Rokyta alias Alliencz co se prodalo I30 potažmo automobilů od Hyundai tak mu klepne. Osobně pak napíše do Hyundai že se mýlil a že zhola změnil na Hyundai názor. :D
PS: omluva půjde v kopii i panu Vošickému co začal prodávat traktory.
zajímavé. Mluvíš o CZ trhu nebo o celé Evropě?
Jinak samozřejmě - takováhle měsíční vlna má vždycky nějakej insade důvod a já myslel, že jsou to zase ty emise.
Tohle by muselo být celoevropské - odkud to máš? Při vší úctě. Třeba v Německu to tak jak popisuješ úplně nejde. Aby zákazníci slyšeli jen, “dodání se o pár měsíců prodlouží”, To stojí firmu 15% ceny auta a je ten soud hotovej za 14 dní asi. Tak mě to zajímá.
Info je od dealera, po dotazu potvrzeno českým importem, protože jsem tomu taky nechtěl věřit, a myslel, že se mi dealer vymlouvá, když termín dodání na tři auta, která měla být dodána v květnu, objednána v zač. února 2019, byl s tou informací, kterou jsem napsal, posouván a posouván, až jedno nakonec dodáno koncem prosince a další dvě teď v lednu. Dealer mi situaci popisoval, myslím ty závady, byli sami dost nas-raní.
Ona kvalita medvědů smontovaných v USA nikdy nebyla nic moc, s v D vyráběnými modely se to nedá srovnat, měli jsme dva naprosto stejně nakonfigurované kusy GLE coupe po roce za sebou a oba trpěly na stejné neduhy, nekvalitně sešitá kůže (třeba na volantu vyloženě záhyb), vrzání středové konzoly při jízdě i po rovném povrchu, divné zvuky z převodovky, ale aspoň ta auta jezdila, nový model prý, kromě věcí typu blbě přidělané lišty, měl i problém s brzdami, nefunkční start/stopy atp., tedy věci už přímo spojené s funkčností.
Čili: Škodovka stejně jako celé VWG má problémy s emisemi, homologacemi atd. No a proto držela všechny elek.Citigo křečovitě a přes závit až na 2020. Kvůli flot. emisím. Proto jich je tam tolik. Další měsíce budou zlomky těchto registrací.
od Mercedesu se dostala do titulku, protože v lednu obrovský nárůst, jak se píše v článku. Bohužel to ale neznamená, že nové gle a gls jsou tak dobré, že se stanou prodejními hity, to jen dealeři mercedesu konečně začínají dostávat auta objednaná během celého loňského roku. Totiž první várky gleéček, které na jaře přišly z usa, vykazovaly tak zásadní kvalitativní nedostatky, že se auta vracela a zákazníci slyšeli jen, “dodání se o pár měsíců prodlouží”, minimální prodloužení bylo půlroční. Takže teď MB jen dohání, co loni prošvihlo.