Není důvod nevěřit, že Vám tohle auto padlo do oka i ruky. Vzhledem k tomu, že občas jedu i sestřiným Puntem Classic ( MY 2005, 1,2 + klima, předváděčka od dealera, po slevě za 200 000,- Kč ), tak jsem z Vašeho nadšení poněkud v rozpacích. Nicméně Vám přeji, ať si to ve zdraví užijete. :-)
Já mám teď 1.0 benzín asi 2 měsíce, najeto kolem 6000km a jsem z kultůry jízdy naprosto nadšený. Teda z kultůry v porovnání s jinými podobně drahými novými auty jako je Punto Classic, Clio Storia, Panda, Picanto, Fabia... Zrychlení takřka neomezený, spotřeba 6 l/100 na dálnici při 150 km/h na dálnici Praha - Brno a tatáž spotřeba při pojíždění po Praze - super. Ve 160 km/h to točí 4600 ot. což je hodně velká rezerva vzhledem k tomu, že má motor max. otáčky až v 6000. Jinak zavazadelník není tak malej jak vypadá. Je hodně skladnej, ale přístup do něj to je tragédie. A plato je úplně šílenství. To je asi nejslabší článek auta. Je to blbost, ale dokáže hodně naštvat. Jak budu dělat nový plato ze dřeva, abych tam mohl dát i repráky, vymyslím to jinak - jak tvar, tak i uchycení :-)
Naopak bych řekl nečekaně mnoho muziky za slušný peníze.
Měl jsem tu čest s Toyotou v dieselu. Když jsem si ji pásy připnul na záda, tak mi maně napadlo srovnání s dieselovou AX, kterou jsem měl pár let. Možná je tenhle prcek bezpečnější a má lepší emise než AX, ale rámus dělá o dost větší a ani pocit z řízení se nedá srovnávat. Takže ten vyrobený počet kusů, vzhledem ke kultůře jízdy a ceně, bych bral spíš jako příjemné překvapení pro Kolín.