Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulia se může dočkat pěkně peprné verze GTA s výkonem 620 koní

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio představuje jeden z nejrychlejších a nejpřitažlivějších sedanů současnosti. Na jeho základech však může vzniknout ještě rychlejší a atraktivnější provedení GTA.  
Zpět na článek
28. 1. 2020 11:17
Re: Budiž
Jsi nemocnej člověk co žije v bludu.
A jak známo, nikdy, ale opravdu nikdy není možné člověku trpícimu bludy tyto bludy vyvrátit.
Tím s etebou končím.
Jediný, co je násilně dotovaný s jasným úmyslempokřivit trh, jsou elektromobily.
Zdanění NM je formou daně, která se promítá do ceny zboží atd. a proto je nastavena jinak, než ta z benzínu, která se do ostatních cen promítá méně.
Dále je téměř každé spalovací vozidlo zatíženo brutální daní ukrytou v ceně. Je to do ceny započítaná pokuta EU za emise.
Vyndej si hlavu ze zadku. Všichni tě mají za klauna a když někdo napíče "dotované palivo" je to ironie a rýpnutí do tebe. T yto fakt nevíš?
28. 1. 2020 13:14
Re: Budiž
Yes yes yes
já kolikrát nechci ani jet rychle...ale chci slyšet ten zvuk! Je to podstatná část vnímaných emocí. Ale vysvětluj to elektroboys...
Avatar - Enthusiastic.driver
28. 1. 2020 12:32
Re: Budiž
Při současných meteorologických podmínkách a setrvalém oslizlu mi v určitých situacích přišlo jako zcela dostatečných i těch mých mrzkých 160 oslů, protože s autem kroutily jak vzteklá anakonda :D

Quattroformaggi se teď dá lechtat snad jen na půl plynu a už to musí být mazec, ne? :-)
Avatar - Emel
28. 1. 2020 09:19
Budiž
Nechci tu vaverkovat, ale osobně jsem neměl pocit, že by Giu potřebovala dalších 100k. Možná by mi při dlouhodobém ježdění trošku otrnulo, jak už to tak se silnými auty bývá... no, počkám, co k tomu řekne třeba Fred :-)
Avatar - iudex
28. 1. 2020 08:38
Supersedan alebo kombi?
Tak Alfa je známa tým, že zvažuje milión vecí, ale do výroby sa nakoniec dostane len malá časť. Takýto vyše 600k supersedan by z imidžového hľadiska určite Alfe prospel, predajne/finančne by malo ale násobne väčší význam tiež zvažované, ale nerealizované kombi.
28. 1. 2020 12:48
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
To už by nebylo 4-místné a nesplňovalo nárazovky ;-)
28. 1. 2020 10:47
Re: Budiž
Rozumím, všechno má svý. F-Type s kompresorem je spíš jako atmosféra a ta krátká zkušenost se SF Giulií byla přesvědčivá. Ano, u atmo je málokterý motor tak žiletkovitý, aby jsi měl okamžitý přísun výkonu při doteku plynu, u QV to bylo jen jako lehounce přes podložku. Ferrari ten motor odladilo skvěle.
28. 1. 2020 10:33
Re: Budiž
Ne. Všichni si z tebe dělají pr...el. :-!
Avatar - speedfred
28. 1. 2020 09:28
Re: Budiž
Už som tu! Neviem sa vyjadriť bo som v tom nesedel 2-3 mesiace a teraz mi vcelku stačí aj 77kW na dotované palivo :-[]
Razil som heslo že koní nie je nikdy dosť pokial som neskúsil toto. Na okresky je ich tam až dosť ale na okruhu by sa nejaký poník ešte hodil.
Čafte.
Avatar - pradeda777
28. 1. 2020 15:49
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
Hodně té extra váhy má na svědomí potřeba dosáhnou v NCAP na 5 hvězdiček.... :-!
Avatar - pradeda777
28. 1. 2020 15:44
Re: Budiž
Měl jsem pár let upravenou ITR, co točila do 9500 RPM. S Magnaflow výfukem to byl hotový orgasmus.... ;-)
Avatar - Emel
28. 1. 2020 14:18
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
No tak pokud mi stačí dvoumístné auto, tak je ten výběr zase jiný :-)
28. 1. 2020 14:14
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
QV je mi každopádně sympatická a těch surových kousků jako má SF je i na prodej z druhé ruky pomálu.
Avatar - iudex
28. 1. 2020 11:54
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
Je to famózne v dnešnej dobe, kedy aj o triedu menší kompakt so štvorvalcom môže kľudne vážiť viac (viď BMW M135i, ktoré váži 1600 kg, teda viac ako o triedu väčšia Alfa so šesťvalcom).
28. 1. 2020 11:53
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
Celkově je to pořád použitelný sedan a váží o 150kg míň než C63 nebo RS4. To je na tom famózní.

Update...vztaženo k již nenabízené verzi MT a RWD, takže teď to je 1,62t...pořád je tam metrák.
Avatar - iudex
28. 1. 2020 11:08
Re: Budiž
Výnimočne súhlasím, že je rozdiel atmokone a turbokone. Pajova bývalá M3 E92 mala osemvalec a famóznych 420 koní, ale mal som pri nej drobný pocit nedostatočnosti odspodu. Samozrejme keď sa to potočilo, to bola iná liga (a točilo sa to krásne a ľahko), len ten blbý zvyk z turba, že to ťahá hneď odspodu, tam mi proste prišlo, že trojlitrová fúkaná B58 (hoci o dosť slabšia) má odspodu viac pary.
A inak sa pripájam k Emelovi, že 510 turbokoní na danú triedu je reálne maximum, tam netreba ani poník navyše.
28. 1. 2020 10:54
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
QV s manuálem a RWD má 1580kg, to je naprosto famózní hodnota. Jen je škoda, že jsou výfuky naladěny až moc do barytonu, slušely by mu vyšší tóniny.
28. 1. 2020 10:09
Re: Supersedan alebo kombi?
Podle toho, že jsem podobný článek už četl na Motor1, autoexpressu apod, to vidím jako realitu. Bohužel však taky myslím, že to bude souviset s labutí písní AR ve F1. PSA začne sypat peníze do programu LeMans, Ferrarin je samostatné a AR to nic nepřináší. Snad jedině to přehodit na Maserati.
Avatar - Emel
28. 1. 2020 09:45
Re: Budiž
Jo, na nějakém rychlejším okruhu, třebas i v tom Brně... tam asi jo. Ale na těch okreskách... jak říkáš, tam mám pocit, že by mi to asi stačilo i dlouhodobě.

Kamarád to popisoval jako každoroční proces... na jaře odzimuješ auto a máš pocit jak to pekelně jede... a na konci léta už ti to začne být málo :-)
28. 1. 2020 10:25
Re: Budiž
Nene, to tak je. Člověk je rozežranej.
Mě připadá 610 mejch koní dost, ale zase jsem už zvyklej na turba a tak mi připadá, že v nízkejch otáčkách nic moc. Sice je tam ta opěvovaná okamžitá reakce, ale zase tak moc se neděje. (bavíme se teď v magorskejch intencích, ale snad si rozumíme)
Takže očit a točit a to pak jedeš jako dobytek s tím.
Avatar - Emel
29. 1. 2020 17:20
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budi
Myslím, že o rozdílné spotřební dani jsem parkrát napsal že to tak je... ale třeba tak třikrát, což se v té záplavě příspěvků ztratilo :-) . Asi bych to dohledal v tom vlákně jak to Ozzman počítal...

Kdybychom náhodou ze socialismu "zdědili" fondový systém, tak by nám ho inflace za jediný rok (1991 - 56,6%) znehodnotila o víc než polovinu a důchodcům by zůstaly oči pro pláč. Tohle je výhoda průtokáče o které jsem mluvil - v průtokáči financuješ současné důchody ze současných mezd a tím je ten systém fakticky imunní proti podobným otřesům, protože důchody fixuje na aktuální životní úroveň dané země. A jediný zásadní problém je ta demografie (stárnutí populace), což je jádro mého názoru na důchody.

PS: pokud počítám dobře, zvýšily se ceny v rozmezí 1990-1995 2,77x... takže ušetřená 1000 ve fondu by měla hodnotu 360Kč.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 15:40
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budi
a) tak to víš jak si tady mezi diskutérama výjímka = dík že ses mě jako věci znalej v diskuzích proti davu popíračů nikdy nezastal
b) o tom co si napsal nepochybuju = ale neuniká ti zase celek?
c) to samý nejde přece zdaleka jen = o daňový zvýhodňování!

Fajn s tim začátkem. Podstatná příčina problému průběžnýho financování = je trochu ten socialismus. Protože za něj z principu jeho fungování = může průběžný financování fungovat LÍP. Teď z toho samýho principu = logicky HŮŘ. Což se bohužel i děje
Avatar - Emel
29. 1. 2020 15:14
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budi
Protože:
1) o rozdílném zdanění dávno vím a nemám potřebu to řešit
2) o principu spotřební daně vyměřené v jednotce koncové spotřeby, což jsou litry, nepochybuju... ale jestli ty jo, tak ti to vymlouvat nebudu
3) nelíbí se mi pojem dotace, kterej prostě znamená něco jiného. Pokud napíšeš, že je nafta daňově zvýhodněná, neřeknu proti tomu ani slovo a klidně to tu tapetuj ještě půl roku

Důchody - já nikde nenapsal, že komunismus nemá na důchody vliv, jen že není podstatnou příčinou problému průběžného financování... za tím si stojím a ty to vidíš jinak, nemá smysl aby každý z nás znovu papouškoval to, co už bylo řečeno, opět s tím samým výsledkem.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 15:05
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budi
NE pointa mi rozhodně neuniká = a jestli chceš timhle směrem vycouvat = tak chápu. Ostatně to že VLIV bude mít eště dlouho = sem tam psal naprosto jednoznačně. A že když se shoduješ s pogem a ryccardem apod. = mělo by to pro tebe jako člověka vysokoškolsky vzdělanýho bejt něco blikání varovný kontrolky = to je nechci urážet ale taky si nedělám srandu :-)
Popravdě dalo by se to přenést i na to aktuální financování = ty biliony z dob socialismu chybí ale to už je vzdálená souvislost

No a s tou naftou = je to asi jako právnický "podle litery zákona nebo smyslu zákona"

Tvá snaha používat důsledně literu = je zdařilá. Tak moc že ti zdá se unik smysl zákona = je smutná realita že to je v našich trochu zaostalejch krajích běžná věc https://www.irozhlas.cz/…n_2001272045_hag často až Ústavní soud tehle přístup napravuje. Já mluvil o smyslu a že je černej humor = že největší pokřivení trhu = je vlastně "ve veřejném zájmu"

A už po x-tý zopakuju že ty mluvíš furt JEN o tý menší části pokřivení = o nižší DANI a k TOMU vztahuješ svou argumentaci = aktuálně bys snad připustil formulaci subvence místo dotace. Já o CELKOVYM zvýhodňování nafty kde VĚTŠINU toho pokřivení zařídí absurdní převod z velkoobchodně správně používanejch jednotek na maloobchod, ale to předpokládám víš

Otázka je PROČ jako ekonomicky vzdělanej jak se prezentuješ = bojuješ o formulaci dotace subvence zvýhodnění = když VÍŠ že to tak je?

Stejně jako víš že drtivá většina místních diskutérů = dlouho zpochybňovala samu věc? :-)
Avatar - Emel
29. 1. 2020 14:46
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budi
Takže jsi našel nějaký článek německého rozhlasu, ve kterém není ani jednou použito slovo dotace, ale naopak přesně to co píšu já - daňové zvýhodnění (steuerliche Bevorzugung)?

Pak je tam (z úst zelených) slovo subvence, to jsi asi myslel... jenže to není totéž... a opět to ví i ta tvoje wiki - zatímco dotace je peněžité plnění, subvence má různé podoby: "Subvence může mít podobu přímé dotace, zvýhodněného úvěru, zaručené ceny, záruk za půjčku, snížení daně a podobně".
https://cs.wikipedia.org/wiki/Subvence

Jasné? Nižší spotřební daň na naftu je daňové zvýhodnění, dejme tomu subvence, ale určitě ne dotace. Dotace je formou subvence, ale ne naopak.

Důchody - uniká ti pointa diskuse... na výši důchodu samozřejmě vliv má, ale ne na problémy s financováním důchodu. Ale to už fakt otevírat nechci.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 12:50
Re: Budiž
Ach jo viz já 10:12 = no tak nic

Dotace se týhle pakárně normálně řiká https://www.mdr.de/…illiger-100.html fakt nechupu tvuj boj = proč co si chceš dokázat? A tahle ekonomická megablbárna je taky běžně kritizovaná = pokud si o svym studiu furt nevymejšlíš = jak to že to nevíš a sakra jak to že si názorově opakovaně na straně lidí jako pogo nebo ryccardo? :D
Skoro přesně opačná reakce drtivý většiny diskutujících na ACZ = a viz já těch 10:12 když už nevyšlo vůbec popírání věci a pak nevyšly masový hlášky že to je koruna dvě na litr a to nehraje roli až po krutý prozření ŽE to tak fakt je

Jo ty důchody = to už ti došlo? Že i na ten tvůj ať ti je kolik chceš = bude mít vliv komunista? :-)
29. 1. 2020 11:42
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
SF, mohol by si tu svoju niekedy zvazit. Aka je realne hmotnost kuska s triezvou vybavou.

Podla zeperf to zase az taka hitparada nie je. Najtazsi kusok im vazil 1787kg (s vodicom a skoro plnou nadrzou). Nieco urobi vybava, ale stale to bude realne 1700+kg.

Minula M3 sa s manualom a aj vybavou vosla pod 1700kg (o 1 kg :) ). Je to ale skoro o 100kg slabsie auto.
Avatar - Emel
29. 1. 2020 11:15
Re: Budiž
Jo, to je holt tvůj přístup k ekonomii... najdu si to na wiki. A já to studoval a z toho pramení naše vzájemné nepochopení.

Jenže i na té wiki je to trošku jinak, ty ses upnul na veřejný zájem (který v zákoně vůbec nefiguruje) a ignoruješ ten zbytek: "Pojmem dotace se v ekonomii rozumí peněžitý dar nebo daru podobná peněžitá úhrada ze strany státu (zpravidla vlády nebo zákonodárného sboru) nebo územněsprávního celku (v Česku kraj, obec nebo městská část) nějakému subjektu v zájmu snížení ceny určitého statku, jehož poskytování je ve „veřejném zájmu“.

Což je pořád totéž - stát posílá peníze.
Avatar - del42sa
29. 1. 2020 10:44
Alfa
jo pekelně naladěný motor tvořící promile prodejů je přesně to co Alfa Romeo k přežití potřebuje :'-(

co takhle začít z opačné strany ? ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 10:12
Re: Budiž
Pozoruhodná poptřeba se hádat = a to sem to včetně vysvětlení že to splňuje definici "veřejný zájem" napsal TOLIKRÁT = no měsíc-e se tu spousta lidí hádala že nic jako zvýhodnění nafty neni

Nafta je v ekonomii statek https://cs.wikipedia.org/wiki/Statek a dotací se v ekonomii rozumí i SNÍŽENÍ CENY určitého statku ve VEŘEJNÉM ZÁJMU

Nevim proč si vymejšlel že máš zkoušku.. no to je fuk. Prostě je to černej humor = ale na největší pokřivení tržních cen se dá použít slovo dotace. A důchody i platy atd. dnes a bohužel eště za roky = budou i po těch letech díky komunistum, nebo jak sem to tehdy napsal..

Je to smutný je to drsný ale bohužel je to tak

Ale to jak VĚTŠINA lidí ne nejvěděla ale i po zjištění ŽE TO TAK fakt JE dál vlastně striktně odmítá podstatu = že naftový osobní auta bez toho extrémního pokřivení prostě nedáváj při tržní ceně nafty smysl = na to asi hned tak nezapomenu :-)
Avatar - Emel
29. 1. 2020 09:41
Re: Budiž
Definice dotace:
"dotací se rozumí peněžní prostředky státního rozpočtu, státních finančních aktiv nebo Národního fondu poskytnuté právnickým nebo fyzickým osobám na stanovený účel."
Z. č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech

Prostě dotace = pošleš někomu peníze na nějaký účel, typicky na to není právní nárok. Daňové zvýhodnění není dotace.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 07:17
Re: Budiž
Ne = viz definice dotace

Navíc sem myslel že blbost že de o korunu dvě JEN z daně = se mi už dááávno podařilo prolomit. Ta VĚTŠÍ část zvýhodňování "ve veřejném zájmu" tedy dle definice na to.. fakt dobrej černej humor, na to největší tržní pokřivení cen fakt pasuje slovo DOTACE ;-)

Takže na celek = největší tržní pokřivení cen jaký je = dotahující uměle naftu na úroveń aby byla použitelná i v osobních vozech, bez toho viz ten Kotecký a Vaculík dává nafta smysl asi až od 3,5 tuny. Takže na CELEK zvýhodňování = daní i pro maloobchod kašlánim na rozdílnou objemovou hmotnost = bohužel pasuje význam slova dotace = jehož definice je "ve veřejném zájmu". Ono jde v reálu spíš o skrytou podporu místní automobilek který do vývoje dieslovejch motorů vrazily obří sumy = ostatně to je důvod proč k nim EU byla a je tak vstřícná i po Dieselgate. Nicméně celý se to schovává za "veřejný zájem" = no a definice dotace je "ve veřejném zájmu" :-)

Ničí mě kolikrát musim všechno opakovat a kolikrát sem to všechno musel napsat = od první chvíle kdy sem tu na Winovu kritiku nějaký droboučký podpory lokálně bez emisních aut reagoval vysvětlenim že násobně násobně a dávno a násobně = podporujeme jeho oblíbenej pohon

A že to fakt TRVALO a kolik sem si přečet nejen popírání a zpochybňování ale urážení že to neni pravda. No tak většina dneska snad už ví že to JE pravda = tak se teď aspoń pokouší najít něco na formulaci dotace :yes: :-!
Avatar - Emel
28. 1. 2020 22:05
Re: Budiž
Dotace je, že někomu peníze dáš, ne že mu jich vezmeš míň. To je základní terminologie. Můžeš tomu říkat třeba daňové zvýhodnění jestli chceš, ale ne dotace. Taky nikde v žádném textu o spotřební dani pojem dotace nenajdeš.
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2020 17:29
Re: Budiž
Hele tobě fakt NEvěřim že máš zkoušku.. :-)

už ti došlo že s těma důchodama = ste s ryccardem byli mimo? Docela mě dostal teď o víkendu Karel = kterej to bral jako JASNÝ že in ste byli vy dva :-!

Jinak viz já těch 13:32 = je to černej humor ale to největší pokřivení tržních cen = který s diskutérama ACZ pěkně zamávalo a ten průběh od prvotního popírání přes uznání že to je nějaká koruna dvě což nehraje roli po současný snad už konečně akceptování že to JE gigantická suma ovlivńující samotnou možnost nabídky dieslu v osobácích = a fór že to vlastně "ve veřejnym zájmu" takže dotace :yes: :-[]

Byl to BOJ ale dá se říct že nafta je dotovaná a bohužel JE desítkama miliard ročně zvýhodněná a bohužel nejen dnešní ale eště i muj důchod = bude furt eště ovlivněnej komunistama ;-\
Avatar - Emel
28. 1. 2020 16:16
Re: Budiž
Když jsou živnostníci zdanění méně než zaměstnanci, znamená to, že stát dotuje živnostníky? :-)
Avatar - speedfred
28. 1. 2020 14:39
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
Prevádzková je 1655kg v TP.
Avatar - wakantanka
28. 1. 2020 14:37
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
Mno je to tak, ale málokto chce dnes auto oholené na kosť a ona tá komfortná výbava + pasívna bezpečnosť niečo váži.
Avatar - wakantanka
28. 1. 2020 14:22
Re: Supersedan alebo kombi?
Mno neviem, ale podľa mňa účasť AR vo F1 prináša Ferrari presne to isté ako Torro Rosso prináša Red Bullu. Proste B-team + uplatnenie a testovanie jazdcov z Ferrari driving academy.
28. 1. 2020 14:13
Re: Budiž
Přesně, jedeš dálnici nebo pohodu a jen ty víš co se může odehrávat, podřadíš, pustíš to nad 5k RPM a začíná poslechové divadlo. Asi to není pro každého, ale skupina milovníků krásného mechanického zvuku je dost silná ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2020 13:41
Re: Budiž
Zvuk je fajn = ale JEN když zrovna chci já. Jezdit s něčim jako 575M Maranello půl dne = je bezva ale ne pro uši, teda jestli je používáš https://www.hifi-voice.com/ rsp. chceš dál používat

Stejně je dnes většina zvuků už vyrobená = takže přepínátko ON/OFF = a to může fungovat i ve vodíkovym autě :-!

Takže nic proti Giulii i silnějšim, i když to bohužel dneska neni skoro kde jak využít. Většina ať v zájmu lokálních emisí = jezdí na ten vodík elektřinu..
..na což stejně jednou časem dojde = pár diskutujícim na ACZ navzdory ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2020 13:32
Re: Budiž
Jasně že vim = stejně jako VIM že to cos teď napsal ve 4 řádku = je totální kravina. Ty to fakt nevíš? ;-)

Co myslíš máš hlavu v zadku ty ryccardo pogo26 atd. nebo Kotecký já atp. https://www.ceskatelevize.cz/…080930-hyde-park :-)

Nepoužívej slovo VŠICHNI = když myslíš SEBE a svý intelektuálně blízký = to naštěstí neni
synonymum pro všichni

Došlo ti aspoň žes použil eufemismus "nastavena jinak" = což je ale to samý co řikám já? :-!

A že si toutéž větou = popsal to co řikám já = teda dotace aneb snížení ceny "ve veřejném zájmu"? Drsný žejo :*)
28. 1. 2020 12:50
Re: Budiž
Ten jekot je nádhera...můžou být hypersporty, může být cokoliv, ale aktuálně je 911 GT3 spolu s V10/12 to nej.

Takhle má znít sporťák :yes:
28. 1. 2020 12:36
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
Hm...já jen koukal do techničáku.
Avatar - speedfred
28. 1. 2020 12:17
Re: Budiž
....odspodu, inak paráda a aj zvuková. Vedel by som nájsť miesto pre ňu v garáži.
28. 1. 2020 12:01
Re: Budiž
Mám rád auta, co podobně jako GT3 moc nejde :D
Avatar - speedfred
28. 1. 2020 11:57
Re: Budiž
Podobný pocit som mal aj pri P GT3 že to nejako nejde ale až sa to drží stále niekde od 6t rpm tak je to paráda.
Turbo aj atmosféra majú ale niečo do seba.
28. 1. 2020 11:55
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
:yes:
28. 1. 2020 11:25
Re: Budiž
Přesně tak, jak jsi to napsal.
Proto je tady veličina "točivý moment" což je prostě jen jiná definice výkonu - ovšem vzhledem k otáčkám. Jinak ty koně atmo vs turbo ve špičce budou stejný.
Je to jako benzín vs nafta,Úplně stejný. Pocitově nafta (i reálně) odspodu o rajetu silnější, ve špičce ale benzín rychlejší (pokud má teda větší výkon).
28. 1. 2020 11:22
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
Jsou ty káry čímdál těžší.
Avatar - iudex
28. 1. 2020 11:13
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
340i F30 s manuálom a RWD mala len o chlp viac, tuším 1605 kg. A možno aj aktuálna G20 M340i by vážila ešte menej, keby nebola povinne s automatom a xDrive. :-( (lebo zadokolka 330i má len 1545 kg).
28. 1. 2020 10:21
Tak to by bylo rozhodopádně hustý
akorát teda MT RWD je jistě drsnější varianta. A jinak mě zajímá pár věcí
-cena?
-turbodíra?
ale šílený je, že Giu. je myslím menší než Oc, čili tady máme motor s výkonem těch nej übersedanů...ale v menším a lehčím balení. Teď jde o to, že je to víc než 200k z litru, tak jakej by to mělo projev.
Jinak KONÍ NENÍ NIKDY DOST o tom netřeba diskutovat, boys. :D
28. 1. 2020 10:06
Re: Budiž
Vždy je jich málo, ale u tvé verze je to někde na optimu. RWD a MT k tomu je prostě kombinace, kterou si musíš odmakat. To se nedá svítit, ale je to krásná makačka. U QV bych si musel chvilku zvykat jen na brzdy kvůli při meziplynu, ale to by bylo za pár chvil na okreskách doma ;-)
28. 1. 2020 10:04
Re: Budiž
Budu asi za blbečka, ale u F-Type R mi přišlo, že těch 550koní by mohlo mít ještě 100 navíc po týdnu. Ale shodou okolností jsem včera jel štreku se 77kw stejně jako Speedfred, jen v nedotovaném palivu a na okreskách jsem byl v single obsazení nejrychlejší. Jen s tím průměrem bych zajel s V8 za o něco málo větší spotřebu :D
Avatar - speedfred
28. 1. 2020 09:50
Re: Budiž
Tak ono stačí aby si do toho sadol aj po 2 týždňoch a napadala ma kacírska myšlienka načo-komu je toľko výkonu, že by to mohli zakázať. :'-( (ftípkujem).
28. 1. 2020 13:16
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
Nie len famózne...ale aj ablolutně famózné?
28. 1. 2020 12:56
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
Jj já zapomněl na ten nešťastnej úděl všech breederů...zadní sedačky. :D
28. 1. 2020 12:37
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
Njn, ale ty auťáky maj o dost větší motory no.
Použils formulai "Absolutně famózní". To vidím tak na 1390kg. :)
28. 1. 2020 11:20
Re: Tak to by bylo rozhodopádně hustý
Tak tenmotor je relativně malej, ta hodnota je dobrá, ale nwm co je na tom absolutně famózní?
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2020 10:52
Re: Budiž
Tak už se většinou lidi co nevěděli = chovaj ;-)

Někdo i agresivně a sprostě až vulgárně někdo "jen" tak řikáš ty

Ale ten přechod od POPÍRÁNÍ, přes bagatelizování po současný už konečně chápání že to tak fakt je = ten prostě proběhnul :-!

Že to přijetí informace trvalo až absurdně dlouho a že místo "Aha" mnohem častějš přišlo to co zmiňuješ ale i mnohem horší včetně imbecilů apod. = jak už tak věci bejvaj často přesně opačně, autoři těch slov holt mluvili = spíš o sobě? :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2020 09:38
Re: Budiž
No mám radost = před pár měsíci tu skoro nikdo netušil že nafta je bez extrémního zvýhodňování v osobáku nepoužitelná = a hle stačilo tisíckrát to zopakovat = a už je to všeobecně známo :-)

Pár volů a podobnejch reakcí bych oželel = mohlo to přijetí veřejně dostupný info trvat klidně o 90% míň = a byl to místama fakt BOJ = ale asi snad je tu = uspěch vítězství?

Vysilující a sakra zaslouženej = dodávám za mě :-!