Dodge si pro modelový rok 2020 připravil rozšíření nabídky verzí sedanu Charger o provedení, které spojuje vzhled a výbavu verze GT s pohonem všech kol.
Fakt se mi libí, jak se tady neustále někdo snaží poměřovat US auta např. se Škodou atp. Pánové, dost podstatný rozdíl rozdíl je, když si do Chargera sednete. Težko najdete více místa na šířku v EU autě. Mám současného Chargera a i Passata, takže dokážu posoudit. US auto: jednoduché, hodně místa uvnitř a servisně levné. VW: těsné, dílensky dobře vyrobené (pozor, současný Cadillac je již nad VW!), servisně drahé. Hlavně US auto nemá tisíce tlačítek, proti vw, kde v menu hledáte kdejakou drobnost pomalu půl hodiny. Rozdíl je i ve váze. Těžší auto, je pochopitelně pohodlnější. A postatná věc na závěr. Koncernová auta jsou, co se týká designu, nuda. Zkuste si obě auta postavit vedle sebe. O zvuku V8 ani nemluvě.
Já? Já jsem na LPG narážel vždy jen v souvislosti tohoto Barikova pozérství, kdy tu ostatní kritizuje, jak kupují ty Evropské naftové a turbo "srágory" a že kupují levná a slabá auta, co málo žerou a sám, pán velkomožný na venek, šetří na LPG a tak podobně, jen aby v diskuzi psal, že má šestiválec... jinak jsem se k němu snad nikdy nevyjadřoval, LPG je mi tak nějak fuk :D
" Podívejte, mám V6 s pořádným výkonem a vy jen ty vaše naftové čtyřhrnky, kolenovrti!! Ale hezky si to dám do LPG a budu jezdit do 80 km/h, aby to moc nežralo, zas tak bohatý nejsem" :D
Neni to takova tragedie jak tu nekteri pisou. Ano, superb v top benzinu jede hodne dobre a podvozkove je mrstnejsi. Na druhou stranu kdo jde pro superba neresi tolik mrstnost jako spis pohodli a to ma tenhle charger lepsi jak mustang a camaro. Dobre, sorry tohle nema bejt muscle car, ale je to rodinnej muscle. Kufr jak vrata, chytřa vymyšlenej i presto ze je to sedan. No a vnitrek ze by souperil s dacii je totalni blbost. Uvnitr to vypada skvele a i alespon trochu originalne a displeje jemny a prehledny. To ze tam jsou tvrdsi plasty je proste amerika ale zase to uz neni plast jako mustang z roku 2005. Me se to auto libilo hodne, mel jsem tyden v8 tu slabsi a kdyby nebylo bourany tak ho na rok zkusim vzit jako rodinny auto. Jenze zadokolka v zime neni s malim ditetem nic moc a ujede ti v promrzlim lese kde to klouze i fabie protoze jen tuknes do plynu a uz se klouzes. Ale spotreba byla 10litru a to proste v tempu 60/90/130. Jen toho místa tady z baráku neni moc a tak jedine az bude barak s garazi.
Už jsem tě tu jednou vyzval, pojďme spolu napsat blog, otestujeme ten Charger po Praze, co ty na to ? Protože v opravdovém městě s opravdovým provozem si vezme deset na sto i dvoulitrové TDI...
Tak, že to má horší podvozek než superb, potvrzuješ sám.
Dál už je to horší, píšeš tu něco o V8, ale článěk o žádném autě s V8 není, není o něm ani debata. Takže mimo jiné, označování chargeru s šestiválcem a 300 koňmi za "muscle" cokoliv, je nesmysl.
Pokud jde o interier, doporučuju si prohlédnout nějakou akutální dacii za tři sta, kromě té, kůží obšité palubky chargeru, je to velmi srovnatelné, jak úrovní designu, tak materiály a provedením.
A o tragedii, taky nikdo nemluví, Barik to výroky o superbech s fénem zbytečně hrotí, charger je, vzhledem k šestiválcové motorizaci, levné auto za milion, jezdí tak, vypadá tak. Pokud někdo preferuje motorově "poctivé železo" a oželí jízdní projev nebo dotaženost vnitřku, může to pro něj být volba. Jen bych při té volbě nezesměšňoval jiné pojetí, viz. superb.
co má být jako ta zásadní novinka, AWD Charger s V6 už se dělá dávno, nějaké widebody a pakety nejsou nic extra zásadního, je to na úrovni nového paketu.
Jinak to auto je furt stejný od roku 2011, akorát je nová převodovka ZF, jiný přední a zadní blatníky, kapota a světla, a uvnitř novej volant.
No, po tu větu, co si napsal to pozérství není, ale pokud máš potřebu běhat po diskuzích vyřvávat, jak jsou ostatní pozéři a chudáci, protože kupují kvůli spotřebě naftu a jiné věci a sám doma provozovat šesti či osmiválec na LPG mi trochu pozérství příjde.
...ale jsem jediný, koho vyloženě bijí do očí ty fotky? Myslím, že by snad nebyl takový problém dotáhnout to auto skutečně někam do na zasněžené silnice, vyleštit a vyfotit. :-|
Plácls´ pitchovinu "zdechlý čtyřválec" a jen se zbytečně cukáš, když máš černé na bílém, že ten papírově slabší čtyřválec si v dynamice namaže tu V6 na chleba. Tohle nezachrání ani sto smajlíků, troubelíne. :D
Dvousetkilovatový superb zatluče V6 chargera při zrychlení do země, 0-200 km/h 22s superba vs. 30s chargera, to je rozdíl třídy. Kouzlo šestiválce je jinde, to že tu Barik, jako obvykle, píše nesmysly, je věc jiná. ;-)
Sice bych raději šestiválec, ale neřekl bych, že 200kw čtyřválec je zdechlý. Nechce se mi hledat parametry Dodge, ale tipuji, že o moc lepší nebudou. A zastaralý interiér je kapitola sama o sobě.
Spojení zadokolka šestiválec je za tuhle cenu opravdu bezkonkurenční, bohužel je tu to ale, které zmiňuje Kankunen, to auto je jízdně hrozná srágora, i ten tebou vysmívaný superb, předokolka na platformě golfa, jezdí líp, ale citelně líp. A pak ještě interier, sice kůže, ale sama to nezachrání, charger může vnitřkem soupeřit tak s dacií za tři kila, bohužel. Jinými slovy, principu tleskám, reálnému provedení už míň, charger za mega je auto pro někoho, kdo prostě trvá na šestiválci (což umím pochopit) a nemá peníze na lepší auto, nic hanlivého, je to prostě volba. Osobně bych za tohle, přesto, že má šestiválec, milion nedal, ale proti gustu...
Bariku bariku, máš to zapotřebí? Je směšný tu házet výkonem, když Charger ten výkon jaksi nepředvádí. Ač obě auta čtyřkolky, Superb se zdechlým čtyřválcem má stovku o 0,7sec. lepší, a pokud má Dinar pravdu, tak dvoustovka je pro Charger přímo Waterloo. Takže - 275k je evidentně lepších, než 305 z Dodge. Je to smutný, ale je to tak.
Ještě jednou - taky bych raději šestiválec, výkon není všechno, ale házet tu trapný hlášky o zdechlých čtyřválcích, když je to přesně naopak....
Barikovi je to jedno, ten má auto za levno a drtí to na spotřebu. Co můžeš čekat o člověka obdivujující ruský a americký šrot a pohrdá evropskými značkami.
Klasika, nesklamal(a) si. Doteraz sme zrovnávali dynamiku a zrazu už sme pri cene a ešte si musel vytiahnuť menší motor :-[] . Podaj si s Barikom laby, vytiahnuť V6 na 1,5 tsi si dokázal len ty. Bravooo
No vrcholný verze 2litrů typu MB45AMG až tak zdechlý nejsou = ale cena tohohle auta daleko spíš odpovídá tomu za co je aktuálně nejlevnější Okta = takže 2.0TDI 85kW a 1.5TSI = takže proti V6 3,6 = fakt ZDECHLINY :D
Každý 4 válec, který k tomu, aby se z něj vyždímal výkon za pomocí turba(více turb) je zdechlý.
A dát turbo na motor umí i cvičená vopice z cirkusu Berousek :-)
No problém je že cenově srovnatelnej 4válec = je bohužel spíš ten 1.5TSI nebo 2.0TDI 85kW v Oktě = takže v reálnym porovnání dle CENY = to označení zdechlý = je SAKRA na místě
No ale cena JE to nejdůležitější = jak koukám tady pár lidí srovnalo s DRAŽŠIM supem s podobnym výkonem a nadšeně došlo k závěru. No cenový srovnání tohohle AWD s 8st. HDM automatem a šestiválcem 3,6 vychází ale https://autobible.euro.cz/…y-cenik-stazeni/ takže Okta 85kW v naftě nebo Okta benzín 1.5 = cena Chargeru viz já hned úvod diskuze
"Pokud myslíš o přenesení výkonu na kola, tak tam zleží jestli si tam dáš Nakang za dva litry nebo závodní Pirellli za 22 litrů S těmi to umí Hellcat za 2,8 s"
Ten R4 superb deklasuje V6 deklasuje v šprinte 0-200 takým rozdielom, že to proste gumami neobkecáš. No a vyťahovať na klasický diaľničný dostavník Hellcat dokážeš asi len ty :-!
Jeee, výrok dne. Převodovka ZF neumí přenést 300 resp. 375 resp. 485 resp. 707 HP a kroutáky 353 až 880 Nm.
Zpráva dne.....
Pokud myslíš o přenesení výkonu na kola, tak tam zleží jestli si tam dáš Nakang za dva litry nebo závodní Pirellli za 22 litrů :-) S těmi to umí Hellcat za 2,8 s.
5,0 s V8 za 1 090 000 kč.
5, 0 V8 za 1 270 000 Kč v luxusnějším 300C Hemi.
Za kolik že má zrychlení Superb? Já četl něco o 5,8 s a navíc je to o 200kg lehčí jak Charger. Kolik to bude mít když tomu dáme do kufru 200 kg navíc? Schválně? 6,1 ? 6,2??
A co zvouček? Ten foukanej čtyrvál je koncert lahodící uchu, že jo.
Co kroutáček? Supíček má 350 Nm, Hemi 550 Nm.'
Může v tom mít nappa kůži, pokud ti jde o kůží obšitou palubku ala Poltrona frau, dřevo atd je tu sesterský Chrysler 300, se stejným motorem a luxusnějším interiérem.
A že ten interiér nikdo nemodernizuje, pošli stížnost do FCA Turín.
Případně napiš SZ špagetka klubu Murphy, wolfík a spol. oni ti to vysvětlí jak to Fiat skvěle provozuje a proč to tak je :-)
To auto má dvě tuny, jde s ním perfektně jezdit bokem pokud to umíš, má to podvozek z Mecedesu S-klasse a E-klasse reps. z AMG verze (SRT8 a Hellcat), ovšem poměrně hodně upravený.
Akutální verze má 8st autmat Z|F, který řadí bleskurychle, měl sem to v Jaguaru, netvrd mi tu že ne. Aktuální 5,7V8 to se ZF dává za 5,0 s na sto.
Nestačí????
Na soupeření s hothatchy to není, je to o zvku, krouátku, výkon, pohodlí, v Chargeru je pro řidiče msíta, že se Superb může jíst zahrabat 10 metrů pod zem, neboj seděl sem v obou autech.
A kupovat si za 1030 000 kč V6 když je za 1 090 000 V8 :-):-):-):-)
Sežen někde fungl novou evropskou zadokolku s V8 za 1,1mega a pak nám sem přijd něco povídat.
Jistě že jí proovnávám, protože jinak tu okamžitě vytasíte že to jezdí ve městě za 18. A koho to zajímá, když si kolenovrt, tak LPG z
18x13,50= 243.
10x34=340, vaše prémiová naftička
10x30=300, nejlevnejší N95
Takže nechápu co rešíš....
Pokud kolenovrt nejsi a jsi fajnšmekr, nepiš tu že to jezdí za 18 a téma spotřeba zcela ignoruj!
Se stav, nemam s tím problém. Sem v Praze denně mimo víkendy. A od února do listopadu to denně jezdím Chargerem nebo Camarem nebo předtím Jaguarem XF v naftě.
Koupi pořádnýho benzínovýho motoru + instalaci LPG za pozérství vůbec nepovažuju. (Pokud ale někde barik psal, že s tím jezdí klobouk kvůli spotřebě, tak to je jiná)
No, já si myslím, že tady je to spíš taková hrubá záplata na hrubý pytel, který tu roztrhl a stále více trhá Barik... aneb jak se do lesa volá...
A k tomu koncernu, zkoušel jsem nejnovější A6 Allroad s V6 TDI a to auto bylo perfektní, jasně, sice za jeho cenu koupíš hezkej baráček někde mimo Prahu, ale tenhle typ aut prostě umí :)
Na druhou stranu, minulý týden jsem najel něco přes 2 tisíce km po Evropě s aktuální Oktávkou po fl. a tu bych si domu koupil jen ve velmi výhodné, velmi velmi cenově výhodné nabídce... :D
Hybrid je fajn, na určité typy používání určitě, nic proti, vodík bych zatím nechtěl.
P.s. já jsem jezdil v trochu umírněnější verzi v bílé, ale pod kapotou byl HEMI :D
Já ne ale shoduješ se s šéfem vývoje nejostřejších Porsche = věřím vám :D
A kritika takhle levnýho takovýhohle auta = mi přijde FAKT MIMO
Uznávám že VW fans to maj poslední dobou těžší a těžší = po Dieselgate a WLTP teď losí testy = od Škodovek po Audi. Nicméně pomlouvání konkurence navíc s fakt zajímavym poměrem cena/výkon = se ty pVWopady co zažívaj nevyřeší. Možná se tim JIM trochu uleví :-!
Já tady tedy dál něco hybridního a rád bych jednou možná něco vodíkovýho = ale jinak takovejmhle autum dávám :yes:
No pašíka a supa chce VWýrobce dát na jednu linku ;-)
Mimochodem totální propadák poslední série losích testů = pár diskutujících vybavuje se mi kesumb VWýsledky docela nezvládlo + pěkně *** místo podvozku auta radši posla špatných zpráv teda MĚ :D tak v poslední sérii totálně zklamalo Audi e-tron byť ze srovnávanejch nejdražší skončilo úplně poslední. Zvláštní ocenění dostaly Škodovky = poprvé v dějinách losích testů = je auto vlastně ODMÍTLO udělat. Manévr vyhodnotilo jako riskantní a uprostřed manévru prostě ZABRZDILY :-!
Takže ten aktuální Pašík = asi až tak nepřekvapuje