Autofun
Přihlásit pro přidání komentáře
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dzakobo
Současný Mustang je opravdu povedený a GT500 mohlo stavět na solidním základu (jo obě auta jsou hodně rozdílná, ale i tak...). Proč by auto s přeplňovaným V8 uloženým za přední nápravou mělo být výrazně pomalejší než atmo B6 v autě s koncepcí "kladiva"??
Ano, 911 moc nemusím (byť jde o "české" auto, - Tatra), protože může mít jen 6 válců a ani ten motor v podstatě není vidět = náročný servis, motory (zejm. vodníci) se potýkaly s mnoha neduhy. Atp. 😄
Ano, 911 moc nemusím (byť jde o "české" auto, - Tatra), protože může mít jen 6 válců a ani ten motor v podstatě není vidět = náročný servis, motory (zejm. vodníci) se potýkaly s mnoha neduhy. Atp. 😄
Tak, ona ta koncepce kladiva přináší 911ce jednu velkou výhodu, která z toho auta dělá tak dobré a tak oblíbené závodní náčiní, a tím je extra grip, je až neuvěřitelné, co závodní verze 911, auta, které nejezdí na přítlak, v zatáčkách zvládnou.
Co se tohoto "závodu" týká, jsou to pořád silniční auta, každopádně osobně bych to divení se otočil, protože auto s výkonem 520 koní porazilo auto s výkonem 760 koní. Což podle mého vypovídá právě o umění porsche, že na to, být stejně rychlí, jim stačí dvoutřetinový výkon. :yes:
Co se tohoto "závodu" týká, jsou to pořád silniční auta, každopádně osobně bych to divení se otočil, protože auto s výkonem 520 koní porazilo auto s výkonem 760 koní. Což podle mého vypovídá právě o umění porsche, že na to, být stejně rychlí, jim stačí dvoutřetinový výkon. :yes:
Akorát jsem to chtěl napsat, atmo 4,0 B6 dokáže porazit přeplňovanou bestii s téměř 250-ti koňovým náskokem. To znamená, že co ztratí na akceleraci dohoní na brzdách a v zatáčce.
Takže k narozeninám prosím jednu 991.2 GT3 RS Cup na vytrvalostní závody. 😉
Takže k narozeninám prosím jednu 991.2 GT3 RS Cup na vytrvalostní závody. 😉
😁 ty máš teda skromné priania 😁 😁 😁
PS : ja teda idem radšej napísať Ježiškovi rovnaké prianie tiež. 😁
PS : ja teda idem radšej napísať Ježiškovi rovnaké prianie tiež. 😁
Navic ten okruh 4,31 k. A 17 zatáček mi nepřišel moc technický, takže Shelby tam mohl těžit ze svého výkonu.
https😐/static1.squarespace.com/…+Map+%283%29.pdf
Pokud ti toto přijde jako málo technický okruh,který přitom vypadá jak dráha pro motokáry, tak nevím co si představuješ. Naopak. Okruh nemá jedinou rovinku (nejdelší 439m), kde muže Shelby využít výkon.A na této trati rozdíl 250koní na zadní nápravě ti moc nepomůže.Okruh např. Brno:5,4km a 14 zatáček a ani brno není moc netechnická trať. Na Nurburgringu má neoficialní čas Shelby lepší než GT3 RS.
Pokud ti toto přijde jako málo technický okruh,který přitom vypadá jak dráha pro motokáry, tak nevím co si představuješ. Naopak. Okruh nemá jedinou rovinku (nejdelší 439m), kde muže Shelby využít výkon.A na této trati rozdíl 250koní na zadní nápravě ti moc nepomůže.Okruh např. Brno:5,4km a 14 zatáček a ani brno není moc netechnická trať. Na Nurburgringu má neoficialní čas Shelby lepší než GT3 RS.
Vyšší výkon (a mluvíme o rozdílu 240 koní probůh, ne 24 koní) plus masivní krouťák přeplňovaného motoru je podstatný (a udělá rozdíl) při výjezdu z každé zatáčky, je úplně jedno, jestli je nebo není na okruhu dlouhá rovinka.
Jezdil jsi někdy s takovým autem? Tady u takové technické trati, při náhonu na zadní nápravu je limitující přilnavost. Jestli máš 540 nebo 780koní už je celkem jedno, stejně ti zatáčka při výjezdu nedovolí poslat tam plný výkon. Výhoda výkonu je hlavně na rovinkách a ty na této trati jsou krátké. Pokud se podíváš na pruběh závodu, tak Shelby celou dobu vede, Porsche za celou dobu vede jen 16 vteřin závodu jen poslední 2 zatáčky,Shelby ztrácí až na konci.
Tie 911 sú úžasné na brzdách a netancuje im tak zadok vďaka tomu “batohu” vzadu. Ak to boli sériové autá (video som nevidel) tak paráda a aj tu vidno že niekdy iba páwŕŕŕ nemusi znamenať víťazstvo.