Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota C-HR 2.0 Hybrid – Konečně dostala, co potřebovala

C-HR bylo možná škatulkováno jako městské přibližovadlo, které s hybridním pohonem dokáže maminkám ušetřit nějakou tu korunu. Silnější hybrid jej ale posouvá na docela jinou úroveň.
Zpět na článek
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 13:08
Auto k ničemu
Měl jsem tu "čest" jezdit jak s tímto 2.0hybridem a i s 1.8hybridem a to hned po sobě.

Začnu asi konceptem karoserie, jako plnohodnotné SUV je to malé v interiéru, jestli v tomto někdo chce vozit na zadních sedadlech rodinu, chudáci děti, je tam tma a připadáte si, jako zavřeni v jeskyni, absolvoval jsem v zadu několik km, jen pro ten klaustrofotický pocit, abych vám ho tady mohl omlátit v diskuzi :D . Kufr také nic moc a celkově je auto takové stísněné. Takže auto do města? Zase tak malé není na parkování a je z něj dost špatně vidět, hlavně do zadu.

Co mohu pochválit, jsou sedačky, mám 188cm a sedělo se parádně, ale v mnou testovaném dvoulitru mělo CHR textilní sedačky, které byly měkčí a příjemější, na rozdíl od kožených v 1.8. To Toyota umí, vůbec všechny novější Toiky mají fajn sedačky.

Infotainment je těžce za zenitem, je to jako v již neprodávaném Aurisu a to u auta s touto cenovkou je na pováženou, stejně jako chybí digitální štít z Corolly.. škoda... holt jen facelift.

Jízda : Do města 1.8, na dálnici 2.0

Jednaosmička je prostě lepší, ve všch Toikách, které jsem zkoušel, je ve městě příjemější jednaosmička, kdo jezdí jen za město a dál ne, kašlete na dvoulitr. Rychleji se roztočí, je tam plynulejší přechod mezi el a spalovákem... ale hodně rychle mu dojde dech a na napojováku na dálnici vás udělá s prstem v nose každá Oktávka :D Promin Hamunu - odzkoušeno.

Dvoulitr se dálnice nebojí a síly má dost, ale zase po městě nejede tak plynule, navíc mi příjde, že stejné pohonné ústrojí v sesterské Corolle jede krapet lépe, ale auto nebylo zajeté.

Takže výsledek ?

Auto k ničemu... pohon s dostatečným výkonem ve všech situací v autě, které je jako rodinné těžko použitelné, drahé, na dálnici je SUV ve všem horší, než hatchback a ve městě horší, než levnější 1.8 :)

Asi jsem CHR nepochopil :D
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 14:33
Re: Auto k ničemu
Spíš mi nedává moc smysl, samozřejmě je dynamikou jinde, než 1.8, ale pokud to auto má být stylovka do města, tak naprosto postačí levnější jednaosma a navíc má pro to cukání po městě hladší chod... stejně to funguje i u Corolly.
4. 2. 2020 14:50
Re: Ozz 1.8HY
ta jednaosma je ideální univerzální pohon, nevím proč z něj všichni jsou takový nevrlý, z 0-100 10s je normálka ale když se kouknem na konstrukci toho motoru, stará bytelná nepřímovstřiková atmosféra dimenzovaná na 108kW(vychází z 1.8 motoru Avensisu T27) utlumená na 73kW, rozvodovej řetěz a napínák jak v žigulíku z 80tých a né ty dětský řetízky co maj v koncernu, elektromotor co na rozjezdy má k dispozici 209 nm stále a přitom emise už v roce 2010 byly 87g/km a NOx o 95% nižší než soudobý motory tý doby, energii během cesty si to vyrobí samo a potom jí použije na úsporu paliva. Navíc za ty léta je to jeden z nejspolehlivějších pohonů, ale to tu budem raději nadávat na EU že díky ní tu máme 1.0TSI tříválce co ani dneska nenabízej nižší emise než tenhle motor před 10ti lety, to vůbec nepočítám tu poslední verzi z dneška v Corolle co má 77g/km nebo tak nějak. Ale je v tom baterka a eCVT tak to budem hejtovat protože vysoká spolehlivost, nízká spotřeba a nízký emise jsou nedůležuitý parametry podle kterých se auta přece nevybíraj....auta se vybíraj podle toho zda dělaj hééén-héééééén-hééééééén-hééééééééén a nesměj dělat huuuuuuuu jednou za čas a jinak ticho, na to českej člověk není zvyklej!
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 15:53
Re: Auto k ničemu
Je to přece SUV a je cool a in..... ;-)
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 15:17
Re: TO JA POZNAM TO JE TO AUTO Z REKLAMY !!!
....já ho jel v Corolle a až na krátkou hlučnost při prudší akceleraci se tomu motoru nedá nic vytknout.... :-! Jo, a soudružce manželce se Chrrrrr....líbí moc.... ;-)
Avatar - Mikesus
3. 2. 2020 15:13
Re: Auto k ničemu
Mně se to auto líbí, ale kromě "emotivního" rozhodnutí vůbec nevím, proč bych měl dát přednost CHR před Corollou.
3. 2. 2020 14:04
Re: Auto k ničemu
tohle mě baví, jak někdo k Audi TT, Mini nebo Evoque napíše, že nechápe, jak si to někdo může koupit:)
jinak celkově tohle je kategorie, která prostě není určená k nájezdu 5000 km za měsíc, naopak, bude jezdit hodně po městě a tam se hybrid hodí, a nějaký ten přejezd na dálnici proč ne? však to bude jednou za měsíc...
Avatar - Dzakobo
3. 2. 2020 14:02
Re: Auto k ničemu
Přesně. A předražený, 600tKč za základní 1.2T? Když to porovnám s i30, kde za nějakých 350tKč už se dá o tom autě reálně přemýšlet...

Kupujou to Pražandy (zejm. hybridy) kvůli parkování v modrých zónách, nic jiného za tím prodejním úspěchem není.
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2020 13:31
Re: Auto k ničemu
aj cenovo je 1,8 dostupnejsia a pritom jazdi pekne suhlas vid: https://www.auto.cz/…snou-cenu-129095 .. ale ono ten 2 liter je prave asi na jazdenie uz viac mimo mesto a nejake sviznejsie dlhsie cesty ... ale tam uz je otazka ci vlastne nieco aj usetrime na spotrebe ...

auto k nicomu.. tak to je kusok krute tvrdenie nie? ... ale inak priznavam a to aj napriek tomu ze hybridnym toyotam obecne fandim a corolla je uzasna.. tak to C-HR je fakt kusok aj mimo mna.. aj vizualne ... proste nie... ale jej uspechu chapem... kolega ma C-HR ale este s klasickym 1,2T... a sa divim ze taketo nieco vystredne a coolove nebral uz v hybride aleje to samozrejme kazdeho vec...

C-HR je za mna kusok aj o style a mode... takze necakajme ze to bude brutalne drzat stopu a trhat asfalt ci ponukat 600 litrov ako octavka... je to modna stylovka v modernom prevedeni s modernou technikou... ktora ale neraz uz nesadne kazdemu... ja hadam ani nemusim pisat ake SUV by som si vybral radsej v podobnej velkosti .. ale inak uspech uC-HR sa fakt nedivim.. takto nejako sa dnes robi trhak... logika nelogika... toyota toto vie perfektne nacasovat aj vizualne prevtelit do reality .. :yes:
Avatar - Mikesus
3. 2. 2020 15:16
Re: Auto k ničemu
Protože Toyotě třeba spolehlivostí Škoda nesahá ani po kolena a Auris se neprodává už nějakou dobu?
Nicméně taky tohle bych nekoupil, i když se mi líbí. U mne zatím rozum vyhrává.
A v modrých zónách už rok nezaparkuješ s hybridem zdarma
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 15:13
Re: Auto k ničemu
Ženským racionální myšlení bohužel sudičky nedaly do vínku.... ;-)
Avatar - CICERO
3. 2. 2020 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 20:05
Re: Auto k ničemu
Tož alespoň někdo v rodině má vkus, když ostatní tápou.... ;-)
Avatar - _Karel_
3. 2. 2020 17:19
Re: Auto k ničemu
:yes: souhlas.
Jen tedy ty jsi poslední dobou právě ten, kdo nechápe jak si někdo může to nebo ono koupit... ;-)
Avatar - speedfred
3. 2. 2020 16:41
Re: Auto k ničemu
Ty nemáš vkus pretože si kupuješ tvarovo zastaralé kupátko. Máš čo si chcel. :-!
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 16:03
Re: Auto k ničemu
...styl...a o ten tu jde až v první řadě.... ;-)
Avatar - white label
3. 2. 2020 15:53
Re: Auto k ničemu
Tobě platili nippončíci tak dlouho, že už se jich do smrti nezbavíš... :-!
Avatar - Mikesus
3. 2. 2020 15:52
Re: Auto k ničemu
V tomhle s Ozzmanem naprosto souhlasím. 1.8 dobrá do města, dvoulitr už tak příjemný není ve městě. Na dálnici ok, ale tam hybrid ztrácí výhodu a navíc v takové krabici.
Pro rodinu malé, do města s kompromisem, obecně stísněné. Z mého pohledu jediné co má, je ten styl.
Avatar - _beta
3. 2. 2020 15:49
Re: Auto k ničemu
yep.
Je to pre ženu niečo ako kabelka.
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 15:47
Re: Auto k ničemu
...přesně to jsem chtěl slyšet.....díky.... ;-)
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 15:02
Re: Auto k ničemu
Když se ti líbí....peníze netřeba řešit..... ;-)
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 14:54
Re: Auto k ničemu
...asi máš pravdu....asi jsi nepochopil....a ani jsi nechtěl pochopit, že? ;-)
Avatar - Dzakobo
3. 2. 2020 14:38
Re: Auto k ničemu
Vkládáš mi do klávesnice něco, co jsem nenapsal. Racionálně si zdůvodnit koupi této CH-R nelze, protože vždy existuje praktičtější nebo levnější alternativa. Ale když se to někomu líbí + líp se s tím líp parkuje u obrubníků a m. zónách a vypadá neotřele, tak to určitá skupina kupuje.
Proč by kupujícímu, který pořídí toto, nestačil např. Kamiq 1.0TSI nebo Auris 1.8H hatch?? Beru, CH-R slučuje klady obou (hybrid + SUV) ale zaplatí se za to moc navíc...
3. 2. 2020 14:24
Štýlovka
CH-R je proste štýlovka, pohodlná, extravagantná so zaujímavým interiérom a v kombinácií s novým motorom už bude hádam aj trošku svižná. Najväčšie mínus je podľa mňa len to, že je to skutočne auto pre dvoch a žiaľ nie je to kvôli priestoru ako takému, ale kvôli povestnému klaustrofobickému pocitu vzadu. Ja teda nemám problém s ničím, ale vzadu v CH-R som sa cítil asi najhoršie zo všetkých áut v ktorých som kedy sedel. Za to vpredu za volantom presný opak :yes:
3. 2. 2020 14:18
Re: Auto k ničemu
jn, chce to chlapácký auto.... i30
3. 2. 2020 14:04
Re: Auto k ničemu
takže když to kupují ženské, tak je to auto k ničemu :yes:
Avatar - Emel
3. 2. 2020 13:58
Re: Auto k ničemu
Pokud jsem Ozzmana pochopil, tak se mu nezdá ta 2.0 verze... pro bábiky do města ano, ale s tou 1.8.
4. 2. 2020 09:26
Re: Auto k ničemu
ctihodný kmete, velmi se mýlíš. je to smutné, ale zatímco spousta žen dokáže vyhodnotit a najít partnera, který dokáže ulovit nejvíce mamutů, a ráda mu odpustí jisté fyzické nedostatky, spousta mužů naopak domů přivede ženu, kterou žvýkání kůží nebaví a udržování rodinného krbu obvykle sjednává další najatá ženština. takže v tomto, pro život daleko důležitějším rozhodnutí, muž selhává daleko více a chlácholí se tím, že si dokáže vybrat lepší auto ;-)
Avatar - Mikesus
4. 2. 2020 04:25
Re: Auto k ničemu
Tak zvýšené kombíky třeba ani jako crossover nepovažuju. Ale jak říkáš, je to jen o definici.
Pro mne cross je smrsklé SUV, takový mini/kompakt hatch na chůdách.
Allroad beru jako "paket pro špatné cesty", ale jestli je to jako crossover definované....
Avatar - Mikesus
3. 2. 2020 19:50
Re: Auto k ničemu
Pro mne je crossover a SUV to samé, jen je to menší.
Avatar - xxc
3. 2. 2020 15:51
Re: Štýlovka
Ja som v tom sedel vzadu a pohoda. Trosku mensie okna, ale nebol problem.
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 15:24
Re: Auto k ničemu
....ale chápou....zkrátka Japonce je třeba kritizovat za každou cenu (jako všichni zdejší pisálci) a bojíš se je zradit...a tom to je... ;-) Ale neboj, já tě chápu.... :-!
Avatar - speedfred
3. 2. 2020 13:33
Re: Auto k ničemu
Ja som honpochopil iba ako “dizajnovku”. Mne sa to auto ale fakt páči,neviem či by som si ho kúpil ale páči sa mi.
A teraz do mňa.
Avatar - lamal
4. 2. 2020 15:18
Re: Ozz 1.8HY
napisal si to dobre ... tiez respektujem tieto hodnoty
Avatar - white label
4. 2. 2020 13:36
Re: Auto k ničemu
Ale proč vůbec řešit něco, co si nikdo zaškrtnout nemusí, příplatky, které jsou dobrovolné a nechci je, mě absolutně nezajímají, proč bych měl v tomto ohledu řešit ostatní? Pokud to chtějí, jejich volba, ať si to (za své prachy) užijí..., mám dost jiných starostí.
To samé s palivem atd., já si vyberu co chci já, oni si vyberou co chtějí, a pokud si vyberou špatně, je to jen a jen jejich problém.
Avatar - Emel
4. 2. 2020 12:50
Re: Auto k ničemu
No tak to máš za pár, ne?
Avatar - Emel
4. 2. 2020 10:10
Re: Auto k ničemu
Tak allroad měl metlu za 35t...
Avatar - kari.laz
4. 2. 2020 09:17
Re: Auto k ničemu
Natažený nohy mám tak možná na motokáře. Jestli máš Břuch jak vycpanou peřinu, tak to chápu, ale jinak nechápu, proč by jsi v tom musel ležet. Správný posaz je dost důležitý pro řízení auta.
Avatar - Mikesus
4. 2. 2020 04:28
Re: Auto k ničemu
mam 186cm a nevšiml jsem si, že bych se nevešel, i když ještě panorama snižuje střechu. Tam už je prekérka vzadu uprostřed, to souhlasím.
Avatar - white label
3. 2. 2020 23:42
Re: Auto k ničemu
Nejen průměrně vzrostlý člověk si sedne vzpřímeně i do běžného auta, k tomu SUV/MPV nutně nepotřebuje. Rozdíl ovšem může být ve výškovém rozdílu kyčlí a kolen, ale to je trochu jiná písnička.
Avatar - white label
3. 2. 2020 23:32
Re: Auto k ničemu
Jak na WC? A jsme zase u tématu "Toiky"... ;-)
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2020 22:43
Re: Auto k ničemu
Nesnáším vzpřímený mpv-posaz jak na WC. Není na tom nic fyziologického.
Avatar - Mikesus
3. 2. 2020 20:05
Re: Auto k ničemu
:D :D jediná možná varianta :D
Avatar - Mikesus
3. 2. 2020 20:04
Re: Auto k ničemu
Za mne do města jednoznačně 1.8. Příjemnější, plynulejsi, rychlejší reakce a komfortnější ( alespoň v Corolle). V CHR úplně říct nemůžu jak na tom je FL, 1.8 před FL byla o dost tvrdší.
Odhlučnění určitě zlepšili. To mám ale podezreni i u corolly MY2020.
3. 2. 2020 20:00
Re: Auto k ničemu
Legendárna veta z tohoto webu. Je to premotorované :D
Avatar - Mikesus
3. 2. 2020 19:49
Re: Auto k ničemu
Nějak nechápu, proč by se mělo ležet v autě, tedy pokud nechceš někde nocovat. A tam by teda sklopene sedačky v kombíku i to zastaly
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 18:08
Re: Auto k ničemu
Tož chtěl sem vás letos zase pozvat na degustačku a grillovačku, ale vaše jména mě kua vypadly ze seznamu.com..... ;-) Tož nic, ale když budete od teďka hodní, tak se za vás přimluvím.... ;-)
Avatar - white label
3. 2. 2020 16:38
Re: Auto k ničemu
Tohle není SUV, to je crossover jak vyšitý...
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 15:41
Re: Auto k ničemu
....asi jsi to chválení nedotáhl do zdárného konce.... ;-)
Avatar - Mikesus
3. 2. 2020 15:09
Re: Auto k ničemu
A to jsi nezažil mokro, kdy se mi v corolle hlásí protiprokluz při plném plynu i kolem 80 km/h
3. 2. 2020 14:32
Re: Auto k ničemu
Samozrejme nemáš pravdu - parkovanie v modrých zónach pre hybridy zadarmo bolo zrušené po nástupe nového primátora.
Avatar - _beta
3. 2. 2020 13:46
Re: Auto k ničemu
Jak k ničomu?
Je to auto pre ženy.
Teda tie moje všetky tri vraveli že sa im to páči.
Nám dvom chlapom ani tak nie.
Takže je to jasné, je to pre bábiky do mesta a bodka.
Avatar - pradeda777
9. 2. 2020 14:38
Re: Auto k ničemu
Soudružky učitelky se na tobě teda pěkně vyřádily..... :D
Avatar - white label
4. 2. 2020 22:08
Re: Auto k ničemu
Mig_35 17:45
Pokud se někdo aktuálně rozhodne (z mnoha možných i nemožných důvodů) pro zde opět zmiňovaný A6 alllroad, a chce si u něj připlatit za nejvýkonnější motorizaci, nemá v EU jinou možnost, než vzít nejvýkonnější diesel, shodný s aktuální S6 (sedan/kombi). Nabízená benzínová alternativa ve formě třílitrového šestiválce je totiž slabší, má sice jen o 9 koní méně, ale taky méně o 200!Nm, takže hodnotou krouťáku je benzínová V6 na úrovni nejslabší (ze tří) dieselové verze (45TDI).
U (pro tebe naprosto zásadní) hodnoty 0-100km/h ztrácí benzín (55TFSI) na diesel (55TDI), "brutálních" 0,3 s, což by třeba (nejen) mně osobně vůbec nevadilo (podobně jako těch "neskutečných" 0,4 s, které allroad 55TDI ztrácí na T-Roc R), co ale považuji za nesrovnatelně závažnější problém je, že mi k 55 TFSI (na rozdíl od TDI) jako "bonus" přibalí pouze tzv. ultra quattro a S-tronic, děkuji nechci. Mimochodem k tomu ultra quattru se pak logicky ani nedá připlatit za zadní sport. dif., bez kterého je A6/S6/RS6 (zejména v zimních podmínkách apod.) "poloviční" (aspoň pro mě určitě).
A k těm víceválcovým (6-8) dieselům obecně, proti benzínům mají své slabiny i přednosti, takže si dokážu představit, že si ho někdo do vyšší střední dokáže obhájit, zejména při větších dálničních nájezdech, na dálnici (po zahřátí) v kabině prakticky není poznat rozdíl, kdežto na spotřebě/potřebě častěji tankovat naopak ano.
Avatar - Emel
4. 2. 2020 18:56
Re: Auto k ničemu
Pokud je individuální lak na 60% ceny téhož u Opelu, pak je ještě prostor pro zdražení ;-)

Ne, dobře, já ti rozumím a asi mám ty priority podobně... ale holt... každý jezdí jinak, každému dle jeho gusta. Už jsem tu kdysi psal, jak jsme měli před domem se sousedem dvě Octy v kombíku za podobné peníze... RS 2.0TSI manuál... a 1.6TDI DSG s panoramou a tak.. a ani jeden z nás by neměnil...
4. 2. 2020 17:45
Re: Auto k ničemu
to byl příklad. příplatky jsou u Audi poměrně astronomické, já jsem jen narážel na to, proč někomu není líto peněz za - pro mě nesmysly - a naopak za podstatné věci - pro mě - je jim peněz líto.
protože mi nikdo nevymluví, že si někdo připlácí za nejvýkonnější motorizaci z jiného důvodu než proto, aby to jelo rychle.
Avatar - lamal
4. 2. 2020 15:58
Re: Auto k ničemu
v zrovnani od Chválu si tiez vybrali 1.8 vzhladom na cenovy rozdiel VS realne rozdiely... po meste mala 1.8 v corolle este nizsiu spotrebu ako 2.0 a nie o malo.. tusim nejakych 0,5-0,7l...
Avatar - lamal
4. 2. 2020 15:14
Re: Ozz 1.8HY
Corolla je tichsia ako auris celkovo (vyhoda novsieho auta), aj ten 2.0hy co mas ty je tichsi v nizkych otackach - do tych 4000ot ako 1.8. V corolle je 2.0 sviznejsia aj na rozjazdy, sedi to principialne - ma silnejsiu bateriu = vacsi prud na rozjazdy a 2.0 ma predsalen viac krutiaku aj v nizsich ot ako ta 1.8. Pri zrovnani v 80kmh je 2.0 samozrejme rychlejsia, ale to bude jej celkovym vykonom, pretoze tam silnejsi 2.0 zaberie viac tam je to logicke... to nic nevravi o tom, ze medzi 70-130 je 1.8 v najlepsom lebo ma otacky, ale je jasne ze svojim celkovym vykonom nemoze porazit 2.0 ktory jej nad 80kmh, ale pocitovo uz ovela skor utecie...

Aurisa casom donesiem na merania ak bude treba ;-)
Avatar - Mikesus
4. 2. 2020 14:52
Re: Ozz 1.8HY
No ale já tu 1,8 naopak bych preferoval před tím dvoulitrem. Obzvlášť v CHR.
Avatar - Mikesus
4. 2. 2020 14:51
Re: Ozz 1.8HY
Tak to jsem 3 roky asi jezdil úplně s jiným aurisem. Celková hlučnost, pokud porovnávám s corollou, je rozdílná na první poslech. "vytí" motorů je asi stejné, jen 1,8 šla dřív do otáček. U té 1,8 bylo každé kilo navíc znát, to souhlasím. Ve 3 lidech ( jen s dvojčaty a to člověk dynamiku nezkouší ) jsem téměř nejezdil, tak nevím. Mně naopak subjektivně přijde, že ta 1,8 má v nizkých rychlostech větší chuť zrychlovat než aktuální dvoulitr. Ale to se pak láme právě kolem 80km/h, kde už se tolik 1,8 nechce. Ale dálnice je obecně nouzovka, žádné vyskakování si fakt nehrozí.
Ale nemám to nijak změřené, jen subjektivní pocity.
Rád bych to dynamicky porovnal a mrzí mně, že jsem to neudělal než šel auris z domu.
Avatar - lamal
4. 2. 2020 13:52
Ozz 1.8HY
Hodim to sem Ozzmanko, tvoje prve vlakno je tak dlhe a rozvetvene... :-)

Jedna z mojich blizkych osob si kupuje jazdeneho Aurisa 1.8HY - moje odporucenie a nakoniec sa to ujalo a po par KS, ktore sme si tak lepsie presli doplnim:

ad 1 - do mesta ano a mimo mesto/dialnicu nie ... z pouzivania som zistil pri obsadeni 3mi osobami, ze najhorsie pre ten system 1.8 su maximalne zrychlenia 0-70 kmh... pisem maximalne, nie bezne potrebne tam to vzdy tak nejak staci, ale zo semaforu to proste nestartuje rychlo a akceleracia je plynula, ale vlazna... tento system celkovo aj s nejakym zatazenim najlepsie zrychluje nad 70kmh... ak sa meria zrychlenie ze ides 70kmh a jebneš to na podlahu tak motor sa uz v tejto rychlosti vie dostat do otaciek a ponuknut potrebny vykon... taktiez 80-120 je prekvapivo pouzitelne rovnajuce sa napr 1.6tdi v nejakom rapide s 3ludmi.
Tym chcem napisat, ze co sa tyka vykonu tak prave mimo mesto sa kvoli uz dostupnym otackam ta 1.8 predava najlepsie a 70-130 zrychluje zhruba tak ako sa na 136k patri... problem teda je, ze v nizkych rychlostiach ten benzinak nedosiahne vysoke otacky preto je vlaznejsi ten retazec, naopak v rychlostiach okresnych uz po stlaceni plynu otacky ma a funguje... na dialnici +- suhlas tam uz to je s kompromismi, ale na tempomat 110-130kmh funguje dostojne...

ad2 - hlucnost 1.8 ... v tomto smere koluju priserne historky, ale z vlastnych skusenosti nemozem povedat, ze by ta 1.8 a to aj v starsom Aurise nejak neskutocne zavijala... v meste ani nemoze pretoze nema otacky a mimo dialnicne plne akceleracie kde uz pri nejakych 120-140 fakt maka na max mi to pride ako rozumne tichy pohon... hlavne po skusenosti s 1.5tsi v octavii + dsg ten tiez huci nad 4000 fakt dost a to DSG ho tam furt posiela, v tomto sa mi stary auris lubil dokonca viac,. lebo som vzdy vedel co urobi a co od neho cakat a vysledny hluk nebol tak zly,... to s DSG zase nikdy nevies co spravi a niekedy je tam schopna da 1čku pri 5000ot aby tam po 2s trapenia vadnutia a hluku dala 2ku a auto zrychlilo... myslim, ze zakaznici co si to v reale odskusali a porovnali v tak velkej miere tie hybridy kupuju... aj ten 2.0hybrid v corolle huci poriadne nad 4500ot a o nic menej ako 1.8 v aurise... tym nechcem ociernovat 2.0hy ktory je super, akurat ze mi 1.8 nepride celkovo o moc hlucnejsi a vo vysokych otackach uz vobec nie
Avatar - Emel
4. 2. 2020 13:45
Re: Auto k ničemu
No když myslíš... já teda A6 vídám v naprosté většině černé, šedé, stříbrné. Ostatně stejně jako BMW nebo Mercedesy v dané třídě. Občas nějaká tmavá modrá, bílá, hnědá. BTW, individuální lak na Insignii stojí 160t, to mě taky vždycky pobaví (u Opelu!)... ale tak... ber nebo nech být.

Naví nevím... co jsem se rychle díval do ceníku... základní navi je v základu, za příplatek 52 je větší, s lepším systémem a vč. virtual cockpit. Samotná navi asi není takovej problém, jde spíš o integraci s autem... pokud si vzpomínám, tak se z mapových podkladů braly informace pro čtení značek, navi naopak uměla z jízdních dat dopočítávat pohyb v tunelu a tak.
4. 2. 2020 13:23
Re: Auto k ničemu
ano, ale nepochybuju o tom, že si někdo připlatí za individuální lak. spíš ta palba za navigaci, která se ani náhodou nevyrovná čemukoliv v mobilu, je úžasná.
Avatar - white label
4. 2. 2020 13:07
Re: Auto k ničemu
Napsal jsem většinou, ne všem. A hlavně je to spíš o stavu/stáří ducha, než těla. ;-)
Někdo je (duchem) dítě celý život a jiný je senior už ve 30ti. :-)
Avatar - Emel
4. 2. 2020 13:02
Re: Auto k ničemu
Jo, to je fakt, původní příspěvek bylo dobré tlačítko a pod ... by se vešlo.
Avatar - white label
4. 2. 2020 13:01
Re: Auto k ničemu
To samozřejmě vím, ale to je nepohodlné, ale hlavně při více příspěvcích příspěvcích je to k ničemu.
Avatar - Emel
4. 2. 2020 13:00
Re: Auto k ničemu
Crossover je "něco mezi".
Typicky se tím myslí "něco mezi klasickým hatchbackem a SUV" - třeba Qashqai díky své malé světlé výšce je často zmiňován jako crossover.
Ale může to být "kříženec" i jiných věcí... třeba Espace je dejme tomu crossover MPV a SUV.
Mega byl crossover SUV a kupé.

Osobně se taky kloním k tomu dávat QQ i CHR mezi SUV... nakonec statistiky taky třídu crossoverů neznají... jen prostě ta rozmanitost dnešního trhu + modulární platformy... za chvíli budou ty třídy neudržitelné.
Avatar - Emel
4. 2. 2020 12:49
Re: Auto k ničemu
Je tady "Zobrazit ve stromu" pod těma třema tečkama...
Avatar - white label
4. 2. 2020 12:33
Re: Auto k ničemu
Ozzy 11:01
To bylo na mě?
Proboha, proč tu pořád nejsou schopni dát tlačítko na původní příspěvek?
Avatar - white label
4. 2. 2020 12:22
Re: Auto k ničemu
Taky vám (chlapi) nic jiného nezbývá, než podobně "nouzově" uvažovat... ;-)
Jak jsem psal včera, líbí se to hlavně dětem a seniorům. :-)
Avatar - Ozzman
4. 2. 2020 11:01
Re: Auto k ničemu
Vidiš jak jsem předpovídal? : D
4. 2. 2020 10:07
Re: Auto k ničemu
o tom Allroadu, který tady někdo vytáhnul.
ale nevím, jestli mluvíš na mě, protože nevidím šipku...
Avatar - Emel
4. 2. 2020 10:02
Re: Auto k ničemu
To mluvíš o čem zase :-) ?
4. 2. 2020 09:18
Re: Auto k ničemu
mám podobnej příběh s CT200h, auto původně jen pro manželku a o víkendu když někam potřebuju tak do něj mile rád usedám a přes týden když je náhodou volný na popojíždění městem jedu zařídit věci který by snesli odklad. Dokonce jí ho jezdím luxovat a mýt, to jsem u jejího auta nikdy nedělal.
4. 2. 2020 09:09
Re: Auto k ničemu
Přesně. Obzvlášť u auta na cukačky po městě.
Avatar - _Karel_
4. 2. 2020 07:28
Re: Auto k ničemu
Já jsem fyzicky zdravej, do důchodu mám daleko, a výhodu nastupování beru i tak jako poměrně stěžejní.
Lezu do auta/z auta denně x-krát a je mi to prostě pohodlnější. Určitě nejsem sám.
Avatar - _Karel_
4. 2. 2020 07:24
Re: Auto k ničemu
Já to ale nebral vůbec osobně, psal jsem "já", ale myslel jsem to docela obecně. Mohl jsem to napsat jasněji. To je jedno, nechme toho.
Avatar - Mikesus
4. 2. 2020 04:31
Re: Auto k ničemu
s tím dvoulitrem jezdím už skoro rok v corolle. A v CHR se chová úplně stejně. I když pominu hybridní Auris ( člověk si to tak dobře nepamatuje ), tak kdykoli dostanu náhradní auto s 1,8, bez ohledu na model, okamžitě mne to trkne. Ve městě živější, kultivovanější, tižší.
Avatar - Mikesus
4. 2. 2020 04:28
Re: Auto k ničemu
Tohle jediné chápu, výhoda nastupování ( zdravotní důvody ) a preference značky.
3. 2. 2020 23:56
Re: Auto k ničemu
Jo už jsem pochopil, že mluvíš spíš o verzi (2.0) než o celém autě. Vím kam míříš.

Ale...původně mě k CHR dostalo výhodné parkování, pak jsem se octl pod vlivem marketingu a to auto se mi fakt začalo hodně líbit, ale pořád jsem ho bral jako nákupní tašku. Po roce a půl jsem CHR úplně podlehl a začal jsem tím jezdit skoro všude. Čím víc tím jezdím, tím víc mě baví až mě to přijde divný :D Limituje mě ten výkon mimo město a odhlučnění, jinak mi asi nic nechybí. Taky jsem zjistil, že sice se vejdu celkem všude, ale malé to auto určitě není. Takže vlastně by mi stačilo úplně na všechno.

No půjdu se projet tím faceliftem. Je klidně možný, že jestli to ztratilo příjemnou plynulost po městě, jak naznačuješ, tak ti dám hned zapravdu :D
Avatar - white label
3. 2. 2020 23:36
Re: Auto k ničemu
Tak potom hlavně, aby si v tomto ohledu opravdu výrazněji pomohli. Třeba pro mě je pro pohodlné nastupování podstatnější délka dveří, než samotná výška sezení.
Avatar - JirkaVejrazka
3. 2. 2020 22:14
Re: Auto k ničemu
Nejen styl. Mi rodice si koupili C-HR, protoze chteli Toyotu a "aby se jim tam dobre nastupovalo". Tohle kriterium nebyva pred duchodovym vekem majitelu na hornich prickach priorit, ale casem nabyva na vyznamu.
Avatar - white label
3. 2. 2020 20:46
Re: Auto k ničemu
Tvoje zřejmě není vyloženě špatné, jenom prostě není normální... :D :-[] ;-)
Avatar - _Karel_
3. 2. 2020 20:19
Re: Auto k ničemu
Nechci to znovu otevírat, ale evidentně třeba my dva máme za "racionální" každý něco jiné. Znamená to, že tvoje "racionální" je to správné a moje to špatné?
Avatar - Mikesus
3. 2. 2020 19:57
Re: Auto k ničemu
V ceně toho Chr máš třeba corollu ( aby někdo nevytahl, že porovnávám hybrid s klasikou ), která je větší, pohodlnější, s lepší dynamikou a lepší výbavou. A takových aut napříč značkami ( když ignoruju hybrid )najdu nespočet. Jen ten "styl", který je často velice subjektivní
3. 2. 2020 19:45
Re: Auto k ničemu
ženám se nesnažím rozumět, a říkat, co mají koupit už vůbec ne, protože je to marné. u mužů bych jistou racionalitu předpokládal...
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 19:23
Re: Auto k ničemu
Jak už jsem tu pár lidem napsal, je to spíš hodnoceno optikou srovnání dvou verzí. Interiér je rozhodně lepší, než Troc, toho vubec neberu v potaz, tam je to smutné, mne spíš mrzí, že s faceliftem trochu nezapracovali na tom infotainmentu a vůbec přístrojích, které jsou pořád stejné i po letech.

Jinak jízdní vlastnosti - tady je asi ten dvoulitr trochu měkčeji nalazen a lépe žehlí pražské nerovnosti, byli jsme s tím i na okresce, i na dálnici, tady posun je, to jsem zapoměl napsat.

Fakt si to jdi zkusit a schválně napiš, třeba to budeš vidět jinak, ale přesedali jsme mezi těmi auty hned po sobě. Pokud BYCH takové auto kupoval na to poskakování po Praze, beru jednaosmu :)
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 19:20
Re: Auto k ničemu
Hele, schválně si to jdi vyzkoušet, co na ten dvoulitr řekneš po Praze, zvláště, když máš tu starší verzi, já tady musím prostě uznat argument slavného Hamuny, že ta jednaosmička je plynulejší, je to tak u CHR, tak i u Corolly, co jsem měl možnost. Proto na to poskakování beru jednaosmu, jako lepší variantu :)
3. 2. 2020 19:13
Re: Auto k ničemu
Jako souhlas že pro ženskou, která většinou jede klidně a ve městě, to je asi zbytečné. Ale nezapomeň, že tím jezdí i muži :D A já bych to z fleku za silnější verzi vyměnil, pak by mi chybělo jen lepší odhlučnění na dálnici (nevím jestli taky nevylepšili).
3. 2. 2020 19:11
Re: Auto k ničemu
Ozzi, ač si většinou rozumíme, tak teď fakt nesouhlasím, asi víš proč :D

Já bych řekl, že z pohledu někoho kdo má za ideál kombi střední třídy je to vážně nepochopitelné. Ale ne každý potřebuje velké auto a třída malých aut zase nemá plnohodnotnou techniku i výbavu a celkově vnitřní prostor hlavně na šířku je limitující. Takže někdo kdo chce plnou výbavu, nemusí mít moc velké auto (víc než hatch nižší střední), ale zároveň nechce úplně malé, tak je to ideál. Ano, ten popis odpovídá hatchbacku, tzn Corolle, ale crossover má své výhody taky, respektive ať si každý vybere. Je to jiná koncepce, jinak se sedí, jinak vidíš před sebe a máš jistou schopnost přejezdu obrubníků, polních cest atd. A někomu imponuje ten "cross" vzhled.

Pro mě jakožto kovaného pražáka co bez limitu potřebuje jezdit sem tam a nechce jezdit v malé plechovce, kam se třeba na šířku mají vždy 2 chlapy problém se vejít a chce mít v autě hodně výbavy s velmi dobrýma jízdníma vlastnostma je CHR ideální. Tuhle kombinaci nabízí asi jenom prémie (která stojí o dost víc) nebo vrcholný TRoc apod. což taky není vůbec levné auto. A za mě je třeba interiérem CHR dospělejší než TRoc, který je plastové království z Pola.

Jinak s výhledem z CHR se to podle mě přehání v kritice. Výhled je špatný šikmo vzad, jinak dopředu je naopak velmi dobrý a je tam výhoda vyššího sezení - to byl pro mě jeden z argumentů proč jsem to do města pořídil. Na šikmo vzad mám hlídání mrtvého úhlu, takže mě to uplně netrápí se přiznám.
Avatar - speedfred
3. 2. 2020 19:03
Re: Auto k ničemu
Ak nepozveš tak ti nedám zatrúbiť a ošahať tlačítka na tej mojej haraburde. 8-s
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 19:02
Re: Auto k ničemu
Tak 3er vs Superb je trochu rozdíl, mne se tady míjí potřeba u městského Crossoveru mít stovku za 8s a zároveň ho provozovat do 50-70km/h, protože na dálnici se to zas tak nehodí a navíc to nepřeveze nic moc.
3. 2. 2020 19:00
Re: Auto k ničemu
Hele tohle je něco jako proč kupovat obyč 3er když můžu mít Superb Laurin&Klement. V ceně CHR s dvoulitrem nemáš u těch aut ani dynamiku, ani styl, ani výbavu, prakticky nic. A nebo jen jedno z toho.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 18:16
Re: Auto k ničemu
Jako provoz pro manželku určitě, pro manželku a děti už moc ne, ale pak právě narážíme na to, co píšu, manželka asi nebude lítat po dálnicích a když jo, tak tam se hybridní SUVCrossover právě zas tak nehodí, bude mu chybět ta úspornost a i když má ty baterky v podlaze, rozumíš, tak i tak to má těžiště proklatě vysoko :D No a z této rovnice mi vyšel lépe 1.8 :)
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 18:14
Re: Auto k ničemu
Nějak jsem si nevšiml, že by si tu opakoval stokrát dokola nějakou věc.... = promiň, ale v tomhle mistr oboru nejsi :D
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 18:02
Re: Auto k ničemu
Právě sem se vrátil z hradu....ehm.....ze zdravotní procházky a vidím, že si mě tu berete na paškál..... ;-) Klidně si nech "stařu" v garáži a choď se na ňu dívat a za chvílu z tebe bude také fossil.... ;-)
Avatar - white label
3. 2. 2020 17:40
Re: Auto k ničemu
Moc se netěš, za chvíli je tady a dostaneš katanou přes pr.del... :-O :-[]
edit: jsem ti to říkal...
Avatar - white label
3. 2. 2020 17:36
Re: Auto k ničemu
A denně by se na něj musel dívat... ;-)
Avatar - speedfred
3. 2. 2020 17:35
Re: Auto k ničemu
:-[] :-[] ale nejako dlho tu nebol dedo, že by predsa ?...... :-(
Avatar - speedfred
3. 2. 2020 17:34
Re: Auto k ničemu
....denne ho voziť v takom fosilnom dizajne. :-[]
Avatar - white label
3. 2. 2020 17:28
Re: Auto k ničemu
To by byly titulky v Blesku:
"Harakiri na kyjovském náměstí!" :-O :-!
Avatar - _Karel_
3. 2. 2020 17:14
Re: Auto k ničemu
Jako rodinné by mě tohle auto ani nenapadlo, ale coby povoz pro manželku mi přijde velmi ok - pro ty, kterým extravagantní design padne do oka. Srovnání 1,8/2,0 ti budu věřit, ale jinak - mě to přijde jako prima auto a docela ho vídám. :-)
Avatar - white label
3. 2. 2020 17:03
Re: Auto k ničemu
Tak to by bylo pro něho za trest....
Avatar - speedfred
3. 2. 2020 16:57
Re: Auto k ničemu
....a dedo by musel potom na námestí spáchať sepuku.
Avatar - speedfred
3. 2. 2020 16:57
Re: Auto k ničemu
On tam bude ako fosil vekom a ty tvarom karosérie toho čo máš doma. :-[]
Avatar - white label
3. 2. 2020 16:52
Re: Auto k ničemu
Taky proto mu ta německá plečka stojí furt v garáži a radši všude jezdí Yarisem, má strach, že by ho někdo bonzl nippončíkůn (jeho někdejším chlebodárcům)... :-O 8-s :D :-[]
Avatar - white label
3. 2. 2020 16:49
Re: Auto k ničemu
S ním právě ne, on už prý sice fosil je, ale fosilní tvary karoserie naopak nemusí... ;-)
Avatar - speedfred
3. 2. 2020 16:47
Re: Auto k ničemu
S dedom si spravíte nejaký “Club old fosil”.
Avatar - speedfred
3. 2. 2020 16:43
Re: Auto k ničemu
....a ty si kúpiš nakoniec nejakú nemeckú plečku. Pekne si im zaťal katanu do srdca.
Avatar - white label
3. 2. 2020 16:43
Re: Auto k ničemu
Naprostý souhlas, mám prostě slabost pro "fosilní" tvary karoserie... :-O :D

P.S. Z naší rodiny se líbí C-HR jen dceři (12), ale té se líbí hodně.
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 16:02
Re: Auto k ničemu
....nejen dlouho, ale také solidně..... ;-)
Avatar - pradeda777
3. 2. 2020 16:01
Re: Auto k ničemu
Mě se líbí taky, ale já už jsem fossil........zato sousedův kluk, co pracuje v Německu, je podle mě ucho....a také s Chrrrrr jezdí...... ;-)
Avatar - white label
3. 2. 2020 15:57
Re: Auto k ničemu
Místo ryby si chytil velrybu a teď nevíš co s ní... :-O :-[]
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 15:52
Re: Auto k ničemu
:-[] Ale chytil jsem nesprávnou rybu :D
Avatar - white label
3. 2. 2020 15:41
Re: Auto k ničemu
Mne sa nepáči a už idem do teba... :D ;-)
Mám zkušenost, že se líbí hlavně dětem a seniorům, tak si vyber... :-[]
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 15:34
Re: Auto k ničemu
:D Nesmíš na ní přijít po celém dni na festivalu :D
Avatar - white label
3. 2. 2020 15:32
Re: Auto k ničemu
Promiň, ale s tvým tvrzením, že: "... Toiky mají fajn sedačky.", nemohu (po vlastních zkušenostech) souhlasit:
https://www.toitoi.cz/…_toitoi-mini.jpg
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 14:35
Re: Auto k ničemu
Trochu si pleteš pojmy.. TT či Mini Cooper jsou auta pro zábavu... toto je hybridní crossover od Toyoty... jediné, co je na něm nadprůměrné je spolehlivost a spotřeba ve městě.
Avatar - xxc
4. 2. 2020 07:54
Re: Auto k ničemu
Urcite aj za stolom lezite, alebo pri praci na pc a pod :-) Podla mna sa da lahnut aj v suv, len opacne je to tazsie.
4. 2. 2020 02:55
Re: Auto k ničemu
Karle, když ty se drbeš tam, kde nic nesvědí...
na tvém počínání není nic iracionálního, pořídil jsi ojeté auto s dieselem a to je naprosto v poradku. Q5 nebo A6. Já jsem se vyjadřoval neuctive o kupcich automobilu za 2M+, kteří daji přednost takovému motoru, který ani moc nejede a ani moc nešetří...
Avatar - white label
3. 2. 2020 20:50
Re: Auto k ničemu
To není o celkové velikosti (spíš výšce po střechu), třeba A6 allroad taky rozhodně není malé/menší auto, ale SUV to není ani omylem.
Avatar - white label
3. 2. 2020 18:27
Re: Auto k ničemu
Audi all...
Trpělivost prý přináší růže... :-)
Avatar - white label
3. 2. 2020 15:48
Re: Auto k ničemu
Neříkej mi, že to s tím měkkým "i", nebyla narážka na mobilní hajzlíky, jinak bys logicky napsal "Toyky". ;-)
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 15:42
Re: Auto k ničemu
Tak až mi Toyota zaplatí, pak ji tu budu klidně bezmezně chválit a zamlčovat nedostatky :D
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 15:29
Re: Auto k ničemu
No... zrovna já, který tu chválil Corollu, Ravku a Hiluxe.. ;) Máš to popletné Pradědo...
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 15:16
Re: Auto k ničemu
CHR chápu, stylovka do města a okolí... pak ale nechápu, proč bych potřeboval tuto silnější verzi :) Možná jsem to špatně formuloval a někteří nechapou...
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 15:11
Re: Auto k ničemu
No, to je otázka... je to přebytkem výkonu, nebo nedostatkem adheze? :D
3. 2. 2020 15:10
Re: Auto k ničemu
copak ženské se rozhodují při koupi racionálně??? čest výjimkám...
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 14:39
Re: Auto k ničemu
No, počkej, zatáčí to docela dobře, baterky, těžiště...

Jo a zapoměl jsem, že na mokru má tendenci tento dvoulitr brutálně hrabat při každém větším přidáním plynu... chybí mu AWD jako sůl :D
Avatar - Ozzman
3. 2. 2020 14:37
Re: Auto k ničemu
Dizajnovka ano... a neuděláš větší vow efekt za ty peníze s 1er, A3 či Nějakým Minicooperem ?Neříkám, že je ošklivé, v této oranžové mu to sluší, jen, jak píšu, do města je příjemější a levnější 1.8.
4. 2. 2020 08:48
Re: Auto k ničemu
to na věci nic nemění, kritizuju kupce luxusního automobilu s šílenou pořizovací cenou, kteří neváhají připlatit desetitisíce za položky typu:
- individuální lak za 93 tis
- navigační systém za 96 tis
- led světlomety za 69 tis
a ve finále tam nechají dieselový motor, aby ušetřili dva litry na sto...
3. 2. 2020 19:45
Re: Auto k ničemu
tak už jsi zjistil, jestli T-Roc vypráší Allroada za dvakrát tolik? nebo pořád trapné ticho servírované s kopcem omáčky, co nikoho nezajímá:)
Avatar - xxc
3. 2. 2020 15:53
Re: Auto k ničemu
V Corolle sa nelezi? CHR bolo v pohode, co som v nom sedel. Inak sa paci aj mne, ale asi to starsie bolo krajsie, to faceliftovane je nejake vyhladene :-)
3. 2. 2020 15:10
Re: Auto k ničemu
jsou to auta, které cílí především na cílovku rozhodující se emocemi.
Avatar - xxc
3. 2. 2020 21:02
Re: Auto k ničemu
Lebo ked si do nizkeho auta clovek sadne normalne, vzpriamene, tak tam clovek bezne nevojde. Musi byt zakloneny a nohy musia byt vyrovnane vodorovne. Pricom do suv, mpv si clovek sadne normalne, vzpriamene, fyziologicky, ako ked sedi na stolicke, alebo hocikde inde. To bude aj rozdiel medzi Corollou a CHR.