Ducati na základech svých současných supersportovních modelů Panigale V4 stvořila motocykl, který ohromuje svým designem v čele s karbonovými rámem a šokuje svým výkonem i extrémně nízkou hmotností.
15000 ot.je pro litr fakt dost, pro ostatní typy rozvodů v tomto oběmu vlastně limit . Životnost motoru při tomto výkonu bude určitě nižší,ale kdo z uživatelů ,kteří nemají závodní licenci je sto využít řekněme 70%? No a poslední poznámka, mám několik motorek této značky a s vodou vážně nemají problém a na koukání je nemám.
ale zaujímalo by ma, akú životnosť bude mať takýto extrémne vysokootáčkový agregát. Aj keď je mi jasné, že to asi nikto nebude používať ako "daily bike".
Neřekl bych že je 15000 ot/min až tak brutálně moc. Nicméně je to italská motorka, takže ta je spíš na koukání než na ježdění a nesmíš ji mejt jinak nepojede :D