Zelenejm pitomcům to nevysvětlíš. Musíme prej začít každej sami u sebe a každej ušetřenej gram CO2 má význam. Zřejmě zelený pitomáci neměli na základní škole matematiku, protože i kdyby celá Evropa okamžitě přestala jezdit ve spalovacích autech, tak to v globálním měřítku bude mít neměřitelný efekt.
A čím bys chtěl v Rusku a na Sibiři jezdit? Renaultem Zoe, Egolfem a až dojde štáva, píchneš si to do kupy sněhu a budeš nabíjet. Ach jo. V USA a Rusku maj holt rozum a nevýmýšlí nesmysly, asi proto mam rád americkou a ruskou techniku, že.
A staví neustále nové reaktory a elektřinu vyrábí čistě z JE.
Buchanka má motor ZMZ 2,7, který plní Euro 6dtemp. Motor, který v Rusku splňuje normu Euro 5, se pro Evropu upravuje, aby vyhovoval normě Euro 6c, nyní ho čeká homologace na Euro 6d-Temp. Tyto úpravy probíhají přímo v Radíkovicích a každý vůz se schvaluje individuálně. Znamená to také, že každé auto, které AMC prodá do Evropy, projde nejdříve radíkovickou dílnou.
Akokoľvek som sa vyjadril ohľadne ekológie, súhlasím, že Rusko má špecifické podmienky, do ktorých je potrebné spoľahlivé, ľahko opraviteľné auto, ktoré je odolné voči zlým podmienkam.
Jasně, my ušetříme gram Co2 a indové vysou do řeky 20 sklápěček odpadu, japonec postaví 20 uhlených elektráren, UA 50 plynovek a Třetí svět bude pálit topný olej v kamnech aby se ohřáli.
Navíc až rotaje pemafrost a uvolní se metan, tak nějaká auta budou jahůdka na 10patrovém dortíčku :-)
Keď máme politikov ako je Boris J v GB, ktorí chcú byť zelenejší ako všetci ostatní... Skončíme nakoniec v hlbokej hospodárskej kríze. Možno príde doba, keď podobní ľudia skončia v politike, lebo ich jednoducho nezvolia ľudia.
Nič proti ekológii, čistému vzduchu... tiež sa snažím byť EKO. Ale náš (EU) prístup sa mi zdá prehnaný vzhľadom na zvyšok sveta.
Je tu tu znova. EU sa ženie za ekológiou, najradšej by nám od zajtra zakázali autá so spaľovacími motormi... A Rusi predvedú túto "100-ročnú" krásavicu, ktorá určite nespĺňa ani Euro 4. My máme pretechnizované drahé autá, Rusi - ľahko opraviteľné autá s odolnou technikou.
V USA predstavujú SUV s motormi 8V, my elektromobily.
Spravodlivosť na jednotku. Načo to všetko robíme, keď na nejakú "smiešnú" ekológiu celý zvyšok sveta kašle?
Ruské autá nemusím, ale tento "moderný veterán" sa mi celkom páči :)
Strašný...!
Při představě, že bych ještě i dneska musel jezdit 1203-kou, se mi ježí všechny chlupy na těle.. i tam, kde nejsou.. Brrrr.... Díky za to, že jsme tam kde jsme.. :-)
Ani tak vysokým rizikom zranenia lebo smrti pri nehode. V Rusku má možno opodstatnenie, a možno niekde v obdobných podmienkach, ale u nás už určite nie.
A úplne iný motor, výbava a elektroinštalácia ti pri náraze do stromu v sedemdesiatke zachránia život, že? Doteraz som si myslel, že máš proste Rusko rád a tiež trochu iné názory, ale nie že si taký somár...
A v čom ako je to iný vesmír ako 1203?Je to taký istý šrot, už bol v roku 1992, keď som v tejto rakve jazdil na vojne v Senici VÚ 3848 vo verzii TopoUaz...takéto auto nemá čo robiť na cestách EÚ!!!Už som to raz písal,moji spolubojovníci z prieskumnej batérie sa na tom zabili všetci traja pri náraze v cca 70 km do stromu... :no::no::no:
Zabít se dá i na babetě v rychlosti 30 km/h..... Tohle auto je to těžkých terérnních podmínek a verze z roku 198x a verze z roku 2020 má poněkud víc rozdílů, třeba úplně jinej motor, výbavu, elektroinstalaci atd
Tak tohle jezdí v částech Ruska, kde jsou extrémní podmínky a všechno mega daleko. Cena těch obyč verzí je tuším v přepočtu asi od 200k Kč. Takže tomu se nic moderního ani vzdáleně nepřibližuje jak náklady, tak schopnostmi...
Tak tohle jezdí v částech Ruska, kde jsou extrémní podmínky a všechno mega daleko. Cena těch obyč verzí je tuším v přepočtu asi od 200k Kč. Takže tomu se nic moderního ani vzdáleně nepřibližuje jak náklady, tak schopnostmi...