presne tak.. ved do skutocneho terenu je vhodne prave co "najrustikalnejsie" auto ( tablet tu fakt netreba ... ani kozenu palubku ci 1000 koni ) ... aspon ked ho kdesi "opres" o strom tak to v pohode vyklepes a neriesis statisicove opravy ako u vonaviek za tazke melony ... a viem si zivo predsatvit ze s nivou by som sa v terene daleko viac "zabavil" aj daleko viac s nou zvladol ako s nejakym GLBeckom:yes: niva je prave preto taka fajn ze je aka je suhlas ... a je fajn ze este nekonci :yes:
ale inak by ma velmi zaujimalo porovnanie s uazom patriom alebo suzuki jimny... tito traja su skutocne asi posledni terenni musketieri ktori jednak su nadalej aj vcelku dostupni a jednak su aj primarne v praxi urceni do skutocneho terenu
ten Urban s integrovanými mlhaovkami vypadá moc pěkně, to se povedlo.
Má i dobrou výbavu, může tam být klima, el okna. zrcátka, centrál, ABS...a pokud budou i aribagy, ideální autíčko za slušné peníze do tvrdých pdomínek.
Klasika co se neokouká. :yes:
dokud bude o Nivu zájem, bude se státle vyrábět a zájem o ní je a to i Evropě. V německu jich jezdí desetitisíce i jako pracovní verze s pluhem atd.
Modernizaci jí rozhodně prospěla, inovované odhlučnení, ovládání topení a klimatizace, vypadá to mnohem lpe a až bude nový volant s airbagem.... bude to ještě lepší.
Je dobře že modernizují a udržují Nivu v rámci možností co nejvíc uživatelsky komfortní.
Že je někdo ochotný se veřejně po§rat a ještě to dílo rozmazává, to by znělo skutečně neuvěřitelně. Ale je řeč o Rusku, takže vlastně všechno při starém.
To je ta modernizace, kterou následně stáhli z nabídky protože první série vykazovala extrémní množství chyb a byla následně přeznačena za předsériovou?
Porovnávat z hlediska denního používání spíš ultimativní offroad s mixem SUV a MPV od MB chce notnou dávku fantazie. Pokud bych s něčím porovnával, tak s Jimnym.
Jj, to je ona. Myslím, že je lepší jít s pravdou ven a se zavedením inovace posečkat, až dodavatelé vyladí kvalitu, než se tvářit, že je ovše O.K. a pustit na trh šmejdy, ne? ;-) Kromě toho jsem na konkurenčním vebu četl, že důvodem zpoždění je i zavedení hezčího volantu z Vesty, která dojem z kabiny Nivy taky pozvedne. Jinak je jasné, že NIVA je automobilový dinosaurus, ale právě to (spolu s neuvěřitelně povedeným vnějším designem, parádními jízdními vlastnostmi v terénu a nízkou cenou) ji v dnešní šílené automobilové době zajišťuje velkou popularitu! (a zdaleka ne jen v Rusku).