Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen uvažuje o další továrně v Česku

Do Česka by mohla zamířit další velká investice do automobilového průmyslu. Podle informací německého časopisu Auto motor und sport by Volkswagen mohl v Česku postavit továrnu na výrobu modelu na bázi studie Up!.
Zpět na článek
14. 1. 2008 01:07
neregistrovaný "carbonkid"
14. 1. 2008 08:08
neregistrovaný "povaleč"
14. 1. 2008 14:12
anonym
14. 1. 2008 13:18
neregistrovaný "pogo 66"
14. 1. 2008 10:11
neregistrovaný "cuisine at work"
14. 1. 2008 13:14
neregistrovaný "pogo66"
14. 1. 2008 15:20
anonym
14. 1. 2008 17:34
neregistrovaný "BeranK"
16. 1. 2008 00:03
neregistrovaný "Kvasoň"
neregistrovaný "carbonkid"
14. 1. 2008 01:07
7OO OOO aut?
tak tomuto vravim MEGAinvesticia :-) otazne je ci sa vsetkych 7OO OOO aut vyrobi v CR [alebo cast napriklad v spominanej Indii]...a aku pridanu hodnotu bude vytvarat dany zavod (kedze ide o male lacne auta asi to nebude buuuhviiico)
.
kazdopadne by tato investicia asi posunula CR na prvej miesto v pocte vyrobenych aut na obyvatela! :-) [aj ked...kvantita nie je vsetko...ze jo :-) ] tak uvidime kde to nakoniec postavia :-) drzim :yes:
Rozbalit vlákno
5
14. 1. 2008 06:28
Re: 7OO OOO aut?
Len či to potom dokážu všetko predať? Up! je síce inovatívny, ale dizajnovo až tak nie (možno v rámci značky), a ak náhodou v sériovom voze natiahnu predok a presunú motor tradične pod kapotu, tak nebude o čo stáť. Najmä keď sa "ľudové autá" predávajú za ceny vôbec nie ľudové...
Čechom treba ďalšiu fabriku dopriať, aj keď neviem, či Vrchlabí je tá najsprávnejšia lokalita, čo sa potrieb českého pracovného trhu týka. To by mohli okomentovať tí, čo to tam poznajú. :-)
neregistrovaný "povaleč"
14. 1. 2008 08:08
Re: 7OO OOO aut?
Ssi to je správná lokalita z pohledu kvality výroby.V místě je aut.průmysl zakořeněn v myšlení lídí(identifikace s firmou) a od toho se odvíjí naděje na kvalitu výroby.Přece i KIA+Žilina má velkou logiku. Z pohledu prac.trhu asi ne(Vrchlabí).
14. 1. 2008 08:30
Re: 7OO OOO aut?
Na čo narážaš v prípade KIA+Žilina? Tam bola hlavne veľká nezamestnanosť na mieste s dosť dobrým prístupom z pohľadu logistiky, Slovensko ako také strategickým miestom uprostred Európy.
anonym
14. 1. 2008 14:12
Re: 7OO OOO aut?
myslim, ze 'narazal' na tradiciu strojarskej vyroby na severe.
15. 1. 2008 07:55
Re: 7OO OOO aut?
no hej, to by mohlo byť... ;-)
14. 1. 2008 06:58
Další informace
Tady je odkaz na MFD, jsou tam některé doplňující informace [odkaz] VW si v Asii vede už dost let velice zdatně, Škoda se mu táhne v patách, není důvod nepředpokládat, že by koncern neuměl Up! dělat od verze "motorová rikša" (viz Bajaj) až po evropskou stylovku a podle toho modulovat ceny. Jinak ovšem údajné spoléhání analytiků na dlouhodobou stabilitu autoprůmyslu nemusí být regionálně či lokálně pravda: úprk ze Západní Evropy je evidentní a tlačenice na asijské trhy taky. Čili i když globálně bude VW vyrábět třeba těch vysněných 10mil. vozů, neznamená to automaticky, že tím zrovna v ČR bude garantovaný stálý růst pracovních příležitostí. Zvlášť když na trhu práce převýší poptávka nabídku odpovídajících pracovníků pro autoprůmysl a stoupne cena práce, jako se to předtím dělo v Západní Evropě.
Rozbalit vlákno
3
14. 1. 2008 07:10
Re: Další informace
S tou pracovni silou mas pravdu, ale dopadne to tak, ze i my si zvykneme na to, ze u nas na podobnych pozicich pracuji (treba) Turci. Po jejich vstupu do EU jim nebude nic branit. Koneckoncu i Nemecko na jejich invazi rozhodne vydelalo.
14. 1. 2008 07:21
Re: Další informace
Nechcem si predstaviť tú celosvetovú krízu, keď sa všetka lacná pracovná sila minie. Roboty bude veľa, ľudia nijakí, všetci budú v úradoch a na riadiacich postoch... :-!
neregistrovaný "pogo 66"
14. 1. 2008 13:18
Re: Další informace
Joa Všichni češi budou na úřadech, u policajtů nebo budou dělat sociologický výzkumy a všechno to zaplatíme na dluh.Přece Češi nebudou dělat rukama , vymýšlet taky ne ( kdo by dneska studoval techniku).
neregistrovaný "cuisine at work"
14. 1. 2008 10:11
hehe
hmmm jako dobrý ... nám tu budou stát samé automobilové fabriky a nic jiného .. a až přijde recesse na automobilovej průmysl nebo tu bude už drahá pracovní síla tak se to tu pozavírá a půjdou zase tam kde bude levnějc ... to bude príma :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pogo66"
14. 1. 2008 13:14
Re: hehe
lepší když to tady bude alespoň nějakej ten rok, než aby tady nebylo nic. Nevím co by jsi tady stavěl ty. Obchodní centra a hospody?
14. 1. 2008 10:29
kdyz nevis odpoved ...
... rekni Cina!! ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 1. 2008 11:33
Skvělé prostorné auto pro mluvčího Cikrta
který v tom bude jezdit v závěsu za Julínkovým Audi
Rozbalit vlákno
1
anonym
14. 1. 2008 20:45
Re: Skvělé prostorné auto pro mluvčího Cikrta
tomu bude ještě velký
anonym
14. 1. 2008 15:20
bez národnej hrdosti
taže už to otvorene písu nemci- si z cechov robia dobrý den ako budú preukazovat národnú hrdost na Skodu ked to isté sa bude volat nielen ako Skoda ale aj ako SEAT a ako aj Volkwagen :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "BeranK"
14. 1. 2008 17:34
Re: bez národnej hrdosti
No, jasně, to takové Volvo je na tom daleko lépe, co světaznalče? Patří Fordu, hrozí mu, že ho prodají bůhvíkomu (Jaguár dopadl ještě relativně dobře - Tata není takový průšvih, jak někteří podobní znalci tvrdí...) a vyrábí se víc mimo Švédsko...

Je mi tě dost líto, nepochopil jsi, že 19. století je za námi a národní hrdost nemusí spočívat v tom, že budu za každou cenu prosazovat všechno domácí. Nakonec, být Slovák, tak budu třeba docela hrdý na to, že příslušník mého národa se stal šéfdesignerem Škody......ale to ty asi nepochopíš. V Kolíně je fabrika, kde se vyrábějí podobná tři mikroauta - Toyota a obě PSA. A Japonci začali zkoumat, proč se Češi s těmito značkami neidentifikují jako se svými a rozhodli se to změnit, oni by o tu národní hrdost dost stáli. Dokonce japonský šéf si při výstavbě nechal na vizitku mezi křestní jméno a příjmení vytisknout Kolín, aby se ho prý každý ptal, co to znamená. No a na západě ani nikdo netuší, že se tihle prckové vyrábějí v Čechách, stejně jako máokdo vnímá, kolik japonských aut vyrábějí ve Velké Británii a nebo dokonce ve Francii. Yaris? To je přece japonské auto, Toyota, ale vyrábí se - ve Francii. A KIA? Hyundai? Korejci přece. A nikdo nezkoumá, kde se to vyrábí - znak je nejdůležitější. Škoda? Kdo se zajímá, řekne hned - Češi, Česká republika. Koho zajímá, že plzeňský Prazdroj vlastní Jihoafričané. A koho, že Budvar vlastní dodnes stát. Značka a země původu je to hlavní a s tím může, ale také nemusí souviset ta tvoje hrdost. Hrdost ano, ale nařvanost, náckovství a arogance - to rozhodně ne.
neregistrovaný "Kvasoň"
16. 1. 2008 00:03
Otevřená prosba redakci AUTO.CZ
Mílá redakce, každý moderní reklamní systém umožňuje nastavit maximální počet zobrazení jedné reklamy jednomu uživateli. Mohli byste prosím tuto funkci používat? Když už ji nenastavujete na běžných 3 - 7 zobrazení, nastavte ji aspoň na 50. Už mě opravdu nebaví se koukat a pořád zastavovat reklamu twingomina. Děkuji! (i když chápu, že pokud platí klient od zobrazení, bylo by škoda toho nevyužít, ať to prudí, co to prudí)
Rozbalit vlákno
0