Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Corolla Trek vstupuje na trh. Kolik stojí japonský Scout?

Toyota obohacuje nabídku kombíku Corolla o oplastovanou verzi Trek. Nejdražší variantou v nabídce však není.
Zpět na článek
Avatar - Emel
3. 12. 2019 13:09
Nic moc
Jako v principu proč ne, vyšší auto pro zdolání nějaké nezpevněné polňačky i bez 4x4 si určitě cílovku najde. Ale ten optipaket se mi moc nelíbí, 17" působí v plastových lemech utopeně (i když jinak designově to jsou pěkná kola)... ani šedohnědý interiér mě nezaujal. A k tomu omezení konfigurovatelnosti. Ne že by to bylo tak špatné, ale za mě spíš klasiku.
5. 12. 2019 15:05
Re: Raději by...
Dobry den, jmenuji se Martin Peleska, jsem GR zastoupeni znacky Toyota pro CR. Velice me zajima problem vaseho znameho s 1.8hybrid a rad bych se jeho problem venoval. Stejne tak, jak uvadite, dalsim 12autum se, se kterymi si v servisu nevi rady. Pokud to neni problem, muzete mi prosim sdelit kontakt na uzivatele s problemem? Nasim hlavnim cilem je kvalita a spokojenost nasich zakazniku. Velice rad se budu tomuto problem venovat. Pro kontakt prosim pouzijte muj sluzebni e-mail: martin.peleska@toyota-ce.com. Dekuj predem. Verim, ze pripadny problem urcite vyresime. S pozdravem, Martin Peleska
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2019 17:15
Re: Nic moc
najkrajsia corolla je ta klasicka suhlas... tento "outdooracky" bodypaket ( ktory jej navliekli zrejme kvoli mode a biznisu ) mi pride nieco ako ked si kupis o cislo vacsiu bundu s pridlhymi rukavmi a kapucnou ktora zakryje nielen celo ale rovno cely xicht ;-) .. proste nesedi jej to .. kola su takto utopene suhlas... je to presne ako ked mas tie pridlhe rukavy na bunde... :yes:

PS: inak bez 4kolky je to tiez cele tak akurat "na dve veci" .. pritom v danej cene uz viem o par serioznych 4kolkach s podobnym rodinnym vyuzitim :yes:
Avatar - Emel
3. 12. 2019 15:25
Re: Chyba v technických datech
Navíc 72kW výkonu bude 140Nm někde pod 5000 otáček, určitě ne 5600... ale ani 5200.
3. 12. 2019 15:15
Chyba v technických datech
Otáčky max. momentu nemůžou být nikdy vyšší než otáčky maxima výkonu. Údaje u 1,8 Hybrid jsou už na první pohled nesmyslné
Avatar - Beefcake
3. 12. 2019 13:37
Vazne uz chodte do $#%#$
aj s tymi prirovnaniami, je to nechutny rektalny alpinizmus.
Ano, zase mi nedalo, na ten sajrajt nezareagovat,hoci umysel bol jasny.
Avatar - Mikesus
5. 12. 2019 06:27
Re: Raději by...
S touhle 1.8 90kw? Nebo ještě před úpravou 100kw?
Avatar - Mikesus
4. 12. 2019 12:45
Re: Chyba v technických datech
No vidíš, to mi nějak nedošlo. :)
Tak aspoň trochu napravim a našel jsem tohle. Je to sice z priusu...
https://priuschat.com/…urves-jpg.28409/
Avatar - Emel
4. 12. 2019 08:58
Re: Chyba v technických datech
V tabulce máš "Největší výkon spalovacího motoru" a "točivý moment spalovacího motoru", pak máš komplet výkon hybridu. Pokud by kombinovaný točivý moment hybridu byl jen 140Nm, tak by to bylo dost smutný.
Avatar - Mikesus
3. 12. 2019 22:29
Re: Chyba v technických datech
i u hybridu, kde se různě využívá elektro?
Avatar - Emel
3. 12. 2019 21:43
Re: Chyba v technických datech
Hele to já nesoudím, kdo za to může... ale kalousek má pravdu - je to kravina.

Občas to bývá tak, že se udává moment třeba 1500-4500 s maximem výkonu třeba 4300, to se ještě dá pochopit, pokud ale ty hodnoty dávají nějaký smysl - moment reálně vrcholí těch 4300, ale v rozmenzí 1500-4500 neklesá třeba pod 200... budiž.
Avatar - Mikesus
3. 12. 2019 20:04
Re: Chyba v technických datech
A podle čeho to mají opravit, když tohle jsou oficiální hodnoty?
Avatar - CHerokee
4. 12. 2019 22:22
Raději by...
Spíše by se měli soustředit na poruchovost. 1,8 hybrida známému museli po pár dnech odtáhnout, nestartoval... s podobným problémem jim v servisu stojí takových 12 aut a neví, co s tím.