Elektromobilita
KANKUNEN
1
Existuje na světě jen jedna značka, která může přežít a začala dělat EV. Geniální Musk má nad ostatními zelenáči šílený náskok a stejně ještě neumí vydělávat. Tesla je jen jedna jako Apple a ostatní s tím opakovaně zkrachují nebo je koupí číňané.
Přejít do diskuze
PowerHouse
I toto je potvrzení, že e-auta jsou levná.
E-pohon je mimořádně levný. Nepotřebujete drahý spalovací motor, turbo, spojku, katalyzátor, .. .
Navíc pohon, elektroniku mužete pořídit dodavatelsky u Foxconnu, Bosche, ... .
Tak proč se do toho nepustit.
E-pohon je mimořádně levný. Nepotřebujete drahý spalovací motor, turbo, spojku, katalyzátor, .. .
Navíc pohon, elektroniku mužete pořídit dodavatelsky u Foxconnu, Bosche, ... .
Tak proč se do toho nepustit.
PowerHouse
Tesla zatím EV dělat neumí,
protože je má šíleně drahé.
Až Tesla bude dodávat EV od 25000€ namisto od 45000€, tak máš pravdu.
A k té nižší ceně bude muset dojít velice brzy.
Tesla nevydělává, protože má malé objemy produkce, nevyrobí ani 500 000 aut ročně.
protože je má šíleně drahé.
Až Tesla bude dodávat EV od 25000€ namisto od 45000€, tak máš pravdu.
A k té nižší ceně bude muset dojít velice brzy.
Tesla nevydělává, protože má malé objemy produkce, nevyrobí ani 500 000 aut ročně.
xxc
Presne tak, auta uz moze dnes robit ktokolvek. Len preco ich nechrlia europania?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.