Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio představuje jeden z nejrychlejších a nejpřitažlivějších sedanů současnosti. Na jeho základech však může vzniknout ještě rychlejší a atraktivnější provedení GTA.
Jsi nemocnej člověk co žije v bludu.
A jak známo, nikdy, ale opravdu nikdy není možné člověku trpícimu bludy tyto bludy vyvrátit.
Tím s etebou končím.
Jediný, co je násilně dotovaný s jasným úmyslempokřivit trh, jsou elektromobily.
Zdanění NM je formou daně, která se promítá do ceny zboží atd. a proto je nastavena jinak, než ta z benzínu, která se do ostatních cen promítá méně.
Dále je téměř každé spalovací vozidlo zatíženo brutální daní ukrytou v ceně. Je to do ceny započítaná pokuta EU za emise.
Vyndej si hlavu ze zadku. Všichni tě mají za klauna a když někdo napíče "dotované palivo" je to ironie a rýpnutí do tebe. T yto fakt nevíš?
Při současných meteorologických podmínkách a setrvalém oslizlu mi v určitých situacích přišlo jako zcela dostatečných i těch mých mrzkých 160 oslů, protože s autem kroutily jak vzteklá anakonda :D
Quattroformaggi se teď dá lechtat snad jen na půl plynu a už to musí být mazec, ne? :-)
Nechci tu vaverkovat, ale osobně jsem neměl pocit, že by Giu potřebovala dalších 100k. Možná by mi při dlouhodobém ježdění trošku otrnulo, jak už to tak se silnými auty bývá... no, počkám, co k tomu řekne třeba Fred :-)
Tak Alfa je známa tým, že zvažuje milión vecí, ale do výroby sa nakoniec dostane len malá časť. Takýto vyše 600k supersedan by z imidžového hľadiska určite Alfe prospel, predajne/finančne by malo ale násobne väčší význam tiež zvažované, ale nerealizované kombi.
Rozumím, všechno má svý. F-Type s kompresorem je spíš jako atmosféra a ta krátká zkušenost se SF Giulií byla přesvědčivá. Ano, u atmo je málokterý motor tak žiletkovitý, aby jsi měl okamžitý přísun výkonu při doteku plynu, u QV to bylo jen jako lehounce přes podložku. Ferrari ten motor odladilo skvěle.
Už som tu! Neviem sa vyjadriť bo som v tom nesedel 2-3 mesiace a teraz mi vcelku stačí aj 77kW na dotované palivo :-[]
Razil som heslo že koní nie je nikdy dosť pokial som neskúsil toto. Na okresky je ich tam až dosť ale na okruhu by sa nejaký poník ešte hodil.
Čafte.
Je to famózne v dnešnej dobe, kedy aj o triedu menší kompakt so štvorvalcom môže kľudne vážiť viac (viď BMW M135i, ktoré váži 1600 kg, teda viac ako o triedu väčšia Alfa so šesťvalcom).
Výnimočne súhlasím, že je rozdiel atmokone a turbokone. Pajova bývalá M3 E92 mala osemvalec a famóznych 420 koní, ale mal som pri nej drobný pocit nedostatočnosti odspodu. Samozrejme keď sa to potočilo, to bola iná liga (a točilo sa to krásne a ľahko), len ten blbý zvyk z turba, že to ťahá hneď odspodu, tam mi proste prišlo, že trojlitrová fúkaná B58 (hoci o dosť slabšia) má odspodu viac pary.
A inak sa pripájam k Emelovi, že 510 turbokoní na danú triedu je reálne maximum, tam netreba ani poník navyše.
Podle toho, že jsem podobný článek už četl na Motor1, autoexpressu apod, to vidím jako realitu. Bohužel však taky myslím, že to bude souviset s labutí písní AR ve F1. PSA začne sypat peníze do programu LeMans, Ferrarin je samostatné a AR to nic nepřináší. Snad jedině to přehodit na Maserati.
Jo, na nějakém rychlejším okruhu, třebas i v tom Brně... tam asi jo. Ale na těch okreskách... jak říkáš, tam mám pocit, že by mi to asi stačilo i dlouhodobě.
Kamarád to popisoval jako každoroční proces... na jaře odzimuješ auto a máš pocit jak to pekelně jede... a na konci léta už ti to začne být málo :-)
Nene, to tak je. Člověk je rozežranej.
Mě připadá 610 mejch koní dost, ale zase jsem už zvyklej na turba a tak mi připadá, že v nízkejch otáčkách nic moc. Sice je tam ta opěvovaná okamžitá reakce, ale zase tak moc se neděje. (bavíme se teď v magorskejch intencích, ale snad si rozumíme)
Takže očit a točit a to pak jedeš jako dobytek s tím.
Myslím, že o rozdílné spotřební dani jsem parkrát napsal že to tak je... ale třeba tak třikrát, což se v té záplavě příspěvků ztratilo :-) . Asi bych to dohledal v tom vlákně jak to Ozzman počítal...
Kdybychom náhodou ze socialismu "zdědili" fondový systém, tak by nám ho inflace za jediný rok (1991 - 56,6%) znehodnotila o víc než polovinu a důchodcům by zůstaly oči pro pláč. Tohle je výhoda průtokáče o které jsem mluvil - v průtokáči financuješ současné důchody ze současných mezd a tím je ten systém fakticky imunní proti podobným otřesům, protože důchody fixuje na aktuální životní úroveň dané země. A jediný zásadní problém je ta demografie (stárnutí populace), což je jádro mého názoru na důchody.
PS: pokud počítám dobře, zvýšily se ceny v rozmezí 1990-1995 2,77x... takže ušetřená 1000 ve fondu by měla hodnotu 360Kč.
a) tak to víš jak si tady mezi diskutérama výjímka = dík že ses mě jako věci znalej v diskuzích proti davu popíračů nikdy nezastal
b) o tom co si napsal nepochybuju = ale neuniká ti zase celek?
c) to samý nejde přece zdaleka jen = o daňový zvýhodňování!
Fajn s tim začátkem. Podstatná příčina problému průběžnýho financování = je trochu ten socialismus. Protože za něj z principu jeho fungování = může průběžný financování fungovat LÍP. Teď z toho samýho principu = logicky HŮŘ. Což se bohužel i děje
Protože:
1) o rozdílném zdanění dávno vím a nemám potřebu to řešit
2) o principu spotřební daně vyměřené v jednotce koncové spotřeby, což jsou litry, nepochybuju... ale jestli ty jo, tak ti to vymlouvat nebudu
3) nelíbí se mi pojem dotace, kterej prostě znamená něco jiného. Pokud napíšeš, že je nafta daňově zvýhodněná, neřeknu proti tomu ani slovo a klidně to tu tapetuj ještě půl roku
Důchody - já nikde nenapsal, že komunismus nemá na důchody vliv, jen že není podstatnou příčinou problému průběžného financování... za tím si stojím a ty to vidíš jinak, nemá smysl aby každý z nás znovu papouškoval to, co už bylo řečeno, opět s tím samým výsledkem.
NE pointa mi rozhodně neuniká = a jestli chceš timhle směrem vycouvat = tak chápu. Ostatně to že VLIV bude mít eště dlouho = sem tam psal naprosto jednoznačně. A že když se shoduješ s pogem a ryccardem apod. = mělo by to pro tebe jako člověka vysokoškolsky vzdělanýho bejt něco blikání varovný kontrolky = to je nechci urážet ale taky si nedělám srandu :-)
Popravdě dalo by se to přenést i na to aktuální financování = ty biliony z dob socialismu chybí ale to už je vzdálená souvislost
No a s tou naftou = je to asi jako právnický "podle litery zákona nebo smyslu zákona"
Tvá snaha používat důsledně literu = je zdařilá. Tak moc že ti zdá se unik smysl zákona = je smutná realita že to je v našich trochu zaostalejch krajích běžná věc https://www.irozhlas.cz/…n_2001272045_hag často až Ústavní soud tehle přístup napravuje. Já mluvil o smyslu a že je černej humor = že největší pokřivení trhu = je vlastně "ve veřejném zájmu"
A už po x-tý zopakuju že ty mluvíš furt JEN o tý menší části pokřivení = o nižší DANI a k TOMU vztahuješ svou argumentaci = aktuálně bys snad připustil formulaci subvence místo dotace. Já o CELKOVYM zvýhodňování nafty kde VĚTŠINU toho pokřivení zařídí absurdní převod z velkoobchodně správně používanejch jednotek na maloobchod, ale to předpokládám víš
Otázka je PROČ jako ekonomicky vzdělanej jak se prezentuješ = bojuješ o formulaci dotace subvence zvýhodnění = když VÍŠ že to tak je?
Stejně jako víš že drtivá většina místních diskutérů = dlouho zpochybňovala samu věc? :-)
Takže jsi našel nějaký článek německého rozhlasu, ve kterém není ani jednou použito slovo dotace, ale naopak přesně to co píšu já - daňové zvýhodnění (steuerliche Bevorzugung)?
Pak je tam (z úst zelených) slovo subvence, to jsi asi myslel... jenže to není totéž... a opět to ví i ta tvoje wiki - zatímco dotace je peněžité plnění, subvence má různé podoby: "Subvence může mít podobu přímé dotace, zvýhodněného úvěru, zaručené ceny, záruk za půjčku, snížení daně a podobně". https://cs.wikipedia.org/wiki/Subvence
Jasné? Nižší spotřební daň na naftu je daňové zvýhodnění, dejme tomu subvence, ale určitě ne dotace. Dotace je formou subvence, ale ne naopak.
Důchody - uniká ti pointa diskuse... na výši důchodu samozřejmě vliv má, ale ne na problémy s financováním důchodu. Ale to už fakt otevírat nechci.
Dotace se týhle pakárně normálně řiká https://www.mdr.de/…illiger-100.html fakt nechupu tvuj boj = proč co si chceš dokázat? A tahle ekonomická megablbárna je taky běžně kritizovaná = pokud si o svym studiu furt nevymejšlíš = jak to že to nevíš a sakra jak to že si názorově opakovaně na straně lidí jako pogo nebo ryccardo? :D
Skoro přesně opačná reakce drtivý většiny diskutujících na ACZ = a viz já těch 10:12 když už nevyšlo vůbec popírání věci a pak nevyšly masový hlášky že to je koruna dvě na litr a to nehraje roli až po krutý prozření ŽE to tak fakt je
Jo ty důchody = to už ti došlo? Že i na ten tvůj ať ti je kolik chceš = bude mít vliv komunista? :-)
SF, mohol by si tu svoju niekedy zvazit. Aka je realne hmotnost kuska s triezvou vybavou.
Podla zeperf to zase az taka hitparada nie je. Najtazsi kusok im vazil 1787kg (s vodicom a skoro plnou nadrzou). Nieco urobi vybava, ale stale to bude realne 1700+kg.
Minula M3 sa s manualom a aj vybavou vosla pod 1700kg (o 1 kg :) ). Je to ale skoro o 100kg slabsie auto.
Jo, to je holt tvůj přístup k ekonomii... najdu si to na wiki. A já to studoval a z toho pramení naše vzájemné nepochopení.
Jenže i na té wiki je to trošku jinak, ty ses upnul na veřejný zájem (který v zákoně vůbec nefiguruje) a ignoruješ ten zbytek: "Pojmem dotace se v ekonomii rozumí peněžitý dar nebo daru podobná peněžitá úhrada ze strany státu (zpravidla vlády nebo zákonodárného sboru) nebo územněsprávního celku (v Česku kraj, obec nebo městská část) nějakému subjektu v zájmu snížení ceny určitého statku, jehož poskytování je ve „veřejném zájmu“.
Pozoruhodná poptřeba se hádat = a to sem to včetně vysvětlení že to splňuje definici "veřejný zájem" napsal TOLIKRÁT = no měsíc-e se tu spousta lidí hádala že nic jako zvýhodnění nafty neni
Nevim proč si vymejšlel že máš zkoušku.. no to je fuk. Prostě je to černej humor = ale na největší pokřivení tržních cen se dá použít slovo dotace. A důchody i platy atd. dnes a bohužel eště za roky = budou i po těch letech díky komunistum, nebo jak sem to tehdy napsal..
Je to smutný je to drsný ale bohužel je to tak
Ale to jak VĚTŠINA lidí ne nejvěděla ale i po zjištění ŽE TO TAK fakt JE dál vlastně striktně odmítá podstatu = že naftový osobní auta bez toho extrémního pokřivení prostě nedáváj při tržní ceně nafty smysl = na to asi hned tak nezapomenu :-)
Definice dotace:
"dotací se rozumí peněžní prostředky státního rozpočtu, státních finančních aktiv nebo Národního fondu poskytnuté právnickým nebo fyzickým osobám na stanovený účel."
Z. č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech
Prostě dotace = pošleš někomu peníze na nějaký účel, typicky na to není právní nárok. Daňové zvýhodnění není dotace.
Navíc sem myslel že blbost že de o korunu dvě JEN z daně = se mi už dááávno podařilo prolomit. Ta VĚTŠÍ část zvýhodňování "ve veřejném zájmu" tedy dle definice na to.. fakt dobrej černej humor, na to největší tržní pokřivení cen fakt pasuje slovo DOTACE ;-)
Takže na celek = největší tržní pokřivení cen jaký je = dotahující uměle naftu na úroveń aby byla použitelná i v osobních vozech, bez toho viz ten Kotecký a Vaculík dává nafta smysl asi až od 3,5 tuny. Takže na CELEK zvýhodňování = daní i pro maloobchod kašlánim na rozdílnou objemovou hmotnost = bohužel pasuje význam slova dotace = jehož definice je "ve veřejném zájmu". Ono jde v reálu spíš o skrytou podporu místní automobilek který do vývoje dieslovejch motorů vrazily obří sumy = ostatně to je důvod proč k nim EU byla a je tak vstřícná i po Dieselgate. Nicméně celý se to schovává za "veřejný zájem" = no a definice dotace je "ve veřejném zájmu" :-)
Ničí mě kolikrát musim všechno opakovat a kolikrát sem to všechno musel napsat = od první chvíle kdy sem tu na Winovu kritiku nějaký droboučký podpory lokálně bez emisních aut reagoval vysvětlenim že násobně násobně a dávno a násobně = podporujeme jeho oblíbenej pohon
A že to fakt TRVALO a kolik sem si přečet nejen popírání a zpochybňování ale urážení že to neni pravda. No tak většina dneska snad už ví že to JE pravda = tak se teď aspoń pokouší najít něco na formulaci dotace :yes::-!
Dotace je, že někomu peníze dáš, ne že mu jich vezmeš míň. To je základní terminologie. Můžeš tomu říkat třeba daňové zvýhodnění jestli chceš, ale ne dotace. Taky nikde v žádném textu o spotřební dani pojem dotace nenajdeš.
už ti došlo že s těma důchodama = ste s ryccardem byli mimo? Docela mě dostal teď o víkendu Karel = kterej to bral jako JASNÝ že in ste byli vy dva :-!
Jinak viz já těch 13:32 = je to černej humor ale to největší pokřivení tržních cen = který s diskutérama ACZ pěkně zamávalo a ten průběh od prvotního popírání přes uznání že to je nějaká koruna dvě což nehraje roli po současný snad už konečně akceptování že to JE gigantická suma ovlivńující samotnou možnost nabídky dieslu v osobácích = a fór že to vlastně "ve veřejnym zájmu" takže dotace :yes::-[]
Byl to BOJ ale dá se říct že nafta je dotovaná a bohužel JE desítkama miliard ročně zvýhodněná a bohužel nejen dnešní ale eště i muj důchod = bude furt eště ovlivněnej komunistama ;-\
Mno neviem, ale podľa mňa účasť AR vo F1 prináša Ferrari presne to isté ako Torro Rosso prináša Red Bullu. Proste B-team + uplatnenie a testovanie jazdcov z Ferrari driving academy.
Přesně, jedeš dálnici nebo pohodu a jen ty víš co se může odehrávat, podřadíš, pustíš to nad 5k RPM a začíná poslechové divadlo. Asi to není pro každého, ale skupina milovníků krásného mechanického zvuku je dost silná ;-)
Zvuk je fajn = ale JEN když zrovna chci já. Jezdit s něčim jako 575M Maranello půl dne = je bezva ale ne pro uši, teda jestli je používáš https://www.hifi-voice.com/ rsp. chceš dál používat
Stejně je dnes většina zvuků už vyrobená = takže přepínátko ON/OFF = a to může fungovat i ve vodíkovym autě :-!
Takže nic proti Giulii i silnějšim, i když to bohužel dneska neni skoro kde jak využít. Většina ať v zájmu lokálních emisí = jezdí na ten vodík elektřinu..
..na což stejně jednou časem dojde = pár diskutujícim na ACZ navzdory ;-)
Podobný pocit som mal aj pri P GT3 že to nejako nejde ale až sa to drží stále niekde od 6t rpm tak je to paráda.
Turbo aj atmosféra majú ale niečo do seba.
Přesně tak, jak jsi to napsal.
Proto je tady veličina "točivý moment" což je prostě jen jiná definice výkonu - ovšem vzhledem k otáčkám. Jinak ty koně atmo vs turbo ve špičce budou stejný.
Je to jako benzín vs nafta,Úplně stejný. Pocitově nafta (i reálně) odspodu o rajetu silnější, ve špičce ale benzín rychlejší (pokud má teda větší výkon).
340i F30 s manuálom a RWD mala len o chlp viac, tuším 1605 kg. A možno aj aktuálna G20 M340i by vážila ešte menej, keby nebola povinne s automatom a xDrive. :-( (lebo zadokolka 330i má len 1545 kg).
akorát teda MT RWD je jistě drsnější varianta. A jinak mě zajímá pár věcí
-cena?
-turbodíra?
ale šílený je, že Giu. je myslím menší než Oc, čili tady máme motor s výkonem těch nej übersedanů...ale v menším a lehčím balení. Teď jde o to, že je to víc než 200k z litru, tak jakej by to mělo projev.
Jinak KONÍ NENÍ NIKDY DOST o tom netřeba diskutovat, boys. :D
Vždy je jich málo, ale u tvé verze je to někde na optimu. RWD a MT k tomu je prostě kombinace, kterou si musíš odmakat. To se nedá svítit, ale je to krásná makačka. U QV bych si musel chvilku zvykat jen na brzdy kvůli při meziplynu, ale to by bylo za pár chvil na okreskách doma ;-)
Budu asi za blbečka, ale u F-Type R mi přišlo, že těch 550koní by mohlo mít ještě 100 navíc po týdnu. Ale shodou okolností jsem včera jel štreku se 77kw stejně jako Speedfred, jen v nedotovaném palivu a na okreskách jsem byl v single obsazení nejrychlejší. Jen s tím průměrem bych zajel s V8 za o něco málo větší spotřebu :D
Tak ono stačí aby si do toho sadol aj po 2 týždňoch a napadala ma kacírska myšlienka načo-komu je toľko výkonu, že by to mohli zakázať. :'-( (ftípkujem).
Někdo i agresivně a sprostě až vulgárně někdo "jen" tak řikáš ty
Ale ten přechod od POPÍRÁNÍ, přes bagatelizování po současný už konečně chápání že to tak fakt je = ten prostě proběhnul :-!
Že to přijetí informace trvalo až absurdně dlouho a že místo "Aha" mnohem častějš přišlo to co zmiňuješ ale i mnohem horší včetně imbecilů apod. = jak už tak věci bejvaj často přesně opačně, autoři těch slov holt mluvili = spíš o sobě? :-)
No mám radost = před pár měsíci tu skoro nikdo netušil že nafta je bez extrémního zvýhodňování v osobáku nepoužitelná = a hle stačilo tisíckrát to zopakovat = a už je to všeobecně známo :-)
Pár volů a podobnejch reakcí bych oželel = mohlo to přijetí veřejně dostupný info trvat klidně o 90% míň = a byl to místama fakt BOJ = ale asi snad je tu = uspěch vítězství?
Vysilující a sakra zaslouženej = dodávám za mě :-!