Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Slaven
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pradeda777
3
Tak já to ještě stačil přečíst než zasáhl cenzor. Nebyla tam žádná sprosťárna....pouze odkaz na konkurenční portál..... :-!
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CHerokee
0
Tak v tom případě je to trapné od cenzorů.
webpaja
3
Ne, odkaz na ford.sk. Borec to tapetuje na všech serverech v CZ. Jestli je tohle ofiko forma propagace, tak tam mají divné vedení.
woody-alien
1
Tak mě napadá, kdepak je asi teď Vóša ? ;-)
white label
0
https://www.autorevue.cz/…prodava-traktory
Charger
Hezký článek. Sám jsem novým Focusem ST ještě nejel, ale slyšel jsem na něj odevšad jen chválu. A vůbec, Martin by mohl napsat nějaký test na Auto.cz častěji :))
Tak keď ST presvedčilo aj tak vecne a technicky zameraného redaktora, ako je Vaculík, tak zjavne musí ísť o mimoriadne vydarené auto. :yes: Ako píšeš, odvšadiaľ samé pozitívne recenzie, väčšinou v zmysle, že nové ST je tak na polceste medzi starým ST a RS, teda stále civilný a použiteľný HH, ale dynamikou sa blížiaci RS.
Osobne mi ale ten test príde taký trochu polovičatý, akoby mu chýbal záver, brzdy dobré a koniec.
Na to, že autor s autom jazdil 22.10. a teda na napísanie recenzie mal mesiac a pol, by som prijal trochu podrobnejší test. A nielen z hľadiska porovnateľnosti dosiahnutého času na okruhu by som bol radšej, keby ten test bol od Machiho.
Osobne mi ale ten test príde taký trochu polovičatý, akoby mu chýbal záver, brzdy dobré a koniec.
Na to, že autor s autom jazdil 22.10. a teda na napísanie recenzie mal mesiac a pol, by som prijal trochu podrobnejší test. A nielen z hľadiska porovnateľnosti dosiahnutého času na okruhu by som bol radšej, keby ten test bol od Machiho.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Myslím, že strávil zbytečně moc času detailním popisem jízdy na okruhu a úplně vynechal takovou podstatnou věc jakou je manuální převodovka a jeho pocity z jejího používání. Ale že ST nakonec od něj dostalo 5* snad hovoří za vše.... :-!
Kdyby s ním (MT) měl podstatnější problém problém, tak by to zřejmě zmínil.
Mohl také pochválit, ne?... :-!
Souhlasím, chyběl tam i popis chování ve městě a vůbec na běžné silnici. Kolik je ve voze místa, jak vypadá kufr...ano i to, když má jít o auto na každý den. Technicky a cenově ho srovnat s konkurenci...
A pak mě zarazila jedna věc - vychválen na dráze a pak, že I30 N bylo rychlejší... při stejném výkonu.
Nelíbí se mi ani označování diskutujících jako "Haters" apod. Naopak si cením technických poznámek a detailů.
A pak mě zarazila jedna věc - vychválen na dráze a pak, že I30 N bylo rychlejší... při stejném výkonu.
Nelíbí se mi ani označování diskutujících jako "Haters" apod. Naopak si cením technických poznámek a detailů.
Jasný....to srovnání s i30 N byla taková nic neznamenající zbytečnost. Jedna věc je však jistá....momentálně je FST "velmi zajímavý" HH..... :-!
Ono už par nějakych společnych jizd je a co si pamatuji tak ST bylo vždy rychlejši. Narychlo např.
http://youtu.be/56GUHnl8o3w?t=830
Ale jak se piše na autičkaři tak v realnem světě je ti čas z okruhu k prdu.
Hlavni je, že ST jezdi paradně a co mě se ještě vic libi tak to, že dle uživatelu je až nečekaně kultivovane na 19" a to se da ST posadit i na menši 18".
Jinak top je Fiesta ST a co mě se na ni libi tak to je jednoduchost.
http://youtu.be/56GUHnl8o3w?t=830
Ale jak se piše na autičkaři tak v realnem světě je ti čas z okruhu k prdu.
Hlavni je, že ST jezdi paradně a co mě se ještě vic libi tak to, že dle uživatelu je až nečekaně kultivovane na 19" a to se da ST posadit i na menši 18".
Jinak top je Fiesta ST a co mě se na ni libi tak to je jednoduchost.
Pokud byl (MT) zralý na chválu, tak určitě... ;-)
MT byl téměř vždy zralý na chválu.Kde je mu konec... ;-)
Zajímavý že někdo jako ty kdo je ve znalostech i chování skoro jeho pravej OPAK = napíše tohle
Tak zkus bejt = jako on. Když ne ve znalostech a přehledu aspoň v tom neházení reatardama ***ama..
Tak zkus bejt = jako on. Když ne ve znalostech a přehledu aspoň v tom neházení reatardama ***ama..
To by o některých autech nemusel psát vůbec...nebyl s nimi podstatnější problém ;-)
Je fakt, že test je nekomplexný a napr. poznámka o I30N úplne zbytočná. Naopak sa mi páči trochu technickejší pohľad pod kapotu. Tu by sa žiadalo pridať pohľad niekoho ďalšieho.
Nie je ale všetkým dňom koniec a určite si obrázok o ST dokreslíme. Dúfam, že sa mi s ním podarí zviezť. Zatiaľ som skúšal iba ST-line so 150k a pri čítaní testu sa mi vybavilo, ako ľahko si púšťal zadok na "špacír". Zdalo sa mi to až prekvapivo skoro a že by to spôsobovala stabilizácia ma ani nenapadlo.
Nie je ale všetkým dňom koniec a určite si obrázok o ST dokreslíme. Dúfam, že sa mi s ním podarí zviezť. Zatiaľ som skúšal iba ST-line so 150k a pri čítaní testu sa mi vybavilo, ako ľahko si púšťal zadok na "špacír". Zdalo sa mi to až prekvapivo skoro a že by to spôsobovala stabilizácia ma ani nenapadlo.
Čau, taky mě to po přečtení napadlo, určitě zajímavěji napsané, než drtivá většina posledních testů na a.cz. Třeba s tím designem mi v podstatě mluvil z duše. :yes:
Jediné co mi trochu nesedí je věta:
"Nekompromisní Hyundai i30 N, který měřil kolega Martin Machala, je jen o vteřinu rychlejší!"
Nemyslím si, že zrovna i30N by měl být nekompromisní ohledně času na okruhu, nebo, že by byl předpoklad toho, že nový FocuST nemůže být rychlejší (než i30N), což tak nějak vyznělo.
Jediné co mi trochu nesedí je věta:
"Nekompromisní Hyundai i30 N, který měřil kolega Martin Machala, je jen o vteřinu rychlejší!"
Nemyslím si, že zrovna i30N by měl být nekompromisní ohledně času na okruhu, nebo, že by byl předpoklad toho, že nový FocuST nemůže být rychlejší (než i30N), což tak nějak vyznělo.
lamal
Fajn clanok, az na to ze nie je moc jasne to pretacave Fordacke ladenie predokoliek... z textu vyplyva, ze to je zalezitost stabilizacie, preco bola zapnuta ? Ako je naladena zadna naprava s vypnutou stabilizaciou ?
Okrem ineho, oddelenu tehlicu na McPhersone mal aj Opel - Hiperstrut... okrem Meganu RS ju ma aj Clio Rs 3gen... 2 lichac pouzivala aj Mazda na 6ke a myslim, ze na P508 GT predoslej generacie... a rozhodne aj 407cka, Citro C5-C6, tych znaciek co ju miestami pouzivalo bolo viac...
Okrem ineho, oddelenu tehlicu na McPhersone mal aj Opel - Hiperstrut... okrem Meganu RS ju ma aj Clio Rs 3gen... 2 lichac pouzivala aj Mazda na 6ke a myslim, ze na P508 GT predoslej generacie... a rozhodne aj 407cka, Citro C5-C6, tych znaciek co ju miestami pouzivalo bolo viac...
Môžeš stabilizáciu na Focuse úplne vypnúť? Pýtam sa, neviem. Z textu ale usudzujem, že sa asi plne vypnúť nedá, nemyslím, že Vaculík by bol taký neznalý, že by si nevedel vypnúť ESP, ak by to šlo.
tiez tak uvazujem, no v teste to nenapisal... pozriem internety co pisu o stabilizacii, elastokynematika zadnej napravy pracuje linearne resp. furt rovnako/predvidavo, takze by v setupe podvozku problem byt nemusel
EDIT: Autocar UK
´´Track mode untethers a playful side but disable the stability control and the ST becomes as wildly flamboyant as you can handle.´´
By som sa divil keby ford u takehoto modelu nedovolil vypnut...
EDIT: Autocar UK
´´Track mode untethers a playful side but disable the stability control and the ST becomes as wildly flamboyant as you can handle.´´
By som sa divil keby ford u takehoto modelu nedovolil vypnut...
Aj u QV píšu že stabilizácia v "RACE" je vypnutá, ale občas sa stane že do toho zakafrá. :no:
Takže pripravme sa na to že v rámci "našeho dobra" bude stále niekto bdieť. Nepáči sa mi to.
Takže pripravme sa na to že v rámci "našeho dobra" bude stále niekto bdieť. Nepáči sa mi to.
Já bych se tedy nedivil a pokud plánují RS, tak by to ideálně použili až tam
Ještě něco málo k motoru. Tento motor vyvinula Mazda spolu s Fordem kdysi dávno cca 2004-2005 a Ford ho používal a používá v různých vozech dodnes. Mazda ho naposled použila v Mazdě 3 MPS a Mazdě RX7 cca 2010. Tenkrát dával 191kW a 380Nm. Dnešnich 206kW a 420Nm s přihlédnutím k daleko "tvrdším emisím" není vůbec špatný počin.
Ještě něco málo k motoru. Tento motor vyvinula Mazda spolu s Fordem kdysi dávno cca 2004-2005 a Ford ho používal a používá v různých vozech dodnes. Mazda ho naposled použila v Mazdě 3 MPS a Mazdě RX7 cca 2010. Tenkrát dával 191kW a 380Nm. Dnešnich 206kW a 420Nm s přihlédnutím k daleko "tvrdším emisím" není vůbec špatný počin.
Potencial celeho auta + samosvor a (uplne) nevypinatelna stabilizacia je smutna zalezitost... Ford nejake dovody asi ma...
Historiu tejto 2.3 zhruba pozname vsetci, dost sa vsak na nom zmenilo, ma novu hlavu (integrovane vyfukove zvody) atd...
Historiu tejto 2.3 zhruba pozname vsetci, dost sa vsak na nom zmenilo, ma novu hlavu (integrovane vyfukove zvody) atd...
Jo, a ta nová hlava může za to, že před časem omylem použili na montážní lince velmi podobné těsnění pod hlavu na Focusu RS (bylo pro Mustang 2.3) a pak s toho byly velké problémy s přehříváním motoru.... :-(
Mohli sa trochu posunúť v čase a vyriešiť štelovanie vôlí. Možno to takto bude spoľahlivejšie na úkor servisnej náročnosti.
RX-7? No to těžko...
Pokud vím, byl v Ma3MPS a Ma6MPS.
Pokud vím, byl v Ma3MPS a Ma6MPS.
Tento Ford motor má s L3-VDT Mazda motorem společný prakticky jen spodek, hlava, vstřikování, řídící jednotka, turbo, všechno je úplně jiné, to si dělal Ford už před časem sám.
Tenhle borec piše, že na videu je efektní nikoli efektivni kolo a to co dovoli režim Track s ESP off...
http://www.youtube.com/watch?…
Jinak docela zajimave, že u vas se ST objevilo dřive než u nas, kdy dnes tak trochu houby po dešti...
https://www.autickar.cz/…vrat-na-vysluni/
http://www.youtube.com/watch?…
Jinak docela zajimave, že u vas se ST objevilo dřive než u nas, kdy dnes tak trochu houby po dešti...
https://www.autickar.cz/…vrat-na-vysluni/
"Rozhodně v tom není žádná mechanická přirozenost, ale záměrná akce stabilizačního systému, který má být v režimu „race“ vypnutý. Není, svým cvrlikáním i tím, jak zadkem smýkl do boku, se prozradil."
Takže i když má být vypnutý, není.
Takže i když má být vypnutý, není.
jam2015
... palubovka, stredová konzola, gombíky, ovládače, výduchy, prelisy na dverách, radiaca páka... som normálne unavený už z fotografie!
Čiže Ford klasika,,Knoflíková válka" na pokračovanie ;-)
Čiže Ford klasika,,Knoflíková válka" na pokračovanie ;-)
ProchyToman
Je fajn ze jsou jeste takovy auta a redaktor se s autem szil a umi to prenest ctenarum. Diky :)
Emel
No, osobně mi ten test přijde dost rozporuplný... možná tím víc, o co víc jsem byl "na papíře" z FoST nadšený.
Dost to žere, testerovi se to nelíbí, ten okruh taky vychází tak 50:50... a má to 5*, což jak správně poznamenává Topper je v poslední době nějak moc časté.
Ale takhle... papírově pro mě je kombík v manuálu pořád ten správný mix... a adept na garáž :-)
Dost to žere, testerovi se to nelíbí, ten okruh taky vychází tak 50:50... a má to 5*, což jak správně poznamenává Topper je v poslední době nějak moc časté.
Ale takhle... papírově pro mě je kombík v manuálu pořád ten správný mix... a adept na garáž :-)
3_diamanty
s poradovym cislom uz aspon 7 alebo hadam aj 8.... tento rok je tu v testoch na 5 hviezdickove auta ozaj hodne bohaty ( teda ak sa nadalej nezmenili kriteria hodnotenia ) :yes:
Muselo se ubrat z kritérií, aby bylo možné testovat Mitsubishi. Když je redakce neuměla vyhodnotit a dala je časopisu Kuchařka, vrátili vozy Mitsu s tím, že to bábovka taky není.
no ja uz cakam na to "nove" ASX s 2.0 ze ho chlapci uz otestuju a podelia sa s nami o zazitky s tymto famoznym etalonom :D .. a cakam u neho aspon 4,5 hviezd ( ciste teoreticky by asi pol hviezdymohol stratit za "kusok konzervativnu kabinu" ale inak by to mal byt plny zasah :D tu nie je o com :D ) .. snad do vianoc sa ho tu v teste dockam ... ( bol by to aspon pre mna pekny darcek ) ...
PS: ale inak tesim sa aj na novu L200 ... aj ta moze byt.. aj na tu cakam... :yes:
PS2 : mozno by si sa paja ty ako fanda mitsu mohol kusok prihovorit u chlacov z acz nech uz tolko tu necakame na tie misaky v testoch ... ok dobre dobre .. to bol vtip :-[]
PS: ale inak tesim sa aj na novu L200 ... aj ta moze byt.. aj na tu cakam... :yes:
PS2 : mozno by si sa paja ty ako fanda mitsu mohol kusok prihovorit u chlacov z acz nech uz tolko tu necakame na tie misaky v testoch ... ok dobre dobre .. to bol vtip :-[]
No hochu, pětihvězdičkoví jezdí takhle. To nevím, nevím, jak si s tím ASX poradí. ;-)
http://youtu.be/_TtsNV1Ywng
http://youtu.be/_TtsNV1Ywng
Tywoe! :yes:
na toto by som nemal srdce ani odvahu https://www.youtube.com/watch?…https://www.youtube.com/watch?… ale inak klobuk dole co tie jeepu ( uz aj seriove ) davaju... neskutocne :yes:
Ja som raz tak na dovolenke odbocil niekde do pola s pozicanym hyundaiom i10 a tiez som siel po podobnej kamennej ceste. Presiel som, ale nebolo mi vsetko jedno.
tie jeepy v trailhawk verzii su fakt brutalne .... prave toto su este tie skutocne jeepy ake sa mi pacia :yes:
ved vies jak sa vravi... najlepsie "terenne" auto je vzdy to "firemne" ;-)
ved vies jak sa vravi... najlepsie "terenne" auto je vzdy to "firemne" ;-)
Možno to Mitsu na test už aj mali, akurát rozmýšlajú ako napísať hodnotenie aby to bolo "politicky korektné" a dostalo aspoň 2 hviezdy.
pokial si videl tento test tak mi das za pravu ze sa nie je coho obavat https://www.youtube.com/watch?… ;-)
Auto to môže byť akokoľvek dobré (dobré=3), ale ten dizajn Mišákov je hrozný. Sorry.
a mne sa paci prave dizajn posledne roky u misakov snad najviac ... :yes:
a zrovna ASX vyzera po tom poslednom facelfte fakt paradne ... ma dokonale proporcie a pritom to nie je ziadna obluda... ale auto velkosti nejakej beznej mazdy 3 a pod :yes:
a zrovna ASX vyzera po tom poslednom facelfte fakt paradne ... ma dokonale proporcie a pritom to nie je ziadna obluda... ale auto velkosti nejakej beznej mazdy 3 a pod :yes:
Já fandím všem dobrým autům, jen bych nechtěl být zrovna ambasadorem Mitsu. To mě vážně naprosto ničím neoslovuje. ;-)
tak ja tu funkciuu za teba rad prevezmem :-[] ... inak bracha uz ma od minuleho tyzdna novsi kusok sportbacka rocnik 2015 ( opat cierny s 1,6 ) ... a ked mi ho niekedy "pozicia" dam vediet dojmy ... udajne je uz zase o kusok lepsi :yes:
pockaj pockaj... mozno ta uz oslovi novy outlander v zeneve.. s 1,5T z eclipsu ... nikdy nevies ... vsetko sa moze este zmenit :D :yes: .. mne sa kedysi tiez audiny nepacili a pozri sa.. dnes sa mi pacia viac ako vacsina medvedov a viac ako vsetky vrtule.....
pockaj pockaj... mozno ta uz oslovi novy outlander v zeneve.. s 1,5T z eclipsu ... nikdy nevies ... vsetko sa moze este zmenit :D :yes: .. mne sa kedysi tiez audiny nepacili a pozri sa.. dnes sa mi pacia viac ako vacsina medvedov a viac ako vsetky vrtule.....
Vím co od auta očekávám a vím, že u Mitsu z toho co mají nic nesplňuje.
A tím bych s třemi pi...diamanty pod Focusem ST skončil :-)
A tím bych s třemi pi...diamanty pod Focusem ST skončil :-)
tak nie kazdy ma rad SUV to je pravda... ale na druhej strane kde by bez SUV dnes bol aj taky medved ze jo.. vedS kladu uz ani nevidim... ani Ecko.. a vlastne aj to Cecko len sem tam... meni sa to cele :yes:
webpaja
...jakkoliv může být redaktor technicky zdatný, tak srovnání s i30N pokulhává na obě nohy. Chybí relevantní porovnání podmínek a řidičů. Machi má za sebou pár závodů v Octa cupu, stejně jako v dalších vozech a navíc má Most perfektně najetý. Rozdíl sekundy v neprospěch Fíkusu by se mohl změnit klidně na jeho náskok a nejen vteřinový.
Naprosto mi pak chybí hodnocení nástupu brzd, progrese a kdy začnou vadnout.
Naprosto mi pak chybí hodnocení nástupu brzd, progrese a kdy začnou vadnout.
Hele, já jak jsem ten test celej pozorně přečetl, tak jsem z předchozích vyjádření autora nabyl dojmu, že ta poznámka ohledně N-ka smysl má. Chápu to tak, že autor chválí, že s ním za volantem ztratil FoST na i30N řízenou lepším řidičem pouhou vteřinu. Tedy že by Martin Machala s Focusem nejspíš zajel lepší čas.
Nicméně souhlasím, že jsme se v testu dozvěděli hodně konkrétních věcí ohledně techniky, což kvituji - obvykle to bývá pouze opis oficiálních materiálů automobilky, projeli jsme si podrobně Most, ale zase mi tam dost chybí podrobnější popis těch 99,9% procent času, který s Focusem strávíš ve městě, na okreskách, na dálnici....Z testu vím pouze to, že je Ugly. :-) Jestli a v jakých situacích je Good nebo Bad zůstalo tak trochu utajeno.
Nicméně souhlasím, že jsme se v testu dozvěděli hodně konkrétních věcí ohledně techniky, což kvituji - obvykle to bývá pouze opis oficiálních materiálů automobilky, projeli jsme si podrobně Most, ale zase mi tam dost chybí podrobnější popis těch 99,9% procent času, který s Focusem strávíš ve městě, na okreskách, na dálnici....Z testu vím pouze to, že je Ugly. :-) Jestli a v jakých situacích je Good nebo Bad zůstalo tak trochu utajeno.
Tak jak to chápeš mě taky napadlo, ale v tom případě neměl psát o nekompromisní i30N, ale spíš o nekompromisním Martinovi. ;-)
mna skôr zaujala, resp. rovno pobavila poznámka "nekompromisný i30N" :D:D ..to by som teda ozaj rád vedel, čo je na tom aute také nekompromisné.. To nie je absolútne žiaden hejt voči i30N, to auto je mi rozhodne sympatické od kedy prišlo na trh, no trocha súdnosti fakt nezaškodí.
bufes
Je to vec vkusu, mne sa zda ten dizajn fajn.
Ford bol ale prvy a korejci s tym prisli az potom.
Inak co sa tyka recenzie, palec hore za technicke detaily.
Palec dole za nedostatok vsetkeho ostatneho :-)
Ford bol ale prvy a korejci s tym prisli az potom.
Inak co sa tyka recenzie, palec hore za technicke detaily.
Palec dole za nedostatok vsetkeho ostatneho :-)
S tim nazorem na vzhled je pěkně mimo. Jasně identifikovatelny ford i přes určite podobne prvky z jinych modelu, diky typicke předni tlamě a navic oproti až polokombikovym korejcum je z profilu nebo předoboku focus velmi dynamicky a jakoby v pohybu. Docela trefně to vystihuje autor na autičkaři. Hodně rozdilne HB a stačilo by kdyby si ty auta postavil vedle sebe.
Ten design exterieru není vyloženě špatný, vypadá líp, než předchozí g.(což sice nebyl zrovna těžký úkol), ale mohli zkusit navázat víc na skvělý design první g., jeho jednoduchá dokonalost by se dala přenést i do nějaké současnější podoby.
Co ovšem (podle mě) vypadá hrozně, je palubní deska (ale to je už pomalu tradice), místy mi připadá jako z minulého století.
Co ovšem (podle mě) vypadá hrozně, je palubní deska (ale to je už pomalu tradice), místy mi připadá jako z minulého století.
Aký je problém s palubovkou? Nie je to čisto a prázdno pôsobiaci celodotykáč, ako sú posledné trendy, ale to vnímam ako výhodu. A inak je to triedny štandard, porovnaj napr. s oveľa drahšou prémiou, vidíš tam nejaký dramatický rozdiel?
https://img2.auto.cz/…ull/6069901_.jpg
https://img2.auto.cz/…ull/5967117_.jpg
No a exteriér je pre mňa úplne bez výhrad, tam tú 1er úplne valcuje:
https://www.auto.cz/…ba-pro-nedockave?…
https://www.auto.cz/…ale-vlastni-duse?…
https://img2.auto.cz/…ull/6069914_.jpg
https://img2.auto.cz/…ull/5967146_.jpg
https://img2.auto.cz/…ull/6069901_.jpg
https://img2.auto.cz/…ull/5967117_.jpg
No a exteriér je pre mňa úplne bez výhrad, tam tú 1er úplne valcuje:
https://www.auto.cz/…ba-pro-nedockave?…
https://www.auto.cz/…ale-vlastni-duse?…
https://img2.auto.cz/…ull/6069914_.jpg
https://img2.auto.cz/…ull/5967146_.jpg
Za mě je ta palubka BMW designově mnohem čistší a současnější.
A k tomu exteriéru, být hezčí, než 1er, není (zvlášť pro mě) měřítko, ale jak jsem psal, ten exteriér špatně nevypadá, zejména proti min. g. je to jasně vidět.
A k tomu exteriéru, být hezčí, než 1er, není (zvlášť pro mě) měřítko, ale jak jsem psal, ten exteriér špatně nevypadá, zejména proti min. g. je to jasně vidět.
Když si vezmu jak velmi dobře vypadala 3G a takove ST dodnes považuji za nejhezči auto segmentu tak jsem měl obavy jak dopadne 4G a doufal, že se nevrati k nezajimave konzervě tedy nenapadite čistotě u 2G. Naštěsti přišli se "špinavym" a z časti navazujicim vzhledem předchozi generace a dopadlo to na jedničku.
A jinak tradičně hrozne interiery ma třeba seat a jak zminuleho stoleti vypadala už od počatku palubka golfa a i přesto je to pro mě jeden z topu a mnohem lepši než to co přišlo teď s novou generaci.
Bohužel napaditost a pro mě rozhodně designově nadpruměrně povedeny interier 3G ford u 4G nezopakoval, ale souhlas s ludexem v tom, že pořad je to velmi dobre vzhledem k tomu co přichazi u konkurence. O hmatatelnych ovladačich, praktičnosti a ergonomii ani nemluvě.
Ale zde mam obavy, že tomu tak do budoucna nebude.
A jinak tradičně hrozne interiery ma třeba seat a jak zminuleho stoleti vypadala už od počatku palubka golfa a i přesto je to pro mě jeden z topu a mnohem lepši než to co přišlo teď s novou generaci.
Bohužel napaditost a pro mě rozhodně designově nadpruměrně povedeny interier 3G ford u 4G nezopakoval, ale souhlas s ludexem v tom, že pořad je to velmi dobre vzhledem k tomu co přichazi u konkurence. O hmatatelnych ovladačich, praktičnosti a ergonomii ani nemluvě.
Ale zde mam obavy, že tomu tak do budoucna nebude.
Chápu, že se Ford snažil zajistit pro pasažéry co nejvíc místa a pohodlné NV, ale bylo na úkor jezevčíkavosti....dlouhý rozvor. Kdyby byl rozvor a kastle kratší, tak by FF vypadal mnohem lépe. Ano, bylo by to za určitou cenu....
http://img2.auto.cz/…ull/6069921_.jpg
http://img2.auto.cz/…ull/6069921_.jpg
Je zajímavé, že právě tohle teď vidí zrovna někdejší majitel dvou g. Mazdy 3 hb (byť MPS):
https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/…zda-3-2009-3.jpg
https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/…zda-3-2009-3.jpg
tomei
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tomeu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
cimik
Příspěvek podléhá schvalování.
×
Sdílení komentáře
×