Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Giulia se může dočkat pěkně peprné verze GTA s výkonem 620 koní

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 28. 1. 2020 • 11:25
18
60
Zobrazit náhledy (18)
Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio představuje jeden z nejrychlejších a nejpřitažlivějších sedanů současnosti. Na jeho základech však může vzniknout ještě rychlejší a atraktivnější provedení GTA.  

Alfa Romeo v červnu letošního roku oslaví 110 let od svého založení. Samotná automobilka hodlá toto výročí oslavit, ale prozatím oficiální zdroje neuvádí, zda se vrcholem oslav stane očekávaný model Tonale, limitované edice stávajících modelů se specifickým barevným provedením, designérská studie nebo něco zcela jiného.

Neoficiální informace, za nimiž stojí především MoparInsiders, zmiňují, že se můžeme dočkat modelu Giulia v ostrém provedení, oživujícím pro vozy značky Alfa Romeo tradiční označení GTA.

Základem pro tento model se má stát Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, pro níž je standardem 2,9litrové V6 twin-turbo o výkonu 375 kW (510 k) a točivém momentu 600 N.m. V případě modelu GTA má dojít k výraznému zvýšení výkonu a to údajně až na 456 kW (620 k).

Zároveň s vyšším výkonem se má Alfa Romeo Giulia GTA pyšnit i snížením hmotnosti o zhruba 20 kg oproti výchozímu modelu. Standardem má přitom být osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol.

Alfa Romeo se k výše zmíněným informacím původně nevyjadřovala, ale Motor1 uvádí, že na přímým dotaz její italské i francouzské zastoupení uvedlo, že představení takového modelu není pro červen letošního roku v plánu. Na druhou stranu se může pouze jednat o snahu udržet připravovanou novinku ještě nějakou dobu pod pokličkou i s ohledem na samotnou automobilkou zmiňované oslavy jejího výročí.    

Zdroj: Carscoopst, MoparInsiders, Motor1

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - Emel
29. 1. 2020 17:20
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budi
Myslím, že o rozdílné spotřební dani jsem parkrát napsal že to tak je... ale třeba tak třikrát, což se v té záplavě příspěvků ztratilo :-) . Asi bych to dohledal v tom vlákně jak to Ozzman počítal...

Kdybychom náhodou ze socialismu "zdědili" fondový systém, tak by nám ho inflace za jediný rok (1991 - 56,6%) znehodnotila o víc než polovinu a důchodcům by zůstaly oči pro pláč. Tohle je výhoda průtokáče o které jsem mluvil - v průtokáči financuješ současné důchody ze současných mezd a tím je ten systém fakticky imunní proti podobným otřesům, protože důchody fixuje na aktuální životní úroveň dané země. A jediný zásadní problém je ta demografie (stárnutí populace), což je jádro mého názoru na důchody.

PS: pokud počítám dobře, zvýšily se ceny v rozmezí 1990-1995 2,77x... takže ušetřená 1000 ve fondu by měla hodnotu 360Kč.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 15:40
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budi
a) tak to víš jak si tady mezi diskutérama výjímka = dík že ses mě jako věci znalej v diskuzích proti davu popíračů nikdy nezastal
b) o tom co si napsal nepochybuju = ale neuniká ti zase celek?
c) to samý nejde přece zdaleka jen = o daňový zvýhodňování!

Fajn s tim začátkem. Podstatná příčina problému průběžnýho financování = je trochu ten socialismus. Protože za něj z principu jeho fungování = může průběžný financování fungovat LÍP. Teď z toho samýho principu = logicky HŮŘ. Což se bohužel i děje
Avatar - Emel
29. 1. 2020 15:14
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budi
Protože:
1) o rozdílném zdanění dávno vím a nemám potřebu to řešit
2) o principu spotřební daně vyměřené v jednotce koncové spotřeby, což jsou litry, nepochybuju... ale jestli ty jo, tak ti to vymlouvat nebudu
3) nelíbí se mi pojem dotace, kterej prostě znamená něco jiného. Pokud napíšeš, že je nafta daňově zvýhodněná, neřeknu proti tomu ani slovo a klidně to tu tapetuj ještě půl roku

Důchody - já nikde nenapsal, že komunismus nemá na důchody vliv, jen že není podstatnou příčinou problému průběžného financování... za tím si stojím a ty to vidíš jinak, nemá smysl aby každý z nás znovu papouškoval to, co už bylo řečeno, opět s tím samým výsledkem.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 15:05
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budi
NE pointa mi rozhodně neuniká = a jestli chceš timhle směrem vycouvat = tak chápu. Ostatně to že VLIV bude mít eště dlouho = sem tam psal naprosto jednoznačně. A že když se shoduješ s pogem a ryccardem apod. = mělo by to pro tebe jako člověka vysokoškolsky vzdělanýho bejt něco blikání varovný kontrolky = to je nechci urážet ale taky si nedělám srandu :-)
Popravdě dalo by se to přenést i na to aktuální financování = ty biliony z dob socialismu chybí ale to už je vzdálená souvislost

No a s tou naftou = je to asi jako právnický "podle litery zákona nebo smyslu zákona"

Tvá snaha používat důsledně literu = je zdařilá. Tak moc že ti zdá se unik smysl zákona = je smutná realita že to je v našich trochu zaostalejch krajích běžná věc https://www.irozhlas.cz/…n_2001272045_hag často až Ústavní soud tehle přístup napravuje. Já mluvil o smyslu a že je černej humor = že největší pokřivení trhu = je vlastně "ve veřejném zájmu"

A už po x-tý zopakuju že ty mluvíš furt JEN o tý menší části pokřivení = o nižší DANI a k TOMU vztahuješ svou argumentaci = aktuálně bys snad připustil formulaci subvence místo dotace. Já o CELKOVYM zvýhodňování nafty kde VĚTŠINU toho pokřivení zařídí absurdní převod z velkoobchodně správně používanejch jednotek na maloobchod, ale to předpokládám víš

Otázka je PROČ jako ekonomicky vzdělanej jak se prezentuješ = bojuješ o formulaci dotace subvence zvýhodnění = když VÍŠ že to tak je?

Stejně jako víš že drtivá většina místních diskutérů = dlouho zpochybňovala samu věc? :-)
Avatar - Emel
29. 1. 2020 14:46
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budi
Takže jsi našel nějaký článek německého rozhlasu, ve kterém není ani jednou použito slovo dotace, ale naopak přesně to co píšu já - daňové zvýhodnění (steuerliche Bevorzugung)?

Pak je tam (z úst zelených) slovo subvence, to jsi asi myslel... jenže to není totéž... a opět to ví i ta tvoje wiki - zatímco dotace je peněžité plnění, subvence má různé podoby: "Subvence může mít podobu přímé dotace, zvýhodněného úvěru, zaručené ceny, záruk za půjčku, snížení daně a podobně".
https://cs.wikipedia.org/wiki/Subvence

Jasné? Nižší spotřební daň na naftu je daňové zvýhodnění, dejme tomu subvence, ale určitě ne dotace. Dotace je formou subvence, ale ne naopak.

Důchody - uniká ti pointa diskuse... na výši důchodu samozřejmě vliv má, ale ne na problémy s financováním důchodu. Ale to už fakt otevírat nechci.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku