Ženeva 2020
Zpět na článek
Ženevský autosalon 2020 bude poloprázdný: Všechny tyto značky budou v Palexpu chybět
20 komentářů
KANKUNEN
11
Tak EU vede automobilismus. Ze symbolu svobody se stala zlá věc. Auto to je snad poslední věc co drží náš evropský průmysl a přesto v době fakt už čistých aut se politicky tlačí EV a zároveň se chtějí zavírat elektrárny. Kde se vezme elektřina a peníze z daní se neřeší. A automobilky udělaly z aut tříválcové přesunovadla, které mají konstrukční vady motoru. I tady v diskuzi jsou skuteční fandové aut poskrovnu.
Přejít do diskuze
pradeda777
V Palexpu tak třeba nebude chybět čínský Aiways nebo Changan. Jestli to Evropany k výstavám přivede zpět, teprve uvidíme.
To jo. Jen velmi odvážní Evropané s rouškami na obličeji se přiblíží k čínským stánkům.....
To jo. Jen velmi odvážní Evropané s rouškami na obličeji se přiblíží k čínským stánkům.....
Krtek_no1
Tak si jezdi do práce 40 km jedna cesta, celoročně na kole ty chytráku. Nebo radši pěšky, ať nepodporuješ konzum a spotřebu bicyklů. ***t pěšky můžeš kde chceš, nikdo ti nebrání.
KANKUNEN
Ano, většina lidí vůbec netuší, že jsou ovládané ovce. Poznáš to lehce, odpovíš dětem pravdivě a dodáš: ve škole to neříkej.
donPedro
Tož absence Oplu jest pro mne jistým překvapením, neb to není tak dávno co se tak různě publikovalo, že právě v Ženevě má býti představena II. generace Mokka X. Ne že by to byla nějaké extra pecka, jen klon nové 2008, ale i tak ...
Xylo
Tomu moc nerozumím. Používám auto jednou týdně pro cestu za studiem (do a z ČB, jedna cesta 22 km) z důvodu toho, že na silnici je u města a v městě pro kolo poněkud nevlídno a smradlavko. Zbytek odchodím, odběhám a odjezdím na kole a to i dneska, kdy u nás bylo pod nulou celý den ;-)
Xylo
Nevím jestli jsem chytrák, jen jsem nabídl vysvětlení toho, co píše Kankunen - že je auto vnímáno jako zlá věc .... Odstěhoval jsem se z města a hodně teď jezdím na kole, chodím i běhám a je mi fajn ;-)
Xylo
Je to tak, ale občas je dobré se na to podívat i z druhé strany. Jít pěšky nebo jet na kole je velmi příjemná, zdravá a okolí neobtěžující činnost, ale díky tomu, jak jsou všude rozlezlá auta, tak je vyháněna pouze na několik málo míst (ve městech), kam se zatím s auty normálně nesmí. Prostě se to s automobilismem přehnalo ...
ryccardo
No ono to bylo za komousu a je to zase. Zkus s detma resit otazku migrace nebo problemy s mensinama. Do toho treba s nim probrat nejakej pokus o inkluzi nekoho kdo ma byt ve zvlastni skole a mas z toho diskuzi jejiz zavery bych ve skole fakt moc nesiril. A to jsem nevycerpal vsechna temata ktera je lepsi s ditetem probrat a rict mu pak at to radsi ve skole nerika :D
Ja Prvni 123
No, ale symbolem svobody je auto potud, pokud s nim dokazes jet v kuse par set kilometru... ne 120, k prvni nabijecce, a pak hodiny stojis...
Jinak ano - doprtavu ve meste to chce zajistit jinak, nez autem.
Jinak ano - doprtavu ve meste to chce zajistit jinak, nez autem.
Niemand
Prečo pokrytec? Tiež nežijem v meste a auto potrebujem, ale nemusím v ňom sedieť každý deň. Do práce to mám 25km po rovine. A ráno v špičke to aj s úsekmi mimo mesta dám na bicykli skoro v tom istom čase ako autom. Tak prečo sa v dobrom počasí nevyhnúť stresom v kolónach? Podotýkam, že cele mesto prejdem po cyklotrase, kde ani nehrozia žiadne strety s autami.
WinDiesel
Dnes si to tady v hrůrostrašných obličejových maskách nějací šinuli - obrázek jak z podřadného hororu
Niemand
Väčšina Európskej populácie má denný nájazd do 50 km. 20 km jedným smerom na trase s ľahkým profilom zvládne na biku aj slabo trénovaný človek. Ak by ľudia zvolili bicykel ako dopravný prostriedok 1-2 krát do týždňa, tak už to by doprave uľavilo. Niekedy stačí pridať 5% aut a doprava v nejakom mieste skolabuje.
A poznám človeka o jazdí 40 km denne až do -5 na biku. Ale oveľa viac poznám takých čo na 8 km musia brať auto.
A poznám človeka o jazdí 40 km denne až do -5 na biku. Ale oveľa viac poznám takých čo na 8 km musia brať auto.
WinDiesel
"odstěhoval jsi se z města"
mimo město nedáš bez auta ani ránu, pokrytče nahlouplý
mimo město nedáš bez auta ani ránu, pokrytče nahlouplý
Flajzi
Nerozumím řeči tvého kmene.
Většina lidí jsou ovládané ovce. OK. A ty jsi prozřel? Jak jsi to poznal? Jak máme vědět, že nejsi stále ovládaná ovce? ;-)
A s těmi dětmi to jsem také nepochopil. Proč bych měl dětem říkat, že něco nemají říkat ve škole? Chápal bych to před 40 lety, ale co bych měl čekat, když dětem řeknu pravdu a ony jí řeknou ve škole? Kde žiješ?
Většina lidí jsou ovládané ovce. OK. A ty jsi prozřel? Jak jsi to poznal? Jak máme vědět, že nejsi stále ovládaná ovce? ;-)
A s těmi dětmi to jsem také nepochopil. Proč bych měl dětem říkat, že něco nemají říkat ve škole? Chápal bych to před 40 lety, ale co bych měl čekat, když dětem řeknu pravdu a ony jí řeknou ve škole? Kde žiješ?
Niemand
Ja nikde netvrdím, že by som chcel EV na dlhé cesty. Pri súčasnej úrovni techniky by sa mali pokúsiť spraviť EV cenovo konkurencie schopným v najmenších autách A/B segment. Kde môžu dávať zmysel aj s malým dojazdom. A nie v luxusnom segmente z toho robiť ekologickú pózu pre niekoho, kto má garáž ako polku futbalového ihriska.
Ale pointa môjho príspevku bola v tom, že ľudia sú strašne pohodlný. Ak by len časť ľudí nechala jeden v týždni auto doma, tak by doprava nemusela kolabovať a menej ľudí by bolo nervových z toho, že zas stratili čas v zápche.
Ale pointa môjho príspevku bola v tom, že ľudia sú strašne pohodlný. Ak by len časť ľudí nechala jeden v týždni auto doma, tak by doprava nemusela kolabovať a menej ľudí by bolo nervových z toho, že zas stratili čas v zápche.
Flajzi
Ano, že za nezájem automobilek o autosalon může zlá EU jsem opravdu nečekal. Já doufal v Kalouska, Soroše nebo kvůli GDPR... :-)
Jinak tříválce ti nikdo nevnucuje, na trhu je dost aut, co mají 4 hrnky a víc...
Jinak tříválce ti nikdo nevnucuje, na trhu je dost aut, co mají 4 hrnky a víc...