Vždyť je pořad cenově na +- stejne urovni. Tedy pravě naopak, přidražil jen narozdil od startu prodeju jsou nyni prodejci povolnějši k cenovym upravam.
Úspěch by byl navázat na Focus 1G s prodeji 400-500tis ks ročně. Ikdyž v záplavě různých SUV je cca 200tis ks velmi dobré číslo, ale nijak nevybočuje z posledních 7 let. 220-250 tis ks za rok. I navzdory tomu rybímu designu nové generace ;-)
No neviem kedy si naposledy videl kombi, ale to je smerom dozadu jedna velka katastrofa. St kombi bol moj kandidat na nove auto, ale ten vzhlad nedavam
Nějak nechapu co ma ten nadherny žraloči pysk společneho se světadilem hm Jinak focus považuji minimalně za jeden z nejhezčih modelu tohoto segmentu a to včetně konečně velice dobře vypadajici kombi verze narozdil proti předchudcum.
No jako... Karosářsky mají 5d a kombi. To bych nějak moc nejásal, 3d je fuč, sedan pokud vím taky, o cabriu nemluvě. Active budiž, to je furt kombík ale.
Velkou zásluhu na prodejním úspěchu přitom Ford připisuje dosud nejširšímu portfoliu v nabídce. „Od pětidveřového Focusu po model kombi, od Active po ST, nikdo v segmentu (kompaktních vozů) nenabízí zákazníkům tak široký výběr,“
To mi přijde vzhledem k dřívějším pořádkům dost odvážné tvrzení. Podívej se třeba na Hyundai - hatch, lift, kombík, eNko. Nebo Toyota - sice nemá ostrou verzi, ale má zase sedan i hatch a outdoor mutaci má taky.
Tak Fokus má i sedan, viděl jsem ho dokonce na kamionu v Evropě mezi novými auty, ale ofiko se tu asi nikde neprodává. Jinak má tedy taky hatch, sedan, kombik, ST, pak má Active a bude mít ještě tuhle blbost k ničemu, která je v tomto článku :) Takže z tohoto pohledu asi nezaostává za konkurencí. Samozřejmě v článku chtějí být zajímaví.
To si teda fandia.Aj Golf má minimálne rovnakú ponuku čo sa týka motorov a aj výbav a pritom to je 7 ročný model a ešte sa aj podstatne lepšie predáva.A teraz keď príde G VIII tak to bude zase v predaji najlepšie auto v segmente.Pri cenách aké má nastavené Focus sa čudujem že sa vôbec predáva aj ked netvrdím že je to zlé auto.