Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

DS 7 Crossback přijíždí v nové verzi. Za luxusní plug-in hybrid dáte minimálně 1,4 milionu

38 komentářů

ProchyToman
Tohle zabozrouti foajé a nebo GLB, GLC, GLE. Jako vazne za 1,4???!
webpaja
Kde má MB plug-in s 300HP a AWD, výbavou něco v GLC/GLE?
kesumb
GLC 300e, dle aktuální konfi 1,46 základ, za 1,8 už to docela jde. Mají to v týhle kategorii docela našláplý, podobně vyjde jak 43, tak 300e tak EQC..

hele ty jezdíš aktuální X5? Neměl bys na mě chvíli na pár rad nějak emailem třeba, nevím jak ti dát svůj. Láká mě 45e a Touarega se bohužel nedočkám a Q7 60tfsie neumí aktivní stabilizátory a bez nich to nechci.

díky moc
webpaja
Jukni SZ 😉
ptr078
Ved to je idealny sposob ako demostrovat, ze mas tolko penazi, ze si mozes dovolit ich vyhadzovat na taku kraksnu. A mimochodom, som sa par dni pohyboval pri windsorskom kralovskom polo klube a parkovali tam dve ds7. Ziadne nemecke premiove krabice.
webpaja
Stačí být sponzorem a můžeš mít dvě DS i v polo klubu 😉
ptr078
Ved ano, ja sa len smejem. To bolo to posledne miesto kde by som ds cakal. Dnes som stretol dve ds7 na dialnici pri brightone, takze minimalne v uk sa ich par predalo
Arese
v kombinaci s dvojicí elektromotorů a samočinnou převodovkou. Blééé! 😒 😢 😒 :no: :no: :no:
webpaja
Přefouklá šestnáctka? Vždyť v GTi dává 200kw, tady o 53kw méně. Případnou turbodíru bude vykrývat elektropohon, tady bych problém neviděl.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jo žádný problém až to s vybitou baterií potáhne takového mastodonta, ubohá 1,6 a ještě v benzínu.
Bude to žrát jak swiňa, To už je u benzínových PHEV vyzkoušeno. Diesel by jakžtakž utáhl i vybité auto.
webpaja
Tohle auto už výkon má, dojezdové parametry skoro jako XC90 T8. Nedělal bych z toho zbytečný drama, i švédská cenová prémie tohle řešení prodává za o milion víc.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Wine ty si fakt nekonečnej blábolil = diesel no problem ale všechny testy za lepší verzi označily benzín. Tady navíc se slušnou podporou elektromotorů

Zopakuju ti že ten diesel MUSÍŠ v miliardách zvýhodňovat = abys vůbec moh s benzínem srovnávat = bez tý multimiliardový podpory = prostě neni vůbec diesel konkurenceschopnej

Pokud to bude podobný jako u ostatních značek = bude spotřeba mile malá. U běžný ne dobíjecí RAVky 2,5 litr nezvýhodněnej benzín hybrid máme nejnižší spotřebu 4,3 litru. Na delší cestě při takovym tom +10% překračování rychlostí se dá jezdit pod 6
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč bych neměl? 😁

Hele proč je to mimo? Podívej se na to jak rostou ceny https😐/autobible.euro.cz/…-renault-megane/ 1,5 mega za 300 koní PHEV = bez ohledu na značku = je holt tak nějak realita.

Stížnosti že se svět ubírá tam kam je třeba a ne tam kam chce on = mi stačí od Wina 😉
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak řiká jeden z nej myslitelů https😐/www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 sem hrdej pravdoláskař což je dneska částečně nahrazovaný pojmem sluníčkář 😉
webpaja
Při rovné dani by byl rozdíl ceny benzín vs nafta srovnán. Toyota musela nabídnout více hybridních verzí, protože naftu nikdy neuměla.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Už sem tu tu vysvětloval hodněkrát = takže zase ne. Rozdíl NENI a NIKDY NEBYL jedna koruna jak si psal = myslel sem že to je dáávno vyvětlený rsp. pochopený

Rozdíl je daleko VĚTŠÍ = fakt de o desítky mililard ROČNĚ

Prostě naftovej motor v osobnim autě bez týhle obří multimiliardový podpory NEDÁVÁ smysl NENI absolutně konkurenceschopnej. Láme se to někde až od 3,5 tuny = je to ekonomická znalost ale opakovaně vysvětlovaná i motoristickym tisku po Dieselgate. Ostatně je to myslim vysvětlovaný i v tom hodinovym pořadu Vaculíka a Koteckýho na ČT24 po vypuknutí Dieselgate = to už sou 4 roky

Nafta v osobních vozech kam řekněme patří = v autech typu Land Cruiser uměj i japonci. Bezproblémovější než evropani = že jí snad s výjímkou hondy moc neumí do osobních aut = no protože se na týhle planetě PRÁVĚ Z TOHO DŮVODU co furt opakuju že NEDÁVÁ BEZ DOTACE VŮBEC SMYSL je bez zvýhodnění NEKONKURENCESCHOPNÁ = se nikde po planetě do osobních aut víceméně NEpoužívá. Tady na našem malym kontinentu to právě JEN díky tomu extrémnímu pokřivení ve stovkách miliard = došlo až do absurdity = že lidi odmítaj pochopit ŽE to tak je 😄
webpaja
Klidně to tu tapetuj dál, víš stejně jako já, že to co píšeš jsou pokroucená fakta a nesmysly. Byla by to asi 1,30CZK přesněji. Nic naprosto neřešící.
A jakýsi soukromý dopočet o 3,5t je snad ještě větší nesmysl. Určitě si pohraj, ale ne se mnou. Tohle je debata o ničem 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tohle je FAKT SÍLA = seš úplně mimo a MĚ píšeš že sou to nesmysly 😒

Ne nikdy to myslim nebyla ani koruna a 30 halířů. A kdyby to byla = tak koruna třicet krát 6 tisíc milionů litrů nafty ročně = by i tak nebylo NIC jak píšeš ale slušnej balík podpory

Bohužel i když to odmítáš = je to DALEKO VÍC

Co myslíš to s těma 3,5 tuny poplet Vaculík a Kotecký a skromně přidám sebe :-! nebo to spíš ty?
Rasto
Jj veď to je jasné ako facka, že 147kw benzín a bude trápiť, zatiaľ čo 130kw diesel by bol v pohode 😁. Navyše samozrejme auto nebude blbé a nenechá sa vybiť tak, aby nemalo žiadnu elektriku predpokladám, teda pri normálnej jazde takáto situácia nikdy aj tak nenastane.
Keby si aspoň rochu rozmýšľal, tak ti je jasné, že Hybrid a diesel nejde vôbec dokopy, keď auto má jazdiť v hybridnom režime. A na diaľničné presuny v ponuke ostáva naďalej turbodiesel, kde Plugin zmysel aj tak moc nemá...
webpaja
Zkus své tvrzení, že diesel a hybrid nejdou dohromady vysvětlit Mercedesu 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No dou a dávno to dělalo PSA = ale tak nějak Z PRINCIPU fungování naftovýho a benzínovýho a elektromotoru = je lepší to co se dělá už 3. desetiletí = benzín hybrid
webpaja
No právě, PSA... To co je tady smysl má. To co měli v 508 hybrid byl nesmysl. 300de vypadá naopak slibně! 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To mluvíme každej o něčem jinym = já o PRINCIPU

Samozřejmě dneska sme jinde = evoluce pokračuje dnešní Prius taky jezdí jinak než před deseti lety + samozřejmě i cena. Snáz se to dělá v úrovni dražšího auta

Nicméně z PRINCIPu fungování = je vhodnější benzín hybrid než diesel hybrid. Plus tam je to že nafta bez zvýhodnění = prostě nedává smysl. Když ceny nafty benzínu od Novýho roku sronáš na úroveň prodeje ve velkoobchodu = prodeje naftovejch aut i diesel hybridů = se v mžiku zhroutí
webpaja
Klídek, prodeje se omezily u aut, kde nafta naprosto nedávala smysl. Střední a vyšší třídy + SUV se po prvotním gretoúprku k benzínu opět vrací na čísla. A to i bez hybridu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to ale každej zase mluvíme trochu o něčem jinym = že po aféře Dieselgate klesly prodeje dieslů = to jasně. Ale nafta je DÁL FURT STEJNĚ miliardama zvýhodňovaná. Já mluvim o tom co by nastalo když to zvýhodňování UKONČÍŠ = a dáš prostě stejný podmínky naftě i benzínu = naftový osobní vozy okamžitě skončí vůbec nebudou dávat smysl

Snad jen u extrémních nájezdů nějakejch taxíků + od nějaký vysoký hmotnosti bejvá zmiňovanej zlom až od 3,5 tuny. Prostě nákladní doprava SAMOZŘEJMĚ v osobních autech SNAD jen nějaký největší SUV. V běžnejch osobních autech = bez dotace VŮBEC
Prostě při benzínu odpovídající ceně nafty = rsp. při velkoobchodních cenách = by sis naftový auto taky nekoupil. Provoz by vyšel drtivě dráž než stejný benzínový verze
Avatar - speedfred
speedfred
....a furt dookola tie isté nezmysly. Čaf.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Aké? jako že souhlasim s Vaculíkem a Koteckym a s ekonomickym vzdělánim? A ne pájou? Nojo = to sem prostě já :-!

Mimochodem u vás je to STEJNÁ PAKÁRNA https😐/www.ceskenoviny.cz/…h-sousedu/651567 😄

No a TO je JEDINEJ důvod PROČ lidi kupujou dieslový osobní auta = když to srovnáš na úroveň cen ve velkoobchodu = prodeje osobních naftovejch aut SKONČÍ

Jedna věc je ŽE to nevíte = budiž. Ale to další a další odmítání a popírání = to je FAKT SÍLA 😲 😁 :-!
Avatar - speedfred
speedfred
Ja tankujem tu v CZ a je mi jedno koľko čo stojí, tankujem stále za 1000,-Kč 😒]
Dotácie na hybridy a elektro sú ale v poriadku, nie?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty si ale myslitel = je přece fuk jestli tankuješ tady = když doma to máte stejně nesmyslný = musíte milionama € zvýhodňovat naftu = aby byla jako konkurenceschopná benzínu

Neuvěřitelný = CO tahle informace s lidma co to celej život nevěděli dělá 😁

Na hybridy tady žádný dotace NEJSOU = náš váš premiér má byznys na prodeji benzínu, nafty a adBlue = žádný omezení týhle spotřeby ho nezajímá = dokonce naopak BRÁNÍ se pokroku = eště že nemá byznys postavenej na pevnejch domácích telefonech nebo parních lokomotivách :-!

Podpora lokálně bezemisních aut = logiku samozřejmě má. I ta je u nás díky našemu vašemu předsedovi vlády = silně omezená

Babiš nás tak doved na úroveň modernizace Rumunska = někdo mu za to v diskuzi i děkoval 😁
Rasto
Tak ja netvrdím, že sa to nedá, iba v tom nevidím zmysel.
1. ak vezmeš rovnako výkonný diesel vs beznzín ak diesel je spravidla drahší.
2. Ak nemáš mercedes, tak naštartovanie dieselu cítiť viac ako benzínu
Ak máš plug-in a chceš ho využívať ako to dáva zmysel, teda väčšinou na elektiku + sem tam na dlhšiu trasu, tak ťa spotreba v hybridnom režime až tak veľmi nezaujíma.
Ak ideš v hybridnom režime, chceš aby sa spaľovák pridával čo najviac neznateľne (pri Aurise HSD mimo studeného štartu človek ani nevie, kedy sa zapol - minule som mal tú česť s O3 2,0TDi so Štart-Stop a tie vybrácie pri zhasínaní/štartovaní boli neskutočne otravné)...
Takže diesel hybrid mi vychádza asi iba ak celý týždeň jazdíš po veľkomeste ana konci týždňa sa potrebuješ e😜resne prepraviť cez celé nemecko 😊.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Troufám si tvrdit, že jsem +- cílovka. Pohon mi přijde ok, pokud to člověk používá k tomu, k čemu to je určený - tj. nějaký +- příměstský provoz s pravidelným nabíjením. Nicméně tu cenu považuju za přehnanou tak o 300t. Vzhledem k tomu, že se mi to auto docela líbí, tak si ho všímám, a potkal jsem dosud 1ks. To potkám častěji i Bentley. Asi nejsem jedinej, komu přijdou ceny neadekvátní.
webpaja
Věřím, že do roka bude tenhle motor v nejetých autech na skladě za 1-1,1M 😉 Tohle bude zřejmě reálná cena s rozumnou marží, ta dotovaná (za daně třeba z nafty) bude v těch socialisticky-zelených státech výrazně nižší, či jinak podpořená.
Avatar - _Karel_
_Karel_
😁 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to si nejsem jistej = filozofie DS je zatim přesně opačná = slevy nedáváme
A co se marží týče = ty klesaj a nutěj automobilky k věcem co tu eště nebyly http😐/www.autoforum.cz/…-zpusob-prodeje/

Navíc relativně levně cenově konkurenceschopně umíme vyrábět hybridy = plug-in hybridy stejně jako diesly = prostě SOU dražší než benzíny nebo benzín hybridy. Takže do roka = to za mibl fakt nevidim. Pokud přijde krize jako že tou dobou možná už jo = může se propadnout naší blbostí držená koruna = a kurz k euru bude HORŠÍ než dneska = takže tlak na cenu ale obrácenej
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Za tři roky v bazaru bude cenu dělat množství benzínu v nádrži.