Jakoby už dnes nebyl rozdíl mezi auty. Jedno připomíná druhé až na výjimky. Toto např. světla Scala... Nedivím se, že už autosalony netáhnou. Kdo by chodil na kopie :-( kopií??
Fakt? Mně teda tohle přijde docela svébytné... ten předek je spíš takový Chevroleťácký (Camaro apod.). I se mi to docela líbí. Jestli to je jen malůvka nebo to fakt bude reál je věc druhá.
vsetko za zahranatuje.. kukadla su uz vsade male a vysoko posadene... vsetko je podla jednej sablony... aj maska ... len kazda ma ine logo .... taka doba.. naklady... biznis... predpisy.. zakazy... prikazy... lepsie uz asi nebude
tato astra by uz dnes kludne mohla byt hocicim aj hyundaiom aj kiou .. subaru... cimkolvek... tym dnesnym dizajnerom uz ozaj nie je co zavidiet ked musia "carovat" na pathalierniku ... smutne .. a pritom mame dnes tolko moznosti... vlastne nemame.. lebo predpisy.. zakazy .. biznis.. vsak ano
Vzhled nekomentuji, protože jde jen o odhad grafika. Otázkou je co motory. Opel tříválec 1.0 sice moc nejel, ale byl dáván za vzor kultivovanosti. Nové Opel tříválcové motory 1,2 už za vzor dávány nejsou.
A protože ta 1,2 Peugeot v posledních verzích není úplně špatná a hlavně její spojení s automatickou 8° stupňovou převodovkou s měničem momentu je výborné, trošku doufám, že by to Astra mohla takhle dostat.
Takže co čekám o Astry? Ladění podvozku po Opelovsku, spojení motoru 1,2 PSA s automatem Aisin 8° (jako v 308), ale prostornost a ovládací prvky aspoň jako v Astře současné.
P.S.: Nekamenujte mě za tříválce, protože s nimi sice nemusíme souhlasit a můžeme o nich vést spory, to je ale asi tak jediné, co proti nim můžeme dělat... :-)