Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDS 7 Crossback přijíždí v nové verzi. Za luxusní plug-in hybrid dáte minimálně 1,4 milionu
38 komentářů
Arese
v kombinaci s dvojicí elektromotorů a samočinnou převodovkou. Blééé! 😒 😢 😒 :no: :no: :no:
Přefouklá šestnáctka? Vždyť v GTi dává 200kw, tady o 53kw méně. Případnou turbodíru bude vykrývat elektropohon, tady bych problém neviděl.
Jo žádný problém až to s vybitou baterií potáhne takového mastodonta, ubohá 1,6 a ještě v benzínu.
Bude to žrát jak swiňa, To už je u benzínových PHEV vyzkoušeno. Diesel by jakžtakž utáhl i vybité auto.
Bude to žrát jak swiňa, To už je u benzínových PHEV vyzkoušeno. Diesel by jakžtakž utáhl i vybité auto.
Tohle auto už výkon má, dojezdové parametry skoro jako XC90 T8. Nedělal bych z toho zbytečný drama, i švédská cenová prémie tohle řešení prodává za o milion víc.
Wine ty si fakt nekonečnej blábolil = diesel no problem ale všechny testy za lepší verzi označily benzín. Tady navíc se slušnou podporou elektromotorů
Zopakuju ti že ten diesel MUSÍŠ v miliardách zvýhodňovat = abys vůbec moh s benzínem srovnávat = bez tý multimiliardový podpory = prostě neni vůbec diesel konkurenceschopnej
Pokud to bude podobný jako u ostatních značek = bude spotřeba mile malá. U běžný ne dobíjecí RAVky 2,5 litr nezvýhodněnej benzín hybrid máme nejnižší spotřebu 4,3 litru. Na delší cestě při takovym tom +10% překračování rychlostí se dá jezdit pod 6
Zopakuju ti že ten diesel MUSÍŠ v miliardách zvýhodňovat = abys vůbec moh s benzínem srovnávat = bez tý multimiliardový podpory = prostě neni vůbec diesel konkurenceschopnej
Pokud to bude podobný jako u ostatních značek = bude spotřeba mile malá. U běžný ne dobíjecí RAVky 2,5 litr nezvýhodněnej benzín hybrid máme nejnižší spotřebu 4,3 litru. Na delší cestě při takovym tom +10% překračování rychlostí se dá jezdit pod 6
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Proč bych neměl? 😁
Hele proč je to mimo? Podívej se na to jak rostou ceny https😐/autobible.euro.cz/…-renault-megane/ 1,5 mega za 300 koní PHEV = bez ohledu na značku = je holt tak nějak realita.
Stížnosti že se svět ubírá tam kam je třeba a ne tam kam chce on = mi stačí od Wina 😉
Hele proč je to mimo? Podívej se na to jak rostou ceny https😐/autobible.euro.cz/…-renault-megane/ 1,5 mega za 300 koní PHEV = bez ohledu na značku = je holt tak nějak realita.
Stížnosti že se svět ubírá tam kam je třeba a ne tam kam chce on = mi stačí od Wina 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jak řiká jeden z nej myslitelů https😐/www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 sem hrdej pravdoláskař což je dneska částečně nahrazovaný pojmem sluníčkář 😉
Při rovné dani by byl rozdíl ceny benzín vs nafta srovnán. Toyota musela nabídnout více hybridních verzí, protože naftu nikdy neuměla.
Už sem tu tu vysvětloval hodněkrát = takže zase ne. Rozdíl NENI a NIKDY NEBYL jedna koruna jak si psal = myslel sem že to je dáávno vyvětlený rsp. pochopený
Rozdíl je daleko VĚTŠÍ = fakt de o desítky mililard ROČNĚ
Prostě naftovej motor v osobnim autě bez týhle obří multimiliardový podpory NEDÁVÁ smysl NENI absolutně konkurenceschopnej. Láme se to někde až od 3,5 tuny = je to ekonomická znalost ale opakovaně vysvětlovaná i motoristickym tisku po Dieselgate. Ostatně je to myslim vysvětlovaný i v tom hodinovym pořadu Vaculíka a Koteckýho na ČT24 po vypuknutí Dieselgate = to už sou 4 roky
Nafta v osobních vozech kam řekněme patří = v autech typu Land Cruiser uměj i japonci. Bezproblémovější než evropani = že jí snad s výjímkou hondy moc neumí do osobních aut = no protože se na týhle planetě PRÁVĚ Z TOHO DŮVODU co furt opakuju že NEDÁVÁ BEZ DOTACE VŮBEC SMYSL je bez zvýhodnění NEKONKURENCESCHOPNÁ = se nikde po planetě do osobních aut víceméně NEpoužívá. Tady na našem malym kontinentu to právě JEN díky tomu extrémnímu pokřivení ve stovkách miliard = došlo až do absurdity = že lidi odmítaj pochopit ŽE to tak je 😄
Rozdíl je daleko VĚTŠÍ = fakt de o desítky mililard ROČNĚ
Prostě naftovej motor v osobnim autě bez týhle obří multimiliardový podpory NEDÁVÁ smysl NENI absolutně konkurenceschopnej. Láme se to někde až od 3,5 tuny = je to ekonomická znalost ale opakovaně vysvětlovaná i motoristickym tisku po Dieselgate. Ostatně je to myslim vysvětlovaný i v tom hodinovym pořadu Vaculíka a Koteckýho na ČT24 po vypuknutí Dieselgate = to už sou 4 roky
Nafta v osobních vozech kam řekněme patří = v autech typu Land Cruiser uměj i japonci. Bezproblémovější než evropani = že jí snad s výjímkou hondy moc neumí do osobních aut = no protože se na týhle planetě PRÁVĚ Z TOHO DŮVODU co furt opakuju že NEDÁVÁ BEZ DOTACE VŮBEC SMYSL je bez zvýhodnění NEKONKURENCESCHOPNÁ = se nikde po planetě do osobních aut víceméně NEpoužívá. Tady na našem malym kontinentu to právě JEN díky tomu extrémnímu pokřivení ve stovkách miliard = došlo až do absurdity = že lidi odmítaj pochopit ŽE to tak je 😄
Klidně to tu tapetuj dál, víš stejně jako já, že to co píšeš jsou pokroucená fakta a nesmysly. Byla by to asi 1,30CZK přesněji. Nic naprosto neřešící.
A jakýsi soukromý dopočet o 3,5t je snad ještě větší nesmysl. Určitě si pohraj, ale ne se mnou. Tohle je debata o ničem 😉
A jakýsi soukromý dopočet o 3,5t je snad ještě větší nesmysl. Určitě si pohraj, ale ne se mnou. Tohle je debata o ničem 😉
No tohle je FAKT SÍLA = seš úplně mimo a MĚ píšeš že sou to nesmysly 😒
Ne nikdy to myslim nebyla ani koruna a 30 halířů. A kdyby to byla = tak koruna třicet krát 6 tisíc milionů litrů nafty ročně = by i tak nebylo NIC jak píšeš ale slušnej balík podpory
Bohužel i když to odmítáš = je to DALEKO VÍC
Co myslíš to s těma 3,5 tuny poplet Vaculík a Kotecký a skromně přidám sebe :-! nebo to spíš ty?
Ne nikdy to myslim nebyla ani koruna a 30 halířů. A kdyby to byla = tak koruna třicet krát 6 tisíc milionů litrů nafty ročně = by i tak nebylo NIC jak píšeš ale slušnej balík podpory
Bohužel i když to odmítáš = je to DALEKO VÍC
Co myslíš to s těma 3,5 tuny poplet Vaculík a Kotecký a skromně přidám sebe :-! nebo to spíš ty?
Jj veď to je jasné ako facka, že 147kw benzín a bude trápiť, zatiaľ čo 130kw diesel by bol v pohode 😁. Navyše samozrejme auto nebude blbé a nenechá sa vybiť tak, aby nemalo žiadnu elektriku predpokladám, teda pri normálnej jazde takáto situácia nikdy aj tak nenastane.
Keby si aspoň rochu rozmýšľal, tak ti je jasné, že Hybrid a diesel nejde vôbec dokopy, keď auto má jazdiť v hybridnom režime. A na diaľničné presuny v ponuke ostáva naďalej turbodiesel, kde Plugin zmysel aj tak moc nemá...
Keby si aspoň rochu rozmýšľal, tak ti je jasné, že Hybrid a diesel nejde vôbec dokopy, keď auto má jazdiť v hybridnom režime. A na diaľničné presuny v ponuke ostáva naďalej turbodiesel, kde Plugin zmysel aj tak moc nemá...
Zkus své tvrzení, že diesel a hybrid nejdou dohromady vysvětlit Mercedesu 😉
No dou a dávno to dělalo PSA = ale tak nějak Z PRINCIPU fungování naftovýho a benzínovýho a elektromotoru = je lepší to co se dělá už 3. desetiletí = benzín hybrid
No právě, PSA... To co je tady smysl má. To co měli v 508 hybrid byl nesmysl. 300de vypadá naopak slibně! 😉
To mluvíme každej o něčem jinym = já o PRINCIPU
Samozřejmě dneska sme jinde = evoluce pokračuje dnešní Prius taky jezdí jinak než před deseti lety + samozřejmě i cena. Snáz se to dělá v úrovni dražšího auta
Nicméně z PRINCIPu fungování = je vhodnější benzín hybrid než diesel hybrid. Plus tam je to že nafta bez zvýhodnění = prostě nedává smysl. Když ceny nafty benzínu od Novýho roku sronáš na úroveň prodeje ve velkoobchodu = prodeje naftovejch aut i diesel hybridů = se v mžiku zhroutí
Samozřejmě dneska sme jinde = evoluce pokračuje dnešní Prius taky jezdí jinak než před deseti lety + samozřejmě i cena. Snáz se to dělá v úrovni dražšího auta
Nicméně z PRINCIPu fungování = je vhodnější benzín hybrid než diesel hybrid. Plus tam je to že nafta bez zvýhodnění = prostě nedává smysl. Když ceny nafty benzínu od Novýho roku sronáš na úroveň prodeje ve velkoobchodu = prodeje naftovejch aut i diesel hybridů = se v mžiku zhroutí
Klídek, prodeje se omezily u aut, kde nafta naprosto nedávala smysl. Střední a vyšší třídy + SUV se po prvotním gretoúprku k benzínu opět vrací na čísla. A to i bez hybridu.
No to ale každej zase mluvíme trochu o něčem jinym = že po aféře Dieselgate klesly prodeje dieslů = to jasně. Ale nafta je DÁL FURT STEJNĚ miliardama zvýhodňovaná. Já mluvim o tom co by nastalo když to zvýhodňování UKONČÍŠ = a dáš prostě stejný podmínky naftě i benzínu = naftový osobní vozy okamžitě skončí vůbec nebudou dávat smysl
Snad jen u extrémních nájezdů nějakejch taxíků + od nějaký vysoký hmotnosti bejvá zmiňovanej zlom až od 3,5 tuny. Prostě nákladní doprava SAMOZŘEJMĚ v osobních autech SNAD jen nějaký největší SUV. V běžnejch osobních autech = bez dotace VŮBEC
Prostě při benzínu odpovídající ceně nafty = rsp. při velkoobchodních cenách = by sis naftový auto taky nekoupil. Provoz by vyšel drtivě dráž než stejný benzínový verze
Snad jen u extrémních nájezdů nějakejch taxíků + od nějaký vysoký hmotnosti bejvá zmiňovanej zlom až od 3,5 tuny. Prostě nákladní doprava SAMOZŘEJMĚ v osobních autech SNAD jen nějaký největší SUV. V běžnejch osobních autech = bez dotace VŮBEC
Prostě při benzínu odpovídající ceně nafty = rsp. při velkoobchodních cenách = by sis naftový auto taky nekoupil. Provoz by vyšel drtivě dráž než stejný benzínový verze
....a furt dookola tie isté nezmysly. Čaf.
Aké? jako že souhlasim s Vaculíkem a Koteckym a s ekonomickym vzdělánim? A ne pájou? Nojo = to sem prostě já :-!
Mimochodem u vás je to STEJNÁ PAKÁRNA https😐/www.ceskenoviny.cz/…h-sousedu/651567 😄
No a TO je JEDINEJ důvod PROČ lidi kupujou dieslový osobní auta = když to srovnáš na úroveň cen ve velkoobchodu = prodeje osobních naftovejch aut SKONČÍ
Jedna věc je ŽE to nevíte = budiž. Ale to další a další odmítání a popírání = to je FAKT SÍLA 😲 😁 :-!
Mimochodem u vás je to STEJNÁ PAKÁRNA https😐/www.ceskenoviny.cz/…h-sousedu/651567 😄
No a TO je JEDINEJ důvod PROČ lidi kupujou dieslový osobní auta = když to srovnáš na úroveň cen ve velkoobchodu = prodeje osobních naftovejch aut SKONČÍ
Jedna věc je ŽE to nevíte = budiž. Ale to další a další odmítání a popírání = to je FAKT SÍLA 😲 😁 :-!
Ja tankujem tu v CZ a je mi jedno koľko čo stojí, tankujem stále za 1000,-Kč 😒]
Dotácie na hybridy a elektro sú ale v poriadku, nie?
Dotácie na hybridy a elektro sú ale v poriadku, nie?
Ty si ale myslitel = je přece fuk jestli tankuješ tady = když doma to máte stejně nesmyslný = musíte milionama € zvýhodňovat naftu = aby byla jako konkurenceschopná benzínu
Neuvěřitelný = CO tahle informace s lidma co to celej život nevěděli dělá 😁
Na hybridy tady žádný dotace NEJSOU = náš váš premiér má byznys na prodeji benzínu, nafty a adBlue = žádný omezení týhle spotřeby ho nezajímá = dokonce naopak BRÁNÍ se pokroku = eště že nemá byznys postavenej na pevnejch domácích telefonech nebo parních lokomotivách :-!
Podpora lokálně bezemisních aut = logiku samozřejmě má. I ta je u nás díky našemu vašemu předsedovi vlády = silně omezená
Babiš nás tak doved na úroveň modernizace Rumunska = někdo mu za to v diskuzi i děkoval 😁
Neuvěřitelný = CO tahle informace s lidma co to celej život nevěděli dělá 😁
Na hybridy tady žádný dotace NEJSOU = náš váš premiér má byznys na prodeji benzínu, nafty a adBlue = žádný omezení týhle spotřeby ho nezajímá = dokonce naopak BRÁNÍ se pokroku = eště že nemá byznys postavenej na pevnejch domácích telefonech nebo parních lokomotivách :-!
Podpora lokálně bezemisních aut = logiku samozřejmě má. I ta je u nás díky našemu vašemu předsedovi vlády = silně omezená
Babiš nás tak doved na úroveň modernizace Rumunska = někdo mu za to v diskuzi i děkoval 😁
Tak ja netvrdím, že sa to nedá, iba v tom nevidím zmysel.
1. ak vezmeš rovnako výkonný diesel vs beznzín ak diesel je spravidla drahší.
2. Ak nemáš mercedes, tak naštartovanie dieselu cítiť viac ako benzínu
Ak máš plug-in a chceš ho využívať ako to dáva zmysel, teda väčšinou na elektiku + sem tam na dlhšiu trasu, tak ťa spotreba v hybridnom režime až tak veľmi nezaujíma.
Ak ideš v hybridnom režime, chceš aby sa spaľovák pridával čo najviac neznateľne (pri Aurise HSD mimo studeného štartu človek ani nevie, kedy sa zapol - minule som mal tú česť s O3 2,0TDi so Štart-Stop a tie vybrácie pri zhasínaní/štartovaní boli neskutočne otravné)...
Takže diesel hybrid mi vychádza asi iba ak celý týždeň jazdíš po veľkomeste ana konci týždňa sa potrebuješ e😜resne prepraviť cez celé nemecko 😊.
1. ak vezmeš rovnako výkonný diesel vs beznzín ak diesel je spravidla drahší.
2. Ak nemáš mercedes, tak naštartovanie dieselu cítiť viac ako benzínu
Ak máš plug-in a chceš ho využívať ako to dáva zmysel, teda väčšinou na elektiku + sem tam na dlhšiu trasu, tak ťa spotreba v hybridnom režime až tak veľmi nezaujíma.
Ak ideš v hybridnom režime, chceš aby sa spaľovák pridával čo najviac neznateľne (pri Aurise HSD mimo studeného štartu človek ani nevie, kedy sa zapol - minule som mal tú česť s O3 2,0TDi so Štart-Stop a tie vybrácie pri zhasínaní/štartovaní boli neskutočne otravné)...
Takže diesel hybrid mi vychádza asi iba ak celý týždeň jazdíš po veľkomeste ana konci týždňa sa potrebuješ e😜resne prepraviť cez celé nemecko 😊.
_Karel_
Troufám si tvrdit, že jsem +- cílovka. Pohon mi přijde ok, pokud to člověk používá k tomu, k čemu to je určený - tj. nějaký +- příměstský provoz s pravidelným nabíjením. Nicméně tu cenu považuju za přehnanou tak o 300t. Vzhledem k tomu, že se mi to auto docela líbí, tak si ho všímám, a potkal jsem dosud 1ks. To potkám častěji i Bentley. Asi nejsem jedinej, komu přijdou ceny neadekvátní.
Věřím, že do roka bude tenhle motor v nejetých autech na skladě za 1-1,1M 😉 Tohle bude zřejmě reálná cena s rozumnou marží, ta dotovaná (za daně třeba z nafty) bude v těch socialisticky-zelených státech výrazně nižší, či jinak podpořená.
😁 :yes:
No to si nejsem jistej = filozofie DS je zatim přesně opačná = slevy nedáváme
A co se marží týče = ty klesaj a nutěj automobilky k věcem co tu eště nebyly http😐/www.autoforum.cz/…-zpusob-prodeje/
Navíc relativně levně cenově konkurenceschopně umíme vyrábět hybridy = plug-in hybridy stejně jako diesly = prostě SOU dražší než benzíny nebo benzín hybridy. Takže do roka = to za mibl fakt nevidim. Pokud přijde krize jako že tou dobou možná už jo = může se propadnout naší blbostí držená koruna = a kurz k euru bude HORŠÍ než dneska = takže tlak na cenu ale obrácenej
A co se marží týče = ty klesaj a nutěj automobilky k věcem co tu eště nebyly http😐/www.autoforum.cz/…-zpusob-prodeje/
Navíc relativně levně cenově konkurenceschopně umíme vyrábět hybridy = plug-in hybridy stejně jako diesly = prostě SOU dražší než benzíny nebo benzín hybridy. Takže do roka = to za mibl fakt nevidim. Pokud přijde krize jako že tou dobou možná už jo = může se propadnout naší blbostí držená koruna = a kurz k euru bude HORŠÍ než dneska = takže tlak na cenu ale obrácenej
hele ty jezdíš aktuální X5? Neměl bys na mě chvíli na pár rad nějak emailem třeba, nevím jak ti dát svůj. Láká mě 45e a Touarega se bohužel nedočkám a Q7 60tfsie neumí aktivní stabilizátory a bez nich to nechci.
díky moc