Škoda, že ten pán ještě nepochopil, že autonomní osobní auta jsou principiální nesmysl (když ne z technického, tak z právního pohledu určitě) a že elektrovehykly jsou coby hlavní druh pohonu silničních vozidel naprostá absurdita. Jako pohon pro městská vozítka prosím, ale rozhodně ne jako kompletní nahrazení spalovacích motorů v autech!!! ;-)
P.S. Až se za pár let výše uvedené potvrdí, budou koncernu VW vyhozené miliardy za vývoj a přestavbu fabrik setsakra chybět! :-(:no:
Já si nemyslím, že by se měl mýlit .... prostě výrobci mají vždy trochu přesnější údaje a data, co se v jejich zájmové oblasti děje. Myslím si, že jediná jistota je, že se všechno mění (to není z mé hlavy) a kdo se zapomene, může dopadnou jako Nokia ....
Nokia by se ještě chytla (s pozicí, jakou měla, se stále dalo operovat, i kdyby to znamenalo ze dne na den přejít na Android), ale vsadila na neperspektivní a ke smrti odsouzený systém, nasadila si do vedení trojského koně spjatého s tímto systémem a nakonec celý byznys prodala tomu, kdo ji do největších exkrementů dostal.
Takže ano, paralela s VW je na místě. Nejdřív svou hloupostí zahájí mediální a politickou štvanici dieselů, čímž si zkomplikují plnění limitů, a pak vsadí na něco, co v podstatě nikdo nekupuje a nevíme, zda a kdy bude vůbec konkurenceschopné, zatímco někteří konkurenti desítky let investují do mnohem méně radikálních a funkčních řešení.
S tou Nokiou a Microsoftom to nakoniec neskončilo najhoršie. Nokiu očistili od toxických záležitostí, do tuším 2016 - 2017 roku - pokiaľ Microsoft predával Lumie nemohla predávať mobily pod svojou značkou. A teraz Nokia normálne funguje. Samozrejme vyvíja mobily a vyrába ich v jej mene niekto iný. Cesta na vrchol bude trnistá.
A mimochodom, mapy v navigáciách Audi, BMW a Mercedes sú Nokia ovi maps :)
Nebudou. Na to není dost elektřiny, nabíječek , lithia a ani kobaltu. Evropa je malý hráč. Její trh zas tak moc neznamená a ani tady nemají elektrická auta velký úspěch.
Raz bude dost elektriny z fuznych elektrarni a poriadne baterie na x1000 km, nepisal som o sucasnosti :-) Ide o to, aby neustale inovovali a hladali nove cesty. A to velmi nerobia, alebo robia zle.
Automobilky jsou do toho nuceny. Nemohou dělat nic jiného. Normální auto se spotřebou 2 l/ 100 km udělat nikdo neumí. Budou se proto dělat jednoduché EV, které může dělat skoro kdokoliv. Stejně jako ty mobily.
Podělali jste to s dieselem a chcete to podělat svojí hyperaktivitou - vůbec nevíte jestli to lidi chtějí ale hrrr do toho.
Automatické řízení je chiméra, nikdy nebude infrastruktura ve stavu aby nemohlo automatické řízení selhat.
Ale co, Helmuti zatnou zuby a jako Hitler pofrčí k hořkému konci a řadě dalších úžasných transformací.
"VW se pokusí fungovat jednodušeji, zvýšit produktivitu a snížit náklady"
My víme, my víme. Předraženej T-Cross s bakelitovou palubkou bez madýlek ve stropě i v nejvyšší verzi.
Golf 8 jako první po dekádách se sprostou tyčkou místo plynových vzpěr. Lakovat kapotu zespodu se přestalo už u FL 7.
No hlavně že hlasový ovládání a infotainment - umí věci, co chytrej telefon za 1500 korun a tolik taky firmu stojí. A na to se dneska klade důraz.
Proč je asi tak úspěšná Dacia? Jasně, je levná. Ale hlavně - je to normální auto s důrazem na to, co auto je. Dopravní prostředek.
Ale to bych datloval donekonečna. O násilím zaváděných otravných věcech v autech...ach jo
O Dacii jsem četl na francouzském webu. Zákazníci tvrdili, že kupují, protože je jednoduchá na ovládání. Moderních aut se trochu bojí. Peníze nejsou jediným důvodem. I proto byla skoro vechna Sandera nejvyšší verzi Stepway.
hele ale Golf je pořád nejprodávanější auto Evropy a T-roc je prodejní hit.... takže ať si o nich myslíme cokoliv, evidentně to VW funguje.... v tomto ohledu tedy....
Ano, může se tady rozvinout široká diskuse na téma krachu Nokie, ale ten hlavní důvod skutečně byl to, že Android byl zdarma a ne že by Simbian primárně převálcován technologicky - vzpomeňme např. na Nokia N97 mini. Pan Diesse to nepochopil, takže začínám mít strach o zaměstnanost v M.B.
Vies tebe sa to lahko komentuje spoza telefonu pripadne pc. Pod tebou nieje tolko tisic ludi a akcionarov ktory chcu odpovede a ty sa musis rozmysliet. On popravde nema vela casu na rozmyslenie. Vidi ako Tesla stupa tak co ma robit? S benzinom a dieslom sa uz velmi nepohne tak EV pripadne hybrid je jedina cesta.
Já o voze, ty o koze. Já komentuji jeho nesprávné srovnání s Nokií a ne to, že se mu krátí čas. A šéfem VW se stal dobrovolně, takže kromě pravomocí a prebend musí příjmout i zodpovědnost.
Udělat nátlak na vládu - nebudeme vyrábět co vyrábíme a pokud nás k tomu donutíte, připravte se na výpadky příjmů a ztráty pracovních míst pro 5milionů lidí. s tím bych šel do médií, spolu s BMW, Daimlerem, Manem, atd a sem zvědav co by na to němci.
Chcete ekeologi? Chcete vypnout uhlí a jaderky? Super, ale připravte se, že o práci přijde 15 milionů lidí. Bereto to?
Práve dnes som čítal článok... https://www.idnes.cz/…815_automoto_fdv
Takže výhody elektromobilov postupne končia. Kto to bude chcieť? Možno sa nedá veriť všetkému čo sa napíše, ale isto niekto neverí tomu, že elektrina bude pre elektroautá zdarma, alebo za mimoriadne nízku cenu...