Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2019: VW Golf – Pět hvězd pro osmičku i přes otevřené dveře

Volkswagen Golf se v testech organizace Euro NCAP předvedl jako bezpečný automobil a úspěšně navázal na své předchozí generace.  
Zpět na článek
18. 12. 2019 13:29
dveře
No ty dveře to je ovšem skandál. To budou muset asi hoši ve VW ještě pořešit.
Avatar - Mikesus
18. 12. 2019 16:29
Re: dveře
Tak nějak přemýšlím, jeslti na to VW sám nepřišel při vlastních testech, jako třeba Tesla se svými nerozbitnými okny, nebo na to zvysoka kašle ( nahoře huj, dole fuj ). Možná to bere jako tradici?
https://www.auto.cz/…-dvojcata-132324
https://www.youtube.com/watch?…
Započatou Passatem CC, pokračují novým Sharanem a teď už i "etalon" golf nesmí jít stranou a kašlou na to. Hlavně že to má dotykové všechno, to je dnes důležitější než minimalizovat rizika zranění.
18. 12. 2019 19:02
Re: dveře
Áno kašlú na to, vlastné crash testy si vie spraviť každý. Veľké automobilky na to určite majú svoju dráhu, malé si to vedia zaplatiť u niekoho. Ale tu je niečo napočítané na hrane, takže to často rupne už v nízkych rýchlostiach. Správne si poznamenal, že detail testu a video si nik nepozrie, všade sa uvádzajú hviezdičky a tie sú nehnané elektronikou. Problém, je že to je modelový crash test v nízkej rýchlosti. Čo sa stane vo vyššej? Alebo pri náraze na ktorý možno niekto myslel, ale bolo treba ušetriť materiál na výstuhy. Stačí sa pozrieť ako končia crash testy nie len VW ak niekto spraví niečo trošku inak. Napríklad náraz z pravej strany https://auto.pravda.sk/…yrobcov-netrapi/
https://autobild.pluska.sk/…utomobilky-klamu
Avatar - Mikesus
18. 12. 2019 23:12
Re: dveře
Ano, někteří v rámci faceliftu řeší i hlouběji než plasty zvenku. Ale časté to není, pravda
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2019 18:45
Re: dveře
I u nejbezpečnějších aut = si figurina skoro přesedne ke spolujezdci = to s tuhostí karoserie nemá moc společnýho https://www.autoforum.cz/…ny-jen-tri-vozy/

Mimochodem místní patolízalskej text ke crash testu opět stojí za https://www.autoforum.cz/…-otevrely-dvere/
Avatar - Mikesus
18. 12. 2019 18:06
Re: dveře
Jasně, je to facelift, v rámci kterého jiné automobilky dokáží zapracovat i na víc věcech než na jiných plastech zvenku. Ale ok, zde "nový" úplně nesedí.
Nicméně koukám, že v rámci faceliftu se jim povedlo pozměnit uchycení dveří tak, aby při nehodě je nemuseli hasiči odstřihávat. V tom roce 2010 se nic takového neprojevilo.
18. 12. 2019 15:11
Dvere to je taka VW klasika
Ale kto by sa už len zaoberal takou maličkosťou ako, že pri sekundárnom náraze nie si chránený. Veď asistenčné systémy sa bodujú viac, tak prečo nešetriť na mechanike. Riešilo sa to aj pri Sharane, kde sa horný úchyt posuvných dverí odrhol, ale záber bol prestrihnutý skôr ako bolo vidieť či sa dvere len odchýlili alebo odpadli úplne ako v tomto prípade https://www.youtube.com/watch?…
A to sú štandardné testy, ktoré prebiehajú vždy rovnako a dá sa na ne ľahko pripraviť.
No a teraz by som poprosil Hugina, aby zaspieval tú svoju o etalóne a neprekonateľnej konštrukčnej kvalite.
18. 12. 2019 18:34
Re: dveře
No potes koste to sem ani nevidel ze espace dopadl tak bidne. Ze by vysoky teziste? A koukam ze naraz na kul taky bida. Kastle celkem mekka a figurina si skoro presedla ke spolujezdci.
18. 12. 2019 15:31
Re: dveře
Co zase máš? Já jsem to přeci viděl. Otevírající se dveře v průběhu nárazu to je celkem problém. Nicméně asi řešitelnej. Dovedu si představit, že VW přijde s nějakým opatřením. Vzhledem k tomu, že se auto běžně uvede do výroby a pak se vychytávají mouchy, tak tohle bude asi jen jedna z mnoha much, který bude potřeba narychlo dořešit.
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2019 11:25
Re: dveře
NIC nedodávaj = podumej o tom 18:34 a dalšim

Mimořádná určitě ne = jak sem psal nade mnou je třeba miliarda = to je sakra hodně :D

Neni to o MĚ = a mý mírný úchylce uvádět věci na pravou míru = úchylce protože se ví, že to je sisyfofsko donkichotská práce :)

Tohle je o tobě = já jen upozornil na to kde ses mýlil. Zkus si třeba jen představit že fakt platí ty ekonomický principy = no a dost věcí je tim pádem dost jinak, než si myslíš..

Já prostě proto době před ´89 nefandim https://www.idnes.cz/…0-let-energetiky

Nejen ty si měl taky problém s pochopenim rozsahu pokřivení trhu nafta vs benzín https://www.auto.cz/diskuse/73095/1?… no neni to asi tak jednoduchý jak sem myslel
20. 12. 2019 11:16
Re: dveře
Fakt už nevím co bych ti k tomu víc dodal. To že ty se řadíš mezi menšinu s mimořádnou inteligencí, který umí ty dílky skládat a chápat je samo o sobě celkem diagnóza. Nevím proč máš potřebu si furt honit triko a trapně zvyšovat sebevědomí. Myslím, že psycholog by ti dokázal pomoct :D
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2019 09:40
Re: dveře
Je černej humor že si řikáme homo sapiens = no a některý z nás tu prču eště dost posouvaj :-!

Hele teď úplně vážně a ne že by ta moje předchozí věta nebyla myšlená zcela vážně = to jen machruješ nebo FAKT věříš realitě že ty máš IQ a znalosti a schopnosti analyzovat = řikat mi: blbě chápeš pako apod.? :-)

Tvou ZMĚNU postoje k socialismu vítám = jen i tohle analyzuješ BLBĚ. Nejde o to co komunisti TAKY udělali, ale o to co udělali blbě a neudělali = a co dodnes doháníme

Zkus znova důkladně podumat nad tim 18:34 a 18:45 = je to tak trochu TYPICKEJ příklad ;-)

Ten tvuj příklad s lékem na rakovinu = vlastně TAKY. Furt je to zpracování informace a její zasazení do správného kontextu = to je něco jako puzzle na obrovskou stěnu. Vědět kam ten dílek dát a pamatovat si = zvládá zhruba 20% lidí planety. Neznám tě = myslíš že patříš mezi tu ca 6 a půl miliardovou většinu, nebo mezi tu malou menšinu? :-|

Neřeš furt SLOŽITÝ věci s mnoha souvislostma https://www.euro.cz/…teplarny-1471308 a zkus třeba tu fyziku rsp. obecně úroveň základky = viz ty 18:34
20. 12. 2019 08:35
Re: dveře
Furt všechno vidíš černobíle a blbě chápeš. Starý komunistický časy se mi snad ani nelíběj. Jen mi přijde hloupý odsuzovat i to co se udělalo dobře. A přestaň furt řešit to moje vzdělání.Všimni si takykde ty svoje bláboly prezentuješ. Tohle je diskuze ty pako. Takže lidi sem píšou svoje názory a následně o nic diskutujou. Čili úplně nerozumím tomu proč máš potřebu se do mě neustále navážet. Normální chlap, kterej má 190 cm a 100 kilo jak tvrdíš by neměl potřebu si léčit takhle komplexy. Tak se přiznej s čím se vlastně léčíš. Normální fakt nejseš. :D

A ten odkaz tě přesně vystihuje. Ty žiješ v daleký budoucnosti. Meleš o jaderných reaktorech, který možná jednou budou a teď sis zase vymyslel baterky, který ještě zdaleka nejsou v komerční podobě, ale ty už to bereš jako kdyby se montovaly do každýho auta. Ty žiješ ve scifi představách a z toho pak vychází tvoje pokřivený vidění reality. Víš kolikrát jsem už četl o zázračně vyvinutým léku na rakovinu a taky neřvu, že ji už umíme úspěšně léčit.
Avatar - Hammunasakra
19. 12. 2019 20:54
Re: dveře
Že se ti líbí starý komunistický časy a současně doufáš v zachování demokracie = vtipnej oxymóron :D

Pokud se fakt potřebuješ ptát který = je to eště větší průšvih ;-)

FURT popíráš všechno vlevo vpravo = prostě co TVOJE hlava nepochopila to prostě neexistuje https://vtm.zive.cz/…641/default.aspx napříč oborama, včetně běžnejch ekonomickejch principů který asi nechápeš sou pro někoho jako 2+2 nebo 3x3 = a protože TY to nevíš, hádáš se nebo je prostě odmítáš že to MUSÍ bejt tak, jak TY sis usmyslel :)
Místo snažit se pochopit střílíš retardama autistama zelenejma hlavama apod. = tim se realita že občas to pomotáš tak že se musim ptát jestli máš aspoň maturitu = TVUJ rozsah neznalostí a chybnejch analýz viz třeba ty tady včera 18:34 a má odpověď 18:45 = tim popíránim odmítánim uráženim, tim se realita nezmění

Docela často ale nejde o to co TY nepovažuješ za důležitý = používáš to hlavně na okecání cos zas koncern VW udělal blbě :-)

No a naopak relativně výjímečnýmu průniku množin 3 různejch žebříčků TOP TEN = řikáš "nebezpečnej křáp". Protože to je od jinýho VWýrobce = nebo že je to služebák v mý firmě? :*)
Aspoň na tohle bys odpovědět moh :-!

A určitě to nezmění když na podobný upozornění místo "aháá" reaguješ těma retardama autistama apod. NEhledáš co a jak ale JEN argumenty toho co sis DOPŘEDU usmyslel jako VÝSLEDEK = tudy cesta FAKT NEvede = správně je to dokonce PŘESNĚ OBRÁCENĚ https://www.e15.cz/…e-kobalt-1365465
19. 12. 2019 16:17
Re: dveře
Který vzdělanější odborníky považuju prosím tě za paka? Svět se mění průběžně jen to jde cestou evoluce a ne revoluce jak si představuješ ty. To jestli si do důchodu budu moct dojezdit čím budu chtít si nejsem úplně jistej, ale doufám, že taková míra demokracie nám ještě zůstane. Tak dlouho bych nevěštil, ale to že si dalších 10 let budu jezdit ve spalováku s tím samozřejmě počítám.
Avatar - Hammunasakra
19. 12. 2019 14:43
Re: dveře
To už tak bejvá = ty testy NEJSOU v Evropě ani na jinejch kontinentech = desítky let stejný ;-)

Viz odkaz v mym minulym příspěvku https://zpravy.aktualne.cz/…c60ac1f6b220ee8/ už tu je další evoluce další zvýšení nároků

Viz tvá čítankově chybná analýza včera = proč se furt snažíš vymejšlet že OSTATNÍ vzdělanější profíci v oborech = sou paka?

Mimochodem svět aut se bude měnit asi MNOHEM VÍC než si myslíš https://archiv.ihned.cz/…astnit-ci-sdilet ale ty se bát nemusíš = s velkou pravděpodobností až do důchodu budeš moct jezdit víceméně čim chceš. V důchodu ničim = důvody sem ti vysvětloval :-!

Zajímavý jak sou věci NAOPAK když jim nrozumíš/erozumíš = tak tohle je bohužel docela realita https://www.reflex.cz/…-tramvajich.html na její úpravy důchodovýho systému sem zvědavej ale stejně jako všichni kdo tomu trochu rozumí = se eště víc DĚSIM :D

Jak je to s křápem z 3x TOP TEN = se asi stejně jako s VW hoaxama = zase nedozvim žejo
19. 12. 2019 14:19
Re: dveře
Dobře že si sem dal ten test VW Up. Evidentně bezpečnější auto dostane míň hvězd ačkoliv se jedná o stále stejný auto, který má navíc hlavový airbagy, což je vidět krásně na videu. Zatímco starý Up měl jen malý boční a při nárazu to hlavu moc nechránilo a už vůbec ne pro pasažéry vzadu, tak nový má masivní hlavový jak vepředu tak vzadu. Nemluvím o dalších elektronických asistentech, který model 2011 neměl. Takže ačkoliv to podle hvěziček vypadá výrazně hůř, tak výsledek je ve finále výrazně lepší. To se vracím úplně na začátek naší debaty jestli někoho tyhle nic moc nevypovídající hvězdičkový závody vůbec zajímají. Jasný je jedno. V čem těžším autě jedeš tím jsi bezpečnější, ale tak nebudeme zase všichni jezdit tankem že?
Avatar - Hammunasakra
19. 12. 2019 12:22
Re: dveře
Někdy nemusíš ani nic měnit a je to slabota https://autobible.euro.cz/…icky-up-jen-tri/

https://zpravy.aktualne.cz/…c60ac1f6b220ee8/ asi nevíš co znamená syntetický = nebo rozdíl jakej auta i při úmyslně jinym druhu testu = za dobu třeba těch evropskejch crash testů = jak za tu dobu bezpečnost aut pokročila

Test trochu jinak https://www.novinky.cz/…ednicku-40304085

Ale své schopnosti analyzovat a chápat = si ukázal viz ty včera 18:34

Že si mysliš JEN to co si sám usmyslíš = už je jen černohumornej bonus

Hele už si vymyslel proč autu co je současně v TOP TEN žebříčcích nejbezpečnějších + s nejnižšim propadem ceny + nejspolehlivějších = řikáš NEBEZPEČNEJ KŘÁP? Že by viz předchozí odstavec?
Nebo ten eště výš? Nebo = oba dva současně?
19. 12. 2019 11:35
Re: dveře
Tak na to jsem zvědavej. To možná dost zamíchá výsledkama nárazových testů. Auta jsou cíleně konstruována aby splnila syntetické testy EURO-NCAP a jak vidno při změně podmínek některá bezpečná auta totálně propadnou viz výsledky dle metodiky s 20% překrytím a nárazem do tvrdé překážky. Tohle je zase něco jiného. To asi bude zase překvapených jedinců jak jsou některá jakože bezpečná auta vlastně "nebezpečná" Ty tyhle testy dost žereš, takže určitě zase budeš mít o čem psát :D
19. 12. 2019 06:53
Re: dveře
Väčšinou to nie je pravda. Teraz kriticky strelím do vlastnej garáže. Pozri sa na crash test dosluhujúceho Yarisa. Tiež ma päť hviez, ale tá aj kasňa je na dnešné pomery mäkka, za 8 rokov sa tam nič nezmenilo. Ale dvere si postrážili :-)
18. 12. 2019 18:40
Re: dveře
Myslis ze si narazovy testy delaji dopredu na zkousku sami? Ze by neresili ten zamek driv kdyby se to stalo? Mozna se na to ale uz vykaslou a resit to fakt nebudou. Auto ma v tomhle nevyznamnym testu 5 hvezd a to jim staci. Na fakt ze se jim u toho otevrely dvere se zahy zapomene a zakazniky kvuli tomu ztracet nebudou.
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2019 16:57
Re: dveře
Koncern poslední dobou nějak nestíhá zdá se = těch problémů je fakt hodně https://www.autoforum.cz/…-otevrely-dvere/ tohle eště de, byť místní patolízalskej text opět stojí jak prd, poslední místa pobral koncern i v letošních losích testech = jedno jestli pod značkou https://www.autoforum.cz/…obvykle-chovani/ nebo Audi https://www.automobilrevue.cz/…ousky_47564.html viz odkaz poslední místo ulovili i v AEB testu = tam byl absolutní vítěz VW T-Roc
Avatar - Emel
19. 12. 2019 08:39
Re: dveře
To bych tedy poprosil o nějaký příklad. Běžně se ladí vzhled, motory, elektronika... ale úpravy karoserie?

Navíc... jak říkám, Sharan je vyloženě nepotřebuje, figuríny jsou výlučně v zelené a žluté, 89% z ochrany dospělých je relativně slušný standard (Ford Explorer 87%, BMW 1 83%, nový Ceed 88% atd.).

Nemluvě třeba o posledních dvou testovaných Fiatech, oba za 0*...
Avatar - Emel
18. 12. 2019 22:16
Re: dveře
Jako že třeba na pasivní bezpečnosti? No, maximálně tak v těch asistentech, třebas jiné opěrky hlavy... ale struktura auta se nemění.

Dveře... no, nejsem si úplně jistý, spíš si myslím, že i přes standardizaci testu je v tom pořád slušný díl náhody.
Avatar - Emel
18. 12. 2019 16:47
Re: dveře
Co se Sharanu týče... slovíčko "nový" tady asi není úplně na místě, Sharan byl poprvé testovaný 2010... a i dneska by 5* v samotných nárazových zkouškách dostal, což po 9 letech vypadá jako celkem pozitivní výsledek.
Avatar - Emel
18. 12. 2019 16:26
Re: dveře
Zase to není nic novýho... co si pamatuju, tak Espace při bočním nárazu skončil s otevřenejma dveřma na budce...