Testy
Myslim ze dobry penize za normalni auto. Ve svete kdy je vsecho “jiz od” a nakonec si ze 450tis na 900, je tohle v poradku.
Pokud režim 4WD Lock znamená uzávěrku, jak by název napovídal, tak rozdělení 50:50 mezi přední a zadní nápravu se netýká momentu, ale otáček.
Mas sice pravdu, ale tu to budes zbytocne hovorit, pretoze ta blbost sa na tomto webe opakuje so zeleznou pravidelnostou. Redaktori skratka vobec netusia, ako pracuje medzinapravovy diferencial a uzavierka...
To je pravda a bohužel zdaleka ne jen na tomto webu. Přispívá k tomu i to, že se to člověk mnohdy dočte i v propagačních materiálech samotných automobilek.
Nie je to ako na Jimmy, kde žiadny medzinápravový dif nieje? Takže sa hriadele točia rovnako.
Je tam klasická řízená třecí spojka, jako je třeba Haldex.
Jak se píše v článku, režim 2WD by měl znamenat, že je spojka co nejvíce rozpojená, při velkém prokluzu ale i tak může sepnout. 4WD je nějaký automatický režim. A u 4WD Lock by člověk čekal, že se hřídele napevno spojí úplným sepnutím spojky (takže by to pak bylo jako ten Jimny).
Jak jsem ale dodatečně dohledal, tak to tak není, nebo alespoň nebývá, je to jen marketingový název. Ve skutečnosti je to jen trvalé tužší sepnutí. Což pomůže, pevné spojení to však není. Tak jako tak o nějakém fixním rozdělení momentu 50:50 nemůže být řeč.
Jak se píše v článku, režim 2WD by měl znamenat, že je spojka co nejvíce rozpojená, při velkém prokluzu ale i tak může sepnout. 4WD je nějaký automatický režim. A u 4WD Lock by člověk čekal, že se hřídele napevno spojí úplným sepnutím spojky (takže by to pak bylo jako ten Jimny).
Jak jsem ale dodatečně dohledal, tak to tak není, nebo alespoň nebývá, je to jen marketingový název. Ve skutečnosti je to jen trvalé tužší sepnutí. Což pomůže, pevné spojení to však není. Tak jako tak o nějakém fixním rozdělení momentu 50:50 nemůže být řeč.
Celkom blizky konkurent Suzuki S Cross, len ma moznost doplatit za 120 € automaticke prepinanie svetiel a je o 150 kg tazsi 😄
asi aj ta vysoka vaha sa podiela na nizkej maximalke.. 4,2m auto so 120kw a maximalka 175 na urovni stareho ria s 1,2 62kw alebo 55kw citiga? .. to je snad nejaky nevydareny vtip..... ved aj o triedu vacsi eclipse cross s rovnakym vykonom aj objemom taha s takouto nalozou pod kapotou uz aspon 200.... . yongy sa mi pacia ale tieto ich maximalky su hruza... este ze na slovensku to nejak nevadi.. ale uz nemcom to vadit moze a preto sa ani necudujem ze sa ani tam ( co by najvacsi trh v eu ) nadalej nevedia predajne uchytit .... taketo tazkopadne hrochy fakt nemci ani nepotrebuju na svoje cesty
este otazka znie kolko kw by potrebalo tivoli aby malo maximalku aspon 190km/h .... 150? 200? sila
este otazka znie kolko kw by potrebalo tivoli aby malo maximalku aspon 190km/h .... 150? 200? sila
Ja som siel s 88 kw hdi 190, kde to dovolila premavka. Nahanal som sa isty cas s Toyotou hybrid, ktora to ma myslim obmedzene na 180. Este som manzelke vravel, aha, hybrid, moze ist len 180 a som sa mu vzdialil. Tak isto 180 tachometrovych vytiahol aj 81 kw 1.5 dci diesel, trosku som sa nechal uniest Tatrami a zrazu sa ma dieta pyta, ci nemame otvoreny kufor (tak v Scenicu hucalo).
Suzuki SX4 S-Cross ma maximalku so 103 kw boosterjetom 200 km/h. Uz som objednany na test 😄
Suzuki SX4 S-Cross ma maximalku so 103 kw boosterjetom 200 km/h. Uz som objednany na test 😄
ja som siel s 86kw lancerom 190 v nemecku na dialnici .... sme skusali maximalku (a aj to nas este predbiehali nejake tie audiny a pod ) .... a toto tivoli ma 120kw a maximalku na urovni litroveho citiga so 75 konikmi... sila... takze sa ani necudujem ze yongy nemci nadalej moc nechcu... ved tohto yonga by dal na nemeckej dialnici dal aj malicky space star s 59kw .. a uplne bez problemov
S-cross je paradne auto .... daj potom vediet dojmy :yes:
S-cross je paradne auto .... daj potom vediet dojmy :yes:
Přesně! :yes:
Taky si myslím, že lidi si kupujou malý SUV aby mohli jezdit po dálnici dvoustovkou.
Konečně hodnotný a promyšlený příspěvek :yes:
Taky si myslím, že lidi si kupujou malý SUV aby mohli jezdit po dálnici dvoustovkou.
Konečně hodnotný a promyšlený příspěvek :yes:
zase to nie je az take male auto... a v nemecku aj golfiky ( ktore nie su vacsie od tohto tivoli ) slapu po dialniciach aj 180.... sami sme tak isli v r 2018 ( golf 6 2.0tdi ) a uplne v pohode... ani to necitit v takom aute tu rychlost dnes uz a este na dobrej dialnici .... takze za mna je na tych 120kw ta maximalka proste slaba .... osobne by som od auta s takymto vykonom uz cakal nieco viac v tomto smere bez ohladu na typ kasne .... keby slo aspon 190 nepoviem nic... ale je mi jasne ze cielovka tohto auta budu hlavne trhy mimo nemecko a aj to skor starsi zakaznici... takze im to vadit nebude... :yes:
A dojazd by mal koľko taký benzín pri 190ke? 250 km? 😄 Nemyslím, žeby kvôli tomu to nekupovali, ja jazdím pomalšie a málokto má obieha. Ľudia rýchlo nejazdia, ale kto chce, alebo potrebuje, prečo mu v tom brániť?
Ja mám v TP písanú maximálku tuším 185. Dva krát som skúšal a hravo som ju pokoril aj podľa GPS. Nebude aj toto rovnaký prípad, že papier znesie veľa?
Záleží, akým dole kopcom sa šlo. Nemyslím, žeby si len tak písali hocičo do papierov, ľudia sú citliví. A už to je myslím nelegálne prekračovať maximálnu konštrukčnú rýchlosť vozidla 😄
Žiadny kopec, pekná rovina a s prstom v nose. Občas to proste importér odflákne a nahádže kopu nezmyslov, ktoré v reále nikto nerieši. To nie je urban story, to je fakt. A nechcem konšpirovať, ale mám taký pocit, že na niektorých trhoch aj maximálna rýchlosť prehovára nejakým spôsobom do ceny poistenia, takže možný dôvod je aj ten. A predsa nemôže sa rovnaké auto predávať na rôznych trhoch s rozdielnou max. rýchlosťou či výkonom alebo hmotnosťou.
Jezdím s 43kw Cliem 170 na dálnici... Je to hotová dálniční stíhačka 😊
Aspoň nějaké auto, kterému bych ujel na maximálku 😁
No, ještě jsem nezkoušel hodně prudký kopec, tohle je jen z kopce 😁 Ale zase to má pak tendenci ztrácet adhezi a vzlétnout 😁
No jo, podvál a Q7... 😁 😁
Chceš to zažít? 😁 Ale je to docela adrenalin, hlavně teď v tomhle počasí ! Nicméně nabízím zážitkovou jízdu 😁
Nene díky. To si nechám ujít. Mně stačilo s lamalem když jsme jeli. 80? To bohatě stacilo
nebude zrovna ideal na nemecke dialnice... ale inak paradna masinka... na nase jazdne podmienky v strednej eu parada :yes:
trosku sa bojim ze cenou uz defakto zasahuje tivoli do vacsieho koranda... ved korando je len o chlp drahsie a pritom je o triedu vacsie... sranda... za mna je tivoli kusok drahe a zaroven pomale... ale svojich zakaznikov si isto najde... kto sa chce kusok odlisit preco nie... kvalita tam bude... aj dizajn ok... :yes:
trosku sa bojim ze cenou uz defakto zasahuje tivoli do vacsieho koranda... ved korando je len o chlp drahsie a pritom je o triedu vacsie... sranda... za mna je tivoli kusok drahe a zaroven pomale... ale svojich zakaznikov si isto najde... kto sa chce kusok odlisit preco nie... kvalita tam bude... aj dizajn ok... :yes:
Ja som kedysi pozeral to starsie Tivoli, ale nemalo isofix vpredu. Ani toto nema 😄
Nedávno jsem jel nějakou Toikou a to ho vepředu měla... to by bylo něco pro tebe !
Ty jo, a pamatuješ která to byla? já si nějak nemůžu vzpomenout?
Nebyla to corsa náhodou?
Nebyla to corsa náhodou?
Málokterá značka prodělala takový přerod za tak krátkou dobu.
Dnes nemohu na Ssangyong říct půl křivého slova. Když se navíc podívám, kam směřuje VW/Škoda/Seat, Opel,... Ano, o důvod víc proč uvažovat o Ssangyongu.
Dnes nemohu na Ssangyong říct půl křivého slova. Když se navíc podívám, kam směřuje VW/Škoda/Seat, Opel,... Ano, o důvod víc proč uvažovat o Ssangyongu.
Moc nechápu, proč je pořád omílaný interiér, pochopil bych to u základního Tivoli, které jsem také viděl a docela důkladně ho prolezl, ale takto nakonfigurované auto zaujme právě tím interiérem, který je příkladně zpracovaný a má velmi dobré materiály, když přihlédnete k ceně. To vedle testovaný malý VW by se měl zastydět a tam se podobných výtek dočtete jen tak mimochodem v poměru k ceně testovaného Rka.
Taktéž motor mne příjemě přkvapil, nezdá se tak udušený a ochotně se žene do otáček, rozhodně příjemější, než 1.5TSI.
Auto se mi moc nelíbí, je to krabice a Korando seženete za skoro stejné peníze, je větší a hezčí, praktičtější, ale někomu Tivoli bude stačit. Rozhodně se běžte podívat a svézt.
Dalsia vec co by som ja skritizoval je spotreba. Pre takto male suv (i ked s aerodynamikou krabice od topanok) je 8L/100km dost vela...
Spotřeba beru, ja s tím moc dlouho nejezdil, ale motor je točivý, to jsem se tam nedočetl, má i charakter a graduje, to tam taky není a pro mne je to třeba plus a velké.
Jinak ne, že by se mi palubovka nelibila, ale přijde mi, že ten středovy panel je jak z jineho auta vuči zbytku.
Především za zpracování, materiály a kvalitu u mě má Ssangyong :yes: :yes: :yes:
http😐/www.auto.cz/…-stylovka-113166
tvrdé plasty - "Je to ale jen malá kaňka na jinak velmi dobře zpracovaném interiéru"
http😐/www.auto.cz/…li-poucit-131241
Tady je to zase hodnotější, než Tcross a přitom Kamiq i Tcross na tom nejsou rozhodně o nic lépe, než tento SS...
Celé to pak vyznívá pozitivně, kdežto tady v testu negativně. Možná subjektivní, ale takto to vnímám...
"Začnu tou největší kaňkou, kterou si erko převzalo od koncernových sourozenců. Je jí přístrojová deska tvořená kompletně z tvrdých plastů, které najdeme i ve výplních dveří. Se skřípajícími zuby se to dá odpustit základnímu t-crossu, ale ne autu s cenovkou nad milionem. Vždyť reprezentativnější materiály už dnes umí i vozy z nižších segmentů."
Nevím, co víc napsat o tvrdých plastech. 😉
Za mě je parádní interiér v Korandu, tenhle se mi nelíbí, a víc než materiál palubky mě zajímá vzhled celého interiéru.
Jestli to v dřívějších testech ignorovali, tak to už si nepamatuju a nepopírám to.
JInak Kamiq má lepší interier než T-Cross/Rock.
Ten SS jsem neviděl, tak nesrovnávám.
Ale Kolman(!) to napsal v pohodě. Asi prostě nemáš rád koncern... 😄
Že bych v rámci třídy někde vnímal na Ssangyongu nekvalitu, říct nemohu. Přirovnání k Vitaře nebo co tam v testu zaznělo je prostě mimo. Naopak zde v souvislostech klidně mohlo zaznít, že interiér je hodnotnější než u 2x tak drahého T-Rocu... 😉 :-!
a aj po stranke komfortu a priestoru aj po stranke kvality a celkovej spolahlivosti a imidzu by som radsej ASX ako tivoli .. a je to auto ako pises.. auto ktore funguje ale neotravuje.. sice stara skola ale spolahliva fungujuca a maximalne prakticka .. a zaroven sa nestrati ani na nemeckej dialnici .. kym tento yong je maximalkou kdesi na urovni citiga....
PS: dobre fotky.. ASX a L200 su fakt brutalne ... pecka :yes: