Elektromobilita
WinDiesel
8
ty jsi o hodně lepší komik, bez pochyby … :yes:
Přejít do diskuze
U jakékoli čerpací stance můžu načerpat benzín/naftu do jakéhokoli auta a rozohdně mi nehrozí, že budu hodinu čekat, než mi uvolní stojan auto stojící přede mnou.
To se výrobci EV neumí dohodnout ani na jednotném konektoru ?
To se výrobci EV neumí dohodnout ani na jednotném konektoru ?
a my fosilové nemusíme používat žádné apky a plugshare a podobné zhůvěřilosti 😁
obsluhu si děláme sami.
obsluhu si děláme sami.
jestě aby ta vesnice a barák měla dostatečně silnej kabel , transformátor a doma jističe vid 😄 Sou lidi kterejm doma vypadávaj jističe když zapnou wapku 😄
Jezdim autem uz 25 let a nikdy se mi nestalo, ze nekdo nechal auto zaparkovane u stojanu a odesel na nakup. U nabijeni EV to je vice nez pravdepodobne.
Za 15 minut nabijes minimum s kterym dojedes sotva k dalsi nabijecce a zase cekat 15 minut ?
Za 15 minut nabijes minimum s kterym dojedes sotva k dalsi nabijecce a zase cekat 15 minut ?
Takto vyzera samotne dno novinarciny. Tam moze pisat clanky aj upratovacka. A mozno vie aj lepsie matematiku.
Výhoda je, že každý rodinný dům a i většina chat, podniků, provozoven, penzionů atd má "benzinku" už dnes a i s univerzálním konektorem.
Skoda ze v clanku chybi nejpouzivanejsi mapa elektromobilistu. Mam najeto pres 170k km v EV, nejvic pouzivam plugshare a chargemap. Chaos to rozhodne neni. Kdyz u stojanu nafty/benzinu bude nekdo delat tydenni nakup pres hodinu, bude to stejne jako u nabijecky, je to jen a pouze neukaznenost a bezohlednost elektromobilistu. Nekdy je to treba bohuzel jen neznalost EV. Vetsina aut muze jet za 15min. dal, kdyz za nima ceka prazdna nadrz nebo baterka.. konektory jsou take velmi jednoduche, u nas jsou AC mennekes2 a DC CSS +(chademo z japonska), pro jine starsi/celosvetove jsou redukce - je to jako se zasuvkama 230V/110V v USA, taky na celem svete neni jednotny system ani u mobilu to neni uplne jednotne..
Kdyby na benzinove pumpe nebyla zadna obsluha, tak taky rada lidi nebude umet zaplatit, bohuzel stejne je to na nabijecce..vzdy je potreba nejaka appka v mobilu/portal a platebni karta ci bankovni ucet. Je to zkratka moderni zbavovat se zbytecne obsluhy..benzin ci naftu take radeji beru v automatu..
Kdyby na benzinove pumpe nebyla zadna obsluha, tak taky rada lidi nebude umet zaplatit, bohuzel stejne je to na nabijecce..vzdy je potreba nejaka appka v mobilu/portal a platebni karta ci bankovni ucet. Je to zkratka moderni zbavovat se zbytecne obsluhy..benzin ci naftu take radeji beru v automatu..
S dotacemi - 12.000 (12/2019)
snížené dotace = 48 (01/2020)
12.000 > 48 ks, zdá se že co neprodali s dotacemi už neprodají
tak proto měla Tesla v 4q/2019 slušné výsledky
sešup měly všechny EV 😁
snížené dotace = 48 (01/2020)
12.000 > 48 ks, zdá se že co neprodali s dotacemi už neprodají
tak proto měla Tesla v 4q/2019 slušné výsledky
sešup měly všechny EV 😁
banka/karty/nfc mobilni platby se da povazovat za appku, asi neni moc lidi co nema bankovni ucet a funguje ciste na hotovosti.. jak pisu vyse, kdyby na benzince nebyla obsluha, bez appky dnes nefunguje opravdu nic.. jasne, na nabijeckach neni vestaveny platebni terminal, to je duvod proc je to nepatrne slozitejsi..ale pri castejsim pouzivani je to jednodussi, verte mi, ze platba na fosilnim tankovacim automatu je vyrazne vetsi pruda.. taky bych bral registraci a rfid cip..pripadne tarify a vernostni kluby atd..
zijeme v dobe ebankingu, appek a EET 😄
taky by bylo jednodussi kdyby byli vsechny nabijecky pod jednim spravcem, to same plati ale i pro banky, pojistovny, mobilni operatory, benzinky atd.. idealni by byla evropska centralizace nebo dokonce globalni 😄
Mas banku? Mam. otazky typu jakou a z jake zeme?..zbytecne otazky 😁
konkurence je ale obcas pro zakaznika taky dobra vec..
zijeme v dobe ebankingu, appek a EET 😄
taky by bylo jednodussi kdyby byli vsechny nabijecky pod jednim spravcem, to same plati ale i pro banky, pojistovny, mobilni operatory, benzinky atd.. idealni by byla evropska centralizace nebo dokonce globalni 😄
Mas banku? Mam. otazky typu jakou a z jake zeme?..zbytecne otazky 😁
konkurence je ale obcas pro zakaznika taky dobra vec..
Nejak nerozumim vete😒br />
V Česku jsou mimochodem aktuálně tři Tesla Superchargery, ve Vestci u Prahy, u Humpolce na dálnici D1, v Brně a Olomouci.
😄
V Česku jsou mimochodem aktuálně tři Tesla Superchargery, ve Vestci u Prahy, u Humpolce na dálnici D1, v Brně a Olomouci.
😄
...nejlepší je vůbec nějaké zhůvěřilé nabíječky pro elektrovehykly nepotřebovat, ale jezdit normálním slušným autem s dojezdem minimálně 800 km, do kterého se kdekoliv komfortně a rychle natankuje benzín nebo nafta. (popř. i LPG) 😉 A elektromaniakům prozradím jedno "tajemství" - palivová nádrž (nebo nádrž na LPG či CNG), byť zabírá daleko méně místa a váží zlomek toho, co obludné baterie, pojme mnohonásobně více energie a je nesrovnatelně levnější! (a přitom není plná jedovatých kovů a neklesá ji časem účinnost) 😄 :yes:
lidi se u těch rychlonabíječek povraždí,když vidím jak jsou lidi na normální benzině agresivní když je někdo 2minuty u pokladny...
Tak to zverejnili vysledky celkem brzo. Proc me ten vysledek neprekvapuje.
Zajimava bude situace v Cine, kde take defacto skoncili dotace, plus aktualni problemy.
Zajimava bude situace v Cine, kde take defacto skoncili dotace, plus aktualni problemy.
Tady jde o tu inverzalnost se soucasnym autem. Nezajima te jestli dnes jedes 10 Km nebo 1000 Km a nemusis nic planovat. Auto je urcita forma svobody pohybu, ktere EV omezuji. I kdybych jel dlouhou trasu jednou za rok, proc si ji kvuli EV mam prodlouzit v radech hodin ?
jj ucinnost 20-30%, zbytek je teplo a karcinogenni zplodiny..
https😐/referaty.aktuality.sk/…yny/referat-3349
https😐/www.😜ari.cz/…sou-nesmysl.html
https😐/referaty.aktuality.sk/…yny/referat-3349
https😐/www.😜ari.cz/…sou-nesmysl.html
kamion ma sebou bezne 1500L nafty..ale na co? 😄 vetsina jezdi denne tu samou cestu do prace, nakupy, navstevy a zabava.. s EV idealni, na road trip si na par tydnu pujcim treba karavellu.. moc lidi nejezdi 800km na jeden zatah tam a hned zpatky..
Napriklad s Teslou M3 je v realnem provozu a v zime realne ujet 1000km do 10h vcetne prestavek na nabiti. Musk uz chysta baterky na 750km, podlemne to uz je zbytecne na takove to denni jezdeni..
Napriklad s Teslou M3 je v realnem provozu a v zime realne ujet 1000km do 10h vcetne prestavek na nabiti. Musk uz chysta baterky na 750km, podlemne to uz je zbytecne na takove to denni jezdeni..
Hlavně toho na nádrž popř kombinaci dvou nádrží najedeš výrazně víc jak na baterky. Já mam nádrže na 170 litrů paliva. 😄
Ja som vcera cakal na nejakeho debila, kym natankuje. Bol som treti a ten druhy v poradi sa stazoval, ze tam caka 10 minut a ten na stojane si nakupuje. Nakoniec som siel na iny stojan, ktory bol opacnostranny, kde mam nadrz. Ale dalo sa 😄
Ten pravý business s EV je prodej el. energie, je v zájmu výrobců EV a spřízněných distributorů nemít kompatibilní nabíječky. EU je k ničemu, když neumí ani toto v rámci Evropy sjednotit.
Kamion má spotřebu 30-50 litrů dle typu a nákladu co veze 😄
Většina taky jede občas na výlet, do hor, na dovolenou, sraz s kamarády nebo sraz aut atd atd
Většina taky jede občas na výlet, do hor, na dovolenou, sraz s kamarády nebo sraz aut atd atd
v číně je půlka fabrik zavřená, nově tam našli navíc ptačí chřipku, takže tam bude veselo. Ale to bude i Evropě a USA, protože brzo začne být nedostatek všeho co se tm vyrábí...
Jenže právě eko-fašisté chtějí nám tu svobodu pohybu odejmout... (a i spoustu jiných svobod)... 😒 :no: :no: :no: Nezbývá, než se tvrdě bránit!
Já jsem se ve škole učil, že Brno je poslední zatáčka před Vídní - takže ho anektovalo Rakousko.
JJ, kvuli odpurci e-aut se japonsko, USA a Evropa sejde aby se dohodla na spolecnem konektoru. Ty jsi nenapravitelnej komik, moh bys to jit nekam prodavat
Kdybyste nebyl hloupej, tak byste věděl, že EU vyřešila jednotný standard pro DC i AC nabíjení již v roce 2011.
Jasně, Škodovka v dnešní velikosti už tady stojí 50 let, Nošovice a Kladno taktéž. A fabrika VW v Bratislavě je už tady od ruské invaze...
Mimochodem, VW ID.3 se třeba vyrábí ve fabrice po Phaetonu. A jak jistě možná už víš, elektrická Kona se bude vyrábět v Nošovicích...
Vyčítáte elektromobilitě něco, co je v kompetenci výrobce (zda stavět novou fabriku nebo využít stávající linky). To je trochu mimo mísu...
Mimochodem, VW ID.3 se třeba vyrábí ve fabrice po Phaetonu. A jak jistě možná už víš, elektrická Kona se bude vyrábět v Nošovicích...
Vyčítáte elektromobilitě něco, co je v kompetenci výrobce (zda stavět novou fabriku nebo využít stávající linky). To je trochu mimo mísu...
Plácáte nesmysly, až to bolí. Samozřejmě, že Evropa už jednotnou normu pro nabíjecí konektory má. Pro DC nabíjení je to CCS2 a pro AC nabíjení je to Mennekes Typ2. Od roku 2011.
Praveze 10 km je dost problem, ked 7 km z toho sa zahrieva motor. A so studenym motorom je mesto utrpenie jazdit. Vsetko ma vyhody aj nevyhody, kazdy si kupi, co mu vyhovuje.
A popis škodlivin vznikajích při těžbě surovin na baterie, větrníky, soláry, EV auta atd, výstavbu továren na EV auta, větrníky, fotovoltaiku, nabíječky a jejich výrobu a instalaci máš? 😄
😄
😄
Označit popis škodlivin v emisích spalovacího auta za nesmysl neznačí, že máš technickou představu o tom co vše je obsahem spalin.