Kolik stojí Charger v sérii, ne nemusíš se namáhat, V8 Charger HEMI má Auto Outle za 1 070 000 Kč..a kolik stojí 400 konové RS Audi .
Pak můžem něco začít srovnávat.
Ten CT6-V si viděl s V8 DOHC? 550 HP? To je co? To není moderní?
Nebo 405 koní z V6 twinturba taky ne? Podvozky má Cadillac jedny z nejlepších, to ti řekne i webpaja který jinak nic z amerik nechválí, ale tady ti řekne že podvozky sou kvalita. To platí i o již nevyrábněých ATS-V a CTS-V.
Mustang v provedení Shelby je taky špička, nobá Corvette bude určitě taky bomba.
Poovnávvat základní Charger za Mega s něčím za 2,5 je těžce mimo...
uz se opakuju, ale "zkus si vyrabet auta v zemi, kde je vetsina cest tisíc km rovně, benzín stojí kulový a betonove cesty jsou naprosto dokonale".
nicmene co se tyce zvuku, tam se na US kary nic nechyta...
Bariku znám tě z diskuzí, co jsem si četl v době, kdy jsem tu ani nebyl registrovanej. Normálně bych nereagoval na dva automobilové radikály, kteří uznávaj jen to svoje, ale nemůžu spát tak to zkusím. Zkusím to objektivně.
Mám rád ameriky a dokážu uznávat povedenej model, kulturu a sound (v rodině se plánuje Demon) a mám z toho radost. Ale nakousnul jsi Audi, tak zkus odhlédnout na chvíli od všech elektronickejch serepetiček a běžných modelů, zášti a říct mi, že RS a modely z divize audi sport jsou plečky a že dostanou v sérii na *** od chargeru v sérii kdekoliv a kdykoliv. Ta samá otázka se vztahuje na M a AMG modely. Zkus to prosím normálně objektivně, chci zkusit jestli se s radikálama dá normálně bavit.. 😉
Listová pera sem neměl ani v jedné americe a to už mam osmou.....všude víceprvek krom 4kového Camara který mělo tuhou zadní.
OHV motory GM smallblock a HEMI do Chrysleru jsou legendy, perfektní spolehlivé stroje s výkony 300-720 HP.
Ale amerika dělá i DOHC V jako třeba Cadillac CT6-V nebo twinturba V6 jako CT6 3,0 TT atd. Dovzdělej se. Není rok 1975 :-):-)
jasně, neumí to zatáčet a žere to trávu kolem cesty. Anoooooo
Jezdím s novodobým Charger pravidelně a zatáčí to moc dobře a není to nespolehlivá veteš jako VW nebo čtyři kroužky pro ***ky aka náskok díky panice, řídí to jen slepice :-):-)
Aktuální Mustang, kterej jezdí dobře se před faceliftem sériově začal vyrábět někdy v půlce roku 2014, takže to je skoro 6 let a ty píšeš teraz, tak nevím..
Osobně mám slabost na jiné typy aut spíš německého rodokmenu, ale když píšeš teraz a všetko, tak ani jedno není úplně fér.. 😉 Otázka je s čím to chceš porovnat ale pak je otázka, jestli to je objektivní..
Ano. Objavili sa prve lastovicky ako Mustang a nova Corvetta, ale to az teraz. Ich predchodcovia boli podpriemerne auta. Rozvoy OHV a listove pera sa montovali aj po roku 2006. Americke automobily cest vynimkam nepatria medzi technicke skvosty. :-[]
Vsetko su to hranate neforemne vehikle s listovymi perami vzadz OHV rozvodmi a neschopnymi zatacat pre ktore je domena rovna cesta. Uboha strojarina na urovni bangladeza.