Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf VW: Musíme se rychle transformovat, abychom neskončili jako Nokia

Vyššímu managementu německého koncernu to řekl generální ředitel VW Herbert Diess.
Zpět na článek
18. 1. 2020 19:19
20. 1. 2020 15:21
17. 1. 2020 17:02
Pomýlený vizionář...
Škoda, že ten pán ještě nepochopil, že autonomní osobní auta jsou principiální nesmysl (když ne z technického, tak z právního pohledu určitě) a že elektrovehykly jsou coby hlavní druh pohonu silničních vozidel naprostá absurdita. Jako pohon pro městská vozítka prosím, ale rozhodně ne jako kompletní nahrazení spalovacích motorů v autech!!! ;-)
P.S. Až se za pár let výše uvedené potvrdí, budou koncernu VW vyhozené miliardy za vývoj a přestavbu fabrik setsakra chybět! :-( :no:
Rozbalit vlákno
14
17. 1. 2020 17:11
Re: Každý máme svůj názor
Já si nemyslím, že by se měl mýlit .... prostě výrobci mají vždy trochu přesnější údaje a data, co se v jejich zájmové oblasti děje. Myslím si, že jediná jistota je, že se všechno mění (to není z mé hlavy) a kdo se zapomene, může dopadnou jako Nokia ....
Avatar - fostek
17. 1. 2020 17:36
Re: Každý máme svůj názor
No, Nokia je šílená představa. Přitom já dodnes nepochopil, proč se to stalo.
Avatar - CICERO
17. 1. 2020 18:39
Re: Každý máme svůj názor
Proč? přišel Apple ve chvíli kdy to nikdo nečekal a Nokia se symbianem se nechytla... Dneska máme Teslu... ostatní se drží staré dobré cesty... ale bude to horší, většinou je to spíše nechtěna a nucená cesta, cesta řízené záchrany světa a jeho klimatu v jedne čtrvtině světa, ehm...

Ale z5 k meritu věci: Neskončí jako Nokia, skončí jako Windows mobile, protože ty jejich uťaplaný dotykový zasekaný pornografie nikdo nebude chtít rozlousknout považte za ceny 900K a výš... takže tak... :-)
Avatar - twistedTSD
17. 1. 2020 20:06
Re: Každý máme svůj názor
Nokia by se ještě chytla (s pozicí, jakou měla, se stále dalo operovat, i kdyby to znamenalo ze dne na den přejít na Android), ale vsadila na neperspektivní a ke smrti odsouzený systém, nasadila si do vedení trojského koně spjatého s tímto systémem a nakonec celý byznys prodala tomu, kdo ji do největších exkrementů dostal.

Takže ano, paralela s VW je na místě. Nejdřív svou hloupostí zahájí mediální a politickou štvanici dieselů, čímž si zkomplikují plnění limitů, a pak vsadí na něco, co v podstatě nikdo nekupuje a nevíme, zda a kdy bude vůbec konkurenceschopné, zatímco někteří konkurenti desítky let investují do mnohem méně radikálních a funkčních řešení.
Avatar - HitmanPB
17. 1. 2020 22:07
Re: Každý máme svůj názor
S tou Nokiou a Microsoftom to nakoniec neskončilo najhoršie. Nokiu očistili od toxických záležitostí, do tuším 2016 - 2017 roku - pokiaľ Microsoft predával Lumie nemohla predávať mobily pod svojou značkou. A teraz Nokia normálne funguje. Samozrejme vyvíja mobily a vyrába ich v jej mene niekto iný. Cesta na vrchol bude trnistá.
A mimochodom, mapy v navigáciách Audi, BMW a Mercedes sú Nokia ovi maps :)
Avatar - xxc
18. 1. 2020 08:26
Re: Každý máme svůj názor
Aby VW neskončil ako najväčší výrobca spaľovacích motorov na svete, keď už všetci budú jazdiť na elektrine :-)
Avatar - CHerokee
18. 1. 2020 12:16
Re: Každý máme svůj názor
Nebudou. Na to není dost elektřiny, nabíječek , lithia a ani kobaltu. Evropa je malý hráč. Její trh zas tak moc neznamená a ani tady nemají elektrická auta velký úspěch.
Avatar - Barrichello
18. 1. 2020 18:24
Re: Každý máme svůj názor
Včera sem elektromobilistům zas sebrali trošku zdrojů, když sme nakoupili 600 ks lithiových baterií :-O
Avatar - xxc
18. 1. 2020 20:49
Re: Každý máme svůj názor
Raz bude dost elektriny z fuznych elektrarni a poriadne baterie na x1000 km, nepisal som o sucasnosti :-) Ide o to, aby neustale inovovali a hladali nove cesty. A to velmi nerobia, alebo robia zle.
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2020 13:08
Re: Každý máme svůj názor
Nikdo dnes není tak poblázněný do EV jako VW.
19. 1. 2020 12:18
Re: Každý máme svůj názor
To si jenom sypou popel na hlavu za dieselgate, ale tím nejhorším možným způsobem! :-( :no:
18. 1. 2020 11:18
Re: Každý máme svůj názor
Ked sa uz pytas na Nokia a dovody
https://www.youtube.com/watch?…
17. 1. 2020 17:41
Re: Každý máme svůj názor
Automobilky jsou do toho nuceny. Nemohou dělat nic jiného. Normální auto se spotřebou 2 l/ 100 km udělat nikdo neumí. Budou se proto dělat jednoduché EV, které může dělat skoro kdokoliv. Stejně jako ty mobily.
17. 1. 2020 21:15
Re: Každý máme svůj názor
Ak robia dvaja to iste, nieje to to iste.
Avatar - WinDiesel
17. 1. 2020 17:03
Helmuti, Helmuti
Podělali jste to s dieselem a chcete to podělat svojí hyperaktivitou - vůbec nevíte jestli to lidi chtějí ale hrrr do toho.
Automatické řízení je chiméra, nikdy nebude infrastruktura ve stavu aby nemohlo automatické řízení selhat.
Ale co, Helmuti zatnou zuby a jako Hitler pofrčí k hořkému konci a řadě dalších úžasných transformací.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - fostek
17. 1. 2020 17:31
Re: Helmuti, Helmuti
Ano, schopnost Němců jít tvrdošíjně za vlastním sebezničením je odlišuje od ostatních národů. Nejhorší je, že součástí toho je i, že to vědí.
Avatar - CICERO
17. 1. 2020 18:42
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 1. 2020 18:25
Re: Helmuti, Helmuti
Helmuti jsou ztracený národ bláznů, fanatiků národ, který už několikrát poškodil Evropu a nikdy se nepoučili. V tom je jejich tragédie.
19. 1. 2020 12:19
Re: Helmuti, Helmuti
Přesně tak! :-( :no: :no: :no: Jenomže nás stahují s sebou! :no: :no: :no: :no: :no:
18. 1. 2020 18:15
Re: Helmuti, Helmuti
Vždy mě zajímá jak je možné, že tady na netu je tolik lidí co ví jistě jak to ti co mají mnohem víc informací o problému dělají špatně..

Nebo je to jenom ten známý fakt toho, že ten co ví málo o problémiu si ji mnohem víc jistý ve své "pravdě"?
Avatar - fostek
17. 1. 2020 17:35
Cituji pana šéfa
"VW se pokusí fungovat jednodušeji, zvýšit produktivitu a snížit náklady"
My víme, my víme. Předraženej T-Cross s bakelitovou palubkou bez madýlek ve stropě i v nejvyšší verzi.
Golf 8 jako první po dekádách se sprostou tyčkou místo plynových vzpěr. Lakovat kapotu zespodu se přestalo už u FL 7.
No hlavně že hlasový ovládání a infotainment - umí věci, co chytrej telefon za 1500 korun a tolik taky firmu stojí. A na to se dneska klade důraz.
Proč je asi tak úspěšná Dacia? Jasně, je levná. Ale hlavně - je to normální auto s důrazem na to, co auto je. Dopravní prostředek.
Ale to bych datloval donekonečna. O násilím zaváděných otravných věcech v autech...ach jo
Rozbalit vlákno
5
17. 1. 2020 17:45
Re: Cituji pana šéfa
O Dacii jsem četl na francouzském webu. Zákazníci tvrdili, že kupují, protože je jednoduchá na ovládání. Moderních aut se trochu bojí. Peníze nejsou jediným důvodem. I proto byla skoro vechna Sandera nejvyšší verzi Stepway.
17. 1. 2020 18:16
Re: Proč se zákazníci bojí infotainmentu?
Proč se zákazníci bojí infotainmentu?

Je to předražené a velice rychle to zastarává, jako veškerá výpočetní technika.
Mobil měníme každých pár let.U infotainmentu to nepůjde.

A pokud chce vrazit náklady na vývoj do infotainmentu, tak to bude i drahé.
18. 1. 2020 09:27
Re: Proč se zákazníci bojí infotainmentu?
hele ale Golf je pořád nejprodávanější auto Evropy a T-roc je prodejní hit.... takže ať si o nich myslíme cokoliv, evidentně to VW funguje.... v tomto ohledu tedy....
Avatar - CHerokee
18. 1. 2020 12:18
Re: Proč se zákazníci bojí infotainmentu?
To jo, ale EV Golf je propadák, i když jej zvýhodňují. Dokonce i v Německu.
19. 1. 2020 19:20
Re: Proč se zákazníci bojí infotainmentu?
Ibiza, Arona nebo Polo nemá také stropní madla v jakékoliv verzi. :-\
17. 1. 2020 18:09
Srovnání s Nokií? Jaké ponaučení?
Nokia prohrála, Android vyhrál.
A Android vyhrál, protože byl zadarmo.a tím dosáhl velice vysoký tržní podíl.

Jak si z toho chce vzít ponaučení???

A k tomu infotainmentu, e-pohonu, automatickému řízení?
Levně to bude dodávat Foxconn, ... .
Rozbalit vlákno
5
17. 1. 2020 19:05
Re: Srovnání s Nokií? Jaké ponaučení?
Ano, může se tady rozvinout široká diskuse na téma krachu Nokie, ale ten hlavní důvod skutečně byl to, že Android byl zdarma a ne že by Simbian primárně převálcován technologicky - vzpomeňme např. na Nokia N97 mini. Pan Diesse to nepochopil, takže začínám mít strach o zaměstnanost v M.B.
17. 1. 2020 21:20
Re: Srovnání s Nokií? Jaké ponaučení?
Vies tebe sa to lahko komentuje spoza telefonu pripadne pc. Pod tebou nieje tolko tisic ludi a akcionarov ktory chcu odpovede a ty sa musis rozmysliet. On popravde nema vela casu na rozmyslenie. Vidi ako Tesla stupa tak co ma robit? S benzinom a dieslom sa uz velmi nepohne tak EV pripadne hybrid je jedina cesta.
18. 1. 2020 08:35
Re: Srovnání s Nokií? Jaké ponaučení?
Já o voze, ty o koze. Já komentuji jeho nesprávné srovnání s Nokií a ne to, že se mu krátí čas. A šéfem VW se stal dobrovolně, takže kromě pravomocí a prebend musí příjmout i zodpovědnost.
Avatar - Barrichello
18. 1. 2020 18:29
Re: Srovnání s Nokií? Jaké ponaučení?
Udělat nátlak na vládu - nebudeme vyrábět co vyrábíme a pokud nás k tomu donutíte, připravte se na výpadky příjmů a ztráty pracovních míst pro 5milionů lidí. s tím bych šel do médií, spolu s BMW, Daimlerem, Manem, atd a sem zvědav co by na to němci.

Chcete ekeologi? Chcete vypnout uhlí a jaderky? Super, ale připravte se, že o práci přijde 15 milionů lidí. Bereto to?
19. 1. 2020 12:26
Re: Srovnání s Nokií? Jaké ponaučení?
:-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - palix
20. 1. 2020 15:21
Elektroautá
Práve dnes som čítal článok...
https://www.idnes.cz/…815_automoto_fdv
Takže výhody elektromobilov postupne končia. Kto to bude chcieť? Možno sa nedá veriť všetkému čo sa napíše, ale isto niekto neverí tomu, že elektrina bude pre elektroautá zdarma, alebo za mimoriadne nízku cenu...
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku