Představení dlouho očekávaného pick-upu Tesla Cybertruck způsobilo pořádné pozdvižení. Ačkoliv nás Elon Musk varoval, že nový model nabídne dost nevšední vzhled, něco podobného jsme rozhodně nečekali.
Elon ví, co dělá, hodlá teraformovat Mars a na důchod se tam odstěhovat. A než se tam postaví dálnice, bude protřeba jednoduchý vehikl do nepohody... :-!
Jeden přípravek do lisu stojí až 15 000 000 USD a na auto jich potřebujete až 20, na různé díly vozidla.
Takže ty řeči o nerezu jsou jen řeči, tady se šetřilo - nejsou zahnuté díly, není přípravek, nevynaloží se 15 000 000 USD na přípravek.
Někoho napadne - uděláme to rovné, bez záhybů, ušetříme a Teslafans to stejně koupí a ještě vzbudíme rozruch.
Ten člověk už nedokáže říct pravdu, že je na hraně s financemi. Šetření může být, na tom není nic špatného, špatné jsou ty lži a vytáčky.
Ale zjevně ho to baví a Teslafans posílají penízky takže pro něj a pro ně je to OK.
pockaj... bude sranda ked do 3 rokov ho casne konkurencia "kopirovat".. tento jeho "basic-dizajn" je vyslovene cieleny... a fakt bude sranda ked to bude mat uspech a opat tak nejak predbehne konkurenciu .. ja davam klobuk dole minimalne za tu dizajnovu odvahu ( a to zrovna fakt nie som fanda tesly ale skor naopak ) ... akoze auto mi konkretne u nas v eu nedava zmysel ale na americkej prerii alebo kdesi v australskom busi sa s tym asi bude jazdit fajne :yes:
Nedavno se vindízlové a kankunenové i další, uflusávali jedovou slinu nad obrazovkou velikosti TV kde se ovládá celý systém, dneska to kopírujou všichni výrobci v obraze; okolo umělé inteligence jen uflusávali, protože neví co to je, všichni výrobci se snaží dohnat vlak.
Závist, nebo co je pohon těch imr oponentů, je jen jejich život.
Ostatní jsou v podstatě ohromeni p. Muskem z vizionářství, z výzkumu a pokroku projektů okolo Xspace, Neuralinku, Boring Company atd. Kam to dotáhli s elektrickým pohonem a bateriovým managementem a beteriemi vůbec, je obdivuhodné, klobouk dolů.
to ma az docela morbidny vzhlad akoby nejakej urny alebo hrobky .... 8-s .. ale asi to bolo cielene takato patvarova "antikukatelnost" .. a geometricka jednoduchost ... inak to tazko vysvetlit ;-) ..a ludia dnes chcu tiez sokovat a chcu sa odlisit a podla mna ked uvidia toto v reale tak budu saliet.. elon to ma dobre vsetko prekoumane... a nech uz je akykolvek ( obecne ho moc nemusim ) tak v tomto velmi dobre vie co robi :yes:
A jeste ji drzi 800 000 zakazniku, kteri si od nej koupili auto a jestlize pristi rok prodaji 500 000 tak uz se nebudete muset stresovat sledovanim financiho stavu teto firmy
Jedno nechapu, styl dokonale pevny skelet vcetne plechu zkousel mercedes pred 40 lety, jen pak byl problem, ze kdyz se to S-ko potkalo s nejakym malym automobilem, tak ten clovek v tom miniautu to mel spocitane. Proto presli k deformacnim zonam. Proto myslim, ze s necim takovym se potkat celne na silnici, tak je to dobra vrazedna zbran... :-):-)
Musk si doslova vymysla, material co pouzivaju je obycajna za studena valcovana austeniticka nerez a on sa to snazi predat ako ultra-super hard kozmicku ocel. Ocele serie AISI 300 sa pouzivaju bezne napr na kuchynske nacinie, dresy atd (znacene 18-10)... nieje pravda ze nato neexistuju lisy - len by to bolo drahe ich vyrobit a naco by to mal robit ked mu ludia naletia na tie jeho blbosti? a tak isto ten material je vdaka vysokej pevnosti menej plasticky- ta ocel sa jednoducho tazko ohyba a na mensich radiusoch bude praskat - to radsej ale neukaze...
Zase raz ukazal ze Tesla je dobra akurat na marketing a kricanie do sveta, ale realny obsah tam chyba...
Autor článku asi nic moc o Muskovi neví :D raketa starship měla být z karbonového kompozitního materiálu a ne z titanu. A série ocely na raketu je 301 series. A u rakety není problém s ohýbáním, protože se to jen lisuje a nejsou tam ostré úhly. Trošku si to nastudujte, než o tom sepíšete článek.
Ne nelže a 20 mil. je pro něho jic. Jen si tu vymýšlíte. Pokud dokáže vyrábět auta: S, 3, X, Y a Roadster tak mi netvrďte, že nedokážou udělat dalši... Design je dobrý
Ale vzdyt to Musk pise ze ohybani bylo extreme narocne za pouziti specialnich materialu a ze proto byl designer omezen v moznostech co se tyce tvaru. Z toho kazdej trochu inteligentni clovek pochopi ze to stalo hodne penez a proto je cely design prizpusoben co nejmensi cene. Kde je ta lez?