Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
Podělali jste to s dieselem a chcete to podělat svojí hyperaktivitou - vůbec nevíte jestli to lidi chtějí ale hrrr do toho.
Automatické řízení je chiméra, nikdy nebude infrastruktura ve stavu aby nemohlo automatické řízení selhat.
Ale co, Helmuti zatnou zuby a jako Hitler pofrčí k hořkému konci a řadě dalších úžasných transformací.
Automatické řízení je chiméra, nikdy nebude infrastruktura ve stavu aby nemohlo automatické řízení selhat.
Ale co, Helmuti zatnou zuby a jako Hitler pofrčí k hořkému konci a řadě dalších úžasných transformací.
Ano, schopnost Němců jít tvrdošíjně za vlastním sebezničením je odlišuje od ostatních národů. Nejhorší je, že součástí toho je i, že to vědí.
Vždy mě zajímá jak je možné, že tady na netu je tolik lidí co ví jistě jak to ti co mají mnohem víc informací o problému dělají špatně..
Nebo je to jenom ten známý fakt toho, že ten co ví málo o problémiu si ji mnohem víc jistý ve své "pravdě"?
Nebo je to jenom ten známý fakt toho, že ten co ví málo o problémiu si ji mnohem víc jistý ve své "pravdě"?
Anonym
"VW se pokusí fungovat jednodušeji, zvýšit produktivitu a snížit náklady"
My víme, my víme. Předraženej T-Cross s bakelitovou palubkou bez madýlek ve stropě i v nejvyšší verzi.
Golf 8 jako první po dekádách se sprostou tyčkou místo plynových vzpěr. Lakovat kapotu zespodu se přestalo už u FL 7.
No hlavně že hlasový ovládání a infotainment - umí věci, co chytrej telefon za 1500 korun a tolik taky firmu stojí. A na to se dneska klade důraz.
Proč je asi tak úspěšná Dacia? Jasně, je levná. Ale hlavně - je to normální auto s důrazem na to, co auto je. Dopravní prostředek.
Ale to bych datloval donekonečna. O násilím zaváděných otravných věcech v autech...ach jo
My víme, my víme. Předraženej T-Cross s bakelitovou palubkou bez madýlek ve stropě i v nejvyšší verzi.
Golf 8 jako první po dekádách se sprostou tyčkou místo plynových vzpěr. Lakovat kapotu zespodu se přestalo už u FL 7.
No hlavně že hlasový ovládání a infotainment - umí věci, co chytrej telefon za 1500 korun a tolik taky firmu stojí. A na to se dneska klade důraz.
Proč je asi tak úspěšná Dacia? Jasně, je levná. Ale hlavně - je to normální auto s důrazem na to, co auto je. Dopravní prostředek.
Ale to bych datloval donekonečna. O násilím zaváděných otravných věcech v autech...ach jo
O Dacii jsem četl na francouzském webu. Zákazníci tvrdili, že kupují, protože je jednoduchá na ovládání. Moderních aut se trochu bojí. Peníze nejsou jediným důvodem. I proto byla skoro vechna Sandera nejvyšší verzi Stepway.
Proč se zákazníci bojí infotainmentu?
Je to předražené a velice rychle to zastarává, jako veškerá výpočetní technika.
Mobil měníme každých pár let.U infotainmentu to nepůjde.
A pokud chce vrazit náklady na vývoj do infotainmentu, tak to bude i drahé.
Je to předražené a velice rychle to zastarává, jako veškerá výpočetní technika.
Mobil měníme každých pár let.U infotainmentu to nepůjde.
A pokud chce vrazit náklady na vývoj do infotainmentu, tak to bude i drahé.
hele ale Golf je pořád nejprodávanější auto Evropy a T-roc je prodejní hit.... takže ať si o nich myslíme cokoliv, evidentně to VW funguje.... v tomto ohledu tedy....
PowerHouse
Nokia prohrála, Android vyhrál.
A Android vyhrál, protože byl zadarmo.a tím dosáhl velice vysoký tržní podíl.
Jak si z toho chce vzít ponaučení???
A k tomu infotainmentu, e-pohonu, automatickému řízení?
Levně to bude dodávat Foxconn, ... .
A Android vyhrál, protože byl zadarmo.a tím dosáhl velice vysoký tržní podíl.
Jak si z toho chce vzít ponaučení???
A k tomu infotainmentu, e-pohonu, automatickému řízení?
Levně to bude dodávat Foxconn, ... .
Ano, může se tady rozvinout široká diskuse na téma krachu Nokie, ale ten hlavní důvod skutečně byl to, že Android byl zdarma a ne že by Simbian primárně převálcován technologicky - vzpomeňme např. na Nokia N97 mini. Pan Diesse to nepochopil, takže začínám mít strach o zaměstnanost v M.B.
Vies tebe sa to lahko komentuje spoza telefonu pripadne pc. Pod tebou nieje tolko tisic ludi a akcionarov ktory chcu odpovede a ty sa musis rozmysliet. On popravde nema vela casu na rozmyslenie. Vidi ako Tesla stupa tak co ma robit? S benzinom a dieslom sa uz velmi nepohne tak EV pripadne hybrid je jedina cesta.
Já o voze, ty o koze. Já komentuji jeho nesprávné srovnání s Nokií a ne to, že se mu krátí čas. A šéfem VW se stal dobrovolně, takže kromě pravomocí a prebend musí příjmout i zodpovědnost.
Udělat nátlak na vládu - nebudeme vyrábět co vyrábíme a pokud nás k tomu donutíte, připravte se na výpadky příjmů a ztráty pracovních míst pro 5milionů lidí. s tím bych šel do médií, spolu s BMW, Daimlerem, Manem, atd a sem zvědav co by na to němci.
Chcete ekeologi? Chcete vypnout uhlí a jaderky? Super, ale připravte se, že o práci přijde 15 milionů lidí. Bereto to?
Chcete ekeologi? Chcete vypnout uhlí a jaderky? Super, ale připravte se, že o práci přijde 15 milionů lidí. Bereto to?
palix
Práve dnes som čítal článok...
https😐/www.idnes.cz/…815_automoto_fdv
Takže výhody elektromobilov postupne končia. Kto to bude chcieť? Možno sa nedá veriť všetkému čo sa napíše, ale isto niekto neverí tomu, že elektrina bude pre elektroautá zdarma, alebo za mimoriadne nízku cenu...
https😐/www.idnes.cz/…815_automoto_fdv
Takže výhody elektromobilov postupne končia. Kto to bude chcieť? Možno sa nedá veriť všetkému čo sa napíše, ale isto niekto neverí tomu, že elektrina bude pre elektroautá zdarma, alebo za mimoriadne nízku cenu...
P.S. Až se za pár let výše uvedené potvrdí, budou koncernu VW vyhozené miliardy za vývoj a přestavbu fabrik setsakra chybět! 😒 :no:
Takže ano, paralela s VW je na místě. Nejdřív svou hloupostí zahájí mediální a politickou štvanici dieselů, čímž si zkomplikují plnění limitů, a pak vsadí na něco, co v podstatě nikdo nekupuje a nevíme, zda a kdy bude vůbec konkurenceschopné, zatímco někteří konkurenti desítky let investují do mnohem méně radikálních a funkčních řešení.
A mimochodom, mapy v navigáciách Audi, BMW a Mercedes sú Nokia ovi maps 😊
https😐/www.youtube.com/watch?…