Dodge Challenger ve své současné generaci není žádným mladíkem, ale i díky zájmu ze strany zákazníků a s ním souvisejícím prodejním výsledkům má zůstat ve výrobě ještě několik let.
Bože, to je taková úleva vidět v dnešní příšerně zeleno-fašistické Evropě takový nádherný kus poctivého automobilového železa! Zvláště ta rozšířená verze je fakt k sežrání, a je k mání i manuální převodovka! :-):yes::yes::yes: Škoda, že k těm obrázkům není přiložena i nahrávka toho osmiválce! ;-):yes::yes::yes:
Tohle auto je muj sen. Konkretne R/T Scatpack Widebody. 485 kobylek a 6 st. manual. Bohuzel zadna jina automobilka nenabizi podobne kombinace motoru a vzhledu.
Laka me predevsim originalita. Cena noveho kusu je stejna, jako nova skodovka a ja se tomu musim smat, ze nekdo vyhodi pres milion za 3 valec. Spotreba kolem 15 litru se mi zda vic nez prijatelna za to, co vam to auto dopreje za pozitek.
Challenger je pořádná hrouda železa a třeba s motorem 6,4 i hodně divoké auto. Proti Camaru je to ale spíše GT, než sportovní kupé. Dodge sází na stále stejný podvozek, což nové Camaro jde již jinou cestou, která je plná hliníku a složitých částí, které mu udělují o dost lepší jízdní vlastnosti. Challenger je ale svojí jednoduchostí servisně levnější a déle vydrží. V kombinaci s V6 i auto denního použití se slušnou spotřebou, na tak velké (proti camaru je fakt velké) a těžké auto. Konkurence je ale již o kus dál a to myslím hlavně Chevrolet. Ford si jde s Mustangem svým směrem, který je více evropský, než americký.
Za sebe očekávám, kdy Dodge zvedne obsah na 7,0 atp.
Na tomhle aute je krasne videt ze image je dnes vsechno. Ironii je ze u muscle car, kde za morem je to oblast poulicniho sportovani. Tudiz by i ten majitel by mel trochu mit zajem o jizdni vlastnosti, ale jaksi jde spis o GTčko. Rychle rovně a pak se dej vůle boží. Nicmene se na to hezky kouká a uvnitr je to taky pekny.
Je to bezesporu krásné, chlapácké a charismatické auto. Ideální pro USA. Osobně mě zaujaly i sedačky...jak křeslo v obýváku. Nicméně ten podvozek už je hodně za zenitem a Mustang i Camaro jsou jízdními vlastnostmi úplně jinde.