Novinky
aj s tymi prirovnaniami, je to nechutny rektalny alpinizmus.
Ano, zase mi nedalo, na ten sajrajt nezareagovat,hoci umysel bol jasny.
Ano, zase mi nedalo, na ten sajrajt nezareagovat,hoci umysel bol jasny.
Otáčky max. momentu nemůžou být nikdy vyšší než otáčky maxima výkonu. Údaje u 1,8 Hybrid jsou už na první pohled nesmyslné
Navíc 72kW výkonu bude 140Nm někde pod 5000 otáček, určitě ne 5600... ale ani 5200.
A podle čeho to mají opravit, když tohle jsou oficiální hodnoty?
Hele to já nesoudím, kdo za to může... ale kalousek má pravdu - je to kravina.
Občas to bývá tak, že se udává moment třeba 1500-4500 s maximem výkonu třeba 4300, to se ještě dá pochopit, pokud ale ty hodnoty dávají nějaký smysl - moment reálně vrcholí těch 4300, ale v rozmenzí 1500-4500 neklesá třeba pod 200... budiž.
Občas to bývá tak, že se udává moment třeba 1500-4500 s maximem výkonu třeba 4300, to se ještě dá pochopit, pokud ale ty hodnoty dávají nějaký smysl - moment reálně vrcholí těch 4300, ale v rozmenzí 1500-4500 neklesá třeba pod 200... budiž.
i u hybridu, kde se různě využívá elektro?
V tabulce máš "Největší výkon spalovacího motoru" a "točivý moment spalovacího motoru", pak máš komplet výkon hybridu. Pokud by kombinovaný točivý moment hybridu byl jen 140Nm, tak by to bylo dost smutný.
No vidíš, to mi nějak nedošlo. 😊
Tak aspoň trochu napravim a našel jsem tohle. Je to sice z priusu...
https😐/priuschat.com/…urves-jpg.28409/
Tak aspoň trochu napravim a našel jsem tohle. Je to sice z priusu...
https😐/priuschat.com/…urves-jpg.28409/
Spíše by se měli soustředit na poruchovost. 1,8 hybrida známému museli po pár dnech odtáhnout, nestartoval... s podobným problémem jim v servisu stojí takových 12 aut a neví, co s tím.
Dobry den, jmenuji se Martin Peleska, jsem GR zastoupeni znacky Toyota pro CR. Velice me zajima problem vaseho znameho s 1.8hybrid a rad bych se jeho problem venoval. Stejne tak, jak uvadite, dalsim 12autum se, se kterymi si v servisu nevi rady. Pokud to neni problem, muzete mi prosim sdelit kontakt na uzivatele s problemem? Nasim hlavnim cilem je kvalita a spokojenost nasich zakazniku. Velice rad se budu tomuto problem venovat. Pro kontakt prosim pouzijte muj sluzebni e-mail: martin.peleska@toyota-ce.com. Dekuj predem. Verim, ze pripadny problem urcite vyresime. S pozdravem, Martin Peleska
PS: inak bez 4kolky je to tiez cele tak akurat "na dve veci" .. pritom v danej cene uz viem o par serioznych 4kolkach s podobnym rodinnym vyuzitim :yes: