejšie odlíšenie od bežných modelov. To by bolo treba priplatiť nejaký ten paket s výraznejšími prvkami, ale to už rýchlo naskakuje cena (Edition 1 stojí 7400 eur!). A z môjho pohľadu základ (bez jediného príplatku) za 50t eur (49830), resp. Áčko, ktoré už vyzerá (57t) je sakra veľa.
OK, aj Golf R je za 43t drahý, to si môžem povedať, že dať za mainstream toľko, to už si ešte niečo priplatím za prémiu. Ale potom to nemusí byť A35AMG, prémia je aj bavorák a M135i je za 45t a v mojej konkfigurácii je za 47t. Takže to mám v podstate identické autá, A35AMG za 57 a M135i za 47. Voľba je jasná.
To je pravda :yes: Nakonec je stejně vždycky rozhodující cena, kterou si vyjednáš sám, ale je to tak. Ale i vybírání aut očima je jeden z faktorů, u mě je to na 1. místě a hned potom řeším techniku :-) a co si budem povídat, každej má ty oči a vnímání vzhledu jiný prostě.. I proto někdy může někomu přijít racionálni za to samé zaplatit trošku víc :-) já už nejsem cílovka hothatchů, potřebuju něco krapet většího, ale mezi Rkem a tímhle bych měl jasno :-)
K autu: Není dnes důvod brát Golf R, to už víme ale i tak jsem rád, že to autor zmínil na konci článku. K obsahu: Nedávno jsem si otevřel test VW Polo gti (2015) na auto.cz protože půjde do světa a vím, že když jsem ho v tu dobu kupoval byl test na auto.cz jedním z testů podle kterého jsem se rozhodl. Ten test byl hodně zaměřenej na techniku a trošku tam chybělo něco o těch pocitech a jízdě co nás baví. Ale i tak mi ten test dal mnohem víc než mi přijdou dnešní “rychleshrnoutdojmytesty” Myslím, že spousta z nás by ocenilo, kdyby se to vydalo třeba později, ale bylo by napsané něco co nevíme tak nějak hned. Shrnout ceník a výbavu do vět, napsat k jízdě dvě, tři věty že je to neutrální, k technice základy :no: Ve výsledku sem pak chodím a rovnou jdu na diskuzi kde doufám, že se dozvím víc od majitelů konkrétních aut. Please! ;-)
Některé zdroje uváděly 3dv. 1er jako příklad aktuálního shooting brakeu, podobně jako u Scirocca III, nebo C30.
K tomu má 1er blíž, než ke kombíku, přičemž i kombi si může vystačit se třemi dveřmi, dříve to nebylo nic extra výjimečného, resp. nebyl to zdaleka jen případ Trabantu. ;-)
Tak to tady ale nefunguje, viz kolik aut dostalo jen v poslední době 5*. A právě vzhledem k tomu, bych v tomto případě čekal spíš 4,5*. Jinak bych ale neměl problém ani s těmi 4*.
Tož AMG A45S jsem hodil do konfigurátoru a přehoupl jsem se přes 2 mil. (Macan S s podobnou výbavou 2.1 mil.) U A35 jsem se zastavil na 1.6 mil. Pokud by se brala v potaz VFM, tak nevím nevím..... :-! Jo, A45/S má agresivnější masku chladiče..... ;-) Dalo by se říct, že celou přední partii. Co se týče ochrany chladiče před létajícími kameny z vozovky, tak honeycomb řešení u A35 mě přijde efektivnější. http://gtspirit.com/…/19C0579_066.jpg http://media.caradvice.com.au/…6qqvtngc7dcm.jpg
Osobne by som to hodnotil tak, že najlepšie auto v danej triede má 5*, priemerné 3* a auto nafigu 1*. V danej kategórii by som teda povedzme 5* dal A45 S, výkonový a technologický vrchol od prémiovej značky. Preto už logicky o level slabšia verzia 35AMG nemôže mať plný počet, je potom na debatu, či 4 alebo 4,5*.
Nevím jaká kritéria (objektivni/subjektivní) pro udělování hvězdiček testeři používají, ale já bych každý testovaný vůz hodnotil podle toho v jaké třídě je vůz zařazen a jak dobře plní účel pro který byl vyroben.
A bacha. Rasťo Chvála (na UT) testoval AMG A35 proti AMG A45 (tenkrát aktuální verze) a A35 byla jasný vítěz.... ;-)
Máš problémy s chápáním? Já tady píšu, že mám ve velkém techničáku napsáno pod Druh vozidla:
OSOBNÍ AUTOMOBIL AC KOMBI
Obchodní označení: M140i
Čemu nerozumíš?
Zadne OT, naopak. Maserati se i timhle kratkym klipem svedlo kvalifikovat do stejne chuliganske sebranky. ;-)
A kdyz uz tohle tema rozvadime, tak si zdvorile dovolim nominovat dalsiho clena stejneho klubu, XKR-S.
Tak to je niečo iné. Label zjavne myslel to, že M1 nie je a nikdy nebude (z úcty k histórii), najmenšie/najslabšie Mko je M2.
Inak A35AMG je o ligu nižšie, ako Tebou spomínaná RS3, konkurenciou pre 35AMG je S3, teda tiež štvorvalec 2,0 s 300k.
No a práve to o tej úplnej špičke za 5* z testu nevyplýva. Môžeme sa baviť o polhviezde naviac, ale plný počet si to auto asi nezaslúži, notabene keď podľa iných testérov (viď Charger) je Golf R jazdne a motoricky o chlp lepší. A to je výbehový, 8 rokov starý model. A ak teda presadzuješ tézu, že Mercedes musí mať vždy plný počet bodov, tak už len fakt, že sú tu ešte A45AMG a A45AMG S znamená, že v tej istej triede nemôže mať o triedu slabšia 35AMG plný počet.
Myslel som vo svojej kategorii nie ako konkurencia A 35.Takže Korando je vo svojej triede nadpriemerné až velmi dobré takisto ako A 35 ? Pritom A 35 je podla mna špička a nie len velmi dobré!
Ani nevim jak bych ten zvuk RS3 popsal, anglani to nazvou za me trefne "dirty sound", u nas asi "chuligansky" nebo "chrapunsky"... ? Zajimave je ze to v tehle tride dostava MB "sezrat" tim co mu jinak bylo vzdycky vlastni. Podobny pocit jako pri prujezdu RS3 jsem zazival o par let driv kdyz se kolem prohnalo atmo C 63 AMG. To svou zvukovou kulisou zanechalo dojem naprosto stejny.
Pravda. Ale pro toho, kdo chce AMG od MB to nebude podstatné. Takový člověk by na koncernový vůz ani nepomyslel...... ;-) No, možná snad na Porsche.... ;-)
Ti si mohou stěžovat snad jen na nízko ukotvené sedáky, což může být na dlouhých cestách poněkud nekomfortní.....tady se mluví o zadních sedácích.....ale z vlastní zkušenosti mohu tvrdit, že i ty přední jsou ukotveny "proklatě" nízko.... :-|
Lenže tá cena potom výrazne preskočí RS3, ktorého motor tiež nevzniká medzi konfekciou a má značne viac charakteru. Pre toho, kto v tejto triede ide po technike bude RS3 vyčnievať.
Ano, na tvém přiloženém obrázku by vůz spíš zapadl mezi 5DR HB. Na mém obrázku RS3 5DR SB je spíš kombi než HB.
Tuhle Mazdu 3 jsem měl a často jsem říkal, že na HB je trochu dlouhá. Už nevím, co měla napsaný v techničáku. Ale M140i tam má napsáno kombi.
A3 sportback rozhodně nemá karoserii typickou pro liftback. Je to hb.
O každém hb s částečně proskleným C sloupkem bys pak mohl tvrdit, že jde o sportovní kombi, ale není to tak: https://media.ed.edmunds-media.com/…_s_oem_1_500.jpg https://img.obrazky.cz/?…
Dřív to bývalo tak, že A3 sb byl velikostí na úrovni Golfu, a 3dv. A3 byla menší s menším rozvorem, než byl Golf, který byl naopak stejně velký ve 3dv. i 5dv. verzi.
Tak M240i je od podlahy iný, samostatný model, klasické kupé s RWD a šesťvalcom, to samé osebe opodstatní vyššiu cenu. Kdežto 135i či A35AMG sú stále tie isté hatchbacky ako tie základné modely "už od", len so silnejším motorom (aj to len štvorvalcovým). Plus osobne veľkú váhu kladiem na motor, R6 či R5 je u mňa iná liga ako R4 a tam akceptujem vyššiu cenu. R4 je... proste R4, tam tá technická pridaná hodnota nie je, o imidžovej nehovoriac.
Takže áno, možno je to povrchné, ale mám takú psychologickú hranicu 30t za predokolkový mainstreamový HH a 40t za štvorkolku, resp. prémiovku. V tej prvej kategórii aktuálne v mojom by rebríčku vedie Focus ST, v tej druhej je to ťažšie, AMG sa nevlezie, GR je starý model, 1er nie je krásavec, ale asi by to ako kompromis vyhral 1er, cena blízka Golfu, ale prémia a novinka.
HH, kde ma clovek blok dat za to "vic nez" je zvlastni, i kdyz to mam uplne stejne. Do toho tu ma ale clovek na stejne platforme M240i nebo u audi RS3 v sedanu a tam se priznam, ze bych tu latku mel postavenou vys. Pritom uzitkove horsi kastle, stejna technika, jen nizsi stredni... pak ze nejsme vsichni trosku povrchni. :-)
Ja nie. Ale ja nie som väčšina. Inak cena za to A45AMG je úplne mimo, 65t eur za štvorvalcový hatch. Šialenosť. Osobne pre mňa psychologická hranica pre hotheč je 40t eur. To sa pri troche snahy dá M135ka.
Zrovna jsem se díval na autobild, je tam něco o Rku a má údajně mít 333ps a jak říkáš - nová generace, takže tam zase ztratí to A35, ale zase není to jen o výkonu, ale co komu sedí i vzhledově, interiér atd. nic víc nic míň :-)
Táto farba je jasne najkrajšia farba pre AMG (v podstate jediná, ktorú by som na Áčko vybral; tá testovaná žltá je pastelová a taká vyprašivelá, ostatné sú klasicky nefarby). Škoda, že stojí dobre cez 1000 eur. ;-\
Na druhej strane ak zohľadním vetu v článku, že ten Golf R je len o nejakých 70 tis. CZK lacnejší a v podstate odchádzajúca generácia ... ale rovnako pre HH za 50 tis. nie som cieľovka :D
Lenže tá 330i má podobnú pohotovostnú hmotnosť(+4%) a pri pohone len jednej nápravy ma nižšie jazdné odpory. Trúfam si tvrdiť, že na mieste spolujazdca by naslepo mnohý nerozoznali, ktorý je rýchlejší. Viac ta môže obmedzovať dlhší rázvor a to, že 330i nemá ani v M pakete tak športovo ladený podvozok.
Keby neboli tak by nebola druhá generácia. Ale zrovna v tomto prípade nepoznám nikoho kto by bol cielovka a tak ma nenapadá prečo v tejto cenovej voliť auto, ktoré má mainstreamovú techniku s vyhnaným výkonom.
Čiste technicky, on ten Golf tiež nejak výrazne vzhľadom nevyčnieva a v podstate je ten jeho sleeper look vydávaný za klad, tu je to na škodu? Osobne u takéhoto auta by som privítal zvonka niečo viac a myslím si, že to k takémuto typu auta proste patrí.