Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo (120 kW) – I ten nejmenší se povedl

I nejmenší SsangYong v nabídce dokazuje, že je povedeným vozem. Na větší sourozence ale v některých ohledech přece jen ztrácí.
Zpět na článek
27. 1. 2020 14:50
27. 1. 2020 15:16
27. 1. 2020 16:15
27. 1. 2020 17:31
27. 1. 2020 14:58
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 13:19
Kdo chce psa bít
Znáte to... Já jsem s tímto Tivoli jezdil s jediným rozdílem a to, že auto bylo s manuální převodovkou.

Moc nechápu, proč je pořád omílaný interiér, pochopil bych to u základního Tivoli, které jsem také viděl a docela důkladně ho prolezl, ale takto nakonfigurované auto zaujme právě tím interiérem, který je příkladně zpracovaný a má velmi dobré materiály, když přihlédnete k ceně. To vedle testovaný malý VW by se měl zastydět a tam se podobných výtek dočtete jen tak mimochodem v poměru k ceně testovaného Rka.

Taktéž motor mne příjemě přkvapil, nezdá se tak udušený a ochotně se žene do otáček, rozhodně příjemější, než 1.5TSI.

Auto se mi moc nelíbí, je to krabice a Korando seženete za skoro stejné peníze, je větší a hezčí, praktičtější, ale někomu Tivoli bude stačit. Rozhodně se běžte podívat a svézt.
Rozbalit vlákno
34
27. 1. 2020 13:30
Re: Kdo chce psa bít
Vies ako to je, sto ludi sto chuti. Ja osobne by som dal interier tejto verzie do minusov. Vadi mi tam ten stredovy panel. Jednak je prilis velky (povedal by som ze az "dominantny", a doslova "utlaca" pristrojovy stit), potom celkove tak akosi "kolotocarsky" pestry, same leskle tlacitka a gombiky. Ale niekomu inemu moze prave toto vyhovovat...

Dalsia vec co by som ja skritizoval je spotreba. Pre takto male suv (i ked s aerodynamikou krabice od topanok) je 8L/100km dost vela...
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 13:34
Re: Kdo chce psa bít
Ja neříkám, že je to vrcholem krásy, ale to auto je s tímto motorem koupitelné lehce nad 400 tisíc kč a má interiér, jak některé zde chválené auta nemají ani za 600 tisíc, proto mne udivuje ten mínus a tam se to nepíše.

Spotřeba beru, ja s tím moc dlouho nejezdil, ale motor je točivý, to jsem se tam nedočetl, má i charakter a graduje, to tam taky není a pro mne je to třeba plus a velké.
Avatar - Beefcake
27. 1. 2020 13:57
Re: Kdo chce psa bít
Aj taketo mierne ohnute recenzie su sposobom, ako sa da ovplyvnit predajnost.
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 14:00
Re: Kdo chce psa bít
Dle slov prodejce prý o nové SS zájem je, tak uvidíme, jak budou prodeje... třeba Korando do 0,5M ve slušné výbavě je docela zajímavá koupě
27. 1. 2020 18:06
Re: Kdo chce psa bít
Tak neviem, ja si vytipujem vhodnych kandidatov, idem si ich osahat, povozit sa, a na zaklade preferencii si kupim co chcem. A co pise jozko xy v recenzii je to posledne co ovplyvni moju kupu
Avatar - xxc
27. 1. 2020 19:01
Re: Kdo chce psa bít
Ano, lebo vsade pozicaju na tyzden auto presne v pozadovanej vybave s pozadovanym motorom :-) Alebo co na tyzden, aspon na pol roka, nech si clovek otestuje leto, zimu, sneh, dazd a pod.
27. 1. 2020 21:32
Re: Kdo chce psa bít
Bohuzel, setkaval jsem se s tim, ze i u ne uplne levnych aut musi stacit testovaci jizda v ramci minut, casto s uplne jinym motorem. Takze tem recenzim clovek nakou vahu prikladat musi. Verohodnejsi mi ale prijdou videa na topspeedu, popr rasto chvala nebo honza koubek.
Avatar - miromen
28. 1. 2020 08:56
Re: Kdo chce psa bít
A nemuže mit vliv na vlastnosti to, že zde je ten motor ve spojeni s HDM ? Přece jen ty jsi jezdil s manualni převodovku. Ja HDM neznam a ani se o něj nezajimam, ale mi stačila kratka zkušenost s CVT a dobry dojem na mě rozhodně neudělala. Ještě mě v souvislosti s tim zaraži poměrně nizka maximalni rychlost, byť jde o papirovy udaj.
Jinak ne, že by se mi palubovka nelibila, ale přijde mi, že ten středovy panel je jak z jineho auta vuči zbytku.
Avatar - Ozzman
28. 1. 2020 09:05
Re: Kdo chce psa bít
HDM trochu trvá, než se natlakuje, ale záleží u jakého auta, třeba ty špičkové u Audi či MB, co jsem měl možnost, tak řadí perfektně. Slušnou má třeba i nově Ford, nebo Peugeot, ale na rozjezd z křžovatky je dvouspojka lepší.
Avatar - Mikesus
28. 1. 2020 09:23
Re: Kdo chce psa bít
P508 řadí docela dobře, jen ty líné rozjezdy.
Avatar - Ozzman
28. 1. 2020 09:42
Re: Kdo chce psa bít
Říkám, že řadí dobře, stejně jako Fokus s HDM, ale rozjezdy, to třeba ty prémiové měniče jsou na tom lépe :)
Avatar - miromen
28. 1. 2020 10:00
Re: Kdo chce psa bít
Ja jen aby jsi zbytečně nekřivdil redaktorovi. Ale je fakt, že podrobnějši popis vlastnosti motorizaci tak jak to vnimaš např. ty nebyva samozřejmosti. Což je samozřejmě škoda.
Avatar - KANKUNEN
27. 1. 2020 14:05
Re: Kdo chce psa bít
Celkem máš pravdu, ale není to nějak hloupě praštěné. Trochu velké , trochu načančané.
Avatar - _Karel_
27. 1. 2020 15:21
Re: Kdo chce psa bít
A jaké znáš SUV se 120kw benzínem, HDM a 4x4 s menší spotřebou?
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2020 23:41
Re: Kdo chce psa bít
Podívej, středový panel je... jiný. V první moment taky trochu šok. Jenže pak zjistíš, že nikam netrčí bo je velice plochý a jediným "problémem" tohoto interiéru je, že jsi ho neviděl v dalších 20-ti modelech jiných značek...

Především za zpracování, materiály a kvalitu u mě má Ssangyong :yes: :yes: :yes:
Avatar - _Karel_
27. 1. 2020 15:28
Re: Kdo chce psa bít
Já teda výtku k interiéru u T-Rocu čtu celkem jasnou, a je i v konečných mínusech. Je tomu věnovaný celý odstavec. Co víc by sis představoval?
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 15:33
Re: Kdo chce psa bít
Já tam četl, že jim to vadí u auta za milion, ale tak třeba tady

http://www.auto.cz/…-stylovka-113166

tvrdé plasty - "Je to ale jen malá kaňka na jinak velmi dobře zpracovaném interiéru"

http://www.auto.cz/…li-poucit-131241

Tady je to zase hodnotější, než Tcross a přitom Kamiq i Tcross na tom nejsou rozhodně o nic lépe, než tento SS...

Celé to pak vyznívá pozitivně, kdežto tady v testu negativně. Možná subjektivní, ale takto to vnímám...
Avatar - _Karel_
27. 1. 2020 15:36
Re: Kdo chce psa bít
Aha. Já mluvím jen o včerejším testu, jiné jsem nehledal.
"Začnu tou největší kaňkou, kterou si erko převzalo od koncernových sourozenců. Je jí přístrojová deska tvořená kompletně z tvrdých plastů, které najdeme i ve výplních dveří. Se skřípajícími zuby se to dá odpustit základnímu t-crossu, ale ne autu s cenovkou nad milionem. Vždyť reprezentativnější materiály už dnes umí i vozy z nižších segmentů."

Nevím, co víc napsat o tvrdých plastech. ;-)
Za mě je parádní interiér v Korandu, tenhle se mi nelíbí, a víc než materiál palubky mě zajímá vzhled celého interiéru.
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 15:44
Re: Kdo chce psa bít
Korando je celé hezčí, tady není o čem, ale příjde mi prostě zvláštní, aby se tak odstřelil celkem slušný interiér u auta s cenovkou, jakou tyto SS mají. Fakt tam vidíš snahu a až na pár detailů mi nepříjde, že bych seděl v korejské krabici okrajového výrobce. To je celé :)
Avatar - _Karel_
27. 1. 2020 15:57
Re: Kdo chce psa bít
Jasně, já se nehádám o kvalitě interiéru Tivoli, jen mi včerejší kritika plastů Trocu přišla v pořádku.
Jestli to v dřívějších testech ignorovali, tak to už si nepamatuju a nepopírám to.
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 16:11
Re: Kdo chce psa bít
Spíš jde o celkové vyznění, u koncernu se tak trochu tradičně promiji a nebo. Je to zmíněno jen tak aby se neřeklo stylem, sice jsou tam tvrdé plasty, ale jinak je to super, nebo jsou hezčí než jiné tvrdé plasty :D A to nemám rád...
27. 1. 2020 16:16
Re: Kdo chce psa bít
Já tam nic takového nečetl a test byl v pořádku.
JInak Kamiq má lepší interier než T-Cross/Rock.
Ten SS jsem neviděl, tak nesrovnávám.
Ale Kolman(!) to napsal v pohodě. Asi prostě nemáš rád koncern... :-)
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 17:00
Re: Kdo chce psa bít
Nemam rad jen zdejší naddrzovani koncernu :)
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2020 23:47
Re: Kdo chce psa bít
Ano, taky mi přijde, že u koncernu je prostě jen takovou malou pihou na kráse úplně odfláklý a zdrbaný interiér, který kvalitou plastů pomalu stírá i nový Duster... Zatímco tady je to prostě "korejský papír" a šmitec...

Že bych v rámci třídy někde vnímal na Ssangyongu nekvalitu, říct nemohu. Přirovnání k Vitaře nebo co tam v testu zaznělo je prostě mimo. Naopak zde v souvislostech klidně mohlo zaznít, že interiér je hodnotnější než u 2x tak drahého T-Rocu... ;-) :-!
27. 1. 2020 15:30
Re: Kdo chce psa bít
No já tady https://www.motorvize.cz/…-nami-i-ctenari/ měl možnost vyzkoušet Korando a následně z něj přesednout do ASX. A i když ASX je tak trochu pravěk, z těch dvou mě oslovilo víc, když už bych nevím proč měl chtít auto téhle kategorie. U Ssangyongu mi vadil právě interiér plný klavírového laku, což v Tivoli není tak hrozné, debilní uvítací zvuky a neuveřitelně otravný zvuk zapnutých blinkrů předpokládám zůstal. Že by byl interiér zpracovaný lépe než u ASX mi nepřišlo. Korando bylo v automatu, ASX manuál, celkově mi ani jedno nějak extra v paměti nezůstalo, Mitsu tak nějak prostě fungovalo, jako auto pro důchodce do zahrádkářské kolonie super, Korando, tam tu cílovku nějak neumím definovat, zchudlej kolotočář, nebo služebák vietnamky provozující nehtové studio ?
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 15:34
Re: Kdo chce psa bít
Tak mne teda přišlo, že Tivoli proti ASX o dost lépe jezdí, motor je pružnější, interiér lepší, ASX je auto pro důchodce, to souhlasím a jaká je cílovka? Je to docela levné, takže všude tam, kde z nějakého důvodu nemají na něco lepšího.
27. 1. 2020 15:46
Re: Kdo chce psa bít
Škoda že jsem neměl možnost porovnání stejných převodovek, Tivoli podle fotek nemá tolik klavírového laku v interiéru tak to vypadá líp. No mě se Ssangyong do vkusu moc netrefil, kdybych chtěl malé levné SUV/crossover tak bych si na něj asi nevzpomněl, když je tady ASX, Vitara, Duster. Vyhrála by asi ta Vitara, ale tahle kategorie jde tak nějak mimo mě.
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 16:10
Re: Kdo chce psa bít
Vitara se mi líbí taky více, ale ASX je podle mne hodne zastaralé.
Avatar - xxc
27. 1. 2020 18:26
Re: Kdo chce psa bít
Suzuki jazdí super, aspoň čo som mal možnosť pár km otestovať. Na Asx sa sťažujú viac, ale nikdy som neskúšal.
27. 1. 2020 20:11
Re: Kdo chce psa bít
Jo výkřik techniky to fakt není, na druhou stranu za 429 tis .auto s full led, s technikou, která bude jezdit dokud neshnije to okolo. Chápu že svoje místo na trhu má. Vlastně k nám na Vysočinu se docela hodí, ale těch Dusterů a Vitar potkávám v provozu víc, a to taky chápu. Já sám přemýšlím spíš o novém Focusu nebo Mazdě 3 :-)
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2020 16:51
Re: Kdo chce psa bít
suhlas .. ASX je vyborna volba v podobnej cene :yes: a za mna aj lepsia volba ako tivoli ( uz ku korandu by som ale skor radil ako konkurenta eclipse cross ) ...

a aj po stranke komfortu a priestoru aj po stranke kvality a celkovej spolahlivosti a imidzu by som radsej ASX ako tivoli .. a je to auto ako pises.. auto ktore funguje ale neotravuje.. sice stara skola ale spolahliva fungujuca a maximalne prakticka .. a zaroven sa nestrati ani na nemeckej dialnici .. kym tento yong je maximalkou kdesi na urovni citiga....

PS: dobre fotky.. ASX a L200 su fakt brutalne ... pecka :yes:
Avatar - wakantanka
28. 1. 2020 08:42
Re: Kdo chce psa bít
čo sa komfortu a jazdných vlastností týka, to si vyskúšal a hodnotíš, alebo to vieš posúdiť z fotiek či z auta zaparkovaného v nákupnom centre ? Inak ASX mal jedinú podstatnú výhodu a tou bola cena. Teraz už nemá ani to.
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2020 23:30
Re: Kdo chce psa bít
Pokud zůstanu u interiéru, tak zrovna ASX je sand nejhorší v rámci své třídy. Naopak interiéry a zpracování Ssangyongu jsou přinejmenším výborné.
28. 1. 2020 13:21
Re: Kdo chce psa bít
presne. Ja jezdil minulym Koradem a skvele auto. Jeste pockam , s cim prijdou v oblasti hybridu letos a bude to zhavy kandidat na zmenu.
27. 1. 2020 13:26
tohle je ok
Myslim ze dobry penize za normalni auto. Ve svete kdy je vsecho “jiz od” a nakonec si ze 450tis na 900, je tohle v poradku.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
27. 1. 2020 14:38
Re: tohle je ok
jojo na nic si nehrají a poskytují slušné auto za slušnou cenu
27. 1. 2020 14:50
4WD Lock
Pokud režim 4WD Lock znamená uzávěrku, jak by název napovídal, tak rozdělení 50:50 mezi přední a zadní nápravu se netýká momentu, ale otáček.
Rozbalit vlákno
5
27. 1. 2020 15:16
Re: 4WD Lock
Mas sice pravdu, ale tu to budes zbytocne hovorit, pretoze ta blbost sa na tomto webe opakuje so zeleznou pravidelnostou. Redaktori skratka vobec netusia, ako pracuje medzinapravovy diferencial a uzavierka...
27. 1. 2020 15:31
Re: 4WD Lock
To je pravda a bohužel zdaleka ne jen na tomto webu. Přispívá k tomu i to, že se to člověk mnohdy dočte i v propagačních materiálech samotných automobilek.
Avatar - _beta
27. 1. 2020 16:15
Re: 4WD Lock
Nie je to ako na Jimmy, kde žiadny medzinápravový dif nieje? Takže sa hriadele točia rovnako.
27. 1. 2020 16:45
Re: 4WD Lock
Je tam klasická řízená třecí spojka, jako je třeba Haldex.
Jak se píše v článku, režim 2WD by měl znamenat, že je spojka co nejvíce rozpojená, při velkém prokluzu ale i tak může sepnout. 4WD je nějaký automatický režim. A u 4WD Lock by člověk čekal, že se hřídele napevno spojí úplným sepnutím spojky (takže by to pak bylo jako ten Jimny).
Jak jsem ale dodatečně dohledal, tak to tak není, nebo alespoň nebývá, je to jen marketingový název. Ve skutečnosti je to jen trvalé tužší sepnutí. Což pomůže, pevné spojení to však není. Tak jako tak o nějakém fixním rozdělení momentu 50:50 nemůže být řeč.
Avatar - _beta
27. 1. 2020 17:31
Re: 4WD Lock
Tiež sa mi to nezdalo.
Jednak by tá spojka trpela a ak by to niekto zapol na ceste tak by vznikalo pnutie.
Avatar - xxc
27. 1. 2020 14:58
SUZUKI SX4 S Cross
Celkom blizky konkurent Suzuki S Cross, len ma moznost doplatit za 120 € automaticke prepinanie svetiel a je o 150 kg tazsi :-)
Rozbalit vlákno
22
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2020 16:45
Re: SUZUKI SX4 S Cross
asi aj ta vysoka vaha sa podiela na nizkej maximalke.. 4,2m auto so 120kw a maximalka 175 na urovni stareho ria s 1,2 62kw alebo 55kw citiga? .. to je snad nejaky nevydareny vtip..... ved aj o triedu vacsi eclipse cross s rovnakym vykonom aj objemom taha s takouto nalozou pod kapotou uz aspon 200.... . yongy sa mi pacia ale tieto ich maximalky su hruza... este ze na slovensku to nejak nevadi.. ale uz nemcom to vadit moze a preto sa ani necudujem ze sa ani tam ( co by najvacsi trh v eu ) nadalej nevedia predajne uchytit .... taketo tazkopadne hrochy fakt nemci ani nepotrebuju na svoje cesty

este otazka znie kolko kw by potrebalo tivoli aby malo maximalku aspon 190km/h .... 150? 200? sila
Avatar - xxc
27. 1. 2020 17:19
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Ja som siel s 88 kw hdi 190, kde to dovolila premavka. Nahanal som sa isty cas s Toyotou hybrid, ktora to ma myslim obmedzene na 180. Este som manzelke vravel, aha, hybrid, moze ist len 180 a som sa mu vzdialil. Tak isto 180 tachometrovych vytiahol aj 81 kw 1.5 dci diesel, trosku som sa nechal uniest Tatrami a zrazu sa ma dieta pyta, ci nemame otvoreny kufor (tak v Scenicu hucalo).

Suzuki SX4 S-Cross ma maximalku so 103 kw boosterjetom 200 km/h. Uz som objednany na test :-)
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2020 17:26
Re: SUZUKI SX4 S Cross
ja som siel s 86kw lancerom 190 v nemecku na dialnici .... sme skusali maximalku (a aj to nas este predbiehali nejake tie audiny a pod ) .... a toto tivoli ma 120kw a maximalku na urovni litroveho citiga so 75 konikmi... sila... takze sa ani necudujem ze yongy nemci nadalej moc nechcu... ved tohto yonga by dal na nemeckej dialnici dal aj malicky space star s 59kw .. a uplne bez problemov

S-cross je paradne auto .... daj potom vediet dojmy :yes:
Avatar - _Karel_
27. 1. 2020 17:35
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Přesně! :yes:
Taky si myslím, že lidi si kupujou malý SUV aby mohli jezdit po dálnici dvoustovkou.
Konečně hodnotný a promyšlený příspěvek :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2020 17:42
Re: SUZUKI SX4 S Cross
zase to nie je az take male auto... a v nemecku aj golfiky ( ktore nie su vacsie od tohto tivoli ) slapu po dialniciach aj 180.... sami sme tak isli v r 2018 ( golf 6 2.0tdi ) a uplne v pohode... ani to necitit v takom aute tu rychlost dnes uz a este na dobrej dialnici .... takze za mna je na tych 120kw ta maximalka proste slaba .... osobne by som od auta s takymto vykonom uz cakal nieco viac v tomto smere bez ohladu na typ kasne .... keby slo aspon 190 nepoviem nic... ale je mi jasne ze cielovka tohto auta budu hlavne trhy mimo nemecko a aj to skor starsi zakaznici... takze im to vadit nebude... :yes:
Avatar - xxc
27. 1. 2020 18:24
Re: SUZUKI SX4 S Cross
A dojazd by mal koľko taký benzín pri 190ke? 250 km? :-) Nemyslím, žeby kvôli tomu to nekupovali, ja jazdím pomalšie a málokto má obieha. Ľudia rýchlo nejazdia, ale kto chce, alebo potrebuje, prečo mu v tom brániť?
Avatar - wakantanka
27. 1. 2020 18:24
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Ja mám v TP písanú maximálku tuším 185. Dva krát som skúšal a hravo som ju pokoril aj podľa GPS. Nebude aj toto rovnaký prípad, že papier znesie veľa?
Avatar - xxc
27. 1. 2020 18:30
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Záleží, akým dole kopcom sa šlo. Nemyslím, žeby si len tak písali hocičo do papierov, ľudia sú citliví. A už to je myslím nelegálne prekračovať maximálnu konštrukčnú rýchlosť vozidla :-)
Avatar - wakantanka
28. 1. 2020 08:47
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Žiadny kopec, pekná rovina a s prstom v nose. Občas to proste importér odflákne a nahádže kopu nezmyslov, ktoré v reále nikto nerieši. To nie je urban story, to je fakt. A nechcem konšpirovať, ale mám taký pocit, že na niektorých trhoch aj maximálna rýchlosť prehovára nejakým spôsobom do ceny poistenia, takže možný dôvod je aj ten. A predsa nemôže sa rovnaké auto predávať na rôznych trhoch s rozdielnou max. rýchlosťou či výkonom alebo hmotnosťou.
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 19:36
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Jezdím s 43kw Cliem 170 na dálnici... Je to hotová dálniční stíhačka :)
Avatar - Mikesus
27. 1. 2020 21:23
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Aspoň nějaké auto, kterému bych ujel na maximálku :D
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 21:43
Re: SUZUKI SX4 S Cross
No, ještě jsem nezkoušel hodně prudký kopec, tohle je jen z kopce :D Ale zase to má pak tendenci ztrácet adhezi a vzlétnout :D
Avatar - xxc
27. 1. 2020 21:58
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Do kopca to nejde ani mne. Ale tak pockaju :-)
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 22:45
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Tak Lancer jede i 190 ! :D
Avatar - Mikesus
27. 1. 2020 22:42
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Tak to bys mi dal KO okamžitě. Vzlétnout jsem měl pocit jen jednou na horizontu, to bych fakt nemohl konkurovat :D
Ale zase kopec nekopec, rozdíl jsem moc nezpozoroval. A takové kopce, kde by to byl problém asi na dálnicích nejsou.
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2020 23:32
Re: SUZUKI SX4 S Cross
No jo, podvál a Q7... :D :D
Avatar - Ozzman
28. 1. 2020 08:49
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Chceš to zažít? :D Ale je to docela adrenalin, hlavně teď v tomhle počasí ! Nicméně nabízím zážitkovou jízdu :D
Avatar - Mikesus
28. 1. 2020 09:21
Re: SUZUKI SX4 S Cross
Nene díky. To si nechám ujít. Mně stačilo s lamalem když jsme jeli. 80? To bohatě stacilo
Avatar - Ozzman
28. 1. 2020 09:43
Re: SUZUKI SX4 S Cross
To bylo pro rohypnola, když to zpochybńuje ! :D
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2020 19:30
Re: SUZUKI SX4 S Cross
No jako teď jsem jel se 40 kW a jako pedál na podlaze znamenalo 130 tacho.... :D

Ale asi to byli zdechlí koně HTP... Jestli máš ještě koně fičáky MPI tak možná... ;-)
Avatar - xxc
28. 1. 2020 21:52
Re: SUZUKI SX4 S Cross
mozno trebalo podradit do 4ky :-)
Avatar - wakantanka
27. 1. 2020 18:21
Re: SUZUKI SX4 S Cross
No ak si toto niekto kupujete primárne na lietanie po nemeckých diaľniciach , tak ja už fakt neviem.
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2020 16:42
ta poslabsia maximalka
nebude zrovna ideal na nemecke dialnice... ale inak paradna masinka... na nase jazdne podmienky v strednej eu parada :yes:

trosku sa bojim ze cenou uz defakto zasahuje tivoli do vacsieho koranda... ved korando je len o chlp drahsie a pritom je o triedu vacsie... sranda... za mna je tivoli kusok drahe a zaroven pomale... ale svojich zakaznikov si isto najde... kto sa chce kusok odlisit preco nie... kvalita tam bude... aj dizajn ok... :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - xxc
27. 1. 2020 19:02
Re: ta poslabsia maximalka
Ja som kedysi pozeral to starsie Tivoli, ale nemalo isofix vpredu. Ani toto nema :-)
Avatar - Ozzman
27. 1. 2020 20:22
Re: ta poslabsia maximalka
Nedávno jsem jel nějakou Toikou a to ho vepředu měla... to by bylo něco pro tebe !
Avatar - Mikesus
27. 1. 2020 21:24
Re: ta poslabsia maximalka
Ty jo, a pamatuješ která to byla? já si nějak nemůžu vzpomenout?
Nebyla to corsa náhodou?
Avatar - xxc
27. 1. 2020 21:41
Re: ta poslabsia maximalka
Co je Toika? Corsa mohla mat vpredu, taku som mal dokonca objednanu a zaplatenu zalohu a po 2 tyzdnoch predajca vola, ze im to vratili s chybou a ze taku verziu uz nevyrobia. Tak vratili peniaze. Kvoli haciku :-)
Avatar - Ozzman
28. 1. 2020 08:24
Re: ta poslabsia maximalka
Nebylo to CHR? A nebo možná ta Corsa ?
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2020 23:37
Ssangyong jednoznačně boduje
Málokterá značka prodělala takový přerod za tak krátkou dobu.

Dnes nemohu na Ssangyong říct půl křivého slova. Když se navíc podívám, kam směřuje VW/Škoda/Seat, Opel,... Ano, o důvod víc proč uvažovat o Ssangyongu.
Rozbalit vlákno
0