Mustang Mach-E startuje moderní elektrickou éru Fordu, ve které se dočkáme plejády nových modelů. Některé z nich možná dostanou architekturu Volkswagenu.
dno automobilového průmyslu?
Tam, kde jsem si myslel. že je...je teď lepší mainstream.
Slovy páně Kodeta v Pelíškách: "Je mi mdlo"...z těch automobilových noků.
Jsem skeptický, protože nikde nevidím solidní opozici, která by se tomuto trendu postavila nebo ho alespoň zpochybnila. Největší problém je v tom, že samotné automobilky stále jen ustupují....možná záměrně....možná tady jede nějaká hra, která všem zúčastněným, krom tedy finálních zákazníků kteří to nakonec zaplatí, vyhovuje....
To mi taky vrtá hlavou, že se automobilky takto nechaly zahnat do kouta? Kde byly jejich lobisti, před tím osudovém hlasování o novém nesmyslném limitu CO?!! :-(
Nie...vacsina volicov v CZ Babisa nevolila. Vacsina volila ineho ako Babisa alebo sa volieb nezucastnili. Nemci rovnako vacsinovo volili proti hitlerovi alebo nevolili. Toto je fakt.pises tu nepravdu, tak ta na nu upozornim. Nerozumiem tvojej reakcii. Wiki som ti posunul ako prvy zdroj...pokial neveris tejto informacii, pokojne hladaj inde...ale fakt ze nepises pravdu (opakovane) znamena len to, ze nema zmysel citat co pises ty...
POZOR!! ZACINAS HOVORT NEPRAVDU! Hitler vyhral volby, ale nie vacsinovo!!!! Vacsina nemcov nikdy nezvolila fasisticku stranu!
Posledny legitimny vysledok bol https://cs.m.wikipedia.org/…3_(b%C5%99ezen). A to bolo stale menej. Rok pred tym prehral prezidentsle volby v prvom kole a nemal ani 40%.
většinový názor je jako ten tvůj. většina lidí je proti elektrickým autům a nemíní si je pořídit. majitelé ropných vrtů jsou daleko silnější než... vlastně ani nevím kdo - majitelé solárních panelů?:) kdo by z toho měl mít vlastně prospěch?
a s tím Hitlerem... to už se trochu opakuješ a dost mi uniká souvislost se současným Německem.
na to, abych posoudil, do jaké míry se klimatologové mýlí, můj mozeček nestačí. a po pravdě, většiny lidí tady, podobně jako jaderná fyzika je to pro mě španělská vesnice. ale copak si to ti vědci vymýšlejí?
Je pravda ze energeticka lobby je silna, silnejsia ako by sa moholo zdat a najma so zakladnou v EU- teda je to aj geopoliticky zamer - zbavit sa zavislosti od rusov a arabov a namiesto toho sa zaviazat cinanom (vlastnia bane na takmer vsetko z coho sa vyrabaju baterie). Ked ale vidim buducnost o 30 rokov, kedy budu budu spalovacie motory nieco ako dnes fajciar- proste bude znevyhodneny (spolocensky, poistovnami, danovym zatazenim).Verim ze bude doriesena energeticka nezavislost na obnovitelnych zdrojoch a vyriesime aj recyklaciu baterii...ktora zatial prakticky neexistuje. Dobre bude...
Já nejsem klimatolog. Ty ctihodný kmete taktéž ne. Většina těch, kteří jimi jsou, bohužel říká, ze něco je špatně a jen menšina jim oponuje. Elektro lobby je jednoznačně slabší než ta ropná takže nějaké konspirace nejsou na místě.
Podľa toho čo čítam-je jasne ze elektromobilita je skôr súčasťou iniciatívy zredukovať emisie CO2. Nehľadal by som za tým takto komplikovane schémy a dohody-myslím ze to je len konšpiračna teoria. A to ze automobilky s týmto súhlasia je skôr o tom ze je to všeobecný technický konsenzus. Ideme proste k bez emisnej technologii(nie sme tam, a elektromobilita ma mnoho problémov, ale ideme tam). Elektromobilita, zdieľaná mobilita atď proste bude najprv ako komerčná možnosť, neskôr ako jediná moznost. Rovnako ako nebudú spaľovacie motory a rovnako ako bude vlastníctvo takéhoto auta hodne drahé rozhodnutie. Proste doba sa meni. Planéta sa nám otepluje a zmena príde...netreba to asi nejak prežívať, skôr sa na to pripraviť.
Hoši, nebol by som taký skeptický,výber je momentálne hodne široký.
Ide ale o to aby nám spaľováky do budúcna daňovo nespľuhavili a svojim spôsobom nezakázali.
Fakt? Na SVK zatial pro europske,ale asi to je tym, ze nas premier riesi veci, za ktore sa na EU vyhovarat nemoze. Babis to trochu skusa...aj ked len trosku, pretoze gro jeho biznisu ma trhy v zapadmej europe. Ja neviwm mna osobne sa tieto veci nejak nedotykaju a byt v EU, v Schengene mi vyhovuje. V podstate nepoznam nikoho osobne ktp by bol za vystupenie. Ale poznam vela prevela ludi, co su proti Euro, no to je tym ze sa poznam s madarmi, danmi, poliakmi a cechmi :)
Asi preto si stanovili vsetky plany do 2050. A napriklad teraz su jednotlive staty nutene ukazovat dosiahnutie ciastkovych cielov, aby zmena nebola skokova a zaroven nebude zavisiet od toho aka politicka strana bude pri moci. Zmeny ktore nas cakaju presahuju ramec volebneho obdobia. A zakazat srarsie neookologicke auta sa neda- je to nefer...da sa motivovat aby sa ich zbavili ludia dobrovolne (u nas sa na nich chystaju cez emisne kontroly 1x rocne pre auta nad 8 rokov + pojazdne emisne kontroly s mastnymi pokutami pre DPF demontovane auta + su planovane dotacne schemy na auta s euro 6 a samozrejme elektromobilitu). Moja mama ma 18rocnu ibizu s ktorou spravi 1000km rocne. Zatial sa jej to oplati, ale ked sa prestane, tak to preda a bude jazdit taxikom. A takych aut je tu plno. Tieto auta su sice stare, ale zaroven malo pouzivane a prispievaju emisiami len minimalne, aj preto je udaj o priemernom veku aut v krajine precenovanym statistickym udajom.
To aby si nebol na pochybách, na koho tým Ford mieri... ;-) Popravde, vonkajší dizajn Tesiel, najmä trojky, je vydarený. Interiéry už menej. Ale vo Forde nenechali nič na náhodu, keď súper pre Teslu, tak "se vším všudy".
Prachy se musí točit a je jedno co si o tom myslíme my ostatní. Vw Mustang a klaun za volantem, ale co proč ne. Na druhou stranu tu je pořád shelby gt500 atd
Jedna možná verze říká, že trh se spalováky se blížil nasycení a bylo potřeba trh oživit a to i za cenu "přijatelných ztrát" během procesu změny. "VW Dieselgate" měla být uměle vyvolána, aby vznikl silný argument proti spalovákům. Bylo přinejmenším podezřelé jak koncern téměř bez boje nechal sebou vláčet a přijímal miliardové pokuty. Již samotné tzv. "provalení aféry" nechalo za sebou spoustu otazníků...??????
ono to bohuzial tak vyzera ze spalovaky stejne raz skoncia... nebude to sice zajtra ani pozajtra ale okolo r 2050 to uz moze byt vcelku realne... takze vazme si este dnesne vozy... aj to ze ich nemusime este s nikym zdielat ... a vazme si aj tu 130tku na dialniciach... lebo raz to vsetko moze byt uz v p.deli ... 8-s
Čo čítáš...je jasně někým psáno a za nějakým účelem. Co když boj za zredukování CO2 mohl být jen zástupný manévr mocné elektro-lobby? Ano, planeta se otepluje tak jako se oteplovala a ochlazovala v minulosti. Jenže relativně nedávno si skupina lidí řekla, že by se na tom daly vydělat velké peníze a s pomocí dnes dostupných technologií a mediální kampaně vyvolala CO2 hysterii. A tak místo toho, aby jsme se přírodě přizpůsobovali, budeme s ní bojovat. A proč ne? "Poručíme větru dešti" tu již jednou bylo a téměř polovina lidstva tomu věřila.... ;-\
V com by meb nemala byt konkurencieschopna? Elektromotor snad urobit vedia a baterky su k dispozicii od roznych vyrobcov. Tam nie je dovod investovat miliardy €. Uz len doladit softver, co im vraj teraz robi nemale problemy a bude to :-)
Jízda teprve začíná, drž si klobouk. Dle rychlosti nájezdu výroby v Giga 3 (11 měsíců) tu máme velmi brzy invazi německých TMY ve statisícových objemech. A to MEB ještě nevyjela a už je nekonkurenceschopná.
Nevedia, praveze s elekrickym pohonom sa roztrhlo vrece s automobilkami. Vdaka jednoduchosti vznikaju automobilky v Turecku, Vinfast vo Vietname a pod. A vyzeraju plne konkurencieschopne. Europske automobilky sa mi zda, ze zacinaju zaostavat.
Plány se plánují a sliby se slibují, ale jakmile přijde na lámání chleba je všechno rázem jinak. Ve Francii již od tvrdých opatření vláda ustoupila a další ústupky budou následovat.
A voliči to jako vždy rozhodnou. Žádní vědci a ekologové. Dnes by například podle průzkumů i Česko vystoupilo z EU. A jeden z hlavních důvodů jsou různé (i ty klimatické) buzerace ze strany EU.
Vědci jsou pořád ještě lidé a mají také slabosti a politické smýšlení a to pak ovlivňuje jejich vědecký postoj. A že existuje řada vědců s cela opačnými názory je nabíledni.
Souhlas. Chtěl bych ale dodat, že pokud bude současný volební model zachován a většina nebo velká část voličů bude tímto procesem znevýhodněna (dobrým příkladem je dnešní neochota politiků zakázat starší neekologické vozy), tak se nikde nepohneme. Současné stávky a bouře ve Francii jsou toho názornou ukázkou.
Slovíčkaření nikdy k ničemu nevedlo. Hitlera, stejně jako Babiše a komunisty v 46 volila většina voličů a proto také vládli a vládnou. Na Wiki si může každý psát co chce a proto nemá žádnou kredibilitu. Ztráta času.
Ano, nejsem klimatolog, ale chodím po tomto světě s otevřenýma očima a naslouchám oběma ušima už hodně dlouho a o věcech, které mě zaujmou hluboce přemýšlím než si udělám úsudek.
A pozor! Většinový názor nezaručuje správnost. Většina Němců také hlasovala pro Hitlera a neměli pravdu, pravdu měla menšina jak se brzy ukázalo.... ;-) Většina (stádo), se totiž dá zmanipulovat (i vedci), jak je třeba vidět i v tomto případě.
Z čeho usuzuješ, že je elektro-lobby slabší?