Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Captur druhé generace vstupuje na český trh. Základ se stále vejde pod 400.000 Kč

Crossover Captur je jedním z klíčových modelů automobilky Renault. A jeho druhá generace právě dorazila na český trh.
Zpět na článek
16. 1. 2020 09:04
Re: Ne, to nemůže být Renault
Za mňa (subjektívne) najkrajšie auto v tomto mojom neobľúbenom pseudo segmente B SUV-Crossover. A áno, ten tablet to to hyzdí. Zvláštne je že Renault to vie Peugeot to vie s dizajnom ale kde robia chybu súdruhovia z koncernu, keď to ich nie je také ľúbivé. (aspoň pre mňa)
Kamene na moju hlavu VW fans
Avatar - KANKUNEN
16. 1. 2020 08:30
Ne, to nemůže být Renault
Exteriér parádní, vnitřek parádní až na ten tablet, motory čtyřválcové. Podívám se ven a ta čtyřkolka je k ničemu.
Avatar - žlababa
16. 1. 2020 10:28
Re: Ne, to nemůže být Renault
Tablet je dnes prakticky všude. Displej na středovvém panelu je zkrátka neergonomický, a odvádí pozornost řidiče na příliš dlouhou dobu.
Avatar - Ozzman
16. 1. 2020 10:27
Pěkný kus auta
Včera jsem ho potkal v té zlaté, dost povyrostl. Za mne asi s p2008 nejhezčí malé SUV...
Avatar - žlababa
16. 1. 2020 10:10
Re: základ se vleze pod 400?
Už nemají zájem s tím vnitrokoncernově konkurovat Dusteru, ale jiným značkám - kde je v tomto segmentu 400t celkem slušná cena.
Avatar - KANKUNEN
16. 1. 2020 08:52
Re: Ne, to nemůže být Renault
To jsi odřel kolo o pangejt. To musel být zážitek tě pozorovat, jak tůruješ motor při pokusu vyjet na ten pangejt.
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2020 17:42
captur
pekne auto... a tentokrat ( v tejto novej generacii ) si ho uz viem predstavit aj ako rodinne auto... vyzera uz fakt vcelku objemne a dospelo... :yes:

aj ceny velmi prijemne... fakt neviem kto si tu moze kupit radsej elektricku malu hondu za dvojnasobnu cenovku... captur ( s 1,33tce naprosta dokonalost ) ... :yes:
Avatar - xxc
16. 1. 2020 09:28
Re: Ne, to nemůže být Renault
Presne, preto sa nehodia spalovacie auta do mesta. Ani hydromenic, aj ked ten by to hladsie asi zvladol. Jedine do elektromotora vkladam nadeje :-)
Avatar - xxc
16. 1. 2020 22:50
Re: Ne, to nemůže být Renault
Ďakujem za upozornenie, dúfam schvália dotáciu a budem môcť porovnať rôzne pohony pri výjazde na chodník :-)
16. 1. 2020 20:47
Dobrý krok
Neviem ako v CZ, ale u nás je Captur síce drahší, než predchodca, no aj lepšie vybavený, väčší, to spracovanie interiéru, no jednoducho ten príplatok nejakých 1300 € je namieste a elegantne zakrýva skok spôsobený celoplošným zdražovaním áut.

Nový Peugeot 508 aj 208 sa mi veľmi páčia, ale novú 2008 neviem stráviť. Tá maska je podľa mňa nechutná. No a to auto je oproti Capturu o dobrých 1500€ drahšie a to majú obaja v základe 100-koňový trojvalec.

Dnes som si ten cenník Capturu študoval, ale je podľa mňa super. Vadia mi len niektoré príplatkové balíky, napr. blind spot len tak nekúpim, ale až v balíku za vyše 800 eur.
16. 1. 2020 20:27
Re: captur
No a rovno nahrádza Clio Grandtour, ale aj krátky Scenic. RIP. :(
16. 1. 2020 20:25
Re: Ne, to nemůže být Renault
No ak by si hentak šikovne liezol na chodník s elektromobilom, neviem či by si sa nečudoval. Chvíľu ticho, žiadne túrovanie a zrazu ani nevieš ako a auto na chodníku a rovno aj v plote za ním. Bacha na to. :)
Avatar - xxc
16. 1. 2020 17:24
Re: treba dalsi model
Ano, naschval davaju horsie casy, aby ludia kupovali konkurenciu, alebo aspon Nissan :-)
Avatar - xxc
16. 1. 2020 17:23
Re: Ne, to nemůže být Renault
Ved ja tiez subjektivny nazor, co sa mi paci :-) Plus displej tam museli dat. Osobne ja som si nepriplacal vacsi displej, to je asi jedina polozka, co som v Renaulte nepriplacal. Mam ho mensi a na sirku.
Avatar - _beta
16. 1. 2020 14:01
Re: treba dalsi model
Videl by som to na "eko" prevodovkou. Teda, preložené do normálnej reči, veľmi dlhé prevody.
16. 1. 2020 13:29
Re: treba dalsi model
Těch 13,3s bych bral u Renaultu s rezervou. Renault vždy uvádí vyšší čísla než třeba Nissan se stejným motorem a převodovkou. Možná je to v Eco režimu. Chce to vyzkoušet.
16. 1. 2020 13:19
treba dalsi model
novy captur je o pol triedy az triedu vyssi ako stary, take nieco medzi B+ a C segmentom. Zakladny motor s 13,3 sek. uz nie je hodny takého auta, ktore bude este aj obcas plne nalozene. Cize aj kvôli tomu je to cenovo v ramci segmentu SUV B+. Treba dalsie lacnejsie auto blizsie ku cliu/staremu capturu, ktore nahradi stary captur a bude SUV segmentu B. Kludne aj s tym 1.0 motorom a nizsou cenou. Chysta sa nieco take? uz su nejake info?
16. 1. 2020 13:17
Re: Ne, to nemůže být Renault
Kamarát vyjadril som svoj subjektívny názor, mne sa to nepáči konkrétne tu, nie všade, vadí mi že je na výšku ja radšej landscape a tiež široké okraje. Neuvediem konkrétny príklad čo sa mi páči aby som nebol opäť odsúdený. PS: ja ťa mám rád aj keď sa ti to páči.
Avatar - _beta
16. 1. 2020 12:43
Re: Vyrástlo auto, aj cena.
Tak šírka je daná platformou malého auta, je to postavené na Cliu.
Ale v pozdĺžnom smere je tam viac miesta než v Mégane. Ten je niekde na úrovni prvej Octavie.
Avatar - xxc
16. 1. 2020 11:33
Re: Ne, to nemůže být Renault
A kde je to ergonomicke? Praveze v strede je to asi najlepsie, hned za head up displejom. Aj Tesly to maju myslim ergonomicke, vpredu nic a v strede displej. Rovnako, ako moj stary Citroen :-)
Avatar - xxc
16. 1. 2020 11:31
Re: Ne, to nemůže být Renault
Ja by som mal mat mokre spojky, 7 stupnova EDC. Skor bude problem s nastavenim a malym vykonom motora. Ze to robim inak, neznamena, ze zle :-P
16. 1. 2020 11:13
Re: Vyrástlo auto, aj cena.
Tak,vo vnútry to zas taká sláva nie je. Možno na výšku...Na šírku v laktoch vpredu 1385 mm vs 1390 mm vzadu . To platí aj o 2008 . To aj Fabia je širšia 1410mm vs 1380mm. Francúzi asi fakt nevedia využiť vnutorný priestor .
Avatar - Ozzman
16. 1. 2020 11:02
Re: Ne, to nemůže být Renault
Spíš to bude tím, že je to AWD a proto se to na ten obrubník nasune. Když někam zajizdis , tak to taky umí poskocit, ale nemusíš dávat moc plynu. V kolone je prostě nejlepší variátor :D
16. 1. 2020 10:47
Re: Ne, to nemůže být Renault
Rozdiel by som hľadal v tom, že ty máš spojky v oleji a tam si elektronika dovolí nechať to viac preklzovať. Trochu sa prejavom podobá meniču. Pri suchých spojkách musíš často dosť na plyn, aby ich zopol toľko, že vyjdeš na obrubník.
Preto som nechcel dvojspojku do malého auta. Lebo tam je vždy dvoj spojka so suchými spojkami a niektoré manévrovanie sa s tým roby zle.
Avatar - Ozzman
16. 1. 2020 10:37
Re: Ne, to nemůže být Renault
No já jen lechtam plyn a auto samo najede na obrubník. Nevím, co děláš špatně :D
Avatar - xxc
16. 1. 2020 10:30
Re: Ne, to nemůže být Renault
Trosku vytocit treba, ja mam slaby motor. Hydromenic myslim vytacam viac, ale je to subjektivny pocit. To len ako zaujimavost, ako zvladaju dvojspojkove prevodovky pomaly vyjazd na obrubnik a prudke zastavenie na nom.
Avatar - _beta
16. 1. 2020 10:29
Vyrástlo auto, aj cena.
Vyrástol ten Captur, aj cena vyrástla.
Zasa na druhej strane je v ňom viac miesta než v Mégane.
Avatar - Ozzman
16. 1. 2020 10:26
Re: Ne, to nemůže být Renault
Já ti nevím ale mně jde najet bez vytoceneho motoru i s dvouspojkou a plynule... Horší je to spíš s manuálem, když je to kluzke a kola se protoci na té hraně.
16. 1. 2020 12:54
Captur
Captur se mi celkem líbí ale z pohledu designu u mě vede nová 2008 a srdcovka 500X.
16. 1. 2020 10:05
základ se vleze pod 400?
Minula generace startovala pod 300 000 Kč. Mezigeneračně šel o 100 000 Kč nahoru.
Avatar - xxc
16. 1. 2020 08:45
Re: Ne, to nemůže být Renault
Clovek nikdy nevie, co mu v Renaulte nachystaju :-) Dnes mi nieco v prevodovke zarapcalo pri potrebe zaparkovat presne na obrubniku. Pri dost velkom vytoceni motora, aby to na ten obrubnik vyslo a hned plne brzdy, aby to na obrubniku ostalo.
Avatar - xxc
16. 1. 2020 09:29
Re: Ne, to nemůže být Renault
2008 sa mi zda krajsia, ale uvidime na predajoch. Tablet nic nehyzdi, ako maju zobrazovat informacie? Priamo do mozgu, alebo premietat do oka?