Pro Dacii je nastupující doba elektrifikace ještě těžší jak pro ostatní výrobce. Musí totiž zajistit, aby navzdory složité technice byly její vozy stále cenově dostupné.
Ten elektropohon je značně levnější, než ten spalovací a i finance do vývoje jsou zanedbatelné. Nemusíte mít drahý motor, katalyzátor, spojku, ... .
Navíc ten pohon lehce koupíte u eletrofirem.
Ako to, ze nemalo vecny obsah, ze lacne auta koncia? S ostatnym suhlasim. Treba si uvedomit, cim drahsie auta, tym ich bude menej a tym viac sa usetri priroda. Ludom sa to paci, ludia to volia.
Je smutné jak se zde rychle zničila diskuze za pomoci několika málo nicků které stále dokola píšou podobné příspěvky.
Příspěvky které nemají věcný obsah jen podporu nenávisti k něčemu.
Nechápu Vás,
ják jste si jistí, já nevím kolik budou stát baterky, tak píšu otazníky..
Záleží pouze na ceně, kapacitě baterek.
Jak Vy můžete vědět, že ty baterky budou drahé a s malou kapacitou?
Proč levná auta?
Celý elektropohon je velice levný. A najdou se výrobci, třeba Foxconn, co ten pohon budou automobilkám dodávat nebo licencovat za nízkou cenu, ve srovnání s dnešním pohonem.
to neni domnenka, to je nazor dokonce lidi z vedeni vetsiny Evropskych automobilek ;-) odhad protnuti cen konvencni spalovaci technika vs elektrina odhaduje vetsina mezi lety 2028-2030, a vychazi se z vyvoje cen ropy a baterii na trhu, neb mezi lety 2028-2030 se ocekava ze 1kWh by se mela pohybovat okolo costky $50, coz znamena ze auta s 50kWh baterii by nebyli o nic drazsi nez konvencni motorizace, pritom baterie dnes tvori nejdrazsi cast z ceny elektromobilu
Cos to tady nedávno psal o pokřivených hodnotách, např. "hulvátství, které se změnilo ve svobodu projevu"? Jak moc se ti to nelíbilo, dokonce jsi na tom zakládal vizi o konci Evropy nebo co to bylo za blábol. Ty jseš jeden z těch vocasů, co kážou vodu a pijou víno. Usvědčenej.